Het is mij ook om het even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Merk je niets van. Bij mij hebben ze een hele voortand leeggemaakt, viel me reuze mee.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik slapen want morgenochtend om 5 uur gaat er weer een wekker
homoquote:
was die kapot danquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is je fiets gemaakt? Ga ik hem kapot stampen!
Zou een excuses wel waarderen, ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilde alleen even aangeven dat je nog steeds mad bent?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ga er nou niet over door, ik heb het weggehaald, klaar.
Nu kan iedereen weer aan elkaars billetjes gaan zitten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vraagt Voorschrift zich ook wel eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik goed mee horen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt wel iets te grote oren ja.
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon naar Telekids kijken nu.
Fuck it.
Op RTL7?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werkelijk geniaal is dat, gewoon midden in de nacht hele seizoenen van Bassie en Adriaan kijken. Dat is echt fantastisch!
Nee, op RTL Telekids, hier is dat kanaal 312. Die doen altijd midden in de nacht Bassie en Adriaan uitzenden. Nu is het de verzonken stad, tot 0200u, dan begint die shit met die diamant, tot 5 uur in de ochtend. Wie dat bedacht heeft is echt een held.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik toch een keer Lord of the Rings ga kijken.
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?quote:
quote:
Ik wil eigenlijk Creed zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verveel je je zo erg dat je dat gaat kijken?
Had ik niet verwacht, wat een kutband is dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Creed zien.
Is dat niet die film met die bejaarde?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Creed zien.
Bejaarden dus ...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Specularium het volgende:
Claire Huxtable zit ook in die film zie ik.
Stallone is een baas, alleen is het misschien wel eens tijd dat 'ie stopt met te doen alsof hij nog in de bloei van zijn leven is.quote:
Die kerel is fitter dan de helft van deze SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stallone is een baas, alleen is het misschien wel eens tijd dat 'ie stopt met te doen alsof hij nog in de bloei van zijn leven is.
Mn reet afvegen dus. Zal het uitprinten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb na uitvoerig onderzoek vastgesteld dat de kleur blauw van een Forum Admin anders is dan de kleur blauw van Eindredactie Frontpage.
Die van Eindredactie FP is R:0, G:0, B:139
Die van Forum Admin is R:52, G:66, B:160
Doe met deze informatie wat je wilt.
#3442a0 vs #00008Bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb na uitvoerig onderzoek vastgesteld dat de kleur blauw van een Forum Admin anders is dan de kleur blauw van Eindredactie Frontpage.
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.
Wie is jouw Robin dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ik al gezien, maar ik scoor ook 100% op die kleurentest omdat ik Batman ben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mn reet afvegen dus. Zal het uitprinten.
Ik moet eigenlijk een hele rol volschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die slaat specu op voor in NWS-FB denk ik.
Dat spul is bedoelt voor je billen!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een hele rol volschrijven.
Batman en die jongen in de legging waren anders onafscheidelijk. En ze trokken zich samen in hun grot terug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:11 schreef Specularium het volgende:
Robin, dat was gewoon een jongen in een legging die niks kon.
Soort Elflettering alleen zat hij niet bij de FP.
Huh? Waar is die borstel dan voor?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat spul is bedoelt voor je billen!
bedoeldquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat spul is bedoelt voor je billen!
Om je rug te krabben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh? Waar is die borstel dan voor?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doet de moeder van .. nee laat maar.
En jij hebt de camerabeelden van toen de grot dicht was?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Batman en die jongen in de legging waren anders onafscheidelijk. En ze trokken zich samen in hun grot terug.
Zo zat ik vroeger, als 10-jarige of zo, eens een politieserie oid te kijken in bed waarna ik in slaap viel. De volgende dag moest mijn moeder ineens sexuele voorlichting geven omdat ik naar bepaalde programma's aan het kijken was dacht ze.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer dat awkward moment dat je je koptelefoon afdoet en je TV al geruime tijd op van die hete SMS mevrouwen staat
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo zat ik vroeger, als 10-jarige of zo, eens een politieserie oid te kijken in bed waarna ik in slaap viel. De volgende dag moest mijn moeder ineens sexuele voorlichting geven omdat ik naar bepaalde programma's aan het kijken was dacht ze.
Nog nooit van gehoord, is dat geil?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:01 schreef Fokker89 het volgende:
Natuurlijk wist ik toen al wel van het bestaan van sexcetera en sexcourt af, maar dat doet er nu even niet toe.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij hebt de camerabeelden van toen de grot dicht was?
Arme jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:06 schreef Specularium het volgende:
Ik vind The Daily Show nog steeds goed.
Zet die tv eens uit, energiebeul.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer dat awkward moment dat je je koptelefoon afdoet en je TV al geruime tijd op van die hete SMS mevrouwen staat
Als jonge knaap welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, is dat geil?
Watt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zet die tv eens uit, energiebeul.
Vroegah had je ook zo'n serie, ik meen dat het Erotic Dreams was, dat was echt de bom in 1996 of zo. Voor die tijd moest je het maar doen met Filmnet (scrambled) of stiekem boekjes kijken in de Brunaquote:
Dit was dan ook in 2001 ofzo, je zag weinig, maar tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroegah had je ook zo'n serie, ik meen dat het Erotic Dreams was, dat was echt de bom in 1996 of zo. Voor die tijd moest je het maar doen met Filmnet (scrambled) of stiekem boekjes kijken in de Bruna
Oh toen was er gewoon al volledig interwebz.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit was dan ook in 2001 ofzo, je zag weinig, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |