Daar wacht ik ook met liefde jaren op.quote:
Ze beginnen in april weer met filmenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook met liefde jaren op.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze beginnen in april weer met filmen
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze beginnen in april weer met filmen
Bahquote:
nee, bahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mwah ze mag best op mijn gezicht zitten hoor
Tja, is van mattie Elger, dus die link is snel gelegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0637/?type=2&theater
Veenstra heeft z'n stem weer eens uitgeleend.
Of fier vooruit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
links of rechtsdragend vandaag?
Echt he, godverdomme.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet weten wie Paul McCartney is
Is dat niet Nova wat ze als muziek hebben gebruikt?quote:
Geen idee...quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat niet Nova wat ze als muziek hebben gebruikt?
Kende iemand Paul McCartney?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet weten wie Paul McCartney is
Nice one!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef Againzender het volgende:
Jaaah,daar belde Tjibbe dus voor gisteren!!
Hij zei al dat hij de lijsten door ging lopen of er nog iemand was die en Guns n Roses en Ennio Morrecone in z'n lijst had, want hij wilde graag de kaarten weggeven. Maar ik had een soort voorkeursbehandeling gekregen omdat ze mijn berichtjes altijd zo leuk vinden, daarom belde hij mij als eerste geloof ik.quote:
Vaag, ja. En ik hoef niet naar Ajax, dus die kaarten had ik wel willen hebben!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij de lijsten door ging lopen of er nog iemand was die en Guns n Roses en Ennio Morrecone in z'n lijst had, want hij wilde graag de kaarten weggeven. Maar ik had een soort voorkeursbehandeling gekregen omdat ze mijn berichtjes altijd zo leuk vinden, daarom belde hij mij als eerste geloof ik.
Misschien had ik even moeten zeggen dat ze ene Serge moesten bellen, die kennen ze ook wel
had ik mij eerder moeten bedenken, hadden we bij de Arena even een uitwisseling kunnen doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vaag, ja. En ik hoef niet naar Ajax, dus die kaarten had ik wel willen hebben!
Gers Pardoel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:23 schreef Sersjee het volgende:
Over 9 dagen weer naar de man die ik God pleeg te noemen.
Ik hou me aanbevolen voor een eventuele volgende keerquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik mij eerder moeten bedenken, hadden we bij de Arena even een uitwisseling kunnen doen.
In één keer goed!quote:
Neil Finn neem ik aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |