quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:00 schreef geppie het volgende:
Ik zou mijn dochter naar een klooster in zuid Frankrijk sturen als ze met zo'n pannekoek thuiskomt
Ze zei "fix"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef Nizno het volgende:
onwijs knap?
Neuj.
Enne zeiden ze nou Feeks over Ilse?
oke, dan ist goed.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn ambitie is om de nieuwe Lil´Kleine te worden en Louis Vuitton tasjes te scoren
Dat is overigens ook mijn ambitie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn ambitie is om de nieuwe Lil´Kleine te worden en Louis Vuitton tasjes te scoren
ze heeft een groot bereik voor een meisje, verrassing voor de kijkerquote:
Ken je die?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Moeder lijkt op de zus van Patty Brard
Zo letterlijk bedoelde ik het niet.... eigenlijk.... meer dat er wel erg veel neus was voor zo'n klein meisje...quote:
das de mama toch op die foto?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:16 schreef Gia het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gen-oudere-zus.dhtml
ja daar sta ik niet van te kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, het is een opmerkelijke familie.
100% zuurstof?quote:
Who your gonna call??quote:
ditquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:24 schreef hunter2011 het volgende:
Geen goed liedje om auditie te doen.
Meisje op het podium jankt ook. Ze zingt voor geen meter. Zeurderig, brr.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:22 schreef Nizno het volgende:
ach jee zus jankt al bij de eerste noot?
En nee ik zou niet draaien..
quote:
Oh, in dat geval 50%quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, het is toch die mix met Calm after the storm.
ja maar dat noemen ze zingen... Die zus jammert gewoon om nix.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Meisje op het podium jankt ook. Ze zingt voor geen meter. Zeurderig, brr.
donkere meisjes zijn altijd sneller volwassenquote:
uiterlijk is wel een beetje belangrijk als je artiest wil wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is geen miss-verkiezing. Ze kan niet zingen.
johquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is geen miss-verkiezing. Ze kan niet zingen.
maar wel moslimquote:
quote:
snorquote:
Ali is moslim, prakkiserend, maar hij staat wel op de dodenlijst van ISISquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou het? Praktiserend? Alleen van afkomst vermoed ik.
ja dat idd.quote:
Hij is toch niet dood!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ali is moslim, prakkiserend, maar hij staat wel op de dodenlijst van ISIS
Ze woont in Hoorenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze praten thuis veel Turks....dat hoor aan haar taalgebruik...zelfs in het Engels
nee Hoorenquote:
Die 'r' ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze praten thuis veel Turks....dat hoor aan haar taalgebruik...zelfs in het Engels
Nee hoor, not my cup of teaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ben ik de enige die het niks vond?
Een beetje als die kleermaker van toen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef iBenny het volgende:
Lijkt me een toffe en vriendelijke familie
Zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ben ik de enige die het niks vond?
Het is toch geen probleem dat zij moslim is? Ik ben christen, op mij word ook niet gehaat.quote:
Gümüsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een beetje als die kleermaker van toen.
Ik denk eerlijk gezegd dat haar familie het erg moeilijk zou vinden als ze bij Marco in het team gaat.quote:
Dat is waarschijnlijk de bedoeling van deze uitsmijter aan het eind van het programma. Enige politiek correctheid zal meegespeeld hebben. Maar goed, het meisje heeft een fraai strotje. Maar zoooo goed was het nu ook weer niet. Wel potentie!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef iBenny het volgende:
ja die idd.quote:
Ali vroeg wat hij moest zeggen om haar in zijn team te krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is toch geen probleem dat zij moslim is? Ik ben christen, op mij word ook niet gehaat.
Da's dan jammer. Spek op die barbecuequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat haar familie het erg moeilijk zou vinden als ze bij Marco in het team gaat.
lolquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's dan jammer. Spek op die barbecue
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, bijna een Steve Irwintje met die neus bij Marco.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, bijna een Steve Irwintje met die neus bij Marco.
Ken genoeg moslims die varkensvlees eten, alcohol drinken en gokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's dan jammer. Spek op die barbecue
sowieso drinken roken en gokken, maar met vlees minder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ken genoeg moslims die varkensvlees eten, alcohol drinken en gokken.
Ik ken er een uit Bosnië die aan dat beeld voldoet, maar hij is de enige.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
vandaag is er ook veel kwaliteit geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef iBenny het volgende:
Ziet eruit alsof er leuke dingen gebeuren volgende week
Ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet magquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ze zei zelf dat ze dat niet eet en drinkt, toch. Vandaar die opmerking hierboven ws.
Prima, maakt mij niet uit. Eet, drink en doe vooral wat je zelf niet of wel wilt. Geldt ook voor die familie die daarnet in beeld was. Staat hier ook niet ter discussie volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet mag
fappen, dronkenschap, roddelen,
Die ik ken wonen zelfs in de Emiraten, kun je nagaanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso drinken roken en gokken, maar met vlees minder.
...en dan toch The Voice Kids kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weet je wel wat ik allemaal niet mag
fappen, dronkenschap, roddelen,
Grote groepen al. Hoeveel mogen de coaches er per persoon herbergen eigenlijk?quote:
Geen idee. Maar de eerste paar afleveringen gaat het sowieso wel hardquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grote groepen al. Hoeveel mogen de coaches er per persoon herbergen eigenlijk?
Ja, die indruk heb ik ook. Er zijn bijna geen afvallers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de eerste paar afleveringen gaat het sowieso wel hard
ik denk dat er 4 of 5 zullen zijn, 3 battlerondes en 3 liveshow ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:41 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel auditie afleveringen komen er nog?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:20 schreef female81 het volgende:
Er is bij de Kids-versie altijd maar 1 liveshow.
ha gelukkig dan ben ik niet de enige.quote:
Dat getrappel met dr voeten is eigenlijk de samenvatting van het optredenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
Niet geweldig en door dat hopsen zingt ze een beetje buiten adem...
zijn moeder had een klein geitjequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
Vorige week iemand die leek op Dora, deze week een Diego... Als volgende week Spongebob ook langskomt dan heb je het hele Nickelodeon-feest wel compleet.
kleinigheidje.quote:
Soort Wendy dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef iBenny het volgende:
Dat meisje... Het lijkt me echt zo'n bemoeizuchtig, betweterig figuur
quote:
zou ze weten waar dat lied over gaat?quote:
Eens.quote:
Ik probeerde het nog enigszins te verbloemen, maar dit is wel zo'n beetje hoe ik er ook over denkquote:
Nee ze bedoelt dat er niemand op de bbq van Marco komt straks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik hoop niet dat je te veel vlees heb besteld, euh Ilse zeg je nu dat dit kindje zo veel vlees eet???
dat snapte ik wel heel stiekemquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat er niemand op de bbq van Marco komt straks.
Ilse vindt haar #viesdikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik hoop niet dat je te veel vlees heb besteld, euh Ilse zeg je nu dat dit kindje zo veel vlees eet???
ik vond het bijna een interview ala loretta schrijver.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien heeft ze dr maniertjes van mama
de ademhalingsproblemen hebben ze er niet uit gewerktquote:
Hierna vast. En anders daarna.quote:
Ik gok van wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:08 schreef iBenny het volgende:
Met zo'n introductie moet ze wel door zijn
tja, het is goed, maar niet heel goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef iBenny het volgende:
Met zo'n introductie had ik echt een dijk van een stem verwacht
Niks, jury vond het alleen wel geweldig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef Gia het volgende:
Mooi.
Wat heb ik gemist voor dat lichtelijk overgewichtige meisje?
? Zingt zingt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef Nizno het volgende:
ze zingt met een schevere mond dan dat ze zingt.
euh de eerste is zingt en de tweede praatquote:
Mag ook wel een keertjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef Gia het volgende:
Komt een mooie jongensstem aan, volgens mij na de stembreuk. Jaar of 14.
Zit aan water met citroensap.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd voor wijn, maar dan moet mijn poes wel even van schoot
Radler lemon, 2.0, of die van de lidl, 2.5, vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef roos85 het volgende:
Hier aan de Radler 0.0 (ivm medicijnen) en toastjes.. Misschien nog wat nootjes erbij
Was dr eigenlijk wel een beetje vergetenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
Rochel van X Factor komt langs bij Rtl late night
Ik zit nu aan de warme chocoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Radler lemon, 2.0, of die van de lidl, 2.5, vind ik wel lekker.
Maar ik moet afvallen.
Met slagroom?quote:
Pyjamaatje aan, pantoffeltjes, dekentje. Check.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
Ranja en net een klein bakje ships op....
Lekker het zaterdagavond gevoel. Heb ook net gedouched dus het past helemaal, behalve dat het vrijdag is
Pyjama heb ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Pyjamaatje aan, pantoffeltjes, dekentje. Check.
Ga mijn emmer tomaten halen, voordat de reclame om is.
euh, ja, ik kijk nog steeds braaf, is dat erg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
all you needbestaat dat nog steeds?
Zeker, morgen! Lekker janken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
all you needbestaat dat nog steeds?
ja, dat is erg, wat is er mis met gewoon op een dame af te stappen en haar te vragen om wat te gaan drinken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, ja, ik kijk nog steeds braaf, is dat erg?
niets, heb ik ook gewoon gedaan maar het kijken is wel erg leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ja, dat is erg, wat is er mis met gewoon op een dame af te stappen en haar te vragen om wat te gaan drinken?
schone onderbroek aan doen.quote:
de uitvoering wel, alleen t nummer is lichtelijk.......... irritant.quote:
Yes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:26 schreef iBenny het volgende:
Over een paar jaar zien we haar nog wel terug
hoe heet ze?quote:
Ik heb ook werkelijk nooit begrepen waarom het ieder jaar weer zo hoog in de top 2000 staat. Zaadnummerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de uitvoering wel, alleen t nummer is lichtelijk.......... irritant.
dabedoellikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk nooit begrepen waarom het ieder jaar weer zo hoog in de top 2000 staat. Zaadnummer
khoorde t idd net aan t gegil van Aliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |