goed bezig Hermanquote:
quote:
eensquote:
Precies, die tekst is gewoon erg leukquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:01 schreef Bronson het volgende:
Ik dacht eerst, wat de neuk is dit. Maar inderdaad geinig tekstje.
Kijk! Dit is nou perfect, Bronson!quote:
Te dikke jopen voor jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk! Dit is nou perfect, Bronson!
M'n vriendin heeft ook flinke, klaag ik ook niet over...quote:
Nogal, gezellig leven zal hij hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor iemand die heel gefrustreerd is.
haha ja en toch heeft ie een punt, als je smorgens in je auto zit en je hebt 6 zenders ingesteld en op 1tje is een plaat en op de rest totaal niet boeiend gezeverquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor iemand die heel gefrustreerd is.
Hij doet mij een beetje denken aan een client van een zorginstelling waar ik van het zomer werkte. Die sprak op precies dezelfde toon en er kwam alleen maar uit dat hij het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogal, gezellig leven zal hij hebben
Edwin?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand toevallig onthouden hoe deze gast heette?
Rudy dacht ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand toevallig onthouden hoe deze gast heette?
edit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Hoe heette die van jou?
Dan zet je skyradio opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
haha ja en toch heeft ie een punt, als je smorgens in je auto zit en je hebt 6 zenders ingesteld en op 1tje is een plaat en op de rest totaal niet boeiend gezever
Nee ik weet het zekers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet toevallig Rudy, zoals Bronson zegt?
of gewoon een hele zooi mp3's downloaden en geen radio meer luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet Rudy eens langs een psycholoog.
Spotify Premium.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
of gewoon een hele zooi mp3's downloaden en geen radio meer luisteren.
Hij wil muziek luisteren, geen nieuws, reclame of dj's...
Nou dan moet je de radio NIET aanzetten als je die laatste 2/3 dingen niet wil
ach net zei tumur zelf dat ie ook best wel een punt hadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zet je skyradio op
of een cd
of een random mp3 lijst
of een internetstation
etc
etc
etc
Tumurquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ach net zei tumur zelf dat ie ook best wel een punt had
Op mijn verzoek gaan we trouwens dit liedje doen met de bandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Michiel en Timur & Ramon leuke dj's. Ze zijn gezellig. Als ik alleen muziek wil horen slinger ik mijn eigen muziek wel aan.
Vind je het topic ook zo mooi opgefleurd nu met al die fashionposts?quote:
Ah, dan zie je mij dinsdagochtend weer in het topicquote:
Je vindt jezelf niet knap genoeg?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, dan zie je mij dinsdagochtend weer in het topic
Ik klaag niet als ik zo om me heen kijk, maar ik ben niet zo arrogantquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt jezelf niet knap genoeg?
👀 💦💦💦quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef Bronson het volgende:
![]()
Freitag Fashiontag
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel ff een snelle cmd+tab bij het openen van het topicquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je het topic ook zo mooi opgefleurd nu met al die fashionposts?
Ik vind dat we de "Freitag Fashiontag" erin moeten houdenquote:
dat wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was wel ff een snelle cmd+tab bij het openen van het topic.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |