Vanaf dat interview heb ik al niks met Boer. Ik weet niet of het in datzelfde interview was, maar ze begon ook een keer over nageltjes lakken en toen was ik er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Toen ze haar eerste leuke prijs won (NK 500 meter in Assen, 2007 geloof ik), vroeg de interviewer van dienst: hoe kan dit?
Boer: ik ben verliefd.
Beter wordt het niet.
Laat je een deel van het publiek wedstrijdloosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ok bedankt voor de kleine geschiedenis les Toby, weet je ook waarom ze niet voor 100m of 300m gingen, echte sprintafstanden. Tenslotte rijdt de jeugd ook die afstanden in officiële wedstrijden.
Hier een beetje andersom. Ik vond Boer maar stom, tot een of ander interview ergens halverwege haar carrière en sindsdien vind ik haar wel tof.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf dat interview heb ik al niks met Boer. Ik weet niet of het in datzelfde interview was, maar ze begon ook een keer over nageltjes lakken en toen was ik er helemaal klaar mee.
Er is wel een officieel NK supersprint met die afstanden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ok bedankt voor de kleine geschiedenis les Toby, weet je ook waarom ze niet voor 100m of 300m gingen, echte sprintafstanden. Tenslotte rijdt de jeugd ook die afstanden in officiële wedstrijden.
Ja, ik was aan het knoeien met m'n antwoord.quote:
Meestal vind ik interviews met sporters niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf dat interview heb ik al niks met Boer. Ik weet niet of het in datzelfde interview was, maar ze begon ook een keer over nageltjes lakken en toen was ik er helemaal klaar mee.
Ja, riep ronduit FUCK toen ze na haar eerste Olympische titel voor de camera werd gesleept.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:43 schreef b2py het volgende:
Al die mediatraining eah..
Wust in de eerste jaren was ook mooie koek!
Hij mag zelf voor de satésaus zorgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Fan Yang krijgt vanavond kale rijst met niks
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Nummer 1?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Scherp gezien.quote:
Nuis had een vergelijkbare wissel met Mantia.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Toby56 het volgende:
Ja Erben, Verbij had moeten remmen en uitstappen.
Daarom.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nuis had een vergelijkbare wissel met Mantia.
Ja zeg waarom doet ie dat niet, jeetjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:18 schreef Zorro het volgende:
Erben
"Hij had wat harder moeten doorrijden, dan had hij wereldkampioen kunnen worden."
Goh.
Dat kan Ter Mors eventueel wel goed uitkomen (als Zhang moet wachten), maar apart dat Wennemars die noemt jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speculeren op de kruising van een andere rit
Volgens mij speculeerde hij erop dat de kruising zo de mist in gaat, dat Ter Mors er met de winst vandoor gaatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan Ter Mors eventueel wel goed uitkomen (als Zhang moet wachten), maar apart dat Wennemars die noemt ja
eens. Yuskov is wel een leuke Rusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:30 schreef Riofan83 het volgende:
Ik kan die dopingkop van Kulizhnikov niet meer zien.
Yuskov daarentegen is een stuk beter te pruimen. Jammer dat Yuskov er niet met het goud vandoor is gegaan.
Wennemars denkt dat Ter Mors dan WK wordtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan Ter Mors eventueel wel goed uitkomen (als Zhang moet wachten), maar apart dat Wennemars die noemt ja
Dat hele Canadese team ziet er niet slecht uit. Is weer eens wat anders dan Groves, Klassen en Hughesquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat hele Canadese team ziet er niet slecht uit. Is weer eens wat anders dan Groves, Klassen en Hughes
Ah, dat begreep ik er niet uit, maar dat is dan weer typisch Wennemars jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij speculeerde hij erop dat de kruising zo de mist in gaat, dat Ter Mors er met de winst vandoor gaat
Goed gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef Max23 het volgende:
Ik maak me wel zorgen om Bowe trouwens, die opent net een stukje harder en heeft dan een geweldige kruising met Ter Mors
Ik ving ook zoiets op in de wandelgangen toen ik Martin zag huppelenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:57 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Die kruising kan best lastig worden heb ik begrepen.
Ik heb stiekem een vete tegen Ter Mors maar dat terzijdequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij zei dat het helemaal niks ging worden gezien de persoonlijke records![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een vete tegen Ter Mors maar dat terzijde![]()
Er was ook een 1ste rit hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over plek 4 als de ISU haar als gedeeld 3e geeft?
Zie editquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over plek 4 als de ISU haar als gedeeld 3e geeft?
Edit: Schijnbaar telt de 1e rit ook nog mee en is aleen naar rit 2 kijken niet handig![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanaf nu neem ik Heywoodu niet meer serieus als sportkenner![]()
Wat?quote:
Wüst, Leenstra en de Jong, geloof ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:10 schreef Remzz het volgende:
Wie gaan er voor Nederland eigenlijk rijden? Ireen, Juf Annouk en?
Dat deed ik al niet op schaatsgebiedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen juf hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:10 schreef Remzz het volgende:
Wie gaan er voor Nederland eigenlijk rijden? Ireen, Juf Annouk en?
Met 4 ja?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netherlands
A de Jong, M Leenstra, I Wüst, M Joling,
Dat is de selectie, zal wel gewoon eerste 3 wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met 4 ja?
Dan wordt het wel heel simpel
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:19 schreef Remzz het volgende:
Word Poltavets betaald door de NOS? Hij is z'n geld meer waard dan Wennemars en Ritsma
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk is jouw collega er bij de WK Allround wel weer bij.
Drie vrouwen in de top 10 van de wereldbeker. Ook nog allemaal ongeveer hetzelfde niveau en met dezelfde raceopbouw.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vreemd dat Japan het zo goed doet. Eigenlijk hebben ze geen goede 1500m en 3000m rijdsters.
Nederland heeft 6-7 rijdsters van 1.58 Thialf niveau. Bovendien hebben die ook een betere 3km in de benen. Normaal gesproken mag het geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drie vrouwen in de top 10 van de wereldbeker. Ook nog allemaal ongeveer hetzelfde niveau en met dezelfde raceopbouw.
Die Japanse dames reden onder de 1:58 in Stavanger én trainen op dit onderdeel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland heeft 6-7 rijdsters van 1.58 Thialf niveau. Bovendien hebben die ook een betere 3km in de benen. Normaal gesproken mag het geen probleem zijn.
Ja viel mij ook al op ze kwamen door in 1.28 dacht ik. Dan weet je dat het wel goed komt met rondjes 30.0.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Montov het volgende:
Wat een gefaal bij de NOS. Ja, er zijn geen tussentijden, maar wel de eindtijd. En je kan al heel snel rekenen met rondjes 30.0 om te zien dat Nederland op koers lag. Hersman begon pas met rekenen een half rondje voor de finish.
Je hebt nog steeds iedere keer de verwachting dat het wat wordt met de NOS?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Montov het volgende:
Wat een gefaal bij de NOS. Ja, er zijn geen tussentijden, maar wel de eindtijd. En je kan al heel snel rekenen met rondjes 30.0 om te zien dat Nederland op koers lag. Hersman begon pas met rekenen een half rondje voor de finish.
Ik moet bekennen dat ik ook in de war raakte.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Montov het volgende:
Inderdaad, ze kwamen door in 2:27 met een rondje 29.5, dus ruim op schema om van Japan te winnen, dacht ik toen al.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Montov het volgende:
Komt wel vaker voor dat ze zich fixeren op tussentijden ipv de eindtijd. Hersman geeft soms wel aan dat met x keer een rondje y de eindtijd wordt gehaald, maar Herbert heeft echt geen idee. Laat die zich maar op het fietsen concentreren, daar heeft ie meer verstand van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Montov het volgende:
zo dus geloof iktwitter:Denny_Morrison twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 18:18:55Wow, I am ever glad Pavel Kulizhnikov missed the Sochi Olympics because of a doping violation. That guy sure is fast! reageer retweet
Aan Sochi komen we echt noooit meer. Ik denk dat we over 10 jaar terug kijken en totaal niet meer voor kunnen stellen hoe dat mogelijk was.quote:
Kwestie van het snelste schaatspak.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Aan Sochi komen we echt noooit meer. Ik denk dat we over 10 jaar terug kijken en totaal niet meer voor kunnen stellen hoe dat mogelijk was.
20km in 3.44 ookquote:Op zondag 14 februari 2016 11:44 schreef Montov het volgende:
Handig, er is al een result bij de massastart heren: http://live.isuresults.eu/2015-2016/kolomna/
Peter Michael wint en het hele veld zit binnen 1 seconde.
KC Boutiette tweede. Dat is wel echt zilver met een gouden randje.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:44 schreef Montov het volgende:
Handig, er is al een result bij de massastart heren: http://live.isuresults.eu/2015-2016/kolomna/
Peter Michael wint en het hele veld zit binnen 1 seconde.
Thialf armoedig noemenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel wat anders dan dat armoedige Thialf
Thialf is net zo erg als de Kuip iddquote:Op zondag 14 februari 2016 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel wat anders dan dat armoedige Thialf
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was toch die hand geklokte tijd?
Ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:23 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie dat Verbeij wordt gevolgd door een Japanse filmploeg?
Sweep wordt lastig inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verschil met 2 jaar geleden.
Gaan de Russen vandaag verandering in brengen.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sweep is daarvoor en daarna ook nooit meer voor gekomen, heel bijzonder
Nope.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaan de Russen vandaag verandering in brengen.
Het hele seizoen tobben de NL sprinters al met blessuregevoeligheid en technische mankementjes. Dus zo verrassend is het allemaal niet.quote:
Wordt toch nog 34,25quote:
quote:
quote:
lekker schaatsen op het rechte stukquote:Op zondag 14 februari 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Nederlanders vliegen met matige tijden haast de tribune in, en Dingeskov komt zijn baan niet eens uit
Ze moeten de 100 meter Olympisch maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef luckass het volgende:
[..]
lekker schaatsen op het rechte stuk
Verbij heeft wel behoorlijk wat verloren in die bocht, was verder een snelle race volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Nederlanders vliegen met matige tijden haast de tribune in, en Dingeskov komt zijn baan niet eens uit
en dan een afvalschema man tegen manquote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze moeten de 100 meter Olympisch maken.
Is het al. Bolt is....quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We trekken Dafne een paar schaatsjes aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het al. Bolt is....
Oh, bij het schaatsen.
Maar beter zo dan andersom.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Zo zwiep je de OS, en nu word je door iedereen voorbij gereden.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |