SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebei potentieel leven door plee spoelen
Bron?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.
De wetenschappelijke consensus over het begin van leven is de tweede celdeling. Dus na 2/3 dagen.
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
heeft iemand anders ook deja vu, vgm heb ik deze onzinpraat van Jimmy al voorbij zien komen
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
heeft iemand anders ook deja vu, vgm heb ik deze onzinpraat van Jimmy al voorbij zien komen
Jimmy's eigen lichaam pleegt genocide op zichzelf. Elke dag sterven cellen af en worden deze vervangen door nieuwe.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge een kind aka embryo is gewoon een klompje cellen tot zowat 4 weken. Geen aders niks.
Hey babequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
ghehehequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.
maar wel uiterst vermakelijke hersenschetenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.
Celdeling vindt constant plaats in je lichaam man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.
De wetenschappelijke consensus over het begin van leven is de tweede celdeling. Dus na 2/3 dagen.
Weet niet wat jij in gedachte had, but I like itquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van stoeien komt baby's net als dat je van zwembadwater zwanger kan raken
Tik hem aan Hansie! Jou geen goede nachtrust wensen gaat hij spijt van krijgen.quote:
Wel slimme zet eigenlijk weer. Slachtofferrol enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
''Als die kogel van links komt dan weet heel Nederland dat aan de zijkant de letters PvdA staan geschreven''kutgreet
ik had je backquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag ook wat jij over me zei Hans Kazan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjes.
Ik typ, valt me tegen van je ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag ook wat jij over me zei Hans Kazan
jep, precies zoals je in dat topic ook al postte iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel slimme zet eigenlijk weer. Slachtofferrol enzo
#waarheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
''Als die kogel van links komt dan weet heel Nederland dat aan de zijkant de letters PvdA staan geschreven''kutgreet
Maar waarom ben ik nou geen Henk meer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tik hem aan Hansie! Jou geen goede nachtrust wensen gaat hij spijt van krijgen.
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg tieten, ik zag wat je over me zei
ja johquote:
wel meer tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂
gebruik eens normale emoticonsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂
Dat heet mitose, mc0ty. Gebeurd ook bij jou hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jimmy's eigen lichaam pleegt genocide op zichzelf. Elke dag sterven cellen af en worden deze vervangen door nieuwe.
snap niet dat die jongen kan leven met zichzelf
gebeurtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heet mitose, mc0ty. Gebeurd ook bij jou hoor.
Was uitgekeken op die naam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik nou geen Henk meer?
http://bdfund.org/wordpre(...)paper_life_print.pdfquote:
Geen tankquote:
mobiel FOK!ken is echt pure aidsquote:
quote:
Lol boze oude manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebruik die van FOK!, debiel
Stemmingmakerij. Alleen daarom al mogen ze 'm van mij opsluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
Lees mijn posts eens, je zou nog wat kunnen leren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon een paar jaartjes in een psychiatrische inrichting zou hem geen kwaad doen denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Alleen daarom al mogen ze 'm van mij opsluiten.
ik weet door jou wel hoe ik jou domheid moet typen, bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens, je zou nog wat kunnen leren.
gast echt niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand in Coma voelt ook niks, iemand die een goeie dosis morfine krijgt voelt ook niks, iemand die in zijn/haar slaap een kogel door de kop krijgt voelt ook niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Een klompje van cellen voelt het niet eens als je het gaat aborteren. Wat boeit jou dan of iemand dat gaat aborteren of niet. Haar leven.
Kusjes.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet door jou wel hoe ik jou domheid moet typen, bedankt daarvoor
Kanjer hard gelachen want meiose is helemaal verkeerd uitgelegd, denk je dat men dit serieus kan nemenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://bdfund.org/wordpre(...)paper_life_print.pdf
https://lozierinstitute.o(...)of-when-life-begins/
"The conclusion that human life begins at sperm-egg fusion is uncontested, objective, based on the universally accepted scientific method of distinguishing different cell types from each other and on ample scientific evidence (thousands of independent, peer-reviewed publications)."
Paper door "the westchester institute for ethics & the human person"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://bdfund.org/wordpre(...)paper_life_print.pdf
https://lozierinstitute.o(...)of-when-life-begins/
"The conclusion that human life begins at sperm-egg fusion is uncontested, objective, based on the universally accepted scientific method of distinguishing different cell types from each other and on ample scientific evidence (thousands of independent, peer-reviewed publications)."
Euthanasie is vast ook moord volgens jouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand in Coma voelt ook niks, iemand die een goeie dosis morfine krijgt voelt ook niks, iemand die in zijn/haar slaap een kogel door de kop krijgt voelt ook niks.
Het blijft moord, of je het nu voelt of niet.
Truequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand in Coma voelt ook niks, iemand die een goeie dosis morfine krijgt voelt ook niks, iemand die in zijn/haar slaap een kogel door de kop krijgt voelt ook niks.
Mooi dat jij dit beter weet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanjer hard gelachen want meiose is helemaal verkeerd uitgelegd, denk je dat men dit serieus kan nemen
die vergelijking maakte ik ook alleen maar omdat hij ophef maakte over het aborteren van wat celweefsel zonder dat hij doorheeft dat zijn eigen lichaam ook cellen wisseltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heet mitose, mc0ty. Gebeurd ook bij jou hoor.
Geweldige vergelijking, kan er gewoon niks tegenin brengen dus daarom doe ik geen moeite.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is zelfmoord duhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euthanasie is vast ook moord volgens jou
Iemand wat al langere tijd in coma verkeerd is wat anders dan iemand met morfine. Rare vergelijkingen maak jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto zo dit topic aborterenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af wat Etto van dit niveau vindt.
dit iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paper door "the westchester institute for ethics & the human person"
En nu objectief graag?
Je kan met zulke ethische vraagstukken ook discussiëren op F&L.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag niet van de pausquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Etto zo dit topic aborteren
Verzamelijk van wetenschappelijke conclusies door Princetown University.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paper door "the westchester institute for ethics & the human person"
En nu objectief graag?
Ligt aan de situatie. Als een persoon zelf een beslissing maakt om dood te willen, moet je dat niet tegen willen werken. Ik denk ook niet dat je daar actief aan mee moet helpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euthanasie is vast ook moord volgens jou
ben gekapt na paar uurtjes, besturing is echt te aids. alleen t autorijden is enigszins te doenquote:
Dat is een compleet idiote vergelijking.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
die vergelijking maakte ik ook alleen maar omdat hij ophef maakte over het aborteren van wat celweefsel zonder dat hij doorheeft dat zijn eigen lichaam ook cellen wisselt
slimpie
haha, te oude troep dus. wel jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben gekapt na paar uurtjes, besturing is echt te aids. alleen t autorijden is enigszins te doen
hoe weet je dat een foetus geen zelfmoord wil plegenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als een persoon zelf een beslissing maakt om dood te willen, moet je dat niet tegen willen werken. Ik denk ook niet dat je daar actief aan mee moet helpen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef FreshHead het volgende:
Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen op FOK gepest zijn (indien ze niet naar "speciaal onderwijs" zijn gegaan)
een verzameling van quotes die in je straatje lullenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verzamelijk van wetenschappelijke conclusies door Princetown University.
https://www.princeton.edu/~prolife/articles/embryoquotes2.html
Drie voorbeelden waaruit blijkt dat het voelen van pijn hier geen relevant criterium kan zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iemand wat al langere tijd in coma verkeerd is wat anders dan iemand met morfine. Rare vergelijkingen maak je
Princetownquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is de wetenschappelijke consensus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Een zygote al begin van leven noemen you gotta be kidding me
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, te oude troep dus. wel jammer
Eigenlijk mag hij het wel 'ns van me proberen. Staan binnen de kortste keren z'n stemmers weer met beide benen op de grond. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon een paar jaartjes in een psychiatrische inrichting zou hem geen kwaad doen denk ik
Nee, gewoon een van de eerste hits op google.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
een verzameling van quotes die in je straatje lullen
mooi man
ewa mattiequote:
Srs?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanjer hard gelachen want meiose is helemaal verkeerd uitgelegd, denk je dat men dit serieus kan nemen
ik werd altijd dikzak genoemd maar dan zei ik zo van ik kan tenminste nog afvallen maar jij blijft lelijk en toen werd ik in elkaar geslagenquote:
Goede inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Princetown
Maar goed bewaar het maar voor de volgende republikeinse kringverjaardag
ja dat zal bestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, gewoon een van de eerste hits op google.
wanneer leven begint is op zich niet van belangquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
gewoon wachten op 3quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jahopelijk maken ze ooit een remake ofzo want het verhaal leek me echt vet, maar denk het niet
Slap gelul over seks, vrouwen met aandachtstekort, mannen met gebrek aan seks, en nu zijn we weer bij Jimmy tegen de restquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
Heb ik nog wat spannende dingen gemist hier de afgelopen paar uur?
Wel plottwist waar je u tegen zegt. Heb je nog meer van die verhalen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd altijd dikzak genoemd maar dan zei ik zo van ik kan tenminste nog afvallen maar jij blijft lelijk en toen werd ik in elkaar geslagen
net zo skeer als altijdquote:
ja dat swsquote:
nee, mijn leven is niet zo interessantquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel plottwist waar je u tegen zegt. Heb je nog meer van die verhalen?
Dit is menselijk leven. Als jij dat geen intrinsieke waarde vind hebben is dat best, maar dat heeft verregaande consequenties.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
wanneer leven begint is op zich niet van belang
het gaat erom wanneer je er waarde aan hecht
die bacteriën op je balzak leven ook
die mug die doodsloeg leefde ook
Good to hear. Jaa even paar maanden tussenuit geweest.. maar best wel onbewust. Gewoon Fok vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
net zo skeer als altijd
hoe is t met jou? heb je echt keilang niet zien posten gvd
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Drie voorbeelden waaruit blijkt dat het voelen van pijn hier geen relevant criterium kan zijn.
helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een compleet idiote vergelijking.
gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Good to hear. Jaa even paar maanden tussenuit geweest.. maar best wel onbewust. Gewoon Fok vergeten.En iedereen was toen ook gebanned.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef FreshHead het volgende:
Aye indien er spange chimeids zijn dm me je nummer not joking 😛😛😛😛
Dm AdoraBelle en Tardis, lkkre chickiesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef FreshHead het volgende:
Aye indien er spange chimeids zijn dm me je nummer not joking 😛😛😛😛
Deze is echt diep, gaat boven m'n pet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.
Een zygote wat niet eens door HEEFT wat het is aborteren is gewoon niks. Het "leeft" toch al niet, enige wat die doet is zijn cellen vermeerden totdat het echt levensvatbaar is.
Een mens in wording doden is moord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
helemaal niet
jij maakt een ophef over cel ontwikkeling in een heel primair stadium.
petjes dragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Deze is echt diep, gaat boven m'n pet.
Beetje slordige definitie van levensvatbaar. Leeft een foetus niet dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.
Een zygote wat niet eens door HEEFT wat het is aborteren is gewoon niks. Het "leeft" toch al niet, enige wat die doet is zijn cellen vermeerden totdat het echt levensvatbaar is.
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:23 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Een mens in wording doden is moord.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
zou jimmy er ook zo een zijn die tegen abortus is maar wel voor de doodstraf
meh, moeten mensen lekker zelf weten allemaal vind ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Abortus moet kunnen maar niet te pas en te onpas. Denk daar maar eens over na.
Goede vraagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
zou jimmy er ook zo een zijn die tegen abortus is maar wel voor de doodstraf
typischquote:
lol okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje slordige definitie van levensvatbaar. Leeft een foetus niet dan?
Het verschil is dat die niet uitgroeien tot een mens als je niks doet, een foetus wel. Abortus is een concrete handeling om de groei van ontwikkelend menselijk leven te stoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen teratomen verwijderen, zitten soms voetjes, haartjes en tandjes in. Mens in wording, hé!
je verwacht het niet hèquote:
Leg mij geen woorden in de mond aub.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is menselijk leven. Als jij dat geen intrinsieke waarde vind hebben is dat best, maar dat heeft verregaande consequenties.
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen. Toch een kind nemen is dan of abortus of verplichte sterilisatie met lijfstraffen als gevolg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, moeten mensen lekker zelf weten allemaal vind ik
Deze guy 😂😂😂😂😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellen
quote:
Het moet gewoon een vrije keuze zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Abortus moet kunnen maar niet te pas en te onpas. Denk daar maar eens over na.
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet in leven gehouden kan worden zodra het uit de baarmoeder is is het niet meer dan een veredeld hoopje kankercellen
is vaak zo bij pro-life volk en vind dat altijd een beetje een raarquote:
Blijf bij me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan dit soort discussies niet hendelen met al die moeilijke woorden enzulks, ik ga weer niks doen grgr
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen. Toch een kind nemen is dan of abortus of verplichte sterilisatie met lijfstraffen als gevolg.
grquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan dit soort discussies niet hendelen met al die moeilijke woorden enzulks, ik ga weer niks doen grgr
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond aub.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je financieel kansloos moet je geen kind nemen.
Niks doen doe je al op school 😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het moet gewoon een vrije keuze zijn.
Een seksueel overdraagbare aandoening.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?
Oke, totaal verschillende discussie verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
is vaak zo bij pro-life volk en vind dat altijd een beetje een raar
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.
vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, totaal verschillende discussie verder.
Mijn darmen bewegen ook weleens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat schopt er dan in de buik van een zwangere vrouw?
Maar wel de doodstrafquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord mag nooit een vrije keuze zijn.
O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wchquote:
ga je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt ie met een kutsmiley. Doei.
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, die voeren we een andere keer nog wel eens.
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O K dacht dat hij ban had ofzo. Ik mis wch
Het een is het doden van onschuldig leven, het ander is een straf voor een misdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Abortus en doodstraf is allebei voor iemand bepalen of iemand leeft of niet.
dat zijn mijn woorden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is menselijk leven dan plotseling waardevol na de geboorte, maar tijdens de zwangerschap slechts "een hoopje kankercellen"
Is het leven? Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
dat zijn mijn woorden niet
Een hoopje cellen gelijkstellen aan een volwaardig mensenleven in mijn inziens overtrokken. Zeker al na 2/3 dagen.
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, gewoon al aantal dagen niet online geweest#bringbackwch
heroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
nee water closet hangerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
wch.. workingclasshamster ofzo toch?
remqo is allemaal moeite aan het doen voor een paint voor hem dus beter wel iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Morgen is er speciaal een surpriseparty op fok voor hem. Beter komt ie wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopenquote:
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, je praat stoer met grote woorden over serieuze zaken om grappig te doen.
Eettafel. En slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
mee eens.
hoe gaat 't met de salontafel hunt
Ohw, ik zou haar niet herkennenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet hoe FOK! groot is geworden?
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, ik zou haar niet herkennen
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht een tijd terug dat ik d'r zag lopen
nee je bent gwn lekker aan het trollenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
Omdat je in dat geval waarde hecht aan een hoopje cellen wat niet eens de complexiteit behaalt van een simpele aardworm. Daar zou je ook niet zo'n ophef over maken. Selectieve verontwaardiging vind ik dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het leven? Ja
Is het menselijk? Ja
Wat is er overtrokken?
Nee je bent gewoon een randdebiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien, maar ik meen dit wel serieus. Daarom bespreek ik het ook, ik hoop dat mensen hier die nooit over het onderwerp nagedacht hebben onderzoek gaan doen en niet de huidige onrechtvaardige consensus voor waar aannemen.
tuurlijk bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
als je mij zou spotten zou je dan even hoi zeggen?
Or be square.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Maar iedereen heeft zijn eigen mening, die kun jij echt niet veranderen hoor. Dus je hoeft het niet IS-style te gaan forcerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
remqo ging dat doen geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
Ga elk huis langs, je hebt toch tijd overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet zeker, maar leek er qua kapsel en zo best veel op
heb ook geen idee of ze überhaupt nog in maasje woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |