Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg de agenda van de LGBT promotend met die mannenkont in jeans zo.
Ja zo begint het altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou worden
Ging mij meer om de muziek dan zijn kont overigens
Nou, bij mij gaat dat niet zo in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja zo begint het altijd.
"Ik luister de Pointer Sisters omdat ik van het geluid en de soul hou."
2 weken later met een naveltruitje en skinny jeans dansend op de bar bij De Bruine Snor, wellustige mannen een cocktail uit je navel bodyshottend!
Mwah ..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou worden
Ging mij meer om de muziek dan zijn kont overigens
Daar zal je binnenkort genoeg van te horen krijgen denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:48 schreef controlaltdelete het volgende:
beautiful Lesotho, de bevolking is erg arm maar ze maken van simpele dingen muziekinstrumenten.
Ik vind het geweldig.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben net naar Deadpool geweest. Wat een leuke film. Redelijk trouw aan de comics maar vooral on-Marvel's grof en gewelddadig.
Ik heb mijn buikspieren flink ervan langs gegeven met gelach ook in elk geval.
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die film.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben net naar Deadpool geweest. Wat een leuke film. Redelijk trouw aan de comics maar vooral on-Marvel's grof en gewelddadig.
Ik heb mijn buikspieren flink ervan langs gegeven met gelach ook in elk geval.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Misselijk van bepaalde zaken.
Gewoon rustig meelezen... en see what you find..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Misselijk van bepaalde zaken.
Ik haat jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gewoon rustig meelezen... en see what you find..
Propaganda is het enige dat men aan zal treffen. En een paar users die er blijkbaar wel in zijn getrapt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Die vuiligheid hoef ik niet te lezen. Over de holocaust hoef ik alleen maar in de familiestamboom te kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is nou het punt dat ik ook probeer te maken. Maar men is er blind voor ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik neem aan dat FOK! zelf ook weet dat ook de bagatellisering van cijfers strafbaar is?
Ik neem aan dat de mods nog slapen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is nou het punt dat ik ook probeer te maken. Maar men is er blind voor ofzo.
Dan zullen ze wel schrikken als ze alle meldingen zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de mods nog slapen.
Of die nu wakker zijn of niet, het zal zich toch blijven voortzetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de mods nog slapen.
Ik snap verder niet waarom mensen blijven reageren op die toppa.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel schrikken als ze alle meldingen zienMaar mogen andere mods dan niks op BNW en andersom?
Nou mag toch hopen van niet. Doet de naam van FOK! geen goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Of die nu wakker zijn of niet, het zal zich toch blijven voortzetten.
Wow dat lijkt me nogal naar. Ja ik weet niet wat ik van pegida moet vinden. Vind het maar een vage club. Trekt veel extremisten aan in elk geval.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:13 schreef DeMolay het volgende:
Zo dat duurde ff voor ik weer thuis was vanwege de noodverordering , rare jongens die pegida aanhangers ze kwamen ook niet veel verder dan " we zijn niet bang we zijn niet bang we zijn niet bang voor de islam "
Alles voor de clicks, en die ooit zo nieuwe weg die ze (jogy) wilde inslaan op BNW is dus ook gewoon onzin.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou mag toch hopen van niet. Doet de naam van FOK! geen goed.
Dat is altijd zo jammer bij die partijen, dat er altijd meteen al zon luchtje aan gaat hangen daardoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef DeMolay het volgende:
Mocht er niet door toen zij ik ga ik wel lopen en doe ik net of ik demonstrant ben....politieagent keek me een beetje raar aan
[quote]Vind het maar een vage club. Trekt veel extremisten aan in elk geval.[quote]
Hoog stormfront gehalte ja
Ik herinner me nog een keer een gesprek dat ik met een dude van blood&honour had over de oorsprong van hun haat tegen bepaalde groepen. Zijn antwoord was echt hilarisch: "It is because it is."quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:21 schreef DeMolay het volgende:
Nuance aanbrengen is bij hen een groot probleem
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Goed zo jongen, geef jezelf maar een schouderklopje.
Grappig dat je daar dan William Wallace voor gebruikt. Die streed ook tegen de invasie/bezetting van zijn volk (beetje zoals de geallieerden deden, toen de duitsers besloten laten we europa binnenvallen en bezetten)quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Goed zo jongen, geef jezelf maar een schouderklopje.
Wacht maar, allemaal gaan jullie erachter komen wie er gelijk had in the end.quote:
Dat mag, dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wacht maar, allemaal gaan jullie erachter komen wie er gelijk had in the end.
En mag ik even LOL doen om je avatar pic, met je Rubio Robot.
Dat betekent dat die vent niet lekker is, en jij kennelijk dus ook niet als je zo'n gladiool als avatar pic hebt staan met #rubio2016 en je 'ik heb aangifte gedaan'.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mag, dat is niet verboden.
Oke, Lichtkogel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat die vent niet lekker is, en jij kennelijk dus ook niet als je zo'n gladiool als avatar pic hebt staan met #rubio2016 en je 'ik heb aangifte gedaan'.
Misschien even pauze nemen, even tot 10 tellen ofzo. DIt helpt je ook niet echt verderquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat die vent niet lekker is, en jij kennelijk dus ook niet als je zo'n gladiool als avatar pic hebt staan met #rubio2016 en je 'ik heb aangifte gedaan'.
Kan je ook nog weleens voor jezelf spreken, of zeg je louter en alleen maar dingetjes die lekker klinken voor anderen hier om zodoende een wit voetje te kunnen halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Grappig dat je daar dan William Wallace voor gebruikt. Die streed ook tegen de invasie/bezetting van zijn volk (beetje zoals de geallieerden deden, toen de duitsers besloten laten we europa binnenvallen en bezetten)
Die waren in die tijd allemaal niet vies van plunderingen en verkrachtingen overigens. Allemaal viespeuken vroeger, mensen.
Persoonlijk worden?!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker persoonlijk worden. Hehe, sterk.
Zoals ik net al zei, misschien even pauze nemen want je wordt alleen nog maar persoonlijk nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kan je ook nog weleens voor jezelf spreken, of zeg je louter en alleen maar dingetjes die lekker klinken voor anderen hier om zodoende een wit voetje te kunnen halen?
De duitsers hadden niet zoveel te maken met de schotse onafhankelijkheid en william wallace. En dat speelde al helemaal niet in 1933.quote:Overigens waren het de Duitsers niet die begonnen, want in 1933 werd hen al de oorlog verklaard maar dat weet jij ook wel h, Chrisjechris?
Dat is niets tegen jou persoonlijk, dat is omdat jij een strafbaar feit begaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Persoonlijk worden?!
Welke idioot heeft er hier nou aangifte gedaan zegt hij?
Dat gebeurd niet. Maar het zou FOK! sieren ook iets met zulke users doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Nizno het volgende:
Oke, genoeg.
De hele discussie over het topic dat verwijderd werd hoeft hier niet herhaalt te worden.
O... en als morgen de Staat vraagt om BNWers aan te geven (waar ze in Frankrijk dus mee bezig zijn) dan ben je zeker ook wel de eerste die aangifte doet he, in de veronderstelling dat je 'een goede daad' hebt verricht?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niets tegen jou persoonlijk, dat is omdat jij een strafbaar feit begaat.
Oke, Lichtkogel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O... en als morgen de Staat vraagt om BNWers aan te geven (waar ze in Frankrijk dus mee bezig zijn) dan ben je zeker ook wel de eerste die aangifte doet he, in de veronderstelling dat je 'een goede daad' hebt verricht?
Goed zo hoor jongen, je verdient een pluim.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet. Maar het zou FOK! sieren ook iets met zulke users doen.
Oke, Lichtkogel.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel schrikken als ze alle meldingen zienMaar mogen andere mods dan niks op BNW en andersom?
Hou je muil over de enige geschikte presidentskandidaat op dit moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Had nooit van de gast gehoord.quote:
ja was hier ook al het geval, waar woon jij demolay?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:13 schreef DeMolay het volgende:
Zo dat duurde ff voor ik weer thuis was vanwege de noodverordering , rare jongens die pegida aanhangers ze kwamen ook niet veel verder dan " we zijn niet bang, we zijn niet bang ,we zijn niet bang voor de islam "
serieus?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef DeMolay het volgende:
achter de polaroid (eindstation van de demonstratie voor degene die enschede niet kennen )
NWS / Hakenkruizen, wapens bij Pegida demonstratie
Nee, mja gezellig doen binnen kort wel een keer pilsje in de stad of zoquote:
quote:
Oh ik ken ze niet zo goed, als ik er kwam was ik vaak al stomdronken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef DeMolay het volgende:
Kom niet meer zo vaak bij luuk en kees maar was er vanaf de eerste dag (heb er in het weekend ook gewerkt )
Een spandoek waarop een hakenkruis in een prullenbak gegooid wordt. Dat is toch juist prima of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef DeMolay het volgende:
achter de polaroid (eindstation van de demonstratie voor degene die enschede niet kennen )
NWS / Hakenkruizen, wapens bij Pegida demonstratie
Of jij gek bent daar heb ik geen oordeel over , maar dat de politie krankjorum is ben ik wel van overtuigd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een spandoek waarop een hakenkruis in een prullenbak gegooid wordt. Dat is toch juist prima of ben ik nou gek?
John Mayer heeft aantal lekkere nummers, heb hier ook ergens een cd van hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf dit zo'n mooi nummer vinden. Jullie?
Nou die kan alleen maar dromen dat ze zo mooi kan zingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
John Mayer heeft aantal lekkere nummers, heb hier ook ergens een cd van hem.![]()
Ook een mooi nummer.
Waar tegenwoordig claudia de breij op mee lift in het Nederlands
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
'If you don't
have a valentine
on a valentine's day,
don't be sad.
Most people
don't have aids
on world aids
day as well.
(dank Schommelstoel)
Ik had na gisteren wel een uitleg verwacht omtrent het beleid, aangezien het nu al een geruime tijd misgaat op dit vlak.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Genieten in de BNW FB.
Maar de mods/admins blijven stil over enig beleid.
Oh genooooot
Ja daar ben ik bekend mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had na gisteren wel een uitleg verwacht omtrent het beleid, aangezien het nu al een geruime tijd misgaat op dit vlak.
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Al gezien Inso?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ah daar is de propaganda weer.
Het houdt niet op, niet vanzelf
Goeien feedbackquote:Op zondag 14 februari 2016 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Pff Dr Who binge-watchen is nog een hele klus maar aangezien het vanaf eind februari van Netflix verdwijnt....
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
*zwaait met hand* This is not the feedback you are looking for
http://theweek.com/speedr(...)tion-front-smart-tvsquote:Samsung has confirmed that its "smart TV" sets are listening to customers' every word, and the company is warning customers not to speak about personal information while near the TV sets.
En mensen maar doen alsof mijn AI en BigData topic geen bnw materiaal isquote:Op maandag 15 februari 2016 10:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://theweek.com/speedr(...)tion-front-smart-tvs
Ik laat dit gewoon eventjes hier achter.
Origineel van Tom Petty is veel beter,imoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf dit zo'n mooi nummer vinden. Jullie?
He, als ik materiaal vind daarvoor zal ik het daar plaatsen, sommige dingen hebben tijd nodig om te groeien.Het heeft zeker mijn interesse.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En mensen maar doen alsof mijn AI en BigData topic geen bnw materiaal is
Ja, die vind ik na geluisterd te hebben ook beter.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Origineel van Tom Petty is veel beter,imo
Hey B! Waar was jij al die tijd?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo. Nog wat gemist de laatste tijd?
Wow, ik vind dit nogal watquote:Op maandag 15 februari 2016 10:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://theweek.com/speedr(...)tion-front-smart-tvs
Ik laat dit gewoon eventjes hier achter.
Je bedoeld of hij nou is eens geslaagd is voor zijn theorie ?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi BPN. En? Heb je al goed nieuws voor ons?
Ja ik bedoel zijn theorie idd, maar elk ander goed nieuws is ook welkomquote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bedoeld of hij nou is eens geslaagd is voor zijn theorie ?
Of is elk goed nieuws welkom?
Nee. Zelfs hier willen de kwaliteitsusers niet meer posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef DeMolay het volgende:
Zou SlowChat het ondergeschoven kindje zijn wat BNW kan redden
agh ja er is een tijd van komen en gaan, als we het over 5 a 6 jaar geleden hebben zijn er zoveel users die er niet meer zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef DeMolay het volgende:
wie mis je(Erwin Rommel )
maar dus qualificeert jij jezelf als.....
En?quote:
scrummiequote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef DeMolay het volgende:
wie mis je(Erwin Rommel )
maar dus qualificeert jij jezelf als.....
Jup! eensch! zijn posts over MH17 vond ik heel erg goed!quote:
Erwin Rommel postte ook op BNW?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef DeMolay het volgende:
Maar ik mis Erwin echt...al haatte ik hem maar dat was de inbreng toen![]()
vandaar..vroeger werd de initiele questie doorgrond ipv een persoonlijke motivering
Vandaar mijn label "thought police" voor degene die het aangaat.
Jaja...was lichtkogel niet mee weggekomenquote:Erwin Rommel postte ook op BNW?
Je mist de weerstandquote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef DeMolay het volgende:
Maar ik mis Erwin echt...al haatte ik hem maar dat was de inbreng toen![]()
vandaar..vroeger werd de initiele questie doorgrond ipv een persoonlijke motivering
Vandaar mijn label "thought police" voor degene die het aangaat.
Ja hoor niet zo heel veel maar was er wel degelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erwin Rommel postte ook op BNW?
Ik ook. Bijvoorbeeld Bankfurt en Bassos. En niet te vergeten Led_quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je mist de weerstand
[..]
Ja hoor niet zo heel veel maar was er wel degelijk.
Er zijn er zo veel die ik mis, die soms een hilarische of geniale inbreng hadden.
Hoezo sorry?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup! eensch! zijn posts over MH17 vond ik heel erg goed!
Sorry voor afgelopen week nog tjacka..
Hoezie verder?
tight als in benepen?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Klinkt als een bijzonder tighte community zo
Meen dat je boos was..quote:
JoepiePoepie Bastard michielos Resistor Flammie Ticker Gray dadgad zoetwaterzonnebaars etc etc etc..quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Bijvoorbeeld Bankfurt en Bassos. En niet te vergeten Led_
Oh zo. Nou dat klopt ook wel hoor. Het was een vrij hechte groep posters. Mooie bijdrages. Ik noem een Jokkebrok, een DeMolay en dan vergeet ik er nog een heel stel.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee hecht. Kliekje klinkt dan weer zo negatief.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 15 februari 2016 22:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee hecht. Kliekje klinkt dan weer zo negatief.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meen dat je boos was..
[..]
JoepiePoepie Bastard michielos Resistor Flammie Ticker Gray dadgad zoetwaterzonnebaars etc etc etc..
En de oude versie van lambiekje toen ie nog gewoon GTST keek
Jij kan dat niet eens droef.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet hoor
Nee, maar in de loop van de tijd zijn er veel afgevallen door allerlei redenen. Ouder en wijzer geworden. Een leven gekregen, Noem het maar op.quote:
Ja dat zie je eigenlijk wel op alle forums inderdaad. Komt bijna niet voor dat mensen van het eerste uur nog actief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar in de loop van de tijd zijn er veel afgevallen door allerlei redenen. Ouder en wijzer geworden. Een leven gekregen, Noem het maar op.
Ja, dat is best apart.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een vreemd iets dat er zoveel stelletjes op een forum ontstaan.
Ja toch wel? BNW lijkt me niet bepaald de broedplaats voor hartstochtquote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een vreemd iets dat er zoveel stelletjes op een forum ontstaan.
Niet hier hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja toch wel? BNW lijkt me niet bepaald de broedplaats voor hartstochtJa op een andere manier
passie is er wel hier haha
Valt wat voor te zeggen. Een forumpost kun je nog bewerken, maar in person zeg je wat je denkt. Of je zegt niks en staart wat awkward naar elkaar. En de ruimte om je heen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik heb vaak mensen gemeet en ik moet zeggen dat iedereen sociaal wat minder goed is. Dat is best bijzonder
Heel veelquote:Op maandag 15 februari 2016 23:16 schreef kalinhos het volgende:
OlaMaandje pauze gehouden en viel niet eens tegen - veel gemist?
NAH!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar in de loop van de tijd zijn er veel afgevallen door allerlei redenen. Ouder en wijzer geworden. Een leven gekregen, Noem het maar op.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:16 schreef kalinhos het volgende:
OlaMaandje pauze gehouden en viel niet eens tegen - veel gemist?
Dank. Denk dat ik t wat meer bij SC ga houden. Wat hebk allemaal gemist?quote:
waar te beginnen ....quote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dank. Denk dat ik t wat meer bij SC ga houden. Wat hebk allemaal gemist?
Niet alleen stof....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar te beginnen ....
best wel wat topics die nu compleet weg zijn wat nogal wat stof liet opwaaien ..
Ik ben vooral verlegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Een forumpost kun je nog bewerken, maar in person zeg je wat je denkt. Of je zegt niks en staart wat awkward naar elkaar. En de ruimte om je heen.
Ik weet nog niet of ik Asch ga behandelen, denk het wel, we hebben net een les of 8 achter de rug waarin het echt over de kern-zaken gaat (perceptie, geheugen, motivatie, etc.)quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou in de wereld van samenzweringen blijkt wel hoe makkelijk benvloedbaar men wel niet is( en ja het werkt beide kanten op)
Alles wat te maken heeft met het menselijk gedrag vind ik fascinerend. Is 'The Asch Experiment ' al aan bod geweest in je lezingen? Als een test heeft laten zien hoe gevoelig men is voor schaapgedrag is het wel die test . Daarnaast is het zo vaak uitgevoerd dat de resultaten er niet om liegen
Waarom je denkt dat men geen vrije wil heeft is mij een raadsel . Dat ze begrijpen waarom ze bepaalde dingen doen , kijk daar kan je nog over discussiren
Aah , eerst het grondwerk verrichten voor je de diepte in duiktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
Even een SC hijack
[..]
Ik weet nog niet of ik Asch ga behandelen, denk het wel, we hebben net een les of 8 achter de rug waarin het echt over de kern-zaken gaat (perceptie, geheugen, motivatie, etc.)
Welke vb ga je gebruiken om je punten duidelijk te maken ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
Even een SC hijack
[..]
Alles wat over de omgeving gaat, dus bv. sociale druk moet nog komen.
Dat onbewust zaken ons gedrag beivloeden dat staat vast maar of dit betekend dat we geen vrije wil hebben dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
Vrije wil ligt er aan hoe je precies vrije wil definieert. Er is vrij veel bewijs dat onbewuste zaken waar we ons niet van bewust zijn ons gedrag beinvloeden. Als je een strikte definitie gebruikt van vrije wil (alles wat we doen is omdat wij dit bewust willen) valt dat moeilijk te verenigen met al die zaken die ons zonder dat we het doorhebben in ons gedrag beinvloeden. Hetzelfde geldt voor veel automatische gedragingen en reacties. Daarnaast zijn er ook veel situaties waar het duidelijk is dat "wil" en gedrag elkaar tegenspreken, bijvoorbeeld bij verslaving. Dat betekent niet per se dat er helemaal geen vrije wil is, maar voor de meesten leidt het wel tot een realisatie dat het iig niet zo "vrij" is als ze van te voren dachten.
Ik moet de lessen nog maken, denk Milgram, wat Cialdini, wat werk mbt ostracism, statusconsumptie. etc qua sociale effecten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Aah , eerst het grondwerk verrichten voor je de diepte in duikt
[..]
Welke vb ga je gebruiken om je punten duidelijk te maken ?
[..]
Ok fair enough, ik zal het wat specificeren; dat we niet altijd alle beslissingen maken omdat we het willen, dat we vaak niet goed begrijpen waarom we doen wat we doen, en dat we soms falen dingen te doen die we willen doen. Kan je daar mee leven?quote:Dat onbewust zaken ons gedrag beivloeden dat staat vast maar of dit betekend dat we geen vrije wil hebben dat is iets compleet anders
In het geval van verslavingen kies je ervoor om met onverwerkte 'troep' rond te lopen. Waardoor je voortdurend op zoek bent naar de quick fixes. Dyus grijp je naar de sex,drugs,gokken ect
Maw free will still intact
Met die definitie kan ik leven jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet de lessen nog maken, denk Milgram, wat Cialdini, wat werk mbt ostracism, statusconsumptie. etc qua sociale effecten.
[..]
Ok fair enough, ik zal het wat specificeren; dat we niet altijd alle beslissingen maken omdat we het willen, dat we vaak niet goed begrijpen waarom we doen wat we doen, en dat we soms falen dingen te doen die we willen doen. Kan je daar mee leven?
Dit is wel een leuke casual read van Cialdini: http://digitalintelligenc(...)niSciAmerican_01.pdfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met die definitie kan ik leven ja
De namen die je noemt zeggen me weinig maar hou me op de hoogte hoe het zich ontwikkelt . Er zit heel wat eigenbelang bij, vandaar
Heb behoefte aan iets nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke casual read van Cialdini: http://digitalintelligenc(...)niSciAmerican_01.pdf
Vooral marketing georienteerd maar de meeste principes gelden ook in andere situaties.
Het Milgram experiment is een klassieker: http://www.simplypsychology.org/milgram.html
Misschien dat je nudges ook interessant vindt: http://www.nytimes.com/2010/05/16/magazine/16Sunstein-t.html?_r=0
Op welke manier eigenbelang als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
thanks, ga ik vanavond eens lekker naar luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:39 schreef DeMolay het volgende:
Moet je de live versie van Stage eens opzetten , mega uitvoering
Sowiezo het beste live album van m
vooral de uitvoering van Station To Station is mega dus gewoon door laten lopen
In the 1976 song 'Station to Station' he mentioned the occult doorways to other plans of reality when he described how to travel down the Cabalistic Tree of Life
from Kether to Malkuth
that is from Godhead to Earth.
http://www.parareligion.ch/bowie.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
Vanavond na het eten ook even muziek luisteren.
Op de ouderwetse nostalgische manier.
Eens Kijken of mijn platenspelerhet nog doet, heeft al een half jaar niks meer gedaan.
Dire Straits
En deze vind ik ook zo prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die intro van Money for nothing, en als dan de gitaren en drum begint.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En deze vind ik ook zo prachtig.
Cool, zijn we toch best gelijk aan elkaar, mijn interesses zijn ooit begonnen met hersen-letsels en criminaliteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb behoefte aan iets nieuws
In der loop der jaren heb ik heel wat 'afwijkend gedrag' onder de loep genomen . Van cults, massamoordenaars , serieverkrachters , narcisten/ psychopaten, hurdmentality , Kinsey en zijn omstreden 'wetenschappelijke' onderzoeken en de seksuele revolutie die daarop volgde . En dan vergeet ik een hoop ander zaken te benoemen
Zolang het van het norm afwijkt heeft het mijn interesse , De onderwerpen waar ik naar refereerde daar weet ik al bovengemiddeld veel van af. Dus wanneer er iets tussen zit waar ik weinig tot niets van af weet . Dan vind ik het leuk om me daar verder in te verdiepen
Bedankt voor de leesvoer
Mark Knopfler niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef DeMolay het volgende:
nee toch mark knoflook en de emo's
ok
dan deze met onze oma !
prachtig
Oke, dat kan jij vinden, maar om dan ook gelijk de luisteraars de stempel van 'emo' te geven is dan wel weer kortzichtig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:30 schreef DeMolay het volgende:
Kut nasale stem.....en zn gitaarspel is elke keer hetzelfde (ok het tokkelen is mij niet bekend )
private investigation !
Je weet wat achter het nummer Money for Nothing zit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef DeMolay het volgende:
lol...er zit wat meer achter bowie dan mark knoflook
heb al linken gegeven
Zal dat over Bowie gaan?quote:that little faggot with the earring and the make-up"
quote:Muziek is genezend
Misschien zijn het wel de luisteraars en bewonderaars die het groter maken dan dat het isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef DeMolay het volgende:
lol..nee
Hij wilde eerder Robert plant die aleisters huis aan loch ness heft gekocht een loer draaien
Hij zij ik laat 'm schrikken....tja toen was die hooked aan occult schrijven
Sex an Magic klopt toch hier ofniet
You like blues?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:54 schreef DeMolay het volgende:
lol.......
de oude blues legende die kent elke blues gitarist
Ooh, careful now Lav, we almost agreed on something.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die vind ik na geluisterd te hebben ook beter.
Stevie Ray Vaughan en Jimmie Vaughan zijn veel interessanter denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:59 schreef DeMolay het volgende:
Steve Vai was met 16 de jongste guitarist van Zappa
en het grappige is dat joe Satriani hem ervoor les heft gegeven
Ja eng hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ooh, careful now Lav, we almost agreed on something.
Deze had ik niet eerder gezien...Tom Petty and the Heartbreakers,een van z'n eerste....
Stevie Ray Vaughanquote:
En dit is z'n beste:quote:
Mijn interesse is echt zeer breed op dat gebied . Zou ik ze allemaal opnoemen dan ben je wel even bezigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cool, zijn we toch best gelijk aan elkaar, mijn interesses zijn ooit begonnen met hersen-letsels en criminaliteit
Laat me weten wat je wel en niet interessant vindt en ik suggereer met plezier meer
intrigerende tekst weerquote:
nee van de trap gevallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe?
In een berenklem gaan staan?
Veel melk drinken dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
nee van de trap gevallen![]()
Hoef maar 2 weken gips
Auchquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
nee van de trap gevallen![]()
Hoef maar 2 weken gips
Ik krijg al ademnood bij het schrijven van "marathon".quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]AU
heb me net ingeschreven voor de marathon!
Succes. Ik haak afquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]AU
heb me net ingeschreven voor de marathon!
quote:
5km maar hoor!quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik krijg al ademnood bij het schrijven van "marathon".
lijkt me verstandig!quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef Szikha2 het volgende:
Merci allemaal. Ja ff aandacht h
[..]
Succes. Ik haak af
I was born in a vallei of freaks..quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Van Nederlandse bodem ook nog eens. Robert Jan Stips. Die zat later toch bij de Nits ?
heeft het gesneeuwd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Sneeuwt het nog daar? Hier is het nu miezerige regen
Dan kan jij nog niet weg natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft het gesneeuwd?
wat een kutweer h
mijn bazen zijn weg maar er is nog een freelancer
Nu welquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan jij nog niet weg natuurlijk.
Hier nog gouwe ouwequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:37 schreef DeMolay het volgende:
Ouwe Nits awesome , dan je was weer ff geleden
kende dat nummer niet ! mega ...doet me aan Talking Heads
Deze ook zo mooi:quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:37 schreef DeMolay het volgende:
Ouwe Nits awesome , dan je was weer ff geleden
kende dat nummer niet ! mega ...doet me aan Talking Heads
ff een beetje tabasco daar overheen hoorquote:
Thanks, jij ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom je een fijne avond wensen
Is de schrijver van: 'Jongens waren we-maar aardige jongens'. Bekendste boek was volgens mij Titaantjes.quote:
Ik wens jou -en allemaal hier- een fijne avondquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom je een fijne avond wensen
Ja, lekker liedje is dat he?quote:
Same herequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wens jou -en allemaal hier- een fijne avond
O jeequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een boontje te pikken
lolquote:The DJ needs to shut the fuck up when the music starts playing
So, die is lekker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:38 schreef DeMolay het volgende:
allemaal de Giel versie aanzetten nu ! lol
[..]
lol
Welke onderwijs??quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
*zwaait*
Ik heb weekend. Ah Onderwijs CAO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |