Het zegt wel weer iets over het niveau van PVDA bestuurders.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
Asscher stelde eergisteren nog de agressie in de sociale media aan de kaak, gaat een partijgenoot het even duidelijk in de praktijk brengen. De ironie.
Gezien z'n ongezonde gelaat, zou mij dat niets verbazen.quote:
Als Samsom en Spekman je erop aanspreken, dan ga je volgens mij wel door het stof.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niet kan ik ook niet beweren, dacht dat er al eerder iemand iets duur kwam te staan, dat is ook niet gebeurt.
ik weet niet of dit echt een mening is. het komt meer over als een bedreiging denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:37 schreef luxerobots het volgende:
Een domme opmerking van deze PvdA-meneer, maar de opmerking valt m.i. gewoon binnen de vrijheid van meningsuiting.
Storm in een glas water.
Yup.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooowh oke nu snap ik wat je bedoelt. je bedoelde daarnet dus dat geert wilders nooit tevreden is toch?
Hij hoopt dat Wilders in bed tussen de benen van een links kamerlid sterft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik weet niet of dit echt een mening is. het komt meer over als een bedreiging denk ik.
Kijk dat klinkt al anders als (dat komt hem duur te staan), maar een woordje was toch niet zo een probleem geweest volgens erbij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Samsom en Spekman je erop aanspreken, dan ga je volgens mij wel door het stof.
Nee, dat vind jij. En dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik weet niet of dit echt een mening is. het komt meer over als een bedreiging denk ik.
Volgens mij ook niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij hoopt dat Wilders in bed tussen de benen van een links kamerlid sterft.
Niet bepaald een bedreiging.
Van der Roest (PvdA) ziet er inderdaad beter uit. Je weet wel, de man die van de daklozen stal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien z'n ongezonde gelaat, zou mij dat niets verbazen.
hoe dan ook tis erg vreemd vind ik. waarom zou je iemand dat toewensen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
fijn he? zo heeft iedereen zijn of haar meningquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, dat vind jij. En dat is jouw mening.
Hoe zou jij dan graag willen gaan als je tijd gekomen is?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hoe dan ook tis erg vreemd vind ik. waarom zou je iemand dat toewensen?
Wat mij betreft ook hoor, meningen zouden altijd geventileerd moeten kunnen worden, twee kanten op. Maar het is natuurlijk oerstom als een partijgenoot de dag ervoor een statement wil maken met betreft social media die het omgekeerde inhoudt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:37 schreef luxerobots het volgende:
Een domme opmerking van deze PvdA-meneer, maar de opmerking valt m.i. gewoon binnen de vrijheid van meningsuiting.
Storm in een glas water.
Wie is Van der Roest en waarom zou het smoelwerk van die man mij iets moeten kunnen rotten?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:42 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Van der Roest (PvdA) ziet er inderdaad beter uit. Je weet wel, de man die van de daklozen stal.
Leuk partijtje de PvdA.![]()
[ afbeelding ]
uuhm eigenlijk weet ik dat nog niet echt. ik ben ook nog niet van plan om binnenkort dood te gaan zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan graag willen gaan als je tijd gekomen is?
Dat was niet de enige tweet. De andere ging over een kogel. Zeer onfris.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
kijk zie je nou wel! meschien was het dan toch wel echt een bedreiging? hoe dan ook ik vind dit zo vreemd allemaal. ik zou bijna zegen dit is gewoon luguber.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat was niet de enige tweet. De andere ging over een kogel. Zeer onfris.
twitter:omroepwest twitterde op donderdag 11-02-2016 om 15:54:53PvdA Katwijk houdt spoedberaad na tweets van voorzitter die PVV-leider Wilders doodwenst https://t.co/iPxDK0aNuO reageer retweet
Wat een storm in een glas water weer zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op donderdag 11-02-2016 om 15:54:53PvdA Katwijk houdt spoedberaad na tweets van voorzitter die PVV-leider Wilders doodwenst https://t.co/iPxDK0aNuO reageer retweet
PVV-ertjes hebben nogal moeite om hun aandacht bij het onderwerp te houden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is Van der Roest en waarom zou het smoelwerk van die man mij iets moeten kunnen rotten?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar.. tweet is niet verwijderd
Hoeveel leden zouden ze hebben in het Katwijkse joh? 10, 15? En daar is die Willem dan vz van. Vrijwillig. Beetje vergaderen over folderen en posters plakken tijdens verkiezingen en over stoeprandjes en zebrapaadjes in de gemeente.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:04 schreef sonnyspek het volgende:
Pff, PvdA in Katwijk heeft gelukkig maar 2 zetels. Ik ben er weleens geweest, aardige maar zeer naïef als het om vluchtelingen gaat. Net als Jos Wienen trouwens.
ik denk dat dit iets teveel meningsuiting is naar mijn idee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een eindbaas, gewoon zeggen wat je hoopt. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in ons land! En daar staan wij voor.
Omdat Wilders zelf begon over doodgeschoten worden, de man vertelt dat hij hem dat niet toewenst.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hoe dan ook tis erg vreemd vind ik. waarom zou je iemand dat toewensen?
heb je die twits wel goed gelezen? die man zei toch duidelijk dat hij geert wel degelijk de kogel toewenst als die kogel maar groot genoeg was......ik heb dat daarnet toch duidelijk gelezen op twitter hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat Wilders zelf begon over doodgeschoten worden, de man vertelt dat hij hem dat niet toewenst.
maar dan ook geen proces wegens minder,minder,minder, me dunktquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een eindbaas, gewoon zeggen wat je hoopt. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in ons land! En daar staan wij voor.
Ik hoop dat Abu Bakr al-Baghdad nu sterft aan kinkhoest met pokken!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk dat dit iets teveel meningsuiting is naar mijn idee.
twitter:PvdAKatwijk twitterde op donderdag 11-02-2016 om 14:12:59De fractie en het bestuur van de PvdA Katwijk distantiëren zich van de uitspraken van @WillemdenHertog. Vanmiddag volgt een spoedberaad. reageer retweet
Nee ik ken alleen dat verhaal over de hartaanval.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb je die twits wel goed gelezen? die man zei toch duidelijk dat hij geert wel degelijk de kogel toewenst als die kogel maar groot genoeg was......ik heb dat daarnet toch duidelijk gelezen op twitter hoor.
dat moet jij weten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Abu Bakr al-Baghdad nu sterft aan kinkhoest met pokken!!!!!!!!!
luister hij heeft ook nog een andere twit gestuurd en daar zei hij dat hij hoop dat als geert wilders dan toch een kogel moest krijgen hij hoopt dat het een hele grote kogel zal zijn. echt waar ik heb dat op twitter gelezen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik ken alleen dat verhaal over de hartaanval.
Het gaat alleen om onze Geert toch. Er staat geen reden bij, bijvoorbeeld omdat ie onzuiver is door Indisch moslimbloed.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
maar dan ook geen proces wegens minder,minder,minder, me dunkt
Dat volgde erna:quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik ken alleen dat verhaal over de hartaanval.
quote:'Maar als er dan toch een kogel aan te pas komt, dan groot genoeg om er 'van het dankbare Nederlandse volk' op te graveren', schrijft hij in een volgend bericht op Twitter. Den Hertog wil niet zeggen of hij nog steeds achter zijn uitingen staat, omdat hij 'niet inhoudelijk op de tweets wil reageren', verklaart hij tegenover Omroep West.
wat een sterke taal zeg! die man is echt niet slim bezig en als ie niet opast zou hij nog wel eens ontslagen kunnne worden.quote:
Lijkt mij ook een reactie op de tekst van Wilders zelf. Die speculeert ook over een kogel met de PvdA erop. Het blijft allemaal erg onsmakelijk maar ik zie er geen doodsverwensing in of zo en het blijven reacties op Wilders eigen tweet.quote:
Ik vind het wel mooi, prachtig sarcastisch, maar als politici moet je dit niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een reactie op de tekst van Wilders zelf. Die speculeert ook over een kogel met de PvdA erop. Het blijft allemaal erg onsmakelijk maar ik zie er geen doodsverwensing in of zo en het blijven reacties op Wilders eigen tweet.
Natuurlijk is het niet slim. Die man is ook niet meer veilig als je leest wat hem allemaal wordt toegewenst op wijsteunendepvv.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, prachtig sarcastisch, maar als politici moet je dit niet doen.
slim is het zeker niet idd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet slim. Die man is ook niet meer veilig als je leest wat hem allemaal wordt toegewenst op wijsteunendepvv.
Zitten daar echte doodsbedreigingen bij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet slim. Die man is ook niet meer veilig als je leest wat hem allemaal wordt toegewenst op wijsteunendepvv.
Als Wilders speculeert over doodgeschoten worden door uitspraken van de PvdA is het geen doodsverwensing al je in reactie zegt dat je hoopt dat hij in bed sterft met een hartaanval. Ook reageren op de tekst van Wilders met "PvdA" op de kogel met als tekst de dankbare Nederlanders op de kogel is geen doodsverwensing.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:41 schreef matthias24 het volgende:
mensen kom op! dit is toch duidelijk een doodverwensing hoor.
precies wat die lafbek wil dus... aandacht en medelijdenquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze het nog niet tot Den Haag geschopt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:00 schreef deedeetee het volgende:
Als ja je afvraagt of Wilders de enige malloot in de politiek is dan heb je nu het antwoord.
Laten we hopen dat dit zo blijft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze het nog niet tot Den Haag geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |