Ja dus Erdo blijft provoceren....zoals gewoonlijk.....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo'n aanval zou Erdo juist aankomen. Perfecte propagandamateriaal.
Turkse media....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]twitter:RudawEnglish twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:08:40Breaking- Turkey bombarded Assad army and YPG positions inside Syria - Turkish Media reageer retweet
Achja, de Turken brengen zichzelf de afgrond in. Nu maar hopen dat de NAVO zich er niet mee gaat bemoeien als moedertje Rusland boos wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef BarryOSeven het volgende:
De Turken schijnen nieuwe aanvallen uit te voeren momenteel. Dit keer op Assad's troepen.
Dit ziet er niet zo rooskleurig meer uit.
Die s-400 werken volgens mij niet? Haha.twitter:taylieli twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:26:03Unconfirmed: #Saudi jet has flew over rif #Aleppo.https://t.co/BcyKZemjhIVia @M3t4_tr0n reageer retweet
Dus toch airstrikes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:27 schreef Atak het volgende:
Shit is aan.Die s-400 werken volgens mij niet? Haha.twitter:taylieli twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:26:03Unconfirmed: #Saudi jet has flew over rif #Aleppo.https://t.co/BcyKZemjhIVia @M3t4_tr0n reageer retweet
Die laatste opmerking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:27 schreef Atak het volgende:
Shit is aan.Die s-400 werken volgens mij niet? Haha.twitter:taylieli twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:26:03Unconfirmed: #Saudi jet has flew over rif #Aleppo.https://t.co/BcyKZemjhIVia @M3t4_tr0n reageer retweet
Rusland wacht wijselijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:27 schreef Atak het volgende:
Wees er blij mee wanneer ze de lijkzakken aan beide kanten opstapelen. Internethelden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Mathemaat het volgende:
Nou, dit gaan bijzondere dagen worden
De komende 24 uur worden al leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Mathemaat het volgende:
Nou, dit gaan bijzondere dagen worden
Lol, martelaren gaan niet dood.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wees er blij mee wanneer ze de lijkzakken aan beide kanten opstapelen. Internethelden.
Artikel 5.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:34 schreef Zahreddine het volgende:
Als Turkije de SAA aanvalt, wat houd de SAA ervan om een SCUD af te schieten op het Paleis van Erdolfke?
Verdere escalatie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:34 schreef Zahreddine het volgende:
Als Turkije de SAA aanvalt, wat houd de SAA ervan om een SCUD af te schieten op het Paleis van Erdolfke?
Alsof die er daar nog om malen, trouwens het is Turkije die begint met aanvallen, telt het an ook nog?quote:
Russen verkopen hun goede SCUDs niet; Saddam's SCUDs ontploften ook ergens midden in de lucht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:34 schreef Zahreddine het volgende:
Ik hoop dat de NAVO wijs genoeg is om zich er buiten te houden, maar een aanval is een aanval, of een NAVO-lid die nou begonnen is of niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Alsof die er daar nog om malen, trouwens het is Turkije die begint met aanvallen, telt het an ook nog?
Nee dat is dus niet zo en zal ook niet zo gezien worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NAVO wijs genoeg is om zich er buiten te houden, maar een aanval is een aanval, of een NAVO-lid die nou begint of niet.
Oude geliefden, die Turken en Russen jwzquote:
Nope.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Alsof die er daar nog om malen, trouwens het is Turkije die begint met aanvallen, telt het an ook nog?
40km bereik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Atak het volgende:
Turkije heeft al een flink aantal artilleriestukken aan de grens. De kosten zullen minimaal zijn maar de resultaten maximaal. Ze hoeven ook de grens niet over. Laat de Saudis en co maar het werk doen.
Ach, ze beginnen een aanval op een ander land en dan zij ze zo laf om hun achter een artikeltje te schuilen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NAVO wijs genoeg is om zich er buiten te houden, maar een aanval is een aanval, of een NAVO-lid die nou begonnen is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |