Als de dag van gister. Week daarvoor onder loodzware omstandigheden op karakter bij NEC gewonnen, en daarna bij Groningen totaal onnodig verliezen. Lovre scoorde de 1-0. Vertonghen pakte geloof ik rood en van Basten rende nog het veld op.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kan me die wedstrijd niet meer herinneren.
Viel die goal in de laatste minuut? Blauwe uitshirts?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als de dag van gister. Week daarvoor onder loodzware omstandigheden op karakter bij NEC gewonnen, en daarna bij Groningen totaal onnodig verliezen. Lovre scoorde de 1-0. Vertonghen pakte geloof ik rood en van Basten rende nog het veld op.
Nee, rond de 30e min. Wel blauwe uitshirts.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Viel die goal in de laatste minuut? Blauwe uitshirts?
Gek, meestal weet ik die wedstrijdjes nog wel. Nu niet. Was sowieso een kutseizoen dat jaar. Voor eigenlijk alle teams behalve AZ en Twente.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, rond de 30e min. Wel blauwe uitshirts.
[ afbeelding ]
Wedstrijd was nog in januari bedenk ik mij net. Daarna midweeks duel thuis tegen Heerenveen die ook verloren ging. Pannenkoek meneer wedstrijd was dat. Tragisch seizoen. Idd, ook voor Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gek, meestal weet ik die wedstrijdjes nog wel. Nu niet. Was sowieso een kutseizoen dat jaar. Voor eigenlijk alle teams behalve AZ en Twente.
Feyenoord dat verloor bij Volendam door een enorme blunder van Gio, dat vond ik eigenlijk wel symbool staan voor dat jaar. Volgens mij ook van De Graafschap in de Kuip. En dat met Gio, Makaay, De Cler, Landzaat, Hofland, Bruins, De Guzman, Tomasson niet te vergeten. Lachwekkend.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wedstrijd was nog in januari bedenk ik mij net. Daarna midweeks duel thuis tegen Heerenveen die ook verloren ging. Pannenkoek meneer wedstrijd was dat. Tragisch seizoen. Idd, ook voor Feyenoord en PSV.
PSV verloor onder andere thuis van Roda en Heerenveen. Was geen gelukkig huwelijk tussen Stevens en PSV.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord dat verloor bij Volendam door een enorme blunder van Gio, dat vond ik eigenlijk wel symbool staan voor dat jaar. Volgens mij ook van De Graafschap in de Kuip. En dat met Gio, Makaay, De Cler, Landzaat, Hofland, Bruins, De Guzman, Tomasson niet te vergeten.
Lachwekkend.
Van Ajax herinner ik me die wedstrijd tegen Heerenveen inderdaad nog heel goed. Suarez deed het goed dat jaar, Sulejmani werd voortdurend belachelijk gemaakt.
Wat PSV dat jaar deed... Pfoe, herinner me nog wat goals van Affelay. Maar dat was het ook wel zo'n beetje.
Nu moet GUDELJ opstaan en laten zien waarvoor hij is gehaaldquote:Op zondag 14 februari 2016 11:14 schreef Tagliano het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 14-02-2016 om 11:09:00Gezien de omstandigheden in de Euroborg wordt het straks een wedstrijd voor mannen. Sneeuw, kou, zwaar veld. #groaja reageer retweet
Gif.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nu moet GUDELJ opstaan en laten zien waarvoor hij is gehaald
Er komt wel weer het een en ander naar boven ja. Verbeek maakte er een rotzooi van en ging toch als een koning de Kuip uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
PSV verloor onder andere thuis van Roda en Heerenveen. Was geen gelukkig huwelijk tussen Stevens en PSV.
Ajax leek de boel na NEC - uit definitief op de rails te hebben, maar donderde na Groningen - uit alsnog in elkaar. Sulejmani deed het na zijn blessure nog vrij aardig, Suarez was prima.
Feyenoord had een werkelijk dramatisch seizoen onder Verbeek. Die nederlaag bij Volendam was wat dat betreft wel illustratief ja.
4-2 geloof ik tegen NEC he? Stiftje Gabri?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als de dag van gister. Week daarvoor onder loodzware omstandigheden op karakter bij NEC gewonnen, en daarna bij Groningen totaal onnodig verliezen. Lovre scoorde de 1-0. Vertonghen pakte geloof ik rood en van Basten rende nog het veld op.
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 14-02-2016 om 12:16:11Spijkerman tegen FOX: "Frank is echt ziek. Zag eruit alsof hij een zak meel in z'n gezicht had gekregen, maar wellicht komt hij nog" #groaja reageer retweet
Ligt ie niet gewoon thuis in z'n nest?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef Syntix het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 14-02-2016 om 12:16:11Spijkerman tegen FOX: "Frank is echt ziek. Zag eruit alsof hij een zak meel in z'n gezicht had gekregen, maar wellicht komt hij nog" #groaja reageer retweet
In het hotelquote:Op zondag 14 februari 2016 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ligt ie niet gewoon thuis in z'n nest?
Klopt. Ajax met 10 man door een domme rode kaart van Cvitanich. Gabri maakte in blessuretijd de 2-4.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
4-2 geloof ik tegen NEC he? Stiftje Gabri?
Edit:
in de omschakeling spelen zou uberhaubt een reden moeten zijn voor ontslag op staande voetquote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom je in vredesnaam Schöne opstelt als je op de omschakeling wilt spelen is mij een raadsel.
Kan een goede hoge bal geven, en aan hoge ballen geen tekort vandaagquote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom je in vredesnaam Schöne opstelt als je op de omschakeling wilt spelen is mij een raadsel.
Ja maar wat je primair nodig hebt is snelheid. Ik herinner me nog een wedstrijdje waar Cerny een kwartiertje mocht meedoen en je gelijk zag hoe je wél op de counter speelt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan een goede hoge bal geven, en aan hoge ballen geen tekort vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |