Er ligt een zak paaseitjes klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Molo het volgende:
Dat is helemaal geweldig nieuws!
Ik zou een pizza bestellen en chocolade om het te vieren
Ik snap eerlijk gezegd echt niet dag je dat uberhaupt toegezegd hebt en volgehouden hebt manquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er ligt een zak paaseitjes klaar
Maar allemachtig, het is ook echt op na vandaag.... ik zou ze wel naar boven willen schoppen nu. Er komt geen boe of bah uit (want schoonpa zit momenteel rechtop te snurken, en schoonma heeft nog steeds geen stem). Supergezellig dus
Oh, mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh klinkt als een goed einde van deze dag MissC! En nu wil ik ook een stroopwafel
Dot, ze gaven aan dat ze volgende week graag nog een keertje willen kijken, zodat ze zelf 2 metingen kunnen vergelijken. Ik vind t best
De gynaecoloog was ervan overtuigd dat ie het naar zn zin had in mijn buikZe vonden alleen mijn buik best klein
en verwachtten dus ook een klein kindje. Maar niks zorgwekkends, ook gezien E's gewicht van 3440 bij 42 weken.
Bio-oilquote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:31 schreef Sicilia het volgende:
Iemand nog tips voor een lekker smeerseltje?
Dat gebruik ik zelfs als gezichtscremequote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:35 schreef Lamb29 het volgende:
Thanks molo!
Ik vind nivea soft op mijn buik heerlijk
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:43 schreef kniftyhooker het volgende:
Even snel: klopt dot.
Braces om met slapen. Kun je online bestellen. Wel even op letten dat er geen verharding in zit.
Ik las ook al over cts, maar ik heb het echt alleen in m'n vingers, bij de kootjes en het tintelen herken ik niet. Ik hoop dus gewoon op vochtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.
Met verharding voor de nacht is prima. Het voorkomt dat je met teveel gebogen polsen slaapt wat de cts verergert. Overdag lijkt me zonder verharding fijner.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.
Hier helpt iets kleins met koolhydraten eten een heel klein beetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef simsolobim het volgende:
LB geniet van je nu echte verlof!
Iemand tips voor een continue misselijkheidsgevoel. Gaat dat weg als je iets bepaalds eet ofzo? Nu heb ik weinig honger en als ik dan wel honger heb is het natuurlijk trek in iets ongezonds![]()
Ik wil zo gezond mogelijk blijven eten maar ging gister albij de aanblik van de worteltjes die mijn dochter had als avondeten bleh.
Nou dat heb je wel verdiend hoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sicilia, dat gevoel onder je borst herken ik van mijn vorige zwangerschap, superirritant! Huid helemaal doof daar, en ik verdroeg nauwelijks nog een bh. Lag idd aan de ligging van de billen strak tegen mn ribbenboog.
Mensen, ik heb nu écht verlof!!!
Vriend is zijn ouders as we speak naar huis aan het brengen. Als ie straks terug is gaan we lekker uit eten met zn drietjes
(Vanille)vla en cola (light) al geprobeerd? Zijn mijn redders in noodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef simsolobim het volgende:
LB geniet van je nu echte verlof!
Iemand tips voor een continue misselijkheidsgevoel. Gaat dat weg als je iets bepaalds eet ofzo? Nu heb ik weinig honger en als ik dan wel honger heb is het natuurlijk trek in iets ongezonds![]()
Ik wil zo gezond mogelijk blijven eten maar ging gister albij de aanblik van de worteltjes die mijn dochter had als avondeten bleh.
Heb je al emesefane geprobeerd? Of overlegd met je vk?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Unihipili het volgende:
Bah pepermunt. Hier helpt niks meer... krijg geen hap weg en kom niet uit bed.
Als MaJo mijn streepjes morgenochtend ook ziet kom ik hier officieel meepostenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Unihipili het volgende:
Bah pepermunt. Hier helpt niks meer... krijg geen hap weg en kom niet uit bed.
Ja ik ook, heerlijk spul!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat gebruik ik zelfs als gezichtscremeNivea Soft is sowieso superfijn!
PS je jurkje zit super!
Ja, dat heb ik geprobeerd inderdaad. Nuja, mag nog wel iets meer ruimte laten tussen drinken en eten. Het verschilt per dag en uur. Wil niet teveel cola drinken, maar om het ergste weg te halen op de dagen dat dat werkt... toch maar doen in kleine beetjes. Dankje voor het meedenkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als MaJo mijn streepjes morgenochtend ook ziet kom ik hier officieel meeposten, maar wat je kan proberen: elk uur een beetje eten (al is het maar een lepel pindakaas ofzo) en elk uur een beetje drinken, maar niet tegelijkertijd, dus bijvoorbeeld om 16:00, 17:00, 18:00 eten en om 16:30, 17:30, 18:30 drinken. Net zoals baby's niet kunnen slapen omdat ze te moe zijn, kunnen wij misselijk worden van de honger en daardoor geen hap wegkrijgen.
Qua medicatie is Emesafene (of Suprimal, dat is hetzelfde maar dan zonder vitamine B6 toegevoegd) meestal de eerste keus, maar dat uiteraard in overleg met je verloskundige/huisarts.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:19 schreef Sull het volgende:
[..]
Nou dat heb je wel verdiend hoor!
Quoi, ik begin je te verdenken van sluikreclame, maar fijn dat de MIB je bevalt
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef simsolobim het volgende:
Helaas Molo, ik mag op mijn werk geen jurkjes aan. Vestje draag ik vaak al. Maar mijn collega's houden alles nauwlettend in de gaten (dat hoort ook o.a. bij ons werk) dus alles valt hun op. Nouja zolang ze niks vragen hoef ik niks te zeggen en dan zeggen ze over een maand vast allemaal 'Oh ja dat wisten we allang'
Holy molyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:41 schreef Unihipili het volgende:
Idiote namen check![]()
. Jaqueeisha-Annabel ofzo bijvoorbeeld. Nu ben ik ook nog 'maar' weken dus tijd zat (roep ik nu).
Aaa nog even wachten dus...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:17 schreef simsolobim het volgende:
Oke dat wordt dus kleine beetjes vanillevla en cola. Hopen dat dat een beetje gaat helpen.
Soof, spannend maandag je eerste echo! Ik mag pas 9 maart. Wil tot die tijd ook niets vertellen maar mensen, mijn buik, je ziet nu al serieus een bolletje. Van de week zag ik sommige collega's al kijken, aiai. Helaas heb ik veel sta werk dus kan het niet echt verbergen door te blijven zitten![]()
Ooh qua namen, bij de eerste wisten we het nog voordat ik uberhaupt zwanger was en nu ook weer, zowel een jongens als meisjes naam. Moet wel oppassen daardoor dat ik me per ongeluk verspreek dus moeten we nog een werknaam verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja ik ga het niet te gek maken hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 17:33 schreef Soof-87 het volgende:
Aaaa leuk
En je kunt zooo veel leuke dingen kopenZag ik stiekem laatst
Ik ga het straks even proberen. Laptop nét dichtgeklapt.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:52 schreef Molo het volgende:
Quoi, OP aanpassen lukt zeker niet meer he?
Is goed hoor, no hurryquote:Op zondag 14 februari 2016 18:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga het straks even proberen. Laptop nét dichtgeklapt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:05 schreef Arja het volgende:
Leuk molo nog een juni meisje!
Q ik vond de prijzen van geslachtsbepalingsecho erg meevallen. Welke prijzen heb jij gevonden dan?
Emmy schopt vandaag als een malle en steeds ook lekker op mijn blaas..
Ik bedoel ook niet dat ik het (te) duur vind hoor, meer dat ik er al alweer mee bezig ben geweest. ¤40 vind ik okquote:Op zondag 14 februari 2016 18:05 schreef Arja het volgende:
Leuk molo nog een juni meisje!
Q ik vond de prijzen van geslachtsbepalingsecho erg meevallen. Welke prijzen heb jij gevonden dan?
Emmy schopt vandaag als een malle en steeds ook lekker op mijn blaas..
Jaa die streepjes waren superduidelijk hoor!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi, ik hoor nu officieel hier!
Kraamzorg is nog een ver-van-mijn-bed-show, ik heb me net wel aangemeld bij een verloskundigenpraktijk.
Zo snel kan het gaan! Er zijn veel mensen die langer in het rammelaars-topic hebben gepost/gelurkt dan daarna in WOHTS en Z&G bij elkaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Philomijn het volgende:
Zo zit je met mij bij de rammelaars Vivi en zo zit je hier.
Kraamzorg regelen is dichterbij dan je denkt hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 21:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi, ik hoor nu officieel hier!
Kraamzorg is nog een ver-van-mijn-bed-show, ik heb me net wel aangemeld bij een verloskundigenpraktijk.
Oh ik zie het.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Kyara het volgende:
Kraamzorg regelen is dichterbij dan je denkt hoor
En op sommige plekken kun/moet je nu ook alvast je kind aanmelden voor de basisschool!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh ik zie het.Nou ja zeg, mijn test is net droog.
En dat is helaas geen geintje.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
En op sommige plekken kun/moet je nu ook alvast je kind aanmelden voor de basisschool!
Oh, lol. Zag jou er als laatste OP wijziger in staan, vandaarquote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef Kyara het volgende:
Dat was SQ, ik heb alleen VIvi er in gezet. Zag jouwmeisje
update en heb nog gecheckt maar het stond er al in
Ik eet en drink genoeg tussen kotspartijen door, dus dat zit wel goed. En heb ook behoorlijke voorraad met reservesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Lamb29 het volgende:
Pf pittig molo! Val je niet veel af enzo?... Hier hele zwangerschap al veel zuur maar niet spugen
Het gevoel van ongesteld worden en kramp had hier te maken met een groeiende baarmoeder.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Even een vraag dames! Vandaag 6 weken precies. Ik heb steeds vaker (elke dag en soms zelfs vaker, vannacht werd ik er wakker van), buikkramp. Alsof ik ongesteld moet worden maar dan erger. Er gebeurt verder niks. Is dit normaal of moet ik toch maar ergens aan de bel trekken? Niet dat er wat aan gedaan kan worden mocht het mis gaan, dat snap ik ook wel.
Checkquote:Op maandag 15 februari 2016 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het gevoel van ongesteld worden en kramp had hier te maken met een groeiende baarmoeder.
+1quote:Op maandag 15 februari 2016 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het gevoel van ongesteld worden en kramp had hier te maken met een groeiende baarmoeder.
Tuurlijk komt dat goed. Alleen hoe verder de tijd hoe meer kans dat je niet één vast iemand krijgt maar meerdere mensen om de uren te vullen etc.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:48 schreef Amsel het volgende:
Wij hebben kind met 1,5 jaar ingeschreven op een basisschool. Ze staat op plek 43 en ze laten per jaar 30 kinderen toeKinderopvang bij 12 weken geregeld, als baby naar de crèche gaat gaat dreumes naar de peutergroep dus baby neemt gewoon haar plekje in.
Maar kraamzorg... Nog steeds niet geregeld. Er zijn vrouwen die er pas bij de bevalling achterkomen dat ze zwanger zijn en daar valt ook kraamhulp voor te regelen toch?Dus dan moet dat mij met m'n 18 weken ook nog wel lukken.
Een harde buik bij 12/13 weken! Kan dat?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:48 schreef onomatopee het volgende:
Quoi, bandenpijn voel ik echt op de plekken waar mijn banden zitten (oké, dit is niet de beste omschrijving), niet over mijn hele buik maar specifiek aan de onderkant zeg maar. Ik zou jouw omschrijving eerder interpreteren als een harde buik, dat oncomfortabele strakke gevoel over m'n hele baarmoeder. Kruik, douchen of de handen van mijn man op m'n buik (allemaal warmte
) helpen om het minder te maken
Zou je bij mij een jongetje achter mijn naam willen zetten?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef Kyara het volgende:
Dat was SQ, ik heb alleen VIvi er in gezet. Zag jouwmeisje
update en heb nog gecheckt maar het stond er al in
Staat er bij!quote:Op maandag 15 februari 2016 14:35 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Zou je bij mij een jongetje achter mijn naam willen zetten?
Je mag hier wel even langs komen. Gezellig! wel maar een wasmandje te vouwen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Sicilia het volgende:
naar binnen (we hebben nog geen gordijnen) en zag ik allemaal stofjes dwarrelen overal en dus is nu het huis weer helemaal gepoetst en alle was weggevouwen. Er wordt stonden 5! wasmanden met schone was.
Nu met een groente smoothie op de bank One Born Every Minute kij
Ik voor mezelf ook niet, maar baby/kinderkleertjes vouwen vind ik nog steeds leukquote:Op maandag 15 februari 2016 15:48 schreef Molo het volgende:
Ik doe niet aan vouwen, of strijken![]()
Ben benieuwd hoe dat straks gaat
Wat fijn! Zo'n mooi momentquote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef Soof-87 het volgende:
M'n eerste echo gehad vandaag
Wauw...
Hartje, armpje, beentjes... Ik ben zo blij!Vandaag 9w5d
Ja ik ook hoor, maar dat is toch echt wel prachtig mooiquote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben echt ontroerdEn ben zelf zo'n nuchter mens...
mijn foknaam is vrij oud. Dus daar ben ik wel wat aan gehechtquote:Op maandag 15 februari 2016 18:41 schreef Molo het volgende:
Gefeliciteerd!
Heb je geen leuke bijnaam? Je fok naam is zo depri joh
Hier werd het na week 18 wat beter qua vermoeidheid, maar energie is nooit mijn sterkste punt geweest en ik spoor gewoon niet qua lijf dus ik weet niet of je dat als maatstaf moet gebruiken
Gewoon he vriend/man extra veel laten doen en je over geven aan de vermoeidheid, het is niet anders. Je lijf is een mini aan het brouwen man
*boks*quote:
Zelfde hier hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 18:45 schreef Angst het volgende:
[..]
mijn foknaam is vrij oud. Dus daar ben ik wel wat aan gehecht.
Mijn vriend kookt nu al drie maanden bijna elke dag dus ik heb niet te klagen. Ik vind het wel frustrerend, voel me soms toch wel schuldig.
Hehehe, dag en waardeloze huisvrouw boksquote:Op maandag 15 februari 2016 18:49 schreef Arja het volgende:
[..]
*boks*
En ik heb niet eens een strijkijzer.
Ook zal het mij verbazen, zo niet choqueren, als ik poetsdrang a la Sicilia zou krijgen.
Soof wat fijn van de goede echo! Mooi he?
Ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben idd een ander huis op het oog en een bod geplaatst ondet voorbehoud vna van alles. Voorlopig lijkt het erop dat onze kopers niet afhaken, maar juichen doe ik nog niet.
Miss c feli met je nieuwe huis!
Lamb wat goed dat je kleintje er al goed voor ligt.
Als ik op mijn rechterzij lig, begint Emmy regelmatig te schoppen. En vaak ook als ik lang voorover zit. Mijn man is dan meteen bang dat de kleine het moeilijk heeft en vindt dat ik dat niet moet doen. Ook wil hij eigenlijk niet dat ik nog op mijn buik lig, want dan lig ik op ons kind.
Maar ik moet nog 4 maanden zwanger zijn, hoe reeel is het om al zo beperkt te worden in mijn bewegingen? En kan het echt kwaad?
is goed hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor
Heb het koken nu weer een week of vier geleden overgenomen en dat voelt fijner. Wel na werk soms lekker een tukje, want gewoon sneller moe dan normaal.
Maar schuldig voelen is nergens voor nodig. Baby moet groeien en die parasiteert er lekker op los nu
Ik noem je gewoon Langst
Vrolijkere naam, klinkt alsof 'ie oud is op Fok en lijkt op je username![]()
Volgens mij zit Emmy zo goed beschermd, dat het allemaal geen kwaad kan hoor!quote:Op maandag 15 februari 2016 18:49 schreef Arja het volgende:
[..]
*boks*
Ook zal het mij verbazen, zo niet choqueren, als ik poetsdrang a la Sicilia zou krijgen.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben idd een ander huis op het oog en een bod geplaatst ondet voorbehoud vna van alles. Voorlopig lijkt het erop dat onze kopers niet afhaken, maar juichen doe ik nog niet.
Als ik op mijn rechterzij lig, begint Emmy regelmatig te schoppen. En vaak ook als ik lang voorover zit. Mijn man is dan meteen bang dat de kleine het moeilijk heeft en vindt dat ik dat niet moet doen. Ook wil hij eigenlijk niet dat ik nog op mijn buik lig, want dan lig ik op ons kind.
Maar ik moet nog 4 maanden zwanger zijn, hoe reeel is het om al zo beperkt te worden in mijn bewegingen? En kan het echt kwaad?
Yesquote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Molo echt een meisje![]()
Wat fijn van de goede echo Soof! En dat is ook gewoon heel bijzonder om te zien!
Angst, gefeliciteerd! Gebrek aan energie klinkt bekend ja.. Maar het wordt wel beter in het tweede trimester
Mijn luie dag beviel prima!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes![]()
En wat goed dat je een luie dag had, mag ook wel een keer joh. Veel te druk zijn jullie allemaal man
Klopt helemaal!!quote:Op maandag 15 februari 2016 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar dat is toch echt wel prachtig mooi
Het is ook onwerkelijk!! Alsof ze het over iemand anders hebben als ze naar dat echoding kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef Angst het volgende:
Ik ga toch maar eens meeposten.
Ik ben heel blij met de zwangerschap, maar ik ben minstens net zo moe.
Als ik thuis kom van mijn werk kan ik eigenlijk niets meer. Het schijnt minder te worden naar 16 weken dus dat hoop ik maar, Misselijkheid is al minder geworden, dus ik hoop dat dit bijtrekt.
Genieten van de zwangerschap vind daardoor ik lastig, behalve op de momenten dat je naar de echo kijkt, of het hartje hoort. Ik vind het zo onwerkelijk dat er een baby in mijn buik groeit.
Heel mooi inderdaad!!!quote:Op maandag 15 februari 2016 18:49 schreef Arja het volgende:
[..]
*boks*
Dankquote:Op maandag 15 februari 2016 18:59 schreef Sicilia het volgende:
Vergeet ik helemaal Soof te feliciteren met de goede echo
Klinkt alsof je al echt aan het aftellen bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:56 schreef Chanty het volgende:
angst en vivi welkom en gefeliciteerd![]()
Soof wat fijn dat je een goede echo had![]()
En een jongen voor ikke en een meisje voor molo![]()
Meer highlights heb ik niet onthouden. Ik sta volgens mij behoorlijk onder de stress. Heb de laatste weken behoorlijk vaak hoofdpijnmaarja nog even doorbijten. Morgen 22 weken. Nog 14 weken dan heb ik verlof.
Dat is geen afteltermijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Wat fijn!!quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef Soof-87 het volgende:
M'n eerste echo gehad vandaag
Wauw...
Hartje, armpje, beentjes... Ik ben zo blij!Vandaag 9w5d
Thanks! Wat jammer van die stress joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Chanty het volgende:
Ja het is door mijn nieuwe baan. Maar daar is dus niks aan te doen9 uur zonder pauze is gewoon gekkenwerk hoor, dat hoef je niet te accepteren omdat je anders je vaste contract misschien wel niet haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vind ik ook lastig. In wezen heb je natuurlijk al mazzel dat t een jongetje is, want dan heb je een hele nieuwe beerput aan speelgoed die open kanquote:Op maandag 15 februari 2016 21:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor cadeautjes bij Kind 2? M'n schoonmoeder en moeder vragen wat we nog willen hebben voor de baby, maar we hebben dus al zoveel dat ik het eigenlijk niet zo goed weet. Ja, boekjes.. En m'n schoonmoeder geeft 'm een gegraveerd kinderbestekje, net als A. heeft gekregen. En verder ben ik bijzonder inspiratieloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Doe het natuurlijk deels zelf. Is niet dat zij zeggen dat ik dat moet doen, maar ik krijg anders al mijn werk niet gedaan. Sterker nog ; ik zou nog twee uur door kunnen werkenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
9 uur zonder pauze is gewoon gekkenwerk hoor, dat hoef je niet te accepteren omdat je anders je vaste contract misschien wel niet haalt.
Ik word er gewoon altijd heel kwaad van.... mijn beste vriendin werkt in de psychiatrie, en ook in haar werk is er altijd teveel te doen in te weinig tijd. Dat is dus niet jouw schuld, maar een belachelijke constructie, waarschijnlijk door bezuinigingen ofzo. En juist het feit dat je met mensen werkt en verantwoordelijkheid hebt maakt het zo idiootquote:Op maandag 15 februari 2016 22:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Doe het natuurlijk deels zelf. Is niet dat zij zeggen dat ik dat moet doen, maar ik krijg anders al mijn werk niet gedaan. Sterker nog ; ik zou nog twee uur door kunnen werkenen omdat je met mensen werkt en de nodige verantwoordelijkheid draagt, kun je ook niet zomaar zeggen: komt later wel.
Een extra kinderstoel? Of een mooie drager? Of moet het iets bljivends zijn voor het kindje later? Een fotoboek is ook best duur, maar wel leuk. Wij hebben het peuterbed van Stip gekregen. Is indirect ook voor de baby, want nu konden we het ledikantje doorschuivenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor cadeautjes bij Kind 2? M'n schoonmoeder en moeder vragen wat we nog willen hebben voor de baby, maar we hebben dus al zoveel dat ik het eigenlijk niet zo goed weet. Ja, boekjes.. En m'n schoonmoeder geeft 'm een gegraveerd kinderbestekje, net als A. heeft gekregen. En verder ben ik bijzonder inspiratieloos.
Mja ze hebben niet voor niks een hele rits mensen aangenomen. Collega's van mij zitten op een workload van 160%quote:Op maandag 15 februari 2016 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik word er gewoon altijd heel kwaad van.... mijn beste vriendin werkt in de psychiatrie, en ook in haar werk is er altijd teveel te doen in te weinig tijd. Dat is dus niet jouw schuld, maar een belachelijke constructie, waarschijnlijk door bezuinigingen ofzo. En juist het feit dat je met mensen werkt en verantwoordelijkheid hebt maakt het zo idiootHoe kan een arts nou goeie beslissingen nemen als ie een nacht- en een dagdienst achter elkaar moet draaien?
Anyway.... werk jezelf alsjeblieft niet over de kop. Dat is het niet waard.
Ah oh *rammel*quote:Op maandag 15 februari 2016 22:38 schreef Moppert het volgende:
Een XXL badcape/omslagdoek.. Ik vond het altijd zo jammer dat die dingen snel aan de kleine kant zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.4naturalkids.n(...)logisch-katoen-roze/
Je bent heel snel aan de beurt, ik beloof het!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:25 schreef Sicilia het volgende:
Ik wil mijn baby![]()
Iemand nog een portie geduld over?!
Nieuwe rompers, nieuwe Spuugdoekjes/slabbetjes, draagzak/doek en bonnen voor kledingquote:Op maandag 15 februari 2016 21:42 schreef Razztwizzle het volgende:
+1. Maar eerst jij!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:25 schreef Sicilia het volgende:
Ik wil mijn baby![]()
Iemand nog een portie geduld over?!
Neem pcm en drink even extra water... zoals moppert zegt, je kunt ook gewoon hoofdpijn hebben in je zwangerschap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef lunamatic het volgende:
Moet je je zorgen maken als je hoofdpijn hebt? Heb al een paar uur hoofdpijn. Het voelt een beetje als een opkomende migraine, maar die heb ik al niet meer gehad sinds ik zwanger ben.
Wut, nu pas je eerste positiekledingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:27 schreef Svane het volgende:
Lamb! Je baby gewoon met z'n hoofd naar benee, dat is wel opeens een ander vooruitzicht (voor hem en jou)! Spannend zeg.
Ik heb echt zin in de geboortegolf hier in/rond maart! Maar eerst Siciliagelukkig kan het niet lang meer duren!
Chanty, wat klinkt je werk heftig! Ik heb dat niet zo, al ben ik m'n werk wel al spuugzat.ik werk hier nog niet zo lang maar vind het allemaal niet zo leuk en interessant als gehoopt en dan is 36 uur werken gewoon teveel. Gelukkig veel mogelijkheid voor thuis werken
![]()
En hier nu 23 weken jeeeeee! Ik tel echt al zo af haha! Heb er zoooooooon zin in! Oh en mijlpaal: zwangerschapskledij van zolder gehaald! Pfoeh! Heb er een jurkje van uit gehaald maar verder doe ik het nog met m'n eigen kleren. Al zal ik er snel aan moeten geloven aangezien m'n buik opeens als een malle groeit.
Meisjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:02 schreef Ggirl het volgende:
Mocht er nog een mod langsvliegen en anders voor in 't volgende topic dan had ik graag een meisje achter mijn naam!
Ik kan me wel voorstellen dat het erg vreemd moet zijn dat het nu totaal anders gaat dan je verwachting was en hoe het vorige keren ging. Dat maakt je toch geen zeur joh! Hopelijk kan de vk je vanmiddag wat geruststellen!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:19 schreef Sicilia het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Ik voel me wel een zeur hoor, ben nog niet eens 40 weken en overtijd dus voor mijn gevoel moet ik helemaal niet miepen. Maar toch, ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest en ook de verloskundige had niet verwacht dat ik nu nog zwanger zou zijn. Moet mijn verwachtingspatroon dus even wat bijstellen geloof ik.
En dan mijn hoofd rustig krijgen. Gaan zoveel dingen in om..heeft de baby het nog wel fijn, hou ik misschien zelf de bevalling tegen met mijn hoofd, ik moet relaxxen, ik moet juist bezig blijven, blablabla.
Nou ja, vanmiddag naar de verloskundige en die zal vast vertellen dat de baby het nog prima naar zijn zin heeft en dat het heus echt niet meer heel lang gaat duren en dan zal ik vast weer wat rustiger in mijn hoofd zijn.
15 weken voor Crump en 23 voor Svanewat gaat het snel he!
En nog eenvoor Chanty, pittig hoor van baan/carrière switchen tijdens een zwangerschap!
Ik vond het anderhalf jaar geleden al zwaar om aan een nieuwe baan te beginnen. Ik had hiervoor een promotietraject gedaan aan de TU (echt een onderzoeksfunctie dus) en dit is mijn eerste 'echte' baan in het bedrijfsleven en daar zitten toch best wat verschillen tussen. Ondanks dat ik het heel leuk vond (en nog steeds vind), was het heel erg wennen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ze hebben niet voor niks een hele rits mensen aangenomen. Collega's van mij zitten op een workload van 160%
@dot: ben niet van plan om al mijn verlof op te nemen en dan ontslag te nemen. Gewoon terug naar 24 of 28 uur ipv 32 als ik tzt nog met hetzelfde gevoel zit. Lijkt me niet dat ze dat terug kunnen eisen als zij mijn contract niet verlengen. En mocht ik zelf dan iets anders vinden en dat werkt zo dan moet dat maar. Zitten blijven in een baan waar ik ongelukkig in ben wil ik ook niet. Werk nog altijd voor mijn plezier. Maar voorlopig houd ik het maar op opstartproblemen. Contact met de mensen zelf vind ik bv wel echt interessant (ook moeilijk soms maar dat geeft niet).
Ik maak me ook niet perse zorgen, maar meende dat ik maanden geleden ergens iets had gelezen over dat hoofdpijn in het derde trimester gevaarlijk was. Voel me verder ok (beetje moe) en heb de baby vandaag ook al een aantal keer gevoeld, dus denk idd dat dit een "gewone" hoofdpijn is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef Moppert het volgende:
Dat kan de verloskundige je het beste vertellen dan toch?
Alle gewone klachten kunnen ook voorkomen in je zwangerschap en het hoeft niet zwangerschapsgerelateerd te zijn.. Als er ook andere klachten zijn waar jij nu misschien niet eens aan denkt kan het wel iets zijn. Je verloskundige weet waar ze op moet letten. Maar imho horen medische vragen als dit niet thuis op een forum.
En je mag gewoon paracetamolin een zwangerschap
Welke maat heb je? Ik heb nog een zwarte pantalon met krijtstreep liggen die weg magquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wut, nu pas je eerste positiekledingKom ik aan met mijn 23 weken walvisbuik
Ik zat met 6,5 week al in mijn eerste positiebroek
Ik ben wel blij dat ik wat jurken heb gevonden die ik zowel voor een zakelijke afspraak als voor een feestje kan gebruiken, afhankelijk van het jasje/vestje dat ik erop draag. Heb de komende weken wat afspraken met klanten en zie mezelf daar toch niet echt met een (zwangerschaps)spijkerbroek binnen wandelen. Maar om daar nou speciaal een positie-pantalon oid voor aan te schaffen gaat me ook wat ver. Niet dat er ook maar iemand is hier op werk die er wat van zou zeggen denk ik, het zit vooral in mijn eigen hoofd.
Ik kreeg van de week nog een jurk van een vriendin, ze had hem eigenlijk net te klein gekocht tijdens haar zwangerschap en mij past hij perfect. Met een jasje ook nog eens een mooie zakelijke jurk zonder saai te zijn. Blij mee!
[..]
MeisjeHad jij nou al een jongen, of was de eerste ook een meisje? Ik weet het niet meer
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het erg vreemd moet zijn dat het nu totaal anders gaat dan je verwachting was en hoe het vorige keren ging. Dat maakt je toch geen zeur joh! Hopelijk kan de vk je vanmiddag wat geruststellen!
Lief!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb nog een zwarte pantalon met krijtstreep liggen die weg magOok een krijgertje, dus hij mag gewoon door. Wel een oud H&M model, dus wijdere pijpen.
Gisteren check gehad bij de vk en ze zei dat zo'n brace de moeite niet meer was voor die paar weken. Ik heb ook al ooit met een brace moeten slapen en dat vond ik echt ontzettend vervelend. Even uitzitten dus gewoonBeeb doet het verder helemaaal prima en is al de goede kant op aan het gaan.
We hebben al een lief klein jongetje 😍.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
MeisjeHad jij nou al een jongen, of was de eerste ook een meisje? Ik weet het niet meer
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Chanty het volgende:
Ja het is door mijn nieuwe baan. Maar daar is dus niks aan te doenOh vervelend meid... Hoop dat je de balans snel gevonden hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf wel naar je lichaam luisteren he.
En nu durf ik ook wel in de OP.
Ik ben 14 september uitgerekend
Ik werk zelf in het onderwijs en heb de laatste week van de zomervakantie als alles goed gaat verlof. Dan mag ik met 31 weken met verlofRaar....
:)
Precies dat laatstequote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:01 schreef Quoi het volgende:
Oeh, daar houd ik niet echt rekening mee, cafeïnevrije thee![]()
Ik ben me vanmiddag te buiten gegaan aan leverpastei. Zó lekker![]()
Nog zo'n eetdingetje. Vorige week maakte ik hapjes met gerookte zalm van de Jumbo. Even twijfelde ik: zal ik? Uiteindelijk heb ik voor mezelf wat anders gemaakt. Week erop werd die zalm teruggeroepen vanwege listeria![]()
Ik doe mijn best, maar met gezond verstand
Dank jullie voor alle lieve reactiesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het anderhalf jaar geleden al zwaar om aan een nieuwe baan te beginnen. Ik had hiervoor een promotietraject gedaan aan de TU (echt een onderzoeksfunctie dus) en dit is mijn eerste 'echte' baan in het bedrijfsleven en daar zitten toch best wat verschillen tussen. Ondanks dat ik het heel leuk vond (en nog steeds vind), was het heel erg wennen.
Toen ik net zwanger was, viel het me heel erg tegen hoe moe ik was en hoe weinig ik waard was aan het eind van de dag.
Ik wil niet weten hoe zwaar het moet zijn om een nieuwe baan te starten terwijl je ook nog zwanger bent met die bijkomende vermoeidheid. Al die nieuwe dingen die je moet leren, de goefe indruk die je toch achter wil laten, het stapje extra dat je wil zetten om te laten zien wat je waard bent en dan ondertussen kapot moe zijn van het nieuwe werk an sich en dan nog je lijf wat bezig is een kindje te bouwen. Ik vind het knap hoor...
Ik hoop dat je er alsnog snel je draai kunt vinden en dat het uiteindelijk toch een functie blijkt te zijn die je ligt.
Ik ben meer van de earl grey, heb nu 20 van deze pakjes in huisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Dot. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze drink ik sowieso al meestal, of groene thee, maar zwanger toch hiernaar overgestapt. Erg lekkere cafeïne vrije thee.
Ja, als je van zwarte thee houdt is zoiets een betere optiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben meer van de earl grey, heb nu 20 van deze pakjes in huis:
[ afbeelding ]
Een kopje zwarte thee is qua cafeïne ongeveer de helft van een kopje koffie, en ik drink rustig 8+ kopjes op een dag, dus nu hoef ik me niet in te houden.
Ik eerst ook niet, een tijdje terug op vakantie per ongeluk deze gekocht in plaats van de gewone, maar het was prima te drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:57 schreef Dot. het volgende:
Ja, als je van zwarte thee houdt is zoiets een betere optieWist helemaal niet dat dit bestond!
Oooooh wat fijn klap!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef klaprooss het volgende:
Er was een echo! Met een kneiterhard kloppen hartje.
Nu 7 weken en 6 dagen!
29 september is de uitgerekende datum voor nu![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door Twinkle20 op 17-02-2016 16:44:14 ]
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef klaprooss het volgende:
Nu 7 weken en 6 dagen!
.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef Kyara het volgende:
Oooh wat fijn Klaprooss!
wil je in de OP?
Wat lijkt me dat een bijzonder gevoelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Amsel het volgende:
Oh jongens, ik zat vandaag nog bij de verloskundige te klagen dat ik de baby nog niet voel, en vanavond was 'ie er opeens
En verder lees ik alles mee maar ben ik het steeds weer vergeten zodra ik wil reageren. Zodra ik met verlof ben (vervanging op m'n werk is inmiddels al geregeld zelfs) ga ik me wel weer eens een keer aan monsterbijleesposts wagen
JEEJ!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef klaprooss het volgende:
Nu 7 weken en 6 dagen!
.
Mag ik er ook in?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef Kyara het volgende:
Oooh wat fijn Klaprooss!
wil je in de OP?
Leuk! Ik loop daar vanaf juni rond, misschien zie ik je nog eens langslopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh fijn klap!![]()
Dan zitten wij heel dicht in de buurt dit keer qua ud!
Vanmiddag heeft een student geneeskunde van Radboud ons gebeld. Zij gaat de hele zwangerschap meelopen incl. bevalling. Bij Boaz hebben we ook meegedaan aan dat traject en dat was zo bijzonder!
Dat dacht ik ook, maar ik heb er gewoon 21 voor mij en al 22 na mijquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:11 schreef Crumpette het volgende:
Yay klap!![]()
Eind sept aldat is veel later dan ik, mijn test was toch pas net droog?
Ik zal het nog gaan missenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Nazil als je blij wordt van overgeven zit het zeker nog wel snor.
Ja maar jij bent ook echt al 33 weken zwanger tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:26 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik heb er gewoon 21 voor mij en al 22 na mij
Wat fijn!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef klaprooss het volgende:
Dat heb ik ook gedaan als student! De bevalling heb ik alleen niet meegemaakt, want dat gebeurde bijna in de auto onderweg naar het ziekenhuis, om een uur of 4 's nachts.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmiddag heeft een student geneeskunde van Radboud ons gebeld. Zij gaat de hele zwangerschap meelopen incl. bevalling.
Oeh, dankjequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Yay for klap! Septemberkindjes zijn zo leuk
![]()
Twinkle wat stom.. Ik zou daar ook een naar gevoel van krijgen.
Quoi poeh, dat lijkt me zwaar ja. Maar fijn dat er een eind aan komt. En ik zag je buik in het buikentopic, echt een mooi bolletje.
Nazil als je blij wordt van overgeven zit het zeker nog wel snor.
Op de www van het bureau staat vanaf 15 weken. Maar zelf dacht ik zo rond de 17 weken uit veiligheid - dan weten we iig min of meer zeker dat er wat te zien valt. Eerst maar eens met mijn meneer bespreken en dan maar eens bellen met zo'n bureauquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Quoi toen ik bij nr 2 af wilde spreken voor een pretecho zeiden ze dat dat vanaf 17 weken zichtbaar is. Dus zou gewoon contact opnemen met zon bureau en kijken wat ze zeggen
Wij zijn met J met 15+5 gegaan en duidelijk een jongetje. Eerder dan 15 en halve week zou ik zelf ook niet aandurven. Spannend!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op de www van het bureau staat vanaf 15 weken. Maar zelf dacht ik zo rond de 17 weken uit veiligheid - dan weten we iig min of meer zeker dat er wat te zien valt. Eerst maar eens met mijn meneer bespreken en dan maar eens bellen met zo'n bureau
Gadver, wat een horrorverhaal met die verbouwingquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Onze verbouwing verloopt een beetje bagger/ruk/kut/klote moeizaam (iets met stucwerk dat langer moet drogen dan gedacht, een balk waar ineens vocht uitkomt, schilders die pas een week later kunnen beginnen, etc.) dus ik heb besloten om onze slaapkamer om te gaan toveren in een babynestje. Vooral ter geruststelling van mijn onderdrukte nesteldranghormonen.
Morgen komt m'n moeder de wiegbekleding brengen en dan maken we het wiegje op. Dan ga ik onze ladenkast omtoveren tot commode. De spullen uit bovenste lades mieter ik leeg in een krat en daar komen de babykleertjes en hydrofielen enzo. En ik ga een letterbanner bestellen voor achter het wiegje aan de muur. En dan hebben we toch een 'babykamer' af, tjakka.
Heerlijk gevoel hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Amsel het volgende:
Oh jongens, ik zat vandaag nog bij de verloskundige te klagen dat ik de baby nog niet voel, en vanavond was 'ie er opeens
En verder lees ik alles mee maar ben ik het steeds weer vergeten zodra ik wil reageren. Zodra ik met verlof ben (vervanging op m'n werk is inmiddels al geregeld zelfs) ga ik me wel weer eens een keer aan monsterbijleesposts wagen
Jaaa gefeliciteerd! Super fijn!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef klaprooss het volgende:
Nu 7 weken en 6 dagen!
.
Dat lijkt me ook echt heel vreemd, dat het nu de derde keer zo anders gaat dan de vorige keer/keren. Hopelijk zegt het niks en heb je gewoon een goede termijnecho volgende week!quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Sicilia ik hoop echt dat je snel je kindje in handen hebt!![]()
Razz de horror![]()
Ik heb zo weinig te melden. Het is allemaal nog zo pril en ik vind het zo raar allemaal. 3e Kindje, dus ik had me erop ingesteld dat mijn pens in no time zou groeien. Met mijn 1e kindje droeg ik met 8/9 weken al positiebroeken. Bij mijn 2e kindje al met 7 weken. En nu ben ik 9 weken en die positiebroeken liggen nog ergens op zolder want ik heb ze nog steeds niet nodig. Niet misselijk .. wel wat meer honger. Slechter slapen. Dat zijn de enige tekenen. Dus maar afwachten op een goede termijnecho aankomende dinsdag .. vind het om bovenstaande echt spannend
. Ik wil niet negatief doen maar ik sta er gewoon niet raar van te kijkem als het hartje niet klopt omdat ik bijna nergens aan merk dat ik zwanger ben. Maar dat is ook zo niet mij .. want normaliter ben ik altijd de positieveling. Meer dan wachten kunnen we niet. Verbaas me er gewoon over dat ik 3 compleet verschillende zwangerschappen heb
Je maakt het nog spannend! Wel grappig dat niemand de poul gewonnen heeft omdat niemand had verwacht dat je nog zo lang zwanger zou zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:48 schreef Sicilia het volgende:
En zalmik mag bijna weer! Ook ik dacht dat het door de vacuüm van de verpakking komt waardoor het risisco zo verhoogt is. Vers van de visboer zou het wel mogen, maar ach, ik heb het niet gedaan, nog meer om naar uit te kijken. Straks ook weer lekker witte pistoletjes met osseworst en filet americain
![]()
Verloskundige was verbaasd me te zien gister. Ze had het maandag nog met de andere verloskundiges over me gehad. Ze waren er van overtuigd dat ik die maandag zou bevallen, omdat de verloskundige die bij de vorige bevallingen aanwezig was die dag dienst had en ze dachten dat ik daar onbewust op aan het wachten was haha. Nu hoopt deze vk op ergens tussen donderdag en zondag want dan heeft zij dienst en ze wil heel graag een keer bij een bevalling van mij aanwezig zijn (omdat de vorige keer de placenta nog aan navelstreng en baby vast zat en dat schijnt niet vaak te gebeuren, wil ze graag meemaken). Dikke prima wat mij betreftDoe mij morgen maar dan meteen haha!
Op werk hadden collega's een poultje met bevaldata gemaakt en er heeft niemand gewonnen want de laatste voorspelling was gister
Leuk, een jongen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:53 schreef Fieder het volgende:
Klap wat fijn![]()
Twinkle mijn tweede zwangerschap is tot nu toe ook heel anders dan de eerste. Maar ik ben van nature wel een piekeraar dus ik begrijp je goedHopelijk heb je snel bevestiging
Mag er achter mijn naam jongen? Een broertje voor L![]()
![]()
Ik dacht ook gehoord te hebben dat er pas vanaf 17 weken wat meer zekerheid is over het geslacht wat ze zien. Ik ken wel iemand die pasgeleden een pretecho had laten doen met 15 weken, hoorde dat het een meisje werd en er met de 20-weken achter kwam dat het toch echt een jongen werd... Gelukkig hadden ze nog geen tijd gehad voor de roze aankoop-explosie, lijkt me anders toch vrij lulligquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op de www van het bureau staat vanaf 15 weken. Maar zelf dacht ik zo rond de 17 weken uit veiligheid - dan weten we iig min of meer zeker dat er wat te zien valt. Eerst maar eens met mijn meneer bespreken en dan maar eens bellen met zo'n bureau
Ai, dat zou ik dan toch ook wel graag willen hebben ja...quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:38 schreef Dot. het volgende:
Sterke LB! Hopelijk volgt hij gewoon z'n eigen lijntje![]()
Ik kreeg gisteren even de zenuwen. Ik had best even een tijd harde buiken, dus toen vroeg mijn vriend of de vluchttas wel gewoon klaar was. Maar alle babykleding ligt bij m'n schoonmoederIk heb 1 pakje en 1 romper in 62 in huis, omdat die niet gestreken hoefden te worden en de rest heeft zij. Ik denk dat ik het vanavond even ophaal
Oh wat fijn! En dan is het nu dus aftellen geblazenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:36 schreef onomatopee het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, we hebben een datum!Pre-operatieve screening gehad, kennisgemaakt met de anesthesist en vpk met wie we te maken krijgen, alles stap voor stap besproken en ik ben zó opgelucht.. Er waren een paar dingen die ik graag anders wilde dan de standaardprocedure (bijv katheter na de ruggenprik ipv al op de kamer) en dat was allemaal geen probleem. Er werd heel fijn meegedacht, en vooral: ik voelde me geen moment lastig, ze vonden het juist fijn dat we zo goed voorbereid waren. Echt een hele opluchting, je wéét wel dat je je grenzen aan moet geven (ook als er niet prettig op gereageerd wordt), maar zulke begripvolle reacties maken het echt heel veel makkelijker.
Had ik al gezegd dat ik zooooo opgelucht ben?![]()
Succes! Hopelijk zijn ze net zo positief en is alles gewoon prima!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mag mij straks weer op de afdeling gynaecologie melden voor een groeiecho. Ben erg benieuwd of ze net zo positief zijn als de vorige keer.
Men schijnt het heel raar te vinden dat mijn kind op 6 pond bij UD afstevent. Ik zie het probleem niet zo, maargoed. Straks weer even spieken dus.
En als er nou weer een 'probleem' gezien wordt ga ik denk ik huilen
[ Bericht 68% gewijzigd door Marjolijntje op 18-02-2016 12:09:09 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |