Ken genoeg moslims die varkensvlees eten, alcohol drinken en gokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's dan jammer. Spek op die barbecue
sowieso drinken roken en gokken, maar met vlees minder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ken genoeg moslims die varkensvlees eten, alcohol drinken en gokken.
Ik ken er een uit Bosnië die aan dat beeld voldoet, maar hij is de enige.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
vandaag is er ook veel kwaliteit geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef iBenny het volgende:
Ziet eruit alsof er leuke dingen gebeuren volgende week
Ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet magquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ze zei zelf dat ze dat niet eet en drinkt, toch. Vandaar die opmerking hierboven ws.
Prima, maakt mij niet uit. Eet, drink en doe vooral wat je zelf niet of wel wilt. Geldt ook voor die familie die daarnet in beeld was. Staat hier ook niet ter discussie volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet mag
fappen, dronkenschap, roddelen,
Die ik ken wonen zelfs in de Emiraten, kun je nagaanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso drinken roken en gokken, maar met vlees minder.
...en dan toch The Voice Kids kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet mag
fappen, dronkenschap, roddelen,
Grote groepen al. Hoeveel mogen de coaches er per persoon herbergen eigenlijk?quote:
Geen idee. Maar de eerste paar afleveringen gaat het sowieso wel hardquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grote groepen al. Hoeveel mogen de coaches er per persoon herbergen eigenlijk?
Ja, die indruk heb ik ook. Er zijn bijna geen afvallers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de eerste paar afleveringen gaat het sowieso wel hard
ik denk dat er 4 of 5 zullen zijn, 3 battlerondes en 3 liveshow ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:41 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel auditie afleveringen komen er nog?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:20 schreef female81 het volgende:
Er is bij de Kids-versie altijd maar 1 liveshow.
ha gelukkig dan ben ik niet de enige.quote:
Dat getrappel met dr voeten is eigenlijk de samenvatting van het optredenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
Niet geweldig en door dat hopsen zingt ze een beetje buiten adem...
zijn moeder had een klein geitjequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
Vorige week iemand die leek op Dora, deze week een Diego... Als volgende week Spongebob ook langskomt dan heb je het hele Nickelodeon-feest wel compleet.
kleinigheidje.quote:
Soort Wendy dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef iBenny het volgende:
Dat meisje... Het lijkt me echt zo'n bemoeizuchtig, betweterig figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |