abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159786707
Natuurlijk worden we voor de gek gehouden door Nasa. Ik snap niet dat zoveel mensen al die garbage nog gelooft. Het zijn trouwens stuk voor stuk van die freemason figuren daar bij Nasa, die elkaar de hand boven het hoofd houden met de grote leugen.

pi_159786920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef dangdude het volgende:
Natuurlijk worden we voor de gek gehouden door Nasa. Ik snap niet dat zoveel mensen al die garbage nog gelooft.
Natuurlijk. Dat is zo vanzelfsprekend dat het eigenlijk niet eens een onderbouwing nodig heeft, nietwaar? ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_159787205
De lijst met voorbeelden zijn toch ellenlang Molurus. Om te beginnen is er de Van Allen Radiation belt waar men door heen moet. Een gevaarlijke klus en waarschijnlijk onmogelijk.
Verder heb ik inmiddels zoveel fake beelden van Nasa gezien, dat het duidelijk genoeg is voor me. Sorry, ik geloof er niet meer in.
pi_159787451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef dangdude het volgende:

De lijst met voorbeelden zijn toch ellenlang Molurus.
De lijst van op niets gebaseerde samenzweringstheorieen is inderdaad eindeloos. Helaas zit daar niets bij dat je hypothese werkelijk ondersteunt. Het enige dat dat voor mij bewijst is dat er kennelijk nogal veel mensen rondlopen met samenzweringswaanbeelden.

quote:

Om te beginnen is er de Van Allen Radiation belt waar men door heen moet. Een gevaarlijke klus en waarschijnlijk onmogelijk.
Is dit een referentie aan de maanlanding?

quote:

Verder heb ik inmiddels zoveel fake beelden van Nasa gezien, dat het duidelijk genoeg is voor me. Sorry, ik geloof er niet meer in.
Hoe stel jij eigenlijk vast dat ze 'fake' zijn? Of bedenk je dat er gewoon zelf bij?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:55:28 #55
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_159787636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat zouden militairen in de ruimte moeten doen? :')
Ruimtedingen.
pi_159787725
Ik vertrouw dat vrijmetselaar gedoe namelijk niet. Dat vind ik zo verdacht, dat spreekt gewoon vanzelf.
Kubrick en de maanlanding. Die docu over die kamer in the Shining.
En als iets niet van de mainstream media vandaan komt is het conspiracy, erg zwak altijd. Ik hoor meer waarheid van die kringen dan via de tv in ieder geval.
pi_159787934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Natuurlijk. Dat is zo vanzelfsprekend dat het eigenlijk niet eens een onderbouwing nodig heeft, nietwaar? ;)
vrijmetselarij doet aan onderbouwing, echte mensen zien de waarheid
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159787966
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

vrijmetselarij doet aan onderbouwing, echte mensen zien de waarheid
En de rest zijn 'sheeple'. Ja, ik ken die onderbouwing. 8-)
pi_159788086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

En de rest zijn 'sheeple'. Ja, ik ken die onderbouwing. 8-)
geweldig als je zo kan denken. Hele verhalen typen met alleen maar aannames en dat is dan bewijs!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:44:56 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159791871

Even het verschil tussen de 2 mars karretjes als het gaat om grootte!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159795109
Tuurlijk zijn de Mars rovers (net als de Lunar rovers/moon buggies) gewoon op Aarde!
None of them ever left.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159800777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Tingo het volgende:
Tuurlijk zijn de Mars rovers (net als de Lunar rovers/moon buggies) gewoon op Aarde!
None of them ever left.
Wat een verrassing dat jij van alle mensen dit niet gelooft. :)

Waarom zou dit gefaked zijn? Wat is exacht het nut van het faken van dit alles?

Bovendien, die foto's. Tsja. Ik zie er dan weer niet in wat anderen er in zien. Beetje alsof je op het gras gaat liggen en naar wolken gaat kijken.

Bovendien zouden de concurrenten van de VS er toch als de kippen bij zijn om aan te tonen dat de data allemaal nep is lijkt me?

Teveel gaten in de theorie in elk geval.
pi_159801281
Dat er überhaupt mensen zijn die hier tijd aan verspillen.
pi_159803585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Om te beginnen ziet die steen er wat mij betreft niet uit als een knaagdier... Hoe zie jij die er precies in?
Als jij niet kan zien dat deze steen lijkt op een knaagdier, dat kunnen we beter deze discussie stoppen.

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_159803665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit. Als dat geen rat is valt het hele verhaal sowieso in duigen.

Dat daar 2-3 topics voor nodig zijn, dit is niet de eerste, is mij een volslagen raadsel.

Als TS dit enigszins aannemelijk wil maken kan hij beter op zoek naar een landschap op aarde dat matcht met de foto's. "Het lijkt op een rat" is niet zo heel overtuigend, en dan druk ik me zacht uit.

Het is wat mij betreft hetzelfde genre als de gorilla op mars.
We hebben het hier al over gehad. Van de rat-steen zijn twee foto's en op de tweede foto is de steen weg. Hoe lang blijf jij nog reageren in dit soort topics zonder dat je echt iets bijdraagt?

Waar blijft jouw analyse? Je hebt 2 foto's van dezelfde plek, laat mij zien dat de rat-steen in foto 2 er nog steeds is.

Oh wacht, jij bent van mening dat 2 foto's niet meer zeggen dan 1 foto en jij bent een wetenschapper dus jij hebt gelijk!
pi_159803734
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als jij niet kan zien dat deze steen lijkt op een knaagdier, dat kunnen we beter deze discussie stoppen.

[ afbeelding ]
_O-
-
pi_159803780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een verrassing dat jij van alle mensen dit niet gelooft. :)

Waarom zou dit gefaked zijn? Wat is exacht het nut van het faken van dit alles?

Bovendien, die foto's. Tsja. Ik zie er dan weer niet in wat anderen er in zien. Beetje alsof je op het gras gaat liggen en naar wolken gaat kijken.

Bovendien zouden de concurrenten van de VS er toch als de kippen bij zijn om aan te tonen dat de data allemaal nep is lijkt me?

Teveel gaten in de theorie in elk geval.
De Russen,Chinezen en wie-dan-ook weten allemaal dondersgoed dat 't nep is.
Die leiders/elite van bepaalde landen dikke vrienden achter de (rook) gordijn zijn.
Zelfde met Saudi - die weten heel goed dat 911 bullshit is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159803851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

We hebben het hier al over gehad. Van de rat-steen zijn twee foto's en op de tweede foto is de steen weg. Hoe lang blijf jij nog reageren in dit soort topics zonder dat je echt iets bijdraagt?

Waar blijft jouw analyse? Je hebt 2 foto's van dezelfde plek, laat mij zien dat de rat-steen in foto 2 er nog steeds is.
Mijn analyse is dat je jouw hypothese niet aannemelijk kunt maken door de bewijslast voor andere hypotheses die jij toch verwerpt bij anderen te leggen.

Dus wees een vent, pleit een keer voor je eigen hypothese. Een tip heb ik je al gegeven: ga op zoek naar landschappen op aarde die matchen met de foto's van Mars.

Succes! ;)
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:27:52 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159803888
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je kan het dus niet uitleggen hoe je daar een knaagdier in ziet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159803898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:00 schreef De_Hertog het volgende:

Jouw stelling is dus dat er een vergaand complot is om de marslandingen in scene te zetten, maar zonder kwaliteitscontrole op dit soort details 'want dat maakt toch niet uit'?
Ah kijk, hier komt de aap uit de mouw. Ik dacht eerst dat jij iemand was waarmee nog normaal te praten viel. Maar hier blijkt dat jij gebruik moet maken van overdrijvingen om de discussie te winnen.

Ik heb nergens gezegd "zonder kwaliteitscontrole", ik heb gezegd dat er misschien af en toe wat tussen door kan glippen omdat men honderden of duizenden foto's moet controleren.

Jammer dat je je moet verlagen tot dit soort overdrijvingen. Ik heb serieus gereageerd op jouw reacties en dan doe je dit.

quote:
Vrijwel dat hele topic :). Jij hebt een mening over die steen en wat mensen er verder ook vinden, je bent er niet van af te krijgen. Als iemand twijfelt aan de 'identificatie' van een van de andere stenen is het logisch dat die er anders uit zien, want andere hoek, andere lichtinval enzovoorts. Als iemand denkt dat die rattensteen ergens te zien is, is dat onmogelijk want het ziet er heel anders uit.
Het enige 'feit' is dat het onmogelijk is om op twee kleine foto's van een hoop stenen, onder volkomen andere omstandigheden genomen, ook maar iets onomstotelijk te bewijzen. Dat maakt het onmogelijk waterdicht vast te stellen dat die steen is verdwenen. Daarmee is de stelling dat die steen is verdwenen ontkracht.
Je bent de zoveelste met een uitgesproken mening, maar ik hoor alleen maar gepraat. Laat zien waar de analyse verkeerd gaat. Wat klopt hier niet volgens jou?

Dankzij Maurice76 weten we dat de steen met letter I, iets naar links ligt. Na een heel topic is dat de enige fout die ontdekt is door iemand.

Dus laat alsjeblieft jouw licht schijnen over deze situatie en laat zien wat er niet klopt aan de verdere identificatie.
pi_159803974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je kunt hier van zeggen wat je wilt, maar het is geen conclusie. Het is eigenlijk niet veel meer dan "ik kan dit niet verklaren, en daarom <vul random op niets gebaseerde speculaties in>".

En die speculaties zijn op zichzelf niet eens veel minder absurd dan een feitelijke rat op Mars. 8)7
Na heel wat posts van jouw kant, heb je nog steeds niet laten zien waar de rat-steen te vinden is in foto 2 van de Rocknest.

Ik wacht nog steeds op jouw analyse. Ik hoop dat je hier snel mee aan de slag gaat, want dat onnodige ellenlange gepraat van jou leidt ook nergens toe.
pi_159804012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Na heel wat posts van jouw kant, heb je nog steeds niet laten zien waar de rat-steen te vinden is in foto 2 van de Rocknest.

Ik wacht nog steeds op jouw analyse. Ik hoop dat je hier snel mee aan de slag gaat, want dat onnodige ellenlange gepraat van jou leidt ook nergens toe.
Heb je de post waar je nu op reageert uberhaupt gelezen?

De bewijslast ligt voor jouw hypothese ligt bij jou. Het is niet alsof jouw hypothese geloofwaardig wordt als niemand jou een alternatieve hypothese kan geven.
pi_159804030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Molurus het volgende:
Overigens valt het budget van NASA echt totaal in het niet bij het budget van het Amerikaanse leger:

[ afbeelding ]

Waarom zou men zulke absurde acties uithalen voor nog niet 1% van het budget?
Het leger op Aarde moet ook gewoon worden onderhouden, dus je kunt niet alles gaan wegsluizen.

En verder zijn er mogelijke redenen gegeven in dit topic.
pi_159804041
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan het dus niet uitleggen hoe je daar een knaagdier in ziet?
Dat kan je toch wel zien of niet..?

Of had die steen er volgens jou zo uit moeten zien:

-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')