Het klinkt als een heerlijke vakantie Sjeen. Leuk met jullie dame.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:47 schreef Sjeen het volgende:
Fijne vakantie Tink!
Hier +1,1 na week met alles eten waar ik zin in had. Voornamelijk wel echt culi, maar ook een keer currywurst, donuts en frappucino. En ruim 100 km gelopen, ook dochter van 11 en zonder zeuren
Komende week weer in normale ritme met sporten en geen uitspattingen qua eten. Eens zien wat dat gaat brengen.
Maar nu eerst koffie
Omdat je je zielig voelt en als je je zielig voelt mag je comfortfood/zoet en als je je zielig voelt dan zitten daar 0 kcal inquote:Op zondag 14 februari 2016 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Waarom wil ik altijd troep vreten als ik me niet lekker voel?
Dat klinkt wel als waarheid.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je je zielig voelt en als je je zielig voelt mag je comfortfood/zoet en als je je zielig voelt dan zitten daar 0 kcal in(dat is zo'n beetje hoe mijn hersens logisch denken)
Ik heb lemon bars gemaaktquote:Op zondag 14 februari 2016 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Dat klinkt wel als waarheid.
Hoewel ik me nu zo ruk voel dat ik eignelijk alleen maar sinaasappelsap wil.
Ok. Die wil ik nu ook dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb lemon bars gemaakt1 blokje is 140 kcal. Heb er al 3 op
Ik vind ze ook heerlijk, maar had echt maar de helft of een kwart van dat recept moeten makenquote:
Wat een fijne buren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Het plan was om vanavond pasta met spinazie en shoarmavlees te maken maar onze veel te lieve buren komen net met 2 enorme borden marrokkaanse linzensoep en broodjes en een schaal dadels aan de deur, dus ik denk dat het dat maar wordt
Jaaa ze zijn echt heel lief. Het is alleen nooit aangekondigd dus soms zijn we net aan het koken en dan staan ze ineens met een heel dienblad vol eten aan de deurquote:
Invriezen een optie? Ik maak mijn gebak in grote aantallen en dan ontdooi ik ze per twee. Als je dan zin hebt in extra heb je de ontdooitijd als bedenktijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb lemon bars gemaakt1 blokje is 140 kcal. Heb er al 3 op
Ik ga het NU doen!quote:Op zondag 14 februari 2016 18:06 schreef LadyOracle het volgende:
Invriezen een optie? Ik maak mijn gebak in grote aantallen en dan ontdooi ik ze per twee. Als je dan zin hebt in extra heb je de ontdooitijd als bedenktijd.
Het bleef niet bij 3?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga het NU doen!Goed plan. Heel goed plan.
Ik bleef er de hele tijd aan denkenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:20 schreef Cathmar het volgende:
Het bleef niet bij 3?
Hup de vriezer in.
Slim! Kun je er nog lekker van genieten de komende tijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bleef er de hele tijd aan denkenZe zitten nu per twee verpakt in de diepvries
En LadyOracle maar denken: had je dat niet zelf kunnen verzinnenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:25 schreef Cathmar het volgende:
Slim! Kun je er nog lekker van genieten de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |