Ringbaartje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Tom is idd pretty
[ afbeelding ]
baartjequote:
Tuurlijk. En gewoon een baard ook.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar paar dagen baardje is sexy
* SilentChaos meldtquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft je niet te melden hoor...quote:
Heb me vanmorgen weer glad geschoren als een baas.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
jajajaquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Baartje Jimmy?
Dat baard mij zorgen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te melden hoor...
erquote:
Ook op je gezicht?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb me vanmorgen weer glad geschoren als een baas.
ik zal het tegen mijn vriend zeggen,quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk. En gewoon een baard ook.
Maar een ringbaard is echt gay.
Die heeft een ringbaard ja?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zal het tegen mijn vriend zeggen,
Idd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk. En gewoon een baard ook.
Maar een ringbaard is echt gay.
Wij noemden dat vroeger altijd een pratend kutje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd.
Dat komt omdat een ringbaard op een anus lijkt met haar eromheen. Waar de mond de kringspier is.
Als een man met een ringbaard een andere man pijpt, is het dus net alsof hij in z'n anus wordt genomen.
GAY!
Dat is niet bepaald gay....quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wij noemden dat vroeger altijd een pratend kutje.
XDXDXDXDXDquote:
quote:
Lekker bezig vandaag!quote:
Netjesquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tickets voor ome Bruce in the pocket
Leukquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 10:47:29Live aan t meekijken hoe de online kaartverkoop van de Bruce Spingsteen show Malieveld 14 juni verloopt sinds 10u. Wow.. reageer retweet
Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:50 schreef Sersjee het volgende:
Onze grote vriend de micromanager zit met een strak plassertje achter z'n bureau, gok ik zo.twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 10:47:29Live aan t meekijken hoe de online kaartverkoop van de Bruce Spingsteen show Malieveld 14 juni verloopt sinds 10u. Wow.. reageer retweet
Leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:50 schreef Sersjee het volgende:
Onze grote vriend de micromanager zit met een strak plassertje achter z'n bureau, gok ik zo.twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 10:47:29Live aan t meekijken hoe de online kaartverkoop van de Bruce Spingsteen show Malieveld 14 juni verloopt sinds 10u. Wow.. reageer retweet
quote:
Wilbert Presents.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:50 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe jij het eens voor dan...
[ afbeelding ]
Goed figuur, lelijke voeten en haar gezicht zie ik nauwelijks....quote:
Verdomme.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed figuur, lelijke voeten en haar gezicht zie ik nauwelijks....
gefeliciteerd roeltje!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed figuur, lelijke voeten en haar gezicht zie ik nauwelijks....
quote:
Where to?quote:
goed bezig Hermanquote:
quote:
eensquote:
Precies, die tekst is gewoon erg leukquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:01 schreef Bronson het volgende:
Ik dacht eerst, wat de neuk is dit. Maar inderdaad geinig tekstje.
Kijk! Dit is nou perfect, Bronson!quote:
Te dikke jopen voor jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk! Dit is nou perfect, Bronson!
M'n vriendin heeft ook flinke, klaag ik ook niet over...quote:
Nogal, gezellig leven zal hij hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor iemand die heel gefrustreerd is.
haha ja en toch heeft ie een punt, als je smorgens in je auto zit en je hebt 6 zenders ingesteld en op 1tje is een plaat en op de rest totaal niet boeiend gezeverquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor iemand die heel gefrustreerd is.
Hij doet mij een beetje denken aan een client van een zorginstelling waar ik van het zomer werkte. Die sprak op precies dezelfde toon en er kwam alleen maar uit dat hij het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogal, gezellig leven zal hij hebben
Edwin?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand toevallig onthouden hoe deze gast heette?
Rudy dacht ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand toevallig onthouden hoe deze gast heette?
edit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Hoe heette die van jou?
Dan zet je skyradio opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
haha ja en toch heeft ie een punt, als je smorgens in je auto zit en je hebt 6 zenders ingesteld en op 1tje is een plaat en op de rest totaal niet boeiend gezever
Nee ik weet het zekers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet toevallig Rudy, zoals Bronson zegt?
of gewoon een hele zooi mp3's downloaden en geen radio meer luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet Rudy eens langs een psycholoog.
Spotify Premium.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
of gewoon een hele zooi mp3's downloaden en geen radio meer luisteren.
Hij wil muziek luisteren, geen nieuws, reclame of dj's...
Nou dan moet je de radio NIET aanzetten als je die laatste 2/3 dingen niet wil
ach net zei tumur zelf dat ie ook best wel een punt hadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zet je skyradio op
of een cd
of een random mp3 lijst
of een internetstation
etc
etc
etc
Tumurquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ach net zei tumur zelf dat ie ook best wel een punt had
Op mijn verzoek gaan we trouwens dit liedje doen met de bandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Michiel en Timur & Ramon leuke dj's. Ze zijn gezellig. Als ik alleen muziek wil horen slinger ik mijn eigen muziek wel aan.
Vind je het topic ook zo mooi opgefleurd nu met al die fashionposts?quote:
Ah, dan zie je mij dinsdagochtend weer in het topicquote:
Je vindt jezelf niet knap genoeg?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, dan zie je mij dinsdagochtend weer in het topic
Ik klaag niet als ik zo om me heen kijk, maar ik ben niet zo arrogantquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt jezelf niet knap genoeg?
👀 💦💦💦quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef Bronson het volgende:
![]()
Freitag Fashiontag
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel ff een snelle cmd+tab bij het openen van het topicquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je het topic ook zo mooi opgefleurd nu met al die fashionposts?
Ik vind dat we de "Freitag Fashiontag" erin moeten houdenquote:
dat wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was wel ff een snelle cmd+tab bij het openen van het topic.
quote:
Als een ronkende Amerikaanse V8 in een concertzaal? En de bijbehorende uitlaatdampen die nog een paar dagen in je neus blijft hangen?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als een ronkende Amerikaanse V8 in een concertzaal? En de bijbehorende uitlaatdampen die nog een paar dagen in je neus blijft hangen?
Zometeen weer fapfapfap.twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 15-02-2016 om 09:29:47Om 10u start zo de kaartverkoop voor @Beyonce @AmsterdamArenA 16 juli, ik ga online meekijken hoe dat verloopt. #learningonthejob reageer retweet
wat leert hij hiervan danquote:Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen weer fapfapfap.twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 15-02-2016 om 09:29:47Om 10u start zo de kaartverkoop voor @Beyonce @AmsterdamArenA 16 juli, ik ga online meekijken hoe dat verloopt. #learningonthejob reageer retweet
dat als je met rechts fapt het net lijkt of iemand anders het doet (mits je linkshandig bent)quote:
Op kantoor vandaag?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Hij is nu ff aan het bellen. Wilbert Presents!twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 15-02-2016 om 10:21:29Beyonce in ArenA uitverkocht. We proberen een tweede show in Nederland te krijgen nog. reageer retweet
fapfapfapquote:
Dat is toch leuk?quote:
Ah, je mag er zijn....quote:
Jullie wachten maar weer tot vrijdag.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, het was "mooie mannen maandag"
ik kan niet wachten tot Freitag Fashiontag... Bronson wil vast wel even een voorproefje geven?
Idd.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie wachten maar weer tot vrijdag.
Hoezo tot vrijdag?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie wachten maar weer tot vrijdag.
Fashion-Freitag en Mooie-Mannen-Maandag.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo tot vrijdag?
Morgen is "dikke billen dinsdag".
Wat voor zenders? mobiele zendmasten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Monteur is eindelijk geweest en nu heb ik weer alle zenders op m'n tv
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Monteur is eindelijk geweest en nu heb ik weer alle zenders op m'n tv
Godver.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat voor zenders? mobiele zendmasten?
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat voor zenders? mobiele zendmasten?
FTFYquote:
picsquote:
geweldige request, zeker gezien de aanleidingquote:
Die heb ik gemistquote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldige request, zeker gezien de aanleiding
Kan je zaterdagmiddag? uurtje of 13:00?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen in echt te aanschouwen.
quote:
Haha baasquote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Pino
http://www.scientias.nl/p(...)oordpoolgebied-rond/
Mss. Komt J. ook?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je zaterdagmiddag? uurtje of 13:00?
Als je dat wil, wil zij er ook wel even naar kijken.quote:
was voor iemand die op z'n plaat gegaan was en z'n jukbeen had gebrokenquote:
LOLquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
was voor iemand die op z'n plaat gegaan was en z'n jukbeen had gebroken
quote:
You're welcome broquote:
Nog meer van die aidsplaten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke dag kaarten weggeven voor Weezer![]()
. Wat. Een. Toeval.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:39 schreef Bronson het volgende:
En dat belachelijk neppe blije gedoe van Veenstra.![]()
En dan vooral ook even filmen, kan de hele wereld zien hoe intens ik geniet en geforceerd blij ik met Weezer ben.
Haiquote:
quote:
Vandaag dinsdag. Dus het duurt nog best lang.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Is het al bijna zondag trouwens?
Duurt te lang.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vandaag dinsdag. Dus het duurt nog best lang.
Maar het is van de BBC, dus kwaliteit. En daar wacht ik met liefde op.quote:
Ja daar wil ik ook wel op wachten en dingen voor opzij schuiven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar het is van de BBC, dus kwaliteit. En daar wacht ik met liefde op.
Het is tenminste geen Sherlock.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar wil ik ook wel op wachten en dingen voor opzij schuiven.
Daar wacht ik ook met liefde jaren op.quote:
Ze beginnen in april weer met filmenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook met liefde jaren op.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze beginnen in april weer met filmen
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze beginnen in april weer met filmen
Bahquote:
nee, bahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mwah ze mag best op mijn gezicht zitten hoor
Tja, is van mattie Elger, dus die link is snel gelegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0637/?type=2&theater
Veenstra heeft z'n stem weer eens uitgeleend.
Of fier vooruit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
links of rechtsdragend vandaag?
Echt he, godverdomme.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet weten wie Paul McCartney is
Is dat niet Nova wat ze als muziek hebben gebruikt?quote:
Geen idee...quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat niet Nova wat ze als muziek hebben gebruikt?
Kende iemand Paul McCartney?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet weten wie Paul McCartney is
Nice one!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef Againzender het volgende:
Jaaah,daar belde Tjibbe dus voor gisteren!!
Hij zei al dat hij de lijsten door ging lopen of er nog iemand was die en Guns n Roses en Ennio Morrecone in z'n lijst had, want hij wilde graag de kaarten weggeven. Maar ik had een soort voorkeursbehandeling gekregen omdat ze mijn berichtjes altijd zo leuk vinden, daarom belde hij mij als eerste geloof ik.quote:
Vaag, ja. En ik hoef niet naar Ajax, dus die kaarten had ik wel willen hebben!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij de lijsten door ging lopen of er nog iemand was die en Guns n Roses en Ennio Morrecone in z'n lijst had, want hij wilde graag de kaarten weggeven. Maar ik had een soort voorkeursbehandeling gekregen omdat ze mijn berichtjes altijd zo leuk vinden, daarom belde hij mij als eerste geloof ik.
Misschien had ik even moeten zeggen dat ze ene Serge moesten bellen, die kennen ze ook wel
had ik mij eerder moeten bedenken, hadden we bij de Arena even een uitwisseling kunnen doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vaag, ja. En ik hoef niet naar Ajax, dus die kaarten had ik wel willen hebben!
Gers Pardoel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:23 schreef Sersjee het volgende:
Over 9 dagen weer naar de man die ik God pleeg te noemen.
Ik hou me aanbevolen voor een eventuele volgende keerquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik mij eerder moeten bedenken, hadden we bij de Arena even een uitwisseling kunnen doen.
In één keer goed!quote:
Neil Finn neem ik aanquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor een eventuele volgende keer
[..]
In één keer goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |