abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159884209
Waarom gaan ze dan eerst akkoord met een staakt-het-vuren?
pi_159884253
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:46 schreef Infection het volgende:
Waarom gaan ze dan eerst akkoord met een staakt-het-vuren?
Staakt-het-vuren op alles behalve IS, Nusra en vriendjes. Kortom, geen staakt-het-vuren dus. :') Die herders in dit topic snappen ook geen kut van het politieke spel wat gespeeld wordt.
pi_159884278
En zo komen we steeds dichterbij een totale (wereld)oorlog.
pi_159884290
Slechte pokerface van Putin, zou hij al uit z'n bek schuimen?
pi_159884310
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe willen ze het dan afleveren?
Luchtdrop of een schip naar Jemen sturen.
Ура для россии
pi_159884328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Staakt-het-vuren op alles behalve IS, Nusra en vriendjes. Kortom, geen staakt-het-vuren dus. :') Die herders in dit topic snappen ook geen kut van het politieke spel wat gespeeld wordt.
Ik ga er vanuit dat niet alleen IS in Aleppo zit?
pi_159884345
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:51 schreef Infection het volgende:

[..]

Al Nusra zit in Aleppo.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:52:14 #83
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159884349
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:51 schreef Infection het volgende:

[..]

Lees zijn post nog eens. Succes.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_159884426
Poetinlovers en assadlovers zouden zich moeten schamen. Zoveel onschuldige burgerslachtoffers vanwege bombardementen. De burgerslachtoffers die de oppositie heeft gemaakt verbleekt in het niets.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_159884434
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al Nusra zit in Aleppo.
En burgers.
pi_159884452
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Infection het volgende:

[..]

En burgers.
Ja, oorlog is een bitch.
pi_159884473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, oorlog is een bitch.
Rusland bombardeert jouw huis ook plat omdat er 5 kilometer verderop andersdenkenden wonen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:58:46 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159884509
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Rusland bombardeert jouw huis ook plat omdat er 5 kilometer verderop andersdenkenden wonen.
De 'rebellen' schieten je kapot of hakken je kop eraf omdat je andersdenkend bent
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_159884778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Szura het volgende:

[..]

De 'rebellen' schieten je kapot of hakken je kop eraf omdat je andersdenkend bent
Het regime heeft daar een "betere cv" van dan de rebellen. Sterker nog, bij het regime kan je al vanwege pech in een martelkamer terecht komen, terwijl je onder de rebellen nog een rechtbank hebt. Zelfs een extreme sharia rechtbank zoals idlib is nog beter dan geen rechtbank zoals onder het regime.
pi_159884801
Mensen vergeten voor het gemak dat er wekelijks mensen onder het regime verdwijnen, inclusief kinderen :')
pi_159884916
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:20 schreef Atak het volgende:

[..]

Lees even het tweede bericht van dit topic.
Nou, poepoe.
  Moderator zaterdag 13 februari 2016 @ 14:22:19 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159884928
ff niet op de man pls bros
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159885178
Dat Rusland de bombardementen nog zou opvoeren voordat de 'staking van de vijandelijkheden" in gaat was te verwachten.
pi_159885577

Saudi Arabia official: If all else fails, remove Syria's Assad by force

http://edition.cnn.com/20(...)sad-force/index.html
pi_159885633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]

Wie moet dat gaan doen dan? Assad heeft de Russen als vriendjes.
pi_159885640
quote:
Saudi Arabia is prepared to contribute ground troops to the fight in Syria, but only as part of a U.S.-led coalition, he said.
De VS zal geen coalitie leiden tegen Rusland.
pi_159885661
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]

"I believe Bashar al-Assad is weak and I believe Bashar al-Assad is finished," Saudi Arabia's foreign minister Adel al-Jubeir told CNN's Christiane Amanpour in an exclusive interview in Munich, Germany.

Saudi Arabia is prepared to contribute ground troops to the fight in Syria, but only as part of a U.S.-led coalition, he said.

Gaat dus niet gebeuren. Ik geloof niet dat de US een coalitie gaat leiden tegen Assad. Ze zullen heus wel stiekem meedoen als de NAVO of een andere alliantie de boel laat escaleren, maar zelf een grondoorlog starten met Assad en Rusland is veel te riskant.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_159885668
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

De VS zal geen coalitie leiden tegen Rusland.
Great minds think alike :)
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_159885695
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:00 schreef Multatilu het volgende:

[..]

"I believe Bashar al-Assad is weak and I believe Bashar al-Assad is finished," Saudi Arabia's foreign minister Adel al-Jubeir told CNN's Christiane Amanpour in an exclusive interview in Munich, Germany.

Gaat dus niet gebeuren. Ik geloof niet dat de US een coalitie gaat leiden tegen Assad. Ze zullen heus wel stiekem meedoen als de NAVO of een andere alliantie de boel laat escaleren, maar zelf een grondoorlog starten met Assad en Rusland is veel te riskant.
Vergeet Iran niet.

Zodra er ronduit oorlog gevoerd gaat worden tegen Assad zal het hele midden-oosten in de fik vliegen. Sunni vs Sjia, zonder achter proxies te schuilen.

Ik mag hopen dat het niet zover zal komen, want dat wordt pas een zooitje.
pi_159885710
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:00 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ze willen meedoen maar hebben genoeg zelfkennis om te weten dat ze geen ruk voorstellen en willen daarom alleen meedoen als de VS het voortouw neemt.

Beetje als een sukkeltje meelopen achter de grote jongens aan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')