Er ligt een zak paaseitjes klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Molo het volgende:
Dat is helemaal geweldig nieuws!
Ik zou een pizza bestellen en chocolade om het te vieren
Ik snap eerlijk gezegd echt niet dag je dat uberhaupt toegezegd hebt en volgehouden hebt manquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er ligt een zak paaseitjes klaar
Maar allemachtig, het is ook echt op na vandaag.... ik zou ze wel naar boven willen schoppen nu. Er komt geen boe of bah uit (want schoonpa zit momenteel rechtop te snurken, en schoonma heeft nog steeds geen stem). Supergezellig dus
Oh, mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh klinkt als een goed einde van deze dag MissC! En nu wil ik ook een stroopwafel
Dot, ze gaven aan dat ze volgende week graag nog een keertje willen kijken, zodat ze zelf 2 metingen kunnen vergelijken. Ik vind t best
De gynaecoloog was ervan overtuigd dat ie het naar zn zin had in mijn buikZe vonden alleen mijn buik best klein
en verwachtten dus ook een klein kindje. Maar niks zorgwekkends, ook gezien E's gewicht van 3440 bij 42 weken.
Bio-oilquote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:31 schreef Sicilia het volgende:
Iemand nog tips voor een lekker smeerseltje?
Dat gebruik ik zelfs als gezichtscremequote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:35 schreef Lamb29 het volgende:
Thanks molo!
Ik vind nivea soft op mijn buik heerlijk
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:43 schreef kniftyhooker het volgende:
Even snel: klopt dot.
Braces om met slapen. Kun je online bestellen. Wel even op letten dat er geen verharding in zit.
Ik las ook al over cts, maar ik heb het echt alleen in m'n vingers, bij de kootjes en het tintelen herken ik niet. Ik hoop dus gewoon op vochtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.
Met verharding voor de nacht is prima. Het voorkomt dat je met teveel gebogen polsen slaapt wat de cts verergert. Overdag lijkt me zonder verharding fijner.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Geen verharding? Mijn fysio raadde me juist simpele polsbeschermers aan voor skaten, die hebben dat juist wel. Bij mij was het wel cts trouwens, niet alleen vocht.
Hier helpt iets kleins met koolhydraten eten een heel klein beetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef simsolobim het volgende:
LB geniet van je nu echte verlof!
Iemand tips voor een continue misselijkheidsgevoel. Gaat dat weg als je iets bepaalds eet ofzo? Nu heb ik weinig honger en als ik dan wel honger heb is het natuurlijk trek in iets ongezonds![]()
Ik wil zo gezond mogelijk blijven eten maar ging gister albij de aanblik van de worteltjes die mijn dochter had als avondeten bleh.
Nou dat heb je wel verdiend hoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sicilia, dat gevoel onder je borst herken ik van mijn vorige zwangerschap, superirritant! Huid helemaal doof daar, en ik verdroeg nauwelijks nog een bh. Lag idd aan de ligging van de billen strak tegen mn ribbenboog.
Mensen, ik heb nu écht verlof!!!
Vriend is zijn ouders as we speak naar huis aan het brengen. Als ie straks terug is gaan we lekker uit eten met zn drietjes
(Vanille)vla en cola (light) al geprobeerd? Zijn mijn redders in noodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:09 schreef simsolobim het volgende:
LB geniet van je nu echte verlof!
Iemand tips voor een continue misselijkheidsgevoel. Gaat dat weg als je iets bepaalds eet ofzo? Nu heb ik weinig honger en als ik dan wel honger heb is het natuurlijk trek in iets ongezonds![]()
Ik wil zo gezond mogelijk blijven eten maar ging gister albij de aanblik van de worteltjes die mijn dochter had als avondeten bleh.
Heb je al emesefane geprobeerd? Of overlegd met je vk?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Unihipili het volgende:
Bah pepermunt. Hier helpt niks meer... krijg geen hap weg en kom niet uit bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |