Het is mij ook om het even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Merk je niets van. Bij mij hebben ze een hele voortand leeggemaakt, viel me reuze mee.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik slapen want morgenochtend om 5 uur gaat er weer een wekker
homoquote:
was die kapot danquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is je fiets gemaakt? Ga ik hem kapot stampen!
Zou een excuses wel waarderen, ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilde alleen even aangeven dat je nog steeds mad bent?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ga er nou niet over door, ik heb het weggehaald, klaar.
Nu kan iedereen weer aan elkaars billetjes gaan zitten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vraagt Voorschrift zich ook wel eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik goed mee horen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt wel iets te grote oren ja.
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon naar Telekids kijken nu.
Fuck it.
Op RTL7?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!
Nee, op RTL Telekids, hier is dat kanaal 312. Die doen altijd midden in de nacht Bassie en Adriaan uitzenden. Nu is het de verzonken stad, tot 0200u, dan begint die shit met die diamant, tot 5 uur in de ochtend. Wie dat bedacht heeft is echt een held.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik toch een keer Lord of the Rings ga kijken.
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?quote:
quote:
Ik wil eigenlijk Creed zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?
Had ik niet verwacht, wat een kutband is dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Creed zien.
Is dat niet die film met die bejaarde?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Creed zien.
Bejaarden dus ...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Specularium het volgende:
Claire Huxtable zit ook in die film zie ik.
Stallone is een baas, alleen is het misschien wel eens tijd dat 'ie stopt met te doen alsof hij nog in de bloei van zijn leven is.quote:
Die kerel is fitter dan de helft van deze SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stallone is een baas, alleen is het misschien wel eens tijd dat 'ie stopt met te doen alsof hij nog in de bloei van zijn leven is.
Mn reet afvegen dus. Zal het uitprinten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb na uitvoerig onderzoek vastgesteld dat de kleur blauw van een Forum Admin anders is dan de kleur blauw van Eindredactie Frontpage.
Die van Eindredactie FP is R:0, G:0, B:139
Die van Forum Admin is R:52, G:66, B:160
Doe met deze informatie wat je wilt.
#3442a0 vs #00008Bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb na uitvoerig onderzoek vastgesteld dat de kleur blauw van een Forum Admin anders is dan de kleur blauw van Eindredactie Frontpage.
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.
Wie is jouw Robin dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mn reet afvegen dus. Zal het uitprinten.
Ik moet eigenlijk een hele rol volschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die slaat specu op voor in NWS-FB denk ik.
Dat spul is bedoelt voor je billen!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een hele rol volschrijven.
Batman en die jongen in de legging waren anders onafscheidelijk. En ze trokken zich samen in hun grot terug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:11 schreef Specularium het volgende:
Robin, dat was gewoon een jongen in een legging die niks kon.
Soort Elflettering alleen zat hij niet bij de FP.
Huh? Waar is die borstel dan voor?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat spul is bedoelt voor je billen!
bedoeldquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat spul is bedoelt voor je billen!
Om je rug te krabben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh? Waar is die borstel dan voor?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doet de moeder van .. nee laat maar.
En jij hebt de camerabeelden van toen de grot dicht was?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Batman en die jongen in de legging waren anders onafscheidelijk. En ze trokken zich samen in hun grot terug.
Zo zat ik vroeger, als 10-jarige of zo, eens een politieserie oid te kijken in bed waarna ik in slaap viel. De volgende dag moest mijn moeder ineens sexuele voorlichting geven omdat ik naar bepaalde programma's aan het kijken was dacht ze.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer dat awkward moment dat je je koptelefoon afdoet en je TV al geruime tijd op van die hete SMS mevrouwen staat
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo zat ik vroeger, als 10-jarige of zo, eens een politieserie oid te kijken in bed waarna ik in slaap viel. De volgende dag moest mijn moeder ineens sexuele voorlichting geven omdat ik naar bepaalde programma's aan het kijken was dacht ze.
Nog nooit van gehoord, is dat geil?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:01 schreef Fokker89 het volgende:
Natuurlijk wist ik toen al wel van het bestaan van sexcetera en sexcourt af, maar dat doet er nu even niet toe.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij hebt de camerabeelden van toen de grot dicht was?
Arme jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:06 schreef Specularium het volgende:
Ik vind The Daily Show nog steeds goed.
Zet die tv eens uit, energiebeul.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer dat awkward moment dat je je koptelefoon afdoet en je TV al geruime tijd op van die hete SMS mevrouwen staat
Als jonge knaap welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, is dat geil?
Watt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zet die tv eens uit, energiebeul.
Vroegah had je ook zo'n serie, ik meen dat het Erotic Dreams was, dat was echt de bom in 1996 of zo. Voor die tijd moest je het maar doen met Filmnet (scrambled) of stiekem boekjes kijken in de Brunaquote:
Dit was dan ook in 2001 ofzo, je zag weinig, maar tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroegah had je ook zo'n serie, ik meen dat het Erotic Dreams was, dat was echt de bom in 1996 of zo. Voor die tijd moest je het maar doen met Filmnet (scrambled) of stiekem boekjes kijken in de Bruna
Oh toen was er gewoon al volledig interwebz.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit was dan ook in 2001 ofzo, je zag weinig, maar toch
Meer zero-grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt het natuurlijk weer niks omdat hij zwart is?
Of nouja, meer een soort half-bruin.
Ik vermoed dat ik weer een nachtrustje over ga slaan, dus niks geen dromen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een nieuw gitaartje, daar ga ik straks lekker over dromen.
Vertel?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik weer een nachtrustje over ga slaan, dus niks geen dromen.
Anders zou ik over Impressme gaan dromen.
Nou, lekker dan.quote:
Ik moet straks wel even gaan pitten anders gaat het niet goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik weer een nachtrustje over ga slaan, dus niks geen dromen.
Anders zou ik over Impressme gaan dromen.
Slaap lekker alvast, ik doe fokkerdingus nog ff en dan doe ik het licht uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet straks wel even gaan pitten anders gaat het niet goed.
Het is bijna valentijn man, dan zeg je toch gewoon iets over kaarsjes en zachtjes strelen of zo. Chocolade gedoe en rozenblaadjes.quote:
That's just mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:35 schreef Fokker89 het volgende:
Iets met kaarsjes en chocolade strelen en zo.
Iets met rozenblaadjes en chocolade.quote:
Just me.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:40 schreef Specularium het volgende:
Wie zit jij nou weer te lokken met je regenjas?
Donkerblauw heh, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger vond je het ook al kut?
Dank je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:42 schreef Impressme het volgende:
[..]
Donkerblauw heh, gefeliciteerdTerecht.
Dat kan hij prima zelf zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:45 schreef Fylax het volgende:
Specularium houdt er niet van als je mensen uit andere SC's hierheen lokt.
Tjah, eerst maar eens lichtblauw, al zal dat hem nu wel niet meer worden met specularium in de ballotagecommissie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:44 schreef YokiKater het volgende:
Zie je dat Fokker? Gewoon even donkerblauw worden.
Hier klopt natuurlijk geen ene reet van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:45 schreef Fylax het volgende:
Specularium houdt er niet van als je mensen uit andere SC's hierheen lokt.
Truequote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:44 schreef YokiKater het volgende:
Zie je dat Fokker? Gewoon even donkerblauw worden.
Muis.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier klopt natuurlijk geen ene reet van.
Misschien moet je eerst even beginnen op de FP.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, eerst maar eens lichtblauw, al zal dat hem nu wel niet meer worden met specularium in de ballotagecommissie.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even beginnen op de FP.
Nope, van iedereen met macht glij ik van mijn stoelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt het type blauw nog wat uit of niet? We hebben 3 smaken.
Ik ben Moderator op het FoBo, hallo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nope, van iedereen met macht glij ik van mijn stoel
Ik heb een collega wel eens gevraagd of die wat wou doen....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben Moderator op het FoBo, hallo.
Dat is met alles in het leven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je weet dat die power met 1 druk op de knop weg kan zijn he?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben Moderator op het FoBo, hallo.
Close enoughquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een collega wel eens gevraagd of die wat wou doen....
Sure, achteraan aansluitenquote:
Hoi Elfletterig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom heet het ook Eindredactie.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom heet het ook Eindredactie.
En dan?quote:
Beetje kroelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
En dan?Je bent echt te schattig
Gewoon vol in die kont.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is dus te schattig.. gewoon keihard Quagmire
Kijk, zo mag ik het graag zienquote:
De geboren en getogen uit de klei getrokken polderjongens zijn zeer sympathiek.quote:
Meh, duurt te lang.quote:
Maar het is niet grappig ...quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag was het niet eens met een mes, maar bij het dichtdraaien van een wijnfles
Mijn vel kwam zo tussen die metalen dop vast te zittenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn vel kwam zo tussen die metalen dop vast te zitten
Wat voor?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik eet een maaltijdsalade
kutkonijn.
Dat eten konijnen niet.quote:
inb4 LTDKV die het geen eten vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb de tomatenpaprikasoep weer op staan![]()
Bijna klaar, zo nog even in de blender aangezien de staafmixer kapot is gegaan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had ook beter kuttonijn kunnen zeggen.
newbiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een username met een spatie erin? Dat heb ik op FOK! nog nooit gezien.
Elfteling zit er al langer dan een week.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfletterig zat al op FOK! toen jij nog in je broek scheet.
Kom danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Elfteling zit er al langer dan een week.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds juni 2004.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Elflettering schijnt tegenwoordig regelmatig zijn broek vol te schijten terwijl hij op FOK! zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfletterig zat al op FOK! toen jij nog in je broek scheet.
Bijna. Ik lees regelmatig topicdiarree. En ik lees ook regelmatig dingen waar de broek me van afzakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering schijnt tegenwoordig regelmatig zijn broek vol te schijten terwijl hij op FOK! zit.
#leukeweetjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft deze PI een keer standaard gebruikt in een topic over Stevie Wonder.
Jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
Leuk man, wedstrijdjes wie al het langst geen leven heeft.
Als je echt geen leven hebt wordt je FA had ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
Leuk man, wedstrijdjes wie al het langst geen leven heeft.
wordquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je echt geen leven hebt wordt je FA had ik begrepen.
Ah, daarom wijzen ze me af.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben jij straks ook donkerblauw?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
He joh, die knul is minderjarig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax kan denk ik wel een stijve krijgen hoor.
Is zijn verjaardag op 29 februari?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
He joh, die knul is minderjarig.
Misschien wel, ik geloof dat timmmmm mij graag wou hebben als zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij straks ook donkerblauw?
Laten we dat maar even niet doen, komt vast weinig soeps uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:01 schreef Specularium het volgende:
Ik kan Fokker nu wel een tagje geven.
Personal rukker?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik geloof dat timmmmm mij graag wou hebben als zijn rechterhand.
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou wel een verzoek willen doen om mijn DM en PM te blokkeren voor morgen, want anders krijg ik al die alerts weer voor nieuwe berichten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou wel een verzoek willen doen om mijn DM en PM te blokkeren voor morgen, want anders krijg ik al die alerts weer voor nieuwe berichten.
Daar zit natuurlijk al een dikke laag ducktape op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ook je real life brievenbus maar dichtplakken dan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk al een dikke laag ducktape op.
Ik kom morgen de rest wel brengenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier staat al een bosje roze en oranje tulpen in de kamer. Heb ik voor mezelf gekocht, 2 voor 5 euro in de bonus
Klopt, al heet het ook wel ducttape....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ducktape bestaat trouwens echt hoor, voor ik weer verbetert wordt.
Dat is de originele naam ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, al heet het ook wel ducttape....
Dat plaatje wekt niet echt de suggestie hè?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij al aanbidders gehad nu je FA bent?
Ja, Efteling.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij al aanbidders gehad nu je FA bent?
Ik heb de tweets even bekeken maar dat zijn wel goeie bronnen hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mensen met een donkerblauwe naam betreft: LTVDK vindt het vast leuk om dit te lezen:
Songwriter Kanye stopt: hij heeft hulp nodig
Iedereen met oren en een normaal observatievermogen wist dit natuurlijk al.
Die vent lijdt echt aan grootheidswaanzin. Zijn zelfoverschatting kent geen grenzen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de tweets even bekeken maar dat zijn wel goeie bronnen hoor.
Beetje zoals Elfletterig dus.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vent lijdt echt aan grootheidswaanzin. Zijn zelfoverschatting kent geen grenzen.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef Specularium het volgende:
Als je in Zwolle woont lijd je niet aan zelfoverschatting.
Er zit verrassend veel waarheid in deze opmerking. Sallanders zijn inderdaad niet zo.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef Specularium het volgende:
Als je in Zwolle woont lijd je niet aan zelfoverschatting.
Dat is je knuffelbeer?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
Hoi jongens. Lekker eenzaam jullie valentijnsdag? Mijne niet. Boo ligt naast me.
Ben ik niks voor je?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
En toen was iedereen ineens offline.
Dat is vaak mijn enige post in het topicquote:Op zondag 14 februari 2016 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn mensen die zich enorm storen aan dat ge-hoi de hele tijd.
Veel meer diepgang hoef je hier ook niet te verwachten.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is vaak mijn enige post in het topic
pechquote:Op zondag 14 februari 2016 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn mensen die zich enorm storen aan dat ge-hoi de hele tijd.
Wanneer is dat?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou vertel eens jongens, wat voor romantische gestes hebben jullie gepland voor valentijnsdag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |