SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Ja idd! nog 8 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht voor het ziekenhuis. Ben dan nog steeds veel te zwaar dus ga dan gewoon lekker doorquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:58 schreef Negentiendertig het volgende:
LFPAN 15 kilo kwijtwat goed, hou zo vol!
Dat zijn gewoon 15 pakken suiker die je niet meer meezeult
Ik denk dat Twents en Drents wat dat betreft niet heel veel zal verschillen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Artoo het volgende:
Ik weet niet of dat in heel Nederland verkocht wordt? Het merk dat hier in de supermarkten ligt heet Wiggers en ze worden verkocht als 'Twentsche' baklever- en bloedworst. Die van de slager hier vind ik trouwens ook awesome.
Ok. Ik eet bakworst dit weekend
zo ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Ritter Sport World.... is dat het snoephuisje van Hans en Grietje op zijn Duits?
Hmm wel gek ja. Misschien ligt het ook aan hoe je je maaltijden verdeelt over de dag. Ik eet vaak een vrij lichte D in verhouding, dus ga al met niet heel volle maag naar bed. Vaak genoeg word ik gewoon wakker met honger, voor ik ga slapen kan ik ook echt al uitkijken naar mijn ontbijt de volgende dagquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
L_T: Ik word zelden wakker met honger. Als ik niet ontbijt, komt dat hongergevoel ook niet tot een uur of vier. Als ik wel ontbijt, heb ik daarna om de paar uur honger. Raar he? Ik eet wel altijd laat, misschien scheelt dat.
Ik had het nog nooit gezien voor ik in Tukkerland ging wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Artoo het volgende:
Ik weet niet of dat in heel Nederland verkocht wordt? Het merk dat hier in de supermarkten ligt heet Wiggers en ze worden verkocht als 'Twentsche' baklever- en bloedworst. Die van de slager hier vind ik trouwens ook awesome.
Ok. Ik eet bakworst dit weekend
Ritter Sport World klinkt als een plaats waar ik wil zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Sjeen het volgende:
Bloedworst en balkenbrij
Ik liep vandaag 15 kilometer, we zijn nog steeds in Berlijn Isabeau
En we hebben Russisch ontbeten, 'geluncht' met Kaffee und Kuchen en komen net terug van Street Food Thursday in Markthalle IX, waar ik een goddelijk bordje in cider gemarineerde faux filet heb gegeten
Morgen naar Ritter Sport World en eten bij Tim Raue's La Soupe Populaire![]()
Ben benieuwd naar de weegschaal zondag
Heb jij overal miniporties van of zo of is het hele gezonde taart?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:43 schreef MutedFaith het volgende:
O: Taart
L: Boterhammen met hummus, geitenroomkaas en serranoham
T: Taart
D: TBD
O/L/T is samen 900ish kcal. Dus nog een kleine 1000 over voor mn D en een avondsnack.
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:54 schreef MutedFaith het volgende:
Het is de vezelrijke kwarktaart uit de OP he.. Geen dikke slagroomtaart ofzo. Die is (zoals ik m maak, dus sowieso zonder whey) 'maar' 210 kcal per punt.
Ik concludeer net bij t koffiehalen dat deze riem een nieuw gaatje nodig heeft.
Oh, en 74.8 vanochtend.
Ha ja, die heb ik ook een periode veel gegeten (en ik denk dat ik 'm dit weekend weer maakquote:
Ik heb hem wel één keer gemaakt ja, kan misschien wel weer eens!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:02 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ha ja, die heb ik ook een periode veel gegeten (en ik denk dat ik 'm dit weekend weer maak), maar die is inderdaad passend op veel momenten op de dag
haha ik was ook al naar het recept aan het kijken. Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:19 schreef Rauw. het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken naar die kwarktaart
Precies mijn ervaring dit. Mfp wilde mij ook downgraden. 1800 for lifequote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker licht, lt! Fijn! Maar uitdroging is geen goed idee
Ik ga toch mijn kcals maar weer opschroeven. Ik red het echt niet op 1650 en krijg dus vreetbuien. Dan gaat het een paar dagen supergoed en daarna val ik weer terug. Zo zonde. Ik ga dus maar weer naar 1800, dan maar wat langzamer afvallen.
Hoezo wil MFP je downgraden, omdat je lichter bent geworden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Precies mijn ervaring dit. Mfp wilde mij ook downgraden. 1800 for lifeAls je voor 1800 gaat heb je ook best wel eens dagen van 1650 dus het gaat nog best rap, maar als het ELKE dag 1650 MOET is het echt te karig.
ja, ik voel me wel ergens een huilie omdat ik hier massa's mensen zie overleven op veel minder kcals, maar ik kan het gewoon echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Precies mijn ervaring dit. Mfp wilde mij ook downgraden. 1800 for lifeAls je voor 1800 gaat heb je ook best wel eens dagen van 1650 dus het gaat nog best rap, maar als het ELKE dag 1650 MOET is het echt te karig.
nee, natuurlijk niet, ik had die 1650 ook handmatig ingesteldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn MFP zegt dat ik 1450 moet eten en ik eet 2000-2200 en daarmee val ik af. Maar dat zit hem natuurlijk ook in de beweging. Uiteindelijk zou ik niet zo'n app laten bepalen wat je binnenkrijgt..
ja, vind je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef Rauw. het volgende:
Het principe blijft toch gewoon simpel Stormqueen?
Als ik je vorige posts lees zit jouw probleem vooral tussen de oren?
ik lees;quote:
nou, dat is wel heel selectief lezen / interpreterenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik lees;
"ik red het niet"
"kan niet"
"alles verloren"
Naar mijn mening ontbreekt het dan in vertrouwen in jezelf, ik zou misschien teveel naar motivational shit luisteren en kijken. Maar ik denk dat het begint met geloven dat je het kan.
Am I my weakness or am I my strenght?
Zoals ik ergens van de week ergens tot mij nam.
Precies, volgens mij is het in ons hoofd vaak allemaal veel dramatischer dan in het echt. Het grootste deel van de dagen eet je gewoon onder je onderhoud en zo val je gestaag af toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja sorry, mijn reactie klinkt wellicht wat aangebrand, maar de kreten die je aanhaalt zijn meaningless zonder de context, en dan is vrije interpretatie wel snel gebeurd
Waar het probleem zit, ik ben te bang om fouten te maken, waardoor ik erg krampachtig blijf omgaan met eten. Ik zou het graag wat relaxter willen kunnen. Ik denk dat ik dan ook wat minder snel van die buien heb.
En voor de beeldvorming. Ik zit niet avond aan avond met bergen chocolade te huilen op de bank. Het gaat overall best goed.
Weet je, eigenlijk zou ik gewoon moeten kappen met mezelf constant in een stramien willen duwen en gewoon moeten accepteren dat er soms even een hongerige vreetdag tussen zit. Heeft elk mens wel eens.
Dus dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je, eigenlijk zou ik gewoon moeten kappen met mezelf constant in een stramien willen duwen en gewoon moeten accepteren dat er soms even een hongerige vreetdag tussen zit. Heeft elk mens wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |