abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159854730
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 07:45 schreef Ringo het volgende:
Deze plaatselijke praatjesverkoper had natuurlijk beter zijn bek kunnen dichthouden, zo veel zinnigs kwam er niet uit, maar hij gebruikt gewoon dezelfde beeldspraak als die Wilders gebruikt. De laatste doet dat oneindig veel slimmer, maar op domheid staat geen straf.
Wilders roept nergens op tot iemands dood. Lijkt me toch een wereld van verschil.

Nogmaals, de zogenaamde voorvechters voor gelijkheid zijn zelf degene die oproepen tot haat en daar uiting aan geven.

Dat zien we bij iedere linkse tegendemonstratie waar men zich nooit weet te gedragen.

De eerste politieke moord was een kogel van links, opgehitst door specifieke GL- en PvdA leiders die een bron van inspiratie vormde voor Volkert van de Graaf. Fortuyns bloed kleeft aan hun handen. Natuurlijk zijn we dit niet vergeten. We weten waar links voor staat. We weten waar de PvdA voor staat. Haat, hypocrisie en landverraad.
pi_159854813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders roept nergens op tot iemands dood. Lijkt me toch een wereld van verschil.

Nogmaals, de zogenaamde voorvechters voor gelijkheid zijn zelf degene die oproepen tot haat en daar uiting aan geven.

Dat zien we bij iedere linkse tegendemonstratie waar men zich nooit weet te gedragen.

De eerste politieke moord was een kogel van links, opgehitst door specifieke GL- en PvdA leiders die een bron van inspiratie vormde voor Volkert van de Graaf. Fortuyns bloed kleeft aan hun handen. Natuurlijk zijn we dit niet vergeten. We weten waar links voor staat. We weten waar de PvdA voor staat. Haat, hypocrisie en landverraad.
Ik weet eigenlijk niet wat de politieke gezindheid van Balthasar Gerards was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159854834
quote:
Dat is toch standaard bij een tegendemonstratie? Links of rechts, gedrag is dan ver te zoeken.
pi_159855055
Het wordt ook al meteen weer overal gepresenteerd als een doodsverwensing. Ik vind het vooral een onhandige tweet, omdat je weet dat die opzettelijk verkeerd geinterpreteerd gaat worden en de domme schaapjes daarover heel hard gaan blaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159855083
quote:

[..]

:') _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159855147
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt ook al meteen weer overal gepresenteerd als een doodsverwensing. Ik vind het vooral een onhandige tweet, omdat je weet dat die opzettelijk verkeerd geinterpreteerd gaat worden en de domme schaapjes daarover heel hard gaan blaten.
Ah, verkeerd geïnterpreteerd natuurlijk :')

Het is een pvda'er en het gaat over wilders. Dat moet natuurlijk verkeerd opgevat zijn, want de policor wenst guur rechts niet dood natuurlijk. 8)7
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159855149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit dus.

Het is een bijzonder domme tweet, maar van een echte doodsverwensing lijkt mij hier geen sprake. Tenzij hopen dat iemand uiteindelijk een natuurlijk dood sterft, kan worden beschouwd als een doodsverwensing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159855160
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:') _O-
Lach er maar om. melkert met zijn smoelwerk ziet iedereen nog.
1947-2016
pi_159855211
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lach er maar om. melkert met zijn smoelwerk ziet iedereen nog.
Ik lach vooral om het hoge complottheoriegehalte.
pi_159855260
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik lach vooral om het hoge complottheoriegehalte.
Complot geloof ik niet zo in. Wel in de oorzaak van de gemaakte sfeer voorafgaande aan de moord.
1947-2016
pi_159855368
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Complot geloof ik niet zo in. Wel in de oorzaak van de gemaakte sfeer voorafgaande aan de moord.
In dit geval begint Wilders daar toch echt zelf mee, door te roepen dat 'als de kogel komt, dan staat er PvdA op!!'.

Voornamelijk erg dom van zo'n PvdA'er om er dan op te reageren, maar goed, je kan niet doen alsof het alleen de PvdA is die hier een bedreigend klimaat neerzet. Wilders profileert zichzelf ook maar wat graag als potentiële martelaar.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 10:46:52 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159855392
zou lullig zijn als hij een fataal infarct krijgt in de linker kamer ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159855567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:19 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een enorm domme tweet: "We hopen natuurlijk allemaal dat Wilders sterft (...)"

"We", "allemaal"... In wat voor wereld leeft die kerel joh :?
De elite doet net alsof het gepeupel niet bestaat. Voor de elite geldt dan allemaal.
pi_159855594
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:00 schreef Fisherman het volgende:

[..]

De elite doet net alsof het gepeupel niet bestaat. Voor de elite geldt dan allemaal.
Ik betwijfel of een lokaal lid van een PvdA-afdeling deel uitmaakt van de elite.
pi_159855661
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In dit geval begint Wilders daar toch echt zelf mee, door te roepen dat 'als de kogel komt, dan staat er PvdA op!!'.

Voornamelijk erg dom van zo'n PvdA'er om er dan op te reageren, maar goed, je kan niet doen alsof het alleen de PvdA is die hier een bedreigend klimaat neerzet. Wilders profileert zichzelf ook maar wat graag als potentiële martelaar.
Ik vraag het me af hoe leuk hij dat nou echt vind, en ik denk dat het ook als een rollende sneeuwbal gaat. Hij zegt iets niet zo leuks over de moslims, de moslims zeggen iets niet zo leuks terug, hij wordt bevestigd in zijn mening en zegt iets nog minder leuks over moslims, de moslims zeggen iets nog minder leuks terug, etc. De man heeft straks helemaal geen leven meer omdat hij kritisch is op moslims. Wat mij betreft zou iedereen opvattingen moeten kunnen hebben, hoe extreem dan ook, je merkt vanzelf wel hoe je volk erover denkt adhv de verkiezingen. Maar blijkbaar is er volgens de recente peilingen toch een kwart van de bevolking het met hem eens (in welke mate een stem voor wilders betekend dat je het eens bent met zijn opvattingen kan je ook nog discussieren). Hij is slechts het gezicht van wat 25% van de bevolking denkt.
pi_159855695
Iets met de bal kaatsen. :+
Make my day!
pi_159855775
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:09 schreef agter het volgende:
Iets met de bal kaatsen. :+
Mwah, wel meer dan bal kaatsen denk ik. Op sommige punten benoemt hij misstanden binnen de islam die gewoon niet bij Nederland passen. Maar waar geen andere politieke partij zich aan durft te branden
pi_159855792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Mwah, wel meer dan bal kaatsen denk ik. Op sommige punten benoemt hij misstanden binnen de islam die gewoon niet bij Nederland passen. Maar waar geen andere politieke partij zich aan durft te branden
Hij demoniseert op een veel agressievere manier. En niet met 1 tweet. Structureel.
pi_159855832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat de dingen die Wilders allemaal roeptoetert weleens niet kunnen kloppen en dat je de andere partijen daarom niet hetzelfde hoort zeggen?
pi_159855846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij demoniseert op een veel agressievere manier.
Nu wel op sommige punten wel ja, maar dat is denk ik ook gekomen door het sneeuwbal effect waar ik het over had. Hij is door sommige islamitische groepen ook op een hitlist gezet. Zou jij je dan nog gematigd kunnen uitlaten of die groepen als je weet dat ze moeite doen om jou dood te maken?
pi_159855861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij demoniseert op een veel agressievere manier. En niet met 1 tweet. Structureel.
Aan de lopende band verkondigen dat andere partijen ons land verraden, heeft natuurlijk niets met demoniseren van doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159855869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat de dingen die Wilders allemaal roeptoetert weleens niet kunnen kloppen en dat je de andere partijen daarom niet hetzelfde hoort zeggen?
Met een deel zeker wel, maar met een ander deel ook niet
pi_159855892
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aan de lopende band verkondigen dat andere partijen ons land verraden, heeft natuurlijk niets met demoniseren van doen.
E daarna hard huilen dat andere partijen niet met je samen willen werken. ^O^
pi_159855897
Blijft altijd zo mooi dat mijnheer Wilders van alles mag roeptoeteren, maar als een ander dat doet, is er kennelijk geen vrijheid van meningsuiting meer.
Make my day!
pi_159855920
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:18 schreef agter het volgende:
Blijft altijd zo mooi dat mijnheer Wilders van alles mag roeptoeteren, maar als een ander dat doet, is er kennelijk geen vrijheid van meningsuiting meer.
Het is toch de pvda die hier ingrijpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')