Helaas moet ik dan naar een vrijgezellen "feest"quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie gaan er trouwens zaterdag naar Monomyth?
Heb er zin in, ondanks dat ik het nieuwe album nog niet gehoord heb
Guy taveres van het Legendarische unit moebius en bunker recordsquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:14 schreef Gehenna het volgende:
Vandaag Dopesmoker maar eens weer opgezet, kom al aardig in de Roadburn stemming
Trouwens, leuk interview met de zanger/drummer van Orange Sunshine: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)vares-interview.html
Dystopia toevallig? Was ik vast bezoeker van, onder in dat oude schoolgebouw.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:34 schreef bartrid het volgende:
BunkerUnit Moebius
![]()
Een paar jaar geleden toen ik met kerst in Nederland was naar een feestje geweest dat door hem was georganiseerd. Erg tof.
Mijn plaat is onderwegquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de nieuwe Black Mountain toch wel lekker fris klinken.
Nice, ik vind hem echt verrassend fijn klinken en ben zelfs de hoes een beetje gaan waarderenquote:
Misschien dat ik die op koningsdag in utrecht meepak.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:10 schreef bartrid het volgende:
Zaterdag naar GNODLaatste keer was toch erg lekker en de nieuwe EP is prima.
Karaoke!quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Metal Disco![]()
![]()
![]()
die karaoke is "worrysome"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |