Goed bezig! Ik vind nog steeds dat je erg weinig eet voor een dag met zo'n zware training, maar ik herken wel het gevoel dat het moeilijk is om te eten na een lange duurloop. Waarschijnlijk haal je het morgen in, ik heb de dag erna vaak honger voor tweequote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
Zo. Vanochtend zei de weegschaal 72,56 precies, laagste gewicht tot nu toe!
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 bth met slankie, 1 banaan
S: 19km duurloop
L: 2 bth met tonijn, 2 bth met kipfilet, 100 gram magere kwark
D: volkoren spaghetti, tomaat basilicumsaus, Italiaanse groenten en kipfilet, met als toetje 220 gram Danio straciatella kwark![]()
![]()
Ik had na de duurloop geen zin in etenmaar het moest toch. En mijn toetje is niet helemaal verantwoord maar boeiend, ik vond dat ik dat wel verdiend had
1640kcal, met 100 gram eiwit. Ik ben er nog niet helemaal, maar dit was beter dan vorige week.
Klopt, maar ik weet gek genoeg niet waar ik het laten moet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind nog steeds dat je erg weinig eet voor een dag met zo'n zware training, maar ik herken wel het gevoel dat het moeilijk is om te eten na een lange duurloop. Waarschijnlijk haal je het morgen in, ik heb de dag erna vaak honger voor twee
Loontje, what's up?quote:
Dit topic is waardeloos zonder pics recept.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze ook heerlijk, maar had echt maar de helft of een kwart van dat recept moeten makenIk had er nu 30.
Ik heb deze gemaakt met meer citroensap en nog wat vanille in de bodem: http://allrecipes.com/recipe/10294/the-best-lemon-bars/quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef MutedFaith het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics recept.
Ik zit uit te eten met de vrouw. Supertoll.
Ja. Daarom nu allemaal in de diepvriesquote:
ja ok, maar daar zit meer achter?quote:
Omdat ze ziek is en zich miserabel voelt?quote:
dan kippensoep, het beste medicijn en comfort food tegelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze ziek is en zich miserabel voelt?
Dat vind ik ook altijd zo lekker als ik me rot voelquote:Op zondag 14 februari 2016 22:01 schreef Sjeen het volgende:
dan kippensoep, het beste medicijn en comfort food tegelijk.
ik dacht dat je je vrouw een supertroll noemdequote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dit topic is waardeloos zonder pics recept.
Ik zit uit te eten met de vrouw. Supertoll.
Zou je niet voor mij willen invullen wat ik van je denk? ;-)quote:Op zondag 14 februari 2016 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En LadyOracle maar denken: had je dat niet zelf kunnen verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na t eten zijn we nog naar de bios geweest. En ik mocht kiezen. En ik heb uiteraard voor een echte Valentijnsklassieker gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |