Iedereen post ter vermaak, ook de ts zelf. Een forum lost geen complex psychologisch probleem op, maar geeft hooguit een richting waar de ts op kan richten. Zolang fokkers het interessant vinden, waarom mag deezertjes niet blijven posten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:03 schreef probeer het volgende:
[..]
You got me.
[..]
Klopt, is het ook totaal niet. Er gaan altijd wel mensen zijn die toegeven (hell, ik deed het net zelf ook). Maar dan vind ik wel dat we met zijn allen mogen erkennen dat we inmiddels deel van het probleem zijn. Of iig, door te blijven enablen, onszelf deel van het probleem maken.
Ik hoef nergens te horen dat 'men het er mee eens is'. Maar zoals Deezertje zich wel eens mag beseffen dat het allemaal bij hem ligt, lijkt het me wel zo eerlijk wanneer de users die op zijn posts reageren en daarmee deels zijn negatieve spiraal enablen, dat ook van zichzelf beseffen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met als nut? Dat iedereen aangeeft dat het ermee eens te zijn? Denk dat grotendeels van de mensen die het al geprobeerd hebben dit ook wel weten. En net als jij gewoon jeukende vingers hebben en soms gewoon echt meoten reageren.
Soms is er gewoon hoop of vergeefse hoop, maar het blijft een forum en iedereen wil/kan/mag z'n zegje doen.
Ik zeg nergens dat hij niet mag blijven posten. Ik zeg, tegen beter weten in, dat het beter zou zijn als men niet meer zou reageren. En ja, dat is een enorme open deur. Want hij zal toch wel reacties blijven krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:10 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Iedereen post ter vermaak, ook de ts zelf. Een forum lost geen complex psychologisch probleem op, maar geeft hooguit een richting waar de ts op kan richten. Zolang fokkers het interessant vinden, waarom mag deezertjes niet blijven posten?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:12 schreef Koral het volgende:
Wat heeft het nut om hier telkens weer te klagen? Je maakt jezelf afhankelijk en begint op Dezeertje te lijken. Doe wat meer moeite om er zelf mee om te leren gaan. In het echte leven kun je je vervelende buurman ook niet bannen.
Je voelt je blijkbaar aangesproken maar er zijn er die regelmatig vragen of er niet wat aan de aanwezigheid van Deezertje gedaan kan worden (met elke keer weer hetzelfde antwoord)quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, door voor het eerst in dit FB topic te posten maak ik mezelf afhankelijk en lijk ik op iemand die zoveel problematiek heeft dat hij zichzelf ongelukkig maakt. Moeite doen om er zelf mee om te leren gaan. Kom op zeg, wat een complete onzin dit.
Nouja daar zit dus wel een probleem. Als 1 user dit kon oplossen door niet meer te reageren zou het makkelijk zijn. Maar als een hier klagende user niet meer reageert blijven anderen dat wel doen. De enige oplossing is dat niemand meer reageert, maar zoals al terecht is gesteld is dat niet haalbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:22 schreef Koral het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar aangesproken maar er zijn er die regelmatig vragen of er niet wat aan de aanwezigheid van Deezertje gedaan kan worden (met elke keer weer hetzelfde antwoord)Blijkbaar hebben ze niet de zelfstandigheid om er iets aan te doen dus ben je/ of maak je jezelf afhankelijk.
Net als Deezertje die op dating apps en in de UB gaat zitten klagen en wachten totdat er iemand initiatief neemt en zijn probleem oplost
Hebben we ook wat te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:48 schreef habitue het volgende:
Die jongen houdt ons allemaal maar bezig he.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:04 schreef Piper. het volgende:
De mods verdienen een medaille voor geduld
^quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind ook dat de mods een compliment verdienen, we zijn het misschien niet altijd eens met de beslissingen maar ze doen wel hun best
Die kan je weg pesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:12 schreef Koral het volgende:
Wat heeft het nut om hier telkens weer te klagen? Je maakt jezelf afhankelijk en begint op Dezeertje te lijken. Doe wat meer moeite om er zelf mee om te leren gaan. In het echte leven kun je je vervelende buurman ook niet bannen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind ook dat de mods een compliment verdienen, we zijn het misschien niet altijd eens met de beslissingen maar ze doen wel hun best
Blijkbaar is feedback wat moeilijk te vinden, dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Vreemd dat zowel topictarter Deezer als degene waar ik op reageer (ToT) geen problemen heeft met mijn reactie, integendeel. Maar wel 2 moderatoren!
Kan niets vinden in mijn reactie wat niet door de beugel kan. Ik reageer inhoudelijk, met voorbeelden, uitleg en anecdotes. En inderdaad uitgebreid, in ieder geval meer als een reactie als "dat".
Ik denk dat je moderator wordt omdat je het leuk vindt. Na een tijdje is de lol ervan af. Dan heb je het wel gezien. Begrijp ik, maar kap er dan ook mee. Ik kan met de beste wil niks ontdekken in mijn reacties wat niet door de beugel kan. In tegenstelling tot reacties die bestaan uit alleen het woordje "dat" zijn mijn reacties inderdaad "iets" meer inhoudelijk. Gelardeerd met voorbeelden, eenvoudige uitleg en anecdotes. En mijn naam staat erboven. men is dus gewaarschuwd, daar is die die zo uitgebreid reageert. Kunnen de mensen die niet van uitgebreide reakties houden het overslaan. Net zoals er tegen mensen gezegd wordt dat je Deezertje zijn topics en reactie niet verplicht hoeft te lezen.
Ook even hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen lezen van boven naar onder, dus zien eerst een reactie waar ze op willen reageren voor ze jouw post zien. Waarom niet gelijk weghalen om te voorkomen dat mensen reageren?
Is niet even duidelijk, omdat men de post eerst leest, reactie tikt en dan pas jouw opmerking. Ik denk dan zelf ook makkelijk "ja doei, ga hem nu niet meer weghalen". Volgens mij heeft iedereen dat wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook even hier.
Had ook gekund, maar ik doe het zo. Wat minder drastisch, maar imo even duidelijk.
Ja, als reactie op jouw post. Die de laatste was. Dus geen reactie op die andere off-topic discussie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar die persoon plaatste vervolgens wel een offtopic reactie nav mijn post
Maar wel een offtopic reactie op een offtopic reactie. Wat dus gebeurt als je offtopic reacties laat staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als reactie op jouw post. Die de laatste was. Dus geen reactie op die andere off-topic discussie.
Maar dus geen reactie op dat deel. En daar ging het over. Dat men van boven naar beneden leest (ik open zelf trouwens een lopend topic altijd door op de laatste post te klikken), maar klaarblijkelijk was de eerste off-topic reactie er dus eentje op de laatste post.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wel een offtopic reactie op een offtopic reactie. Wat dus gebeurt als je offtopic reacties laat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |