abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159904500
De NOS is nog erger dan de Telegraaf aan het worden. Ik heb nog wel wat headlines voor ze:
Hakenkruizen gevonden op NOS computers.
Banden NOS redactie met ISIS.
NOS nieuws ontvangt geld van politieke partijen
pi_159904509
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:43 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ok, je moet altijd kijken wie belang heeft bij nieuws. Als je alle incidenten m.b.t. "vluchtelingen" wil volgen dan moet je wel RT volgen. Uiteraard moet je dan ook de pro-EU en pro-Merkel pers volgen om hier en daar onderscheid te kunnen maken wat RT propaganda is en wat niet, het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Objectief nieuws bestaat niet.
Zoveel wordt er anders niet verzwegen door de Nederlandse media. Er wordt een hoop geklaagd over de mate van objectiviteit, maar ondertussen weet elke scheet die een azc in wordt gelaten de weg naar de media te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159904516
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Bij RT weet je op voorhand dat het volledig gekleurd is. Dat is met de serieuze media in West-Europa natuurlijk iet het geval.
:) :{ 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_159904519
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook de eerste alinea is feitelijk correct. Er is iemand aangehouden omdat diegene een spandoek droeg met een hakenkruis erop. Heel anders kun je dat nou eenmaal niet onder woorden brengen. Later in het bericht wordt uitgelegd hoe het precies zit, maar daar is de lead niet voor.
Het wordt zelfs een regel later al uitgelegd. Onder een afbeelding van het spandoek met hakenkruis

pi_159904531
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook de eerste alinea is feitelijk correct. Er is iemand aangehouden omdat diegene een spandoek droeg met een hakenkruis erop. Heel anders kun je dat nou eenmaal niet onder woorden brengen. Later in het bericht wordt uitgelegd hoe het precies zit, maar daar is de lead niet voor.
ik zeg niet dat het niet correct is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159904532
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

:) :{ 8)7
Ja, lastig concept als je vooral graag wilt geloven wat RT zegt maar zo zit het wel.
pi_159904542
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat is dan nog wel je punt?
pi_159904544
quote:

[..]

Bij RT weet je op voorhand dat het volledig gekleurd is. Dat is met de serieuze media in West-Europa natuurlijk iet het geval.
Die EU gast van de NOS komt iedere keer bijna klaar als hij mag praten over machtsuitbreiding van de EU. Als jij denkt dat de serieuze media hier nou echt extreem veel anders is dan RT op de belangrijke onderwerpen dan ben je heel naïef.
pi_159904556
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De auteur had het hakenkruis moeten verzwijgen? Tsja, heel veel andere manieren om dit bericht te schrijven zijn er nou eenmaal niet.
pi_159904557
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is de titel van de topicstarter, niet van de NOS. Die spreken over zes aanhoudingen bij een demonstratie tegen asielzoekers in Enschede. dat is toch niet echt suggestief?
Wellicht de moeite waard om even op de link in de OP te klikken? En dan ook even het artikel helemaal lezen want daar staat direct na de regel dat mensen zijn aangehouden vanwege een hakenkruis op een spandoek dat het gaat om een hakenkruis in een prullenbak.
En dan had je ook deze foto al gezien.

[ afbeelding ]

Ofwel lezen waar je op reageert is een goede tip. Als ik jou was zou ik daar eens mee beginnen.
Dat spandoek is trouwens wel bijzonder. Tegen oorlog in Europa. Oké, ik ook. Ik ken niemand die wél voor oorlog in Europa is. Maar is dat nou de centrale boodschap die ze willen uitdragen?

En dat 'geweldloos'. Is dat zo bijzonder? Het lijkt me niet dat je dat erbij moet zetten als het vanzelfsprekend is. Als ik naar m'n oma d'r verjaardag ga, dan zet ik dat er ook niet bij.

Of 'verenigd'. Verenigd met wie? Niet met de politie of de talloze organisaties die óók tegen oorlog zijn, maar toch niets met Pegida te maken willen hebben.

En dan al die Nederlandse vlaggen. Blij met Nederland, blijkbaar. Maar waar staat 'Pegida' voor? Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes. Zit geen woord Nederlands bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 11:52:34 ]
pi_159904558
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:44 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Zodra er nieuws door een betrokken partij naar buiten wordt gebracht, moet je dat natuurlijk wantrouwen, wegens het WC-eend effect
Dus alle vluchtelingen muggen berichten die tot olifant proporties hier op fok worden opgeblazen zouden eigenlijk van NWS naar BNW verplaatst moeten worden. :D
pi_159904568
quote:

[..]

Een nogal naïeve gedachte. Natuurlijk is het minder gekleurd, en minder opzichtig. Maar uiteraard is het niet volledig objectief. Zo vreemd is dat ook niet.
pi_159904581
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus alle vluchtelingen muggen berichten die tot olifant proporties hier op fok worden opgeblazen zouden eigenlijk van NWS naar BNW verplaatst moeten worden. :D
Graag. Of in 1 verzameltopic dat we kunnen negeren.
pi_159904582
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die EU gast van de NOS komt iedere keer bijna klaar als hij mag praten over machtsuitbreiding van de EU. Als jij denkt dat de serieuze media hier nou echt extreem veel anders is dan RT op de belangrijke onderwerpen dan ben je heel naïef.
In serieuze westerse media komen alle partijen aan het woord. Van eurofielen tot eurosceptici en van Pegida-aanhangers tot vluchtelingenknuffelaars.
pi_159904586
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gewoon de zwart wit benadering net zoals dommig rechts hier doet jegens de "linkse" media. Dat jij dan ook in dat hokje terecht komt door je opmerkingen komt niet door mijn emotie maar door een rationalisering van de door jou gemaakte opmerkingen. ;)
Wat het ook was, met ratio had het niets te maken.

Maar succes met je hogesnelheidsoordelen. Als jij daar blij van wordt, dan moet je dat gewoon blijven doen.
pi_159904593
quote:

[..]

Steevast beelden van vrouwen en kinderen laten zien wanneer het over vluchtelingen gaat om zo in te spelen op gevoel is natuurlijk niet gekleurd. Serieuze media :')
pi_159904650
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Steevast beelden van vrouwen en kinderen laten zien wanneer het over vluchtelingen gaat om zo in te spelen op gevoel is natuurlijk niet gekleurd. Serieuze media :')
Ik heb in de media vele, vele verschillende beelden van vluchtelingen voorbij zien komen.
Wat jij graag projecteert op die media wil niet zeggen dat het ook klopt ;).
pi_159904663
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Nederland heeft meer dan één krant hè...
pi_159904675
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat spandoek is trouwens wel bijzonder. Tegen oorlog in Europa. Oké, ik ook. Ik ken niemand die wél voor oorlog in Europa is. Maar is dat nou de centrale boodschap die ze willen uitdragen?

En dat 'geweldloos'. Is dat zo bijzonder? Het lijkt me niet dat je dat erbij moet zetten als het vanzelfsprekend is. Als ik naar m'n oma d'r verjaardag ga, dan zet ik dat er ook niet bij.

Of 'verenigd'. Verenigd met wie? Niet met de politie of de talloze organisaties die óók tegen oorlog zijn, maar toch niets met Pegida te maken willen hebben.

En dan al die Nederlandse vlaggen. Blij met Nederland, blijkbaar. Maar waar staat 'Pegida' voor? Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes. Zit geen woord Nederlands bij.
En ondertussen wel wapens bij je dragen met dat spandoek in je klauwen _O-
pi_159904693
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:50 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Een nogal naïeve gedachte. Natuurlijk is het minder gekleurd, en minder opzichtig. Maar uiteraard is het niet volledig objectief. Zo vreemd is dat ook niet.
Juist door de pluriforme media kan je juist wel heel goed een objectief beeld vormen.
pi_159904696
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En ondertussen wel wapens bij je dragen met dat spandoek in je klauwen _O-
Ik ben wel benieuwd naar die wapens. Waren dat Rambomessen of zakmessen, ontbijtmessen, wat?
pi_159904706
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Sorry maar dit gaat echt helemaal nergens over. BNW is een deurtje verderop...
pi_159904734
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nederland heeft meer dan één krant hè...
Daar moet je voor betalen dat je dan meer achtergrond informatie te weten krijgt boeit een groot gedeelte van het publiek blijkbaar niet meer, anders waren de dagblad oplages niet zo neergaand als we nu zien.
pi_159904740
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Sorry maar dit gaat echt helemaal nergens over. BNW is een deurtje verderop...
Dan moet het eerst de schuld van de joden zijn, want anders krijg je daar echt de handen niet op elkaar hoor.
pi_159904755
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar die wapens. Waren dat Rambomessen of zakmessen, ontbijtmessen, wat?
Ze zouden overigens ook zo door kunnen voor wanhopige vluchtelingen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')