quote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
11 dec (incubate) dus vrijhouden
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Gelukkig maar dat het Tilburg is, en niet zo'n pokke end ver weg
Ik kende 'm al, maar ik blijf het bijzonder vinden dat deze door hem is gecoverdtquote:
Ik vind ze vaak maar vervelend slapjes eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2016 16:43 schreef bartrid het volgende:
Ik kende hem nog niet. Zowiezo, covers met blazers![]()
Las de mail ook net, denk dat er voor de tijd wel wat bekend gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Voorverkoop datum roadburn aangekondigd 20 oktober, zonder dat er nog een band bekend is
http://www.roadburn.com/2(...)ale-date-october-20/
Ze geven aan de eerste week van october dingen bekend te makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Las de mail ook net, denk dat er voor de tijd wel wat bekend gemaakt wordt.
Maar eerst vanavond Dead Meadow
"Things have taken a little longer than expected, but rest assured, we think it will be worth the wait."quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze geven aan de eerste week van october dingen bekend te maken
Ja dat is wel leuke muziek inderdaadquote:Op maandag 26 september 2016 13:47 schreef bartrid het volgende:
Solo album van de ex-guitarist van 35007. Ik kende het niet lekker is het wel
Die waren in april ook opener bij Wolfmother, vond daarnaast het geluid toen ook niet echt geweldig. Volgende week hebben ze hun eigen show in Patronaat zag ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:11 schreef bartrid het volgende:
Orange Goblin was erg fijn gisteren. Ben Ward is erg grappig.
Niet onder de indruk van de opener Electric Citizen, veel te glad en onorigineel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |