quote:
zou ze weten waar dat lied over gaat?quote:
Eens.quote:
Ik probeerde het nog enigszins te verbloemen, maar dit is wel zo'n beetje hoe ik er ook over denkquote:
Nee ze bedoelt dat er niemand op de bbq van Marco komt straks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik hoop niet dat je te veel vlees heb besteld, euh Ilse zeg je nu dat dit kindje zo veel vlees eet???
dat snapte ik wel heel stiekemquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat er niemand op de bbq van Marco komt straks.
Ilse vindt haar #viesdikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik hoop niet dat je te veel vlees heb besteld, euh Ilse zeg je nu dat dit kindje zo veel vlees eet???
ik vond het bijna een interview ala loretta schrijver.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien heeft ze dr maniertjes van mama
de ademhalingsproblemen hebben ze er niet uit gewerktquote:
Hierna vast. En anders daarna.quote:
Ik gok van wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:08 schreef iBenny het volgende:
Met zo'n introductie moet ze wel door zijn
tja, het is goed, maar niet heel goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef iBenny het volgende:
Met zo'n introductie had ik echt een dijk van een stem verwacht
Niks, jury vond het alleen wel geweldig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef Gia het volgende:
Mooi.
Wat heb ik gemist voor dat lichtelijk overgewichtige meisje?
? Zingt zingt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef Nizno het volgende:
ze zingt met een schevere mond dan dat ze zingt.
euh de eerste is zingt en de tweede praatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |