Ik vind het knap dat je 's morgens 19km kunt lopen op 2 broodjes en een banaan, ik moet zelf altijd redelijk zwaar ontbijten als ik 's morgens wil sporten.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
Zo. Vanochtend zei de weegschaal 72,56 precies, laagste gewicht tot nu toe!
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 bth met slankie, 1 banaan
S: 19km duurloop
L: 2 bth met tonijn, 2 bth met kipfilet, 100 gram magere kwark
D: volkoren spaghetti, tomaat basilicumsaus, Italiaanse groenten en kipfilet, met als toetje 220 gram Danio straciatella kwark![]()
![]()
Ik had na de duurloop geen zin in etenmaar het moest toch. En mijn toetje is niet helemaal verantwoord maar boeiend, ik vond dat ik dat wel verdiend had
1640kcal, met 100 gram eiwit. Ik ben er nog niet helemaal, maar dit was beter dan vorige week.
Als ik niet licht ontbijt voor het sporten komt het de hele tijd omhoog.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je 's morgens 19km kunt lopen op 2 broodjes en een banaan, ik moet zelf altijd redelijk zwaar ontbijten als ik 's morgens wil sporten.
Zelfde probleem hier. Ik sport altijd op een lege maag, hooguit een (halve) banaan of dadel als ik 's ochtends ga, en als ik' s avonds ga, eet ik al rond vijf uur (max 2 uur van tevoren).quote:Op maandag 15 februari 2016 08:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik niet licht ontbijt voor het sporten komt het de hele tijd omhoog.
quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Ik vind mezelf niet meer ziek. Ik zit aan de koffie, zo ontbijt en dan om 9 uur een les pilates.
Ik sta altijd vroeger op om 1.5uur voor tijd te ontbijten, en 's middags eet ik om 5 uur (omdat dat normaal is waar ik opgegroeid ben) en begint de les pas om half 8.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Ik sport altijd op een lege maag, hooguit een (halve) banaan of dadel als ik 's ochtends ga, en als ik' s avonds ga, eet ik al rond vijf uur (max 2 uur van tevoren).
Ik zocht nog iets om te doen wat wel intensief is, maar minder uhm, explosief, zeg maar. En Pilates past daar wel tussen.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:19 schreef Cathmar het volgende:
[..]goed zo. Nog even chillen en om 9 uur aan de bak. Dus pilates bevalt wel?
Geen zooiquote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef sibella2 het volgende:
Meldt. Na lang wikken en wegen toch maar een beetje structureel af te vallen. Weeg mezelf nooit, maar zal om een kilo of 7 gaan. Was in de zomer op mijn streeffiguur, simpelweg door geen ongezonde dingen te eten. Wegens omstandigheden een aantal maanden niet kunnen werken en dat is echt funest voor mij. Ik eet alles op. Mijn broeken zitten niet meer goed en ik lijk 20 weken zwanger. Vandaag begin ik. Geen skinny meals, maar gewoon geen zooi eten.
O: 2 cracottes kaas, 1 pindakaas
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:54 schreef MutedFaith het volgende:
En na t eten zijn we nog naar de bios geweest. En ik mocht kiezen. En ik heb uiteraard voor een echte Valentijnsklassieker gekozen.Ik vond Deadpool oprecht best een goede ValentijnfilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Eens met Rauw! Barreltje, die negatieve gedachten zitten in je eigen hoofdquote:Op maandag 15 februari 2016 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik denk dat je juist fucking veel respect afdwingt en dat mensen je vaker gaan vragen naar hoe het gaat Barreltje.
In ieder geval heb ik er altijd wel respect voor en een gesprekje de mensen die ik hier in hun fietsoutfit zie aankomen, zelfs al ruim voordat ik begon aan mijzelf te werken.
Kan mij moeilijk voorstellen dat er mensen negatief of lacherig over gaan doen.
Ik had 'm verkocht aan mijn vrouw als "Die nieuwe film met Ryan Renolds, jeweetwel. Die uit The Proposal".quote:Op maandag 15 februari 2016 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Deadpool oprecht best een goede Valentijnfilm
Nou, da's toch waarquote:Op maandag 15 februari 2016 10:18 schreef MutedFaith het volgende:
Ik had 'm verkocht aan mijn vrouw als "Die nieuwe film met Ryan Renolds, jeweetwel. Die uit The Proposal".
Maar Ryan Renolds deed er zelf ook aardig aan mee, door dit soort dingen te instagrammen:
[ afbeelding ]
Zit nu ook te wachten totdat mijn eten gezakt isquote:Op maandag 15 februari 2016 08:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Ik sport altijd op een lege maag, hooguit een (halve) banaan of dadel als ik 's ochtends ga, en als ik' s avonds ga, eet ik al rond vijf uur (max 2 uur van tevoren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |