Heb ik niet in huis. Dit was ook geen culinaire flauwekul maar gewoon voer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch wel een sausje ofzo jooooh
champignon ofzo
dit moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Dit was ook geen culinaire flauwekul maar gewoon voer.
Ik ging zappen en nu ben ik verdrietig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is deze sloerie bij spuiten & slikken?
Niet Geraldine maar die ander.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ging zappen en nu ben ik verdrietig.
Verbaast mij niks, ze is ook graflelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat ze playmate is.
Ze heeft wel een D-cup.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verbaast mij niks, ze is ook graflelijk.
Dat is niets.quote:
Dit topic relateert zich aan jouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een SC zonder titel en een OP zonder inhoud. Saai en jammer.
Jij bent gewoon altijd nummer 1 moemoequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef moemoe het volgende:
En je denkt zo nu en dan aan nummering.
Je mag niet in haar broekje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent gewoon altijd nummer 1 moemoe
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat, jij kent mij tenminste.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Harry vindt het helemaal niet leuk als je op zegt in plaats van OP denk ik
Liever niet, ik wil geen strafblad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou jou eens doen op het fotoboek.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil geen strafblad.
alle twee de actieve gebruikers daarquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nog geen reactie hoeven te verwijderen. Ze zijn allemaal braaf daar.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
alle twee de actieve gebruikers daar
Waarom heb jij een plaatje van een egel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
alle twee de actieve gebruikers daar
Dank je.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Betreft: uw toestel is verzonden
Geachte heer timmmmm
Recent is uw product met ordernummer --------- ter reparatie aangeboden. Het product is inmiddels retour gekomen en wij hebben uw product via PostNL naar u verzonden. Via onderstaande gegevens kunt u het pakket volgen. Let op: De trackingcode is vanaf morgenochtend 8 uur actief.
Trackingcode: ---------
* Is uw pakket verzonden naar een PostNL-afhaalpunt op uw verzoek? Gebruikt u dan de postcode van de afhaallocatie in plaats van bovenstaande postcode.
U kunt het pakket volgen via http://www.postnl.nl.
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
--------
Belsimpel.nl
gwerkt voor watquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn fylaxforgod campagne heeft wel gewerkt hé
even jouw fobo onderspammenquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
Veelbelovende nieuwe zangeres, inderdaad. Ze komt ook voor in mijn Sound of 2016-topic: MUZ / The Sound Of 2016quote:
Jeetje zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens bizar: ze krijgt relatief veel dislikes op YouTube. Dat komt alleen maar omdat ze Albanese roots heeft. Serviërs schijnen Albanezen te haten en geven Dua Lipa daarom allemaal minnetjes....
Eng is dat ja. Overigens heeft ze gister weer een nieuw nummertje online gezet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Overigens bizar: ze krijgt relatief veel dislikes op YouTube. Dat komt alleen maar omdat ze Albanese roots heeft. Serviërs schijnen Albanezen te haten en geven Dua Lipa daarom allemaal minnetjes....
Ik vind deze nog beter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veelbelovende nieuwe zangeres, inderdaad. Ze komt ook voor in mijn Sound of 2016-topic: MUZ / The Sound Of 2016
Ik vond de single die ze voor deze uitbracht, trouwens een stuk leuker:
Oh! Dat wist ik nog niet. Gelijk even luisterenquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eng is dat ja. Overigens heeft ze gister weer een nieuw nummertje online gezet.
Sinds wanneer heb jij verstand van niet-metalmuziek?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef Specularium het volgende:
Dua klinkt als Sia, haar liedjes ook.
Ik heb overal verstand van omdat ik Batman ben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van niet-metalmuziek?
Niet. Je bent Supergrover.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van omdat ik Batman ben.
Ik las sla.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef Specularium het volgende:
Dua klinkt als Sia, haar liedjes ook.
Dit kan helemaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van omdat ik Batman ben.
Ik heb mijn Geergifjes al klaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Straks op NPO 1 het Correspondents Dinner, naar Amerikaans voorbeeld. President Obama spreekt jaarlijks de pers toe en maakt dan allerlei grappen; eerdere presidenten deden dat ook. Rutte heeft een uitdaging van College Tour aangenomen om ook zo'n Dinner te gaan doen. Straks, om 20:30 uur op NPO 1.
Die heb je altijd klaar....quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn Geergifjes al klaar.
dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Straks op NPO 1 het Correspondents Dinner, naar Amerikaans voorbeeld. President Obama spreekt jaarlijks de pers toe en maakt dan allerlei grappen; eerdere presidenten deden dat ook. Rutte heeft een uitdaging van College Tour aangenomen om ook zo'n Dinner te gaan doen. Straks, om 20:30 uur op NPO 1.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kijken als ik thuis was. En hard lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt vanavond laat nog weer herhaald. En morgenmiddag ook nog. En er is natuurlijk Uitzending Gemist.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou kijken als ik thuis was. En hard lachen.
Zo boeiend is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt vanavond laat nog weer herhaald. En morgenmiddag ook nog. En er is natuurlijk Uitzending Gemist.
ja echt hee...... mij boeien zulke dingen ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Ben jij onze nieuwe Adriaan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt hee...... mij boeien zulke dingen ook niet.
Leuk Henk, is er ook een topic?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt vanavond laat nog weer herhaald. En morgenmiddag ook nog. En er is natuurlijk Uitzending Gemist.
Jawel, lekker lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo boeiend is het nou ook weer niet.
TV / [NPO1 20:30] Correspondents Dinnerquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk Henk, is er ook een topic?
nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij onze nieuwe Adriaan?
Haha, ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, lekker lachen.
[ afbeelding ]
Ik hoop op keiharde roasts.
Gellukkig zie ik jou nu weerquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je gaat lachen geloof ik.
"Gordon komt natuurlijk niet zomaar in het torentje" .. Ik dacht dat het toen heel sensueel ging worden, maar helaas.quote:
Zat je wel te wachten op een beetje hete herenliefde?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Gordon komt natuurlijk niet zomaar in het torentje" .. Ik dacht dat het toen heel sensueel ging worden, maar helaas.
Ik dacht wel even dat hij een hommelgrap ging maken ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat je wel te wachten op een beetje hete herenliefde?
De Jan Slagter grap, was gewoon goed....de rest is best meh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht wel even dat hij een hommelgrap ging maken ja.
Efteling heeft geen broek meer aan zo slecht is het.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Zou hij het zelf wel grappig vinden?
Het komt gewoon heel slecht over, het is niet grappig en dan staat hij nog te acteren ook. Treurig is het.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Jan Slagter grap, was gewoon goed....de rest is best meh.
Mwa, hij weet toch wel dat zijn publiek gaat zitten grijnzen en applaudisseren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Zou hij het zelf wel grappig vinden?
Nee, die heeft nog een show te presenteren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gaat vanavond met Jort mee.
Hij heeft een beetje slechte timing, wat niet gek is, want hij is premier, geen cabaretier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het komt gewoon heel slecht over, het is niet grappig en dan staat hij nog te acteren ook. Treurig is het.
Jouw woordgrapjes zijn beter hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk verhaal van Rutte. Vooral die grap over de mediatraining van Lilian Marijnissen was errug leuk.
En zo te zien ben jij de eerste die ik besmet heb. Kijk maar naar die UI. Wat een raar, klein hoofdje zonder herseninhoud.quote:
Dan zou ik het gewoon menstruatie noemen ipv Correspondents dinner.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, geweldig dit.
Jammer dat het niet elke maand is.
Ik vond het best vermakelijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, geweldig dit.
Jammer dat het niet elke maand is.
Zo noemen we het immers ook altijd als Harry hier weer eens leegloopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon menstruatie noemen ipv Correspondents dinner.
Dat verbaast niemand dan ook.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het best vermakelijkPaar leuke grappen.
Deze post is grappiger dan die hele show.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het best vermakelijkPaar leuke grappen.
jammer dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze post is grappiger dan die hele show.
Walgelijk links? Dat viel wel mee. Dolf Jansen haalde stevig uit naar dubieuze regimes. En de hoofdspreker van de avond was een VVD-premier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:35 schreef Specularium het volgende:
Maar ik snap Henk zijn tactiek wel, het was een walgelijk links showtje en nu doet hij net alsof hij het goed vond anders wordt hij straks weer uitgemaakt voor extremistische tokkie.
Waarom reageer jij altijd serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Walgelijk links? Dat viel wel mee. Dolf Jansen haalde stevig uit naar dubieuze regimes. En de hoofdspreker van de avond was een VVD-premier.
David moet niet zeiken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga thee drinken.
David keurt dit af.
Ik keur het goed.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga thee drinken.
David keurt dit af.
ik vind het niks maar ik heb die gast wel eens in het echt gesproken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vond Elfletterig van Enzo Knol?
Zaalvulling.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vond Elfletterig van Enzo Knol?
Hoe was je dag gabber?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Ja doe nou maar weer gewoon normaal jullie, dit is eng.
Ik heb lekker gegeten bij moemoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zit die nog op FOK?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij onze nieuwe Adriaan?
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat timmm nu iets zeggen over je moeder.
Ik kan even niets vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar iets leuks met een plaatje.
Jij houdt wel van postcount-dingetjes hè?quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij houdt wel van postcount-dingetjes hè?
Ik heb groot nieuws.... Ik sta eindelijk in de Top 500 van FOK!-users met de meeste posts.
Doe dat nou niet, paardenlulquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kleuter loopt weer om je te schreeuwen.
Hou hem alsjeblieft hierbuiten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kleuter loopt weer om je te schreeuwen.
Hoezo, hij loopt hier zelf de boel te fucken achter remlof zijn rug om, een daarbij, jij betrekt hem er zelf ook bijquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou hem alsjeblieft hierbuiten.
Ik betrek er niemand bij. Ik hield Remlof slechts een spiegel voor wat zijn dubieuze, onvolwassen gedrag betreft. En verder heb ik niet zo veel zin om hier ook nog eens een discussie te gaan voeren over dat onderwerp.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo, hij loopt hier zelf de boel te fucken achter remlof zijn rug om, een daarbij, jij betrekt hem er zelf ook bij
Meh.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even afkoelen. Allemaal. Wie braaf is krijgt cola en een snoepje!
Ik had trouwens Yoki verwacht in plaats van cola.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even afkoelen. Allemaal. Wie braaf is krijgt cola en een snoepje!
Mag ook!quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had trouwens Yoki verwacht in plaats van cola.
Yoki begon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:25 schreef Specularium het volgende:
Wat een teringzooi maken jullie er ook altijd van.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker gegeten bij moemoeEn waar zijn de pics...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Mani natuurlijk, op zijn Hollands.quote:
Welke?quote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoort die kut nu bij de kiespijn of bij de stervende hoer?
Daarom deed ik het ook hehehehehequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sjaak vindt dit niet leuk.
Hoe is het?
Jawel hoor, kon slechter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook hehehehehe![]()
Goed, met jou ook?
Nou niet zelf, maar die McChicken en 20-pack McNuggets waren wel lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog iets gefrituurd?
Met zoetzure saus?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet zelf, maar die McChicken en 20-pack McNuggets waren wel lekker.
Waarom zou ik daar foto's van hebbenquote:
Omdat je daar ging etenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar foto's van hebben
Open de spoiler dan gewoon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat je daar ging eten![]()
Ik snap er weer helemaal niets van.
Je leest gewoon niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat je daar ging eten![]()
Ik snap er weer helemaal niets van.
Ik hoef het niet eens aan te klikken, want ik zie bladmuziek staan. Daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey Henk, ben jij dit met je keyboard?
Je hebt toch gekliktquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bizar slechte compositie, trouwens, dat volkslied.
Een tango, met een ingewikkelde melodielijn en zelfs valse noten.
Misschien is het iets voor Lil Kleine?quote:Tekst
Refrein:
De republiek, de leeuw met z'n historie brult in volle glorie, de republiek
Couplet 1:
Gouden eeuw met Jan Steen, Piet Hein én Staten Generaal
Handelen met Indië, de V.O.C. bracht groot gewin
Menig zeeslag tegen alles in
Couplet 2:
Napoleon bracht een monarchie, tweehonderd jaar Oranje
De minister president het politieke hoofd
In de oorlog aldus bekokstoofd
Couplet 3:
In alle tijden de president, de persoon van staat
Land van klei en water, macht en volk, arbeid en festijn
Door de eeuwen, heen republikein
Slotrefrein:
De Republiek, Nederland.
De tekst is zo mogelijk nog slechter dan de muziek.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt toch geklikt.. Het is treurig.. maar het schijnt dat het nog niet de juiste versie is, ze zoeken een muzikant of bandje om het goed op te nemen en de 'fantastische' tekst in te zingen.
[..]
Misschien is het iets voor Lil Kleine?
Fijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig ben ik er gewoon weer.
Ik maakte een grapje om Fokker te plagen en Arno leest dat dan weer serieus ...quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet.
Of je wil graag stoken tussen LTDVK en Yasmin.
Ik vond het ook wel leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook de enige goeie grap, Efteling vond het natuurlijk weer een geweldige show.
Rutte vind ik ook wel ok, beetje zelfspot enzo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leukMaar ik vind Rutte ook een vrolijke man :p
Vond Dolf ook wel grappig al heeft die wel iets irritant's.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutte vind ik ook wel ok, beetje zelfspot enzo.
Dolf moet stoppen met alles.
Zijn hoofd maakte het helemaal af. Aansteller dat het is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de beste grap van de avond.
Ik vond het zeker vermakelijk. Niet elke grap was even denderend, maar er zaten zeker wat leuke grappen tussen. Die met de tekstvoorstellen van Ard van der Steur was leuk. Die over Frans Timmermans ook. En nog wel een paar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook de enige goeie grap, Efteling vond het natuurlijk weer een geweldige show.
Ik vind Dolf altijd wel leuk, maar ik zie 'm toch liever als de helft van Lebbis & Jansen. Samen zijn ze sterker. Lebbis solo vind ik doorgaans leuker dan Dolf Jansen solo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond Dolf ook wel grappig al heeft die wel iets irritant's.
Lebbis is gewoon een sterke cabaretier, beetje met opgeheven vingertje maar het is beter dan de correcte rommel van die spijker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lebbis solo vind ik doorgaans leuker dan Dolf Jansen solo.
Lebbis is altijd leuker dan Dolf.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Dolf altijd wel leuk, maar ik zie 'm toch liever als de helft van Lebbis & Jansen. Samen zijn ze sterker. Lebbis solo vind ik doorgaans leuker dan Dolf Jansen solo.
Heb daar te weinig van gezien om er mening over te hebben :pquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Dolf altijd wel leuk, maar ik zie 'm toch liever als de helft van Lebbis & Jansen. Samen zijn ze sterker. Lebbis solo vind ik doorgaans leuker dan Dolf Jansen solo.
Dat zou betekenen dat Wilders minister-president zou zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb daar te weinig van gezien om er mening over te hebben :p
Maar kan het idee van zo'n avond wel waarderen.Misschien ooit zo iets met Wilders.
Limburgers hebben geen humor, dat wordt niks.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb daar te weinig van gezien om er mening over te hebben :p
Maar kan het idee van zo'n avond wel waarderen.Misschien ooit zo iets met Wilders.
Ja dat is wel een beetje jammer. Misschien gewoon een aparte editie voor Wilders zelfquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Wilders minister-president zou zijn.
Denk dat Wilders verrassend grappig uit de hoek kan komen :pquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Limburgers hebben geen humor, dat wordt niks.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lebbis is gewoon een sterke cabaretier, beetje met opgeheven vingertje maar het is beter dan de correcte rommel van die spijker.
De FP doet ook mee. Jan Slagter kan niet lachen om grap van Ruttequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef Specularium het volgende:
NWS / Jan Slagter: 'Grap Mark Rutte ongepast.'
Er is gewoon een topic over.
Ja, die is geniaal. Vooral dat stuk over A2000. Een van mijn favoriete stukken van hem.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het leukste van Lebbis zijn de woedeaanvallen:
Ja, ook erg leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die is geniaal. Vooral dat stuk over A2000. Een van mijn favoriete stukken van hem.
Deze vind ik ook erg leuk
maar vooral met ademenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutte vind ik ook wel ok, beetje zelfspot enzo.
Dolf moet stoppen met alles.
In je droom?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook vannacht.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten we de politie alvast bellen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:28 schreef Fylax het volgende:
Ik ga lekker in bad. Je ziet de snaps wel verschijnen, Tim.
Was net ook weer op Boulevard.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef Specularium het volgende:
NWS / Jan Slagter: 'Grap Mark Rutte ongepast.'
Er is gewoon een topic over.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was net ook weer op Boulevard.
Ik vind ze gewoon allemaal slecht. Heel slecht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die was niet eens zo heel slecht.
Maar jij bent dan ook heel goed in grappen maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon allemaal slecht. Heel slecht.
Nee joh. Dat lijkt maar zo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook heel goed in grappen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |