tja, het is goed, maar niet heel goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef iBenny het volgende:
Met zo'n introductie had ik echt een dijk van een stem verwacht
Niks, jury vond het alleen wel geweldig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef Gia het volgende:
Mooi.
Wat heb ik gemist voor dat lichtelijk overgewichtige meisje?
? Zingt zingt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef Nizno het volgende:
ze zingt met een schevere mond dan dat ze zingt.
euh de eerste is zingt en de tweede praatquote:
Mag ook wel een keertjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef Gia het volgende:
Komt een mooie jongensstem aan, volgens mij na de stembreuk. Jaar of 14.
Zit aan water met citroensap.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd voor wijn, maar dan moet mijn poes wel even van schoot
Radler lemon, 2.0, of die van de lidl, 2.5, vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef roos85 het volgende:
Hier aan de Radler 0.0 (ivm medicijnen) en toastjes.. Misschien nog wat nootjes erbij
Was dr eigenlijk wel een beetje vergetenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
Rochel van X Factor komt langs bij Rtl late night
Ik zit nu aan de warme chocoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Radler lemon, 2.0, of die van de lidl, 2.5, vind ik wel lekker.
Maar ik moet afvallen.
Met slagroom?quote:
Pyjamaatje aan, pantoffeltjes, dekentje. Check.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
Ranja en net een klein bakje ships op....
Lekker het zaterdagavond gevoel. Heb ook net gedouched dus het past helemaal, behalve dat het vrijdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |