Nou doe ééns normaal. Het is straks ook jouw premier.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook wel dood , zou er geen traan om laten.
Ja, sta ik ook wel van te kijken, trending topic, NRC, VK, NU, RTL etc. etc. Mensen die hem op twitter kennen weten wat voor een figuur het is. Moet je niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat de NOS hierover bericht vind ik nog het ergste.
Ik heb geen premierquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou doe ééns normaal. Het is straks ook jouw premier.
Want? Als een politicus zich als een idioot gedraagt mag dat niet worden gezegd?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat de NOS hierover bericht vind ik nog het ergste.
Alleen bij >76 zetels.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou doe ééns normaal. Het is straks ook jouw premier.
Is dat al zeker?quote:
Zo vreemd is dat niet, in de 2de kamer kan je er zo een stuk of 100 aanwijzen.quote:
Een doodsverwensings tweetje meteen breed uitmeten vind ik toch iets meer voor websites als GeenStijlquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Want? Als een politicus zich als een idioot gedraagt mag dat niet worden gezegd?
Wat ik lees zijn zowel Spekman als Samsom niet zo blij met de beste man die dit getweet heeft. Kans dat ie zelfs z'n functie verliest. Zou een goed statement zijn van de PVDA.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:01 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, in de 2de kamer kan je er zo een stuk of 100 aanwijzen.
Overigens zal dit wel zonder gevolgen blijven aangezien Spekman de voorzet gaf met "Wilders is een gevaar voor de democratie".
Dit is juist de reactie die Spekman wilde bewerkstelligen onder mensen en hopen dat iemand tot actie over gaat.
Denk het ook, geen aandacht lijkt me beter dan aandacht!quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:03 schreef Montagui het volgende:
PvdA katten in het nauw.![]()
Wilders wordt er alleen maar populairder door.
Mwoah, bij kleuters tot zeker dik in de puberteit gaat het echt he-le-maal nergens over hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef erodome het volgende:
Het gaat er tegenwoordig op een kleuterspeelplein volwassener aan toe dan in de politiek.
Wat een ongelofelijk kinderachtig gedoe.
Dat geloof je echt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat ik lees zijn zowel Spekman als Samsom niet zo blij met de beste man die dit getweet heeft. Kans dat ie zelfs z'n functie verliest. Zou een goed statement zijn van de PVDA.
Ik wacht nog op het eerste kopschop-filmpje uit de Tweede Kamerquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef erodome het volgende:
Het gaat er tegenwoordig op een kleuterspeelplein volwassener aan toe dan in de politiek.
Wat een ongelofelijk kinderachtig gedoe.
ja idd straks gebeurd er nog iets heel ergs. hoe dan ook is het een hele domme actie van de gozer.quote:
Zou die Spekman er ook voor gezorgd hebben dat het kabinet nog zit, met alle gevolgen van dien?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Disana het volgende:
Wat een stommeling. Dit is koren op de molen van Wilders. Ik hoop dat Spekman hem flink op zijn donder geeft.
?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou die Spekman er ook voor gezorgd hebben dat het kabinet nog zit, met alle gevolgen van dien?
??quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou die Spekman er ook voor gezorgd hebben dat het kabinet nog zit, met alle gevolgen van dien?
Gewoon volhouden dat Wilders onsterfelijk is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus als Wilders een kogel krijgt is hij verontwaardigd, maar wanneer mensen hopen dat hij op oude leeftijd een natuurlijk dood sterft is hij ook verontwaardigd?
Waar is de middenlijn? Een bewaker naast hem zetten die hem een nekschot kan geven op het moment dat hij bezig is een natuurlijke dood te sterven?
Hij heeft zichzelf natuurlijk al een aantal keren onsterfelijk belachelijk gemaakt, dus hij is op de goede weg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon volhouden dat Wilders onsterfelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |