agh ja er is een tijd van komen en gaan, als we het over 5 a 6 jaar geleden hebben zijn er zoveel users die er niet meer zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef DeMolay het volgende:
wie mis je(Erwin Rommel )
maar dus qualificeert jij jezelf als.....
En?quote:
scrummiequote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef DeMolay het volgende:
wie mis je(Erwin Rommel )
maar dus qualificeert jij jezelf als.....
Jup! eensch! zijn posts over MH17 vond ik heel erg goed!quote:
Erwin Rommel postte ook op BNW?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef DeMolay het volgende:
Maar ik mis Erwin echt...al haatte ik hem maar dat was de inbreng toen![]()
vandaar..vroeger werd de initiele questie doorgrond ipv een persoonlijke motivering
Vandaar mijn label "thought police" voor degene die het aangaat.
Jaja...was lichtkogel niet mee weggekomenquote:Erwin Rommel postte ook op BNW?
Je mist de weerstandquote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef DeMolay het volgende:
Maar ik mis Erwin echt...al haatte ik hem maar dat was de inbreng toen![]()
vandaar..vroeger werd de initiele questie doorgrond ipv een persoonlijke motivering
Vandaar mijn label "thought police" voor degene die het aangaat.
Ja hoor niet zo heel veel maar was er wel degelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erwin Rommel postte ook op BNW?
Ik ook. Bijvoorbeeld Bankfurt en Bassos. En niet te vergeten Led_quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je mist de weerstand
[..]
Ja hoor niet zo heel veel maar was er wel degelijk.
Er zijn er zo veel die ik mis, die soms een hilarische of geniale inbreng hadden.
Hoezo sorry?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup! eensch! zijn posts over MH17 vond ik heel erg goed!
Sorry voor afgelopen week nog tjacka..
Hoezie verder?
tight als in benepen?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Klinkt als een bijzonder tighte community zo
Meen dat je boos was..quote:
JoepiePoepie Bastard michielos Resistor Flammie Ticker Gray dadgad zoetwaterzonnebaars etc etc etc..quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Bijvoorbeeld Bankfurt en Bassos. En niet te vergeten Led_
Oh zo. Nou dat klopt ook wel hoor. Het was een vrij hechte groep posters. Mooie bijdrages. Ik noem een Jokkebrok, een DeMolay en dan vergeet ik er nog een heel stel.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee hecht. Kliekje klinkt dan weer zo negatief.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 15 februari 2016 22:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee hecht. Kliekje klinkt dan weer zo negatief.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meen dat je boos was..
[..]
JoepiePoepie Bastard michielos Resistor Flammie Ticker Gray dadgad zoetwaterzonnebaars etc etc etc..
En de oude versie van lambiekje toen ie nog gewoon GTST keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |