twitter:ajaxlife twitterde op zondag 14-02-2016 om 12:16:11Spijkerman tegen FOX: "Frank is echt ziek. Zag eruit alsof hij een zak meel in z'n gezicht had gekregen, maar wellicht komt hij nog" #groaja reageer retweet
Ligt ie niet gewoon thuis in z'n nest?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef Syntix het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 14-02-2016 om 12:16:11Spijkerman tegen FOX: "Frank is echt ziek. Zag eruit alsof hij een zak meel in z'n gezicht had gekregen, maar wellicht komt hij nog" #groaja reageer retweet
In het hotelquote:Op zondag 14 februari 2016 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ligt ie niet gewoon thuis in z'n nest?
Klopt. Ajax met 10 man door een domme rode kaart van Cvitanich. Gabri maakte in blessuretijd de 2-4.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
4-2 geloof ik tegen NEC he? Stiftje Gabri?
Edit:
in de omschakeling spelen zou uberhaubt een reden moeten zijn voor ontslag op staande voetquote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom je in vredesnaam Schöne opstelt als je op de omschakeling wilt spelen is mij een raadsel.
Kan een goede hoge bal geven, en aan hoge ballen geen tekort vandaagquote:Op zondag 14 februari 2016 13:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom je in vredesnaam Schöne opstelt als je op de omschakeling wilt spelen is mij een raadsel.
Ja maar wat je primair nodig hebt is snelheid. Ik herinner me nog een wedstrijdje waar Cerny een kwartiertje mocht meedoen en je gelijk zag hoe je wél op de counter speelt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan een goede hoge bal geven, en aan hoge ballen geen tekort vandaag
Ik snap ook niet waarom die niet eens bij de selectie zitquote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja maar wat je primair nodig hebt is snelheid. Ik herinner me nog een wedstrijdje waar Cerny een kwartiertje mocht meedoen en je gelijk zag hoe je wél op de counter speelt.
Veel te creatief, neemt wel eens risico.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die niet eens bij de selectie zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |