Het is mij ook om het even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Merk je niets van. Bij mij hebben ze een hele voortand leeggemaakt, viel me reuze mee.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik slapen want morgenochtend om 5 uur gaat er weer een wekker
homoquote:
was die kapot danquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is je fiets gemaakt? Ga ik hem kapot stampen!
Zou een excuses wel waarderen, ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilde alleen even aangeven dat je nog steeds mad bent?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ga er nou niet over door, ik heb het weggehaald, klaar.
Nu kan iedereen weer aan elkaars billetjes gaan zitten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vraagt Voorschrift zich ook wel eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik goed mee horen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt wel iets te grote oren ja.
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon naar Telekids kijken nu.
Fuck it.
Op RTL7?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!
Nee, op RTL Telekids, hier is dat kanaal 312. Die doen altijd midden in de nacht Bassie en Adriaan uitzenden. Nu is het de verzonken stad, tot 0200u, dan begint die shit met die diamant, tot 5 uur in de ochtend. Wie dat bedacht heeft is echt een held.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik toch een keer Lord of the Rings ga kijken.
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?quote:
quote:
Ik wil eigenlijk Creed zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?
Had ik niet verwacht, wat een kutband is dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Creed zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |