SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierFuck the EBU.
Er komen er nog 2 met executie toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:40 schreef jcdragon het volgende:
Er schijnt nog een aflevering te komen met een heftige executie
Als het goed is, komen er nog 2 executies. Maar in aflevering 1 ging er al niemand naar huis. Dus denk dat het wel heftig gaat worden voor degene die net niet in de finale komt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er komen er nog 2 met executie toch?
Of nouja, iig 1, maar het is toch ook wel eens zo dat ze met z'n 4en aflevering 9 in gaan (dus dat deze of volgende week niemand naar huis gaat), en dat halverwege aflevering 9 dan nog een executie is, en aan het eind van aflevering 9 de cliffhanger van de ontknoping.
Ze zijn nu met zijn vijfen dus er komt een aflevering dat er niemand naar huis gaat. In aflevering 9 zijn er vier en dan valt er eentje af en week later is de finale.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:45 schreef Moira. het volgende:
Er komen er nog 2 met executie toch?
Of nouja, iig 1, maar het is toch ook wel eens zo dat ze met z'n 4en aflevering 9 in gaan (dus dat deze of volgende week niemand naar huis gaat), en dat halverwege aflevering 9 dan nog een executie is, en aan het eind van aflevering 9 de cliffhanger van de ontknoping.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als het goed is, komen er nog 2 executies. Maar in aflevering 1 ging er al niemand naar huis. Dus denk dat het wel heftig gaat worden voor degene die net niet in de finale komt.
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze zijn nu met zijn vijfen dus er komt een aflevering dat er niemand naar huis gaat. In aflevering 9 zijn er vier en dan valt er eentje af en week later is de finale.
Het is er nu wel een beetje het moment voor. Er zijn eigenlijk alleen nog 'leuke' mensen over.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee vind ik ook niks dat in een van de afleveriningen niemand naar huis zal gaan.
twitter:klaasmans twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:20:11Tijd voor een nieuwe #widm! #kiphetmeestveelzijdigestukjevlees🙈 reageer retweet
Nog steeds niet weten dat Klaas de mol isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop stiekem dat Klaas eruit ligt vandaag.![]()
![]()
Dat wordt hem niet, hij is de molquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef amaranta het volgende:
![]()
De mol hoeft nooit naar huisquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef amaranta het volgende:
![]()
Ik ontken negeer dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten dat Klaas de mol is
doe dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef franklop het volgende:
Toch is het kijken met weet ik het hoeveel biertjes op stuk lastiger
afl 1 afvallerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Airen en deed zij mee dit seizoen?
wijn ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef franklop het volgende:
Toch is het kijken met weet ik het hoeveel biertjes op stuk lastiger
ow ja, naja 1e afvaller in elk gevalquote:
Voetbal, winnen, bierdrinken gaat hand in handdquote:
morgen FC Stad. En PSV hoorde ik naast me maar dat boeit me niet. Heel voetbal niet trouwens... WIDM wel!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Voetbal, winnen, bierdrinken gaat hand in handd
Dat was 2 seizoenen geledenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Studiotje het volgende:
Jaaaa, weer een week, weer een mollende Kees
Wie?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Studiotje het volgende:
Jaaaa, weer een week, weer een mollende Kees
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:33 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
denk dat dit een leuke aflvering is
moggequote:
Echt zonde ja, ziet er super mooi uit (potentieel iig)quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:34 schreef patat het volgende:
Wow! Creepy, en vooral zonde van alles daar..
ja maar ik weet niet meer waar, ging over gewicht over houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Urb het volgende:
Moesten ze jaren terug ook niet es deel van hun bagage inleveren, Ijsland ofzo?
Maar nu kunnen ze diegene op de camera zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
ja slim lekker weer 1 laten kijken naar hoe alles er uit ziet... Net als bij het fietsen
Ik vergeet elke week weer dat er een annemieke meedoet.. totaal niet op mijn mol radarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef franklop het volgende:
Heb wel het idee dat Annemieke steeds meer kandidaat is/
Wel eerder mol dan Taekequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vergeet elke week weer dat er een annemieke meedoet.. totaal niet op mijn mol radar
De Lach en de Piccolo!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Nizno het volgende:
Die piccolo's vind ik maar niets...
Moet de hele tijd aan Harry Jekkers denken.
De Lach en de Piccolo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Nizno het volgende:
Die piccolo's vind ik maar niets...
Moet de hele tijd aan Harry Jekkers denken.
Worden ze opgegetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is het nooit in beeld als ze gepakt worden
quote:
dat idd.quote:
Vind ik juist extra creepy.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is het nooit in beeld als ze gepakt worden
Ze zullen wel een oortje hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
Kijken die piccolo's niet waar de kandidaat loopt?
misschien mogen ze ze alleen najagen als ze een x aantal meters verwijderd zijn van een kandidaatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
En sowieso niet rennenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien mogen ze ze alleen najagen als ze een x aantal meters verwijderd zijn van een kandidaat
Ze worden gestuurd via commando's via een oortje denk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
Hij mag niet omdraaien denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
die piccolo hoort toch wel dat er een kandidaat achter hem loopt?
hmm.... ik vind het raarquote:
En weer afgevallenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:44 schreef franklop het volgende:
Tim komt ook wel op mn mol radar. Heeft beetje zo'n verbondje (met Taeke) als Patrick en Art hadden paar jaar geleden.
mwoa beetje geld binnen halen op laatste seconde.quote:
en van de anderen die er 20/30 minuten stondenquote:
hmm vorige week pas opgedoken dus... had veel eerder gemoeten. Dan had ik de harpist niet meegenomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt ik heb deze filmpje op de tweet van Cecile gezien vorige week.
duhquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom gaan mijn haren overeind staan van die kerel met dat piekhaar?
deze filmpje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt ik heb deze filmpje op de tweet van Cecile gezien vorige week.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
homo = molquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat was Keesquote:
omdat makkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef franklop het volgende:
Waarom voor de tweede keer de zwarte vrijstelling met rode kaart weghalen? Die kon niet worden volgemaakt...
Omdat gewoon stom hahaquote:
vrijstelling, dan doe je niet mee met die exit. Althans je maakt de test wel maar je kan niet afvallen.quote:
er staat nergens wanneerquote:
Behalve bij een zwarte?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijstelling, dan doe je niet mee met die exit. Althans je maakt de test wel maar je kan niet afvallen.
dat idd, de zwarte kan ook tegelijk ingezet worden en dan is je groene kans weg.quote:
Die reactie had ik aan moeten zien komenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zo racistisch is dit programma nou ook weer niet
sorry, te makkelijk ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Die reactie had ik aan moeten zien komen
Klaasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:02 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
iemand spuugt toch op het eten? wie was dat nou?
Klaasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:02 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
jij toch. lamaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:02 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Omdat molino ipv molina?quote:
idd, dagboek van de mol van vorige weekquote:
ze moeten maaltijden inkopen en verkopen zonder keuken. 2 fietsen om de maaltijden te halen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de uitleg gemist, iemand samenvatting?
yepquote:
aight thanksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze moeten maaltijden inkopen en verkopen zonder keuken. 2 fietsen om de maaltijden te halen.
2500 pesos, spullen van kopen, verkopen, geld verdubbelen = 1000 in de pot. Elke extra peso is 10 euro erbij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Moira. het volgende:
Restaurant runnen, 2500 peso startkapitaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Moira. het volgende:
hmz...quote:
Net even nagelezen. Maar dat vind ik wel heel snel gedacht om te zeggen dat Annemieke de mol dan niet is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd, dagboek van de mol van vorige week
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2500 pesos, spullen van kopen, verkopen, geld verdubbelen = 1000 in de pot. Elke extra peso is 10 euro erbij.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Restaurant runnen, 2500 peso startkapitaal.
Bij 5000 eindresultaat: 1000 euro.
thats me. Klaas is mijn molinoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Net even nagelezen. Maar dat vind ik wel heel snel gedacht om te zeggen dat Annemieke de mol dan niet is.
Ja Annemieke mijn molina.quote:
Goed doorbakkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:08 schreef Stickertje het volgende:
20 minuten om een hamburger te maken?![]()
ik eet die dingen nooit, maar dat lijkt me vrij lang
zweetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef amaranta het volgende:
Wat stond er achterop Klaas z'n shirt?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze zien je aankomen met zo'n stuk papier met het hoofd van Ellie
Ze zweten allemaal Klaas niet alleen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
van het zweet kon je het woord mol maken, dacht ik te zien
booooh dat is een goeiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
of klaas heeft de eigenaren omgekocht om extra langzaam te koken
leuk maar niet nuquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
of klaas heeft de eigenaren omgekocht om extra langzaam te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |