SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!SPOILER: Fallout 4 Trailers & GameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fallout 4 Concept ArtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot slot :
For great justice!![]()
Yup, geldt voor mij ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef Q. het volgende:
Nu nog DLC en ik ga het weer spelen.Of betere radiant quests.
Verwacht dat eerst The Witcher 3 de tweede dlc online gooit en we in juni de eerste Fallout dlc krijgen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ben bezig met mn 2e volledige playthrough van Witcher 3, daarna nog weer Hearts of Stone, Blood and Wine en als ik daarmee klaar ben is het wel weer zomer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, geldt voor mij ook.
Verwacht dat eerst The Witcher 3 de tweede dlc online gooit en we in juni de eerste Fallout dlc krijgen.
For great justice!![]()
Ik speel zelden games twee keer. Dan moeten ze van het kaliber Chrono Trigger of Final Fantasy VII zijn en dan nog maar drie keer in 20 jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben bezig met mn 2e volledige playthrough van Witcher 3, daarna nog weer Hearts of Stone, Blood and Wine en als ik daarmee klaar ben is het wel weer zomer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik eigenlijk altijd wel. En zeker Witcher 3 met de branching paden. Heb nu hele andere ervaring dan eerste keer. Heb Skyrim wel 10x doorgespeeld denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel zelden games twee keer. Dan moeten ze van het kaliber Chrono Trigger of Final Fantasy VII zijn en dan nog maar drie keer in 20 jaar
For great justice!![]()
Fallout 4 deed me echter bij de 2e playthrough niet zoveel meer. Denk niet dat ik hem nog veel ga spelen tot de eerste DLC.For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel. En zeker Witcher 3 met de branching paden. Heb nu hele andere ervaring dan eerste keer. Heb Skyrim wel 10x doorgespeeld denk ik.Ik maak enkel een extra savegame op het point of no return om na uitspelen nog het andere einde te kijken. Heb nog nooit een alternatief einde gezien dat ik beter vond. Zelfs bij Heavy Rain (waar toch een stuk of drie doden vielenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:35 schreef Q. het volgende:
Fallout 4 deed me echter bij de 2e playthrough niet zoveel meer. Denk niet dat ik hem nog veel ga spelen tot de eerste DLC.) vond ik m'n eerste echte einde beter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zag net dat er een update aan het downloaden was op mijn ps4. Patch 1.03 geloof ik. Iemand een idee wat die patch inhoudt?Feel the fuzz!![]()
http://forums.bethsoft.co(...)-updates/?p=24920058quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:15 schreef Kalebatz het volgende:
Zag net dat er een update aan het downloaden was op mijn ps4. Patch 1.03 geloof ik. Iemand een idee wat die patch inhoudt?![]()
Ja dank uquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://forums.bethsoft.co(...)-updates/?p=24920058Feel the fuzz!![]()
twitter:BethesdaStudios twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 16:58:59Fallout 4's 1.3 consoles update dramatically increases object fading distances. Have a look... https://t.co/9I728wSpm2 reageer retweet
![]()
![]()
quote:We know you’re ready to learn what’s coming for Fallout 4 DLC. We’re not far off, and we think you’ll be excited.Hell Yeah. Maybe toch nog een echte surival modequote:We’re also doing a complete overhaul of Fallout 4 Survival mode. Food, sleep, diseases, danger and more. Stay tuned.![]()
Even een vraagje,
In Sanctuary Hills heb ik een huisje ingericht in al een van de bestaande huizen. Hier store ik al mijn kleding, junk, wapens, bobbleheads etc. wat ik in de game kan vinden.
Nu staat er opeens in mijn badkamer een Brahmin binnen. En gaat mijn game ontzettend laggen als ik in die badkamer kom (en daar ligt toevallig ook mijn wapenkist, want wie legt die nu niet in zijn badkamer). Enfin, als ik die Brahmin afschiet heb ik heel het dorp achter me aan zitten. Kan ik dit rustig doen, wegvluchten en later terugkomen net of er niets gebeurt is?
Of blijven ze boos op me? Ik speel op PS4 overigens.![]()
Ik speel op PC maar heb hetzelfde gehad, al stond mijn brahmin op de tweede verdieping..... Bij mij was hij na een uur of 5 (ingame) vanzelf weer weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een vraagje,
In Sanctuary Hills heb ik een huisje ingericht in al een van de bestaande huizen. Hier store ik al mijn kleding, junk, wapens, bobbleheads etc. wat ik in de game kan vinden.
Nu staat er opeens in mijn badkamer een Brahmin binnen. En gaat mijn game ontzettend laggen als ik in die badkamer kom (en daar ligt toevallig ook mijn wapenkist, want wie legt die nu niet in zijn badkamer). Enfin, als ik die Brahmin afschiet heb ik heel het dorp achter me aan zitten. Kan ik dit rustig doen, wegvluchten en later terugkomen net of er niets gebeurt is?
Of blijven ze boos op me? Ik speel op PS4 overigens.Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Yup, mijn Brahim in de gang (niet eens tijdens carnaval) was ook vanzelf weer weg op een gegeven momentThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Bij mij staat hij er al een behoorlijk tijd![]()
Ook ligt er ook nog een lijk van Paladin Danse in mijn maisvelden weg te rotten die ik niet weg kan krijgen. Had niet voor de Brotherhood gekozen![]()
![]()
![]()
Ik had dat bij The Castle, die fucking Ant Queen die met haar logge mutant lichaam midden op m'n terrein bleef liggen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Gewoon een voederbak (water/food menu'tje meest rechtse submenu 2e keuze) neerzetten, dan heb je er geen last meer van en blijven ze gewoon rond die voederbak rondhangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een vraagje,
Of blijven ze boos op me? Ik speel op PS4 overigens.
[ Bericht 0% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 12-02-2016 19:00:42 ]“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain![]()
twitter:BethesdaStudios twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 17:00:08We've been busy. Learn about our first three Fallout 4 DLCs arriving in March, April & May. https://t.co/jupf0RwACB https://t.co/JeLzUbYsB0 reageer retweet
[ Bericht 24% gewijzigd door Drankster op 16-02-2016 17:37:19 ]![]()
Add on 1 Automatron (maart 2016): ¤9,99
Add on 2 Wasteland Workshop (april 2016): ¤4,99
Add on 3 Far Harbor (mei 2016): ¤24,99
Season pass tot 1 maart 2016: ¤29,99
Daarna: ¤49,99
Er komen ook nog meer gratis updates.
[ Bericht 8% gewijzigd door DKUp op 16-02-2016 17:42:52 ]SOONY![]()
Alleen de 3e lijkt me wel leuk, ben wel klaar met dat bouwen in een Fallout game.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef DKUp het volgende:
Add on 1: ¤9,99
Add on 2: ¤4,99
Add on 3: ¤24,99
Season pass tot en met 1 maart: ¤29,99
Daarna: ¤49,99
Er komen ook nog meer gratis updates.![]()
De andere dlc's klinken rukquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen de 3e lijkt me wel leuk, ben wel klaar met dat bouwen in een Fallout game..
SOONY![]()
Dat ja. Wtf dan 2 mods die nog meer ingaan op de voor mij meest oninteressante aspect van de hele gamequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen de 3e lijkt me wel leuk, ben wel klaar met dat bouwen in een Fallout game.
Maarja, season pass dus ik zal er wel aan moeten
Conscience do cost.![]()
Meh ik hoop niet dat dit de enige dlc is. Voor mij is dlc nieuwe gebieden en daar is dus maar 1 dlc van. De rest is gewoon voor extra dingen voor je settlements en die anders is op robots jagen en dan je eigen robots kunnen maken als companion.![]()
Okay, toch maar die season pass kopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:30 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BethesdaStudios twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 17:00:08We've been busy. Learn about our first three Fallout 4 DLCs arriving in March, April & May. https://t.co/jupf0RwACB https://t.co/JeLzUbYsB0 reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Die 'zelf te ontwerpen robot' is dus gewoon zo'n sentry bot met wat aanpassingen, als ik die screenshot zo zie?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Waarschijnlijk nog een dergelijke ronde. Men praat over 60 euro waarde en we zitten nu al op 40.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wel aardig uitgebreid als ik onderstaande mag gelovenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef 2dope het volgende:
Die 'zelf te ontwerpen robot' is dus gewoon zo'n sentry bot met wat aanpassingen, als ik die screenshot zo zie?Maar het klinkt wel tof. Omdat die Far Harbor uitbreiding ¤25 gaat kosten ga ik er van uit dat het een aardig substantiële uitbreiding gaat worden. Automatron lijkt mij ook wel tof met het bouwen van je eigen companion. Wasteland Workshop daarintegen boeit mij niet heel veel omdat dat settlement bouwen mij niet trekt. Ik hoop wel dat de overige DLC die nog aangekondigd moeten worden ook zoiets worden als Far Harbor i.p.v. meer van die kleine toevoegingen.quote:Choose from hundreds of mods; mixing limbs, armor, abilities, and weapons like the all-new lightning chain gun.
Ben wel benieuwd naar de value. Voor een tientje had je al een volledig DLC pakket in FO3 en NV. Nu krijg je er alleen DLC voor waarmee je robot companions kan bouwen. Er zullen vast nog wel wat quests inzitten maar geen nieuwe omgevingen als ik de omschrijving mag geloven.![]()
Ik vraag me zelfs af of er nog veel aanpassingen aan zullen zitten want die sentry robots zijn nu al geconfigureerd te ontwikkelen als een Power Armor. Alleen heb je dan dezelfde beheer opties als een companion lijkt 't.... ik geloof niet dat ik daar op zit te wachten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef 2dope het volgende:
Die 'zelf te ontwerpen robot' is dus gewoon zo'n sentry bot met wat aanpassingen, als ik die screenshot zo zie?“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain![]()
Ik geloof wel dat de content omvangrijk zal zijn en genoeg bang for buck biedt.
Zelf heb ik gewoon niet zoveel zin meer in Fallout 4![]()
Misschien weer ff een playthrough over een jaar of anderhalf, en dan meteen de DLC meepikken.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Dat is ook mijn plan. En dan meteen even de story mode helemaal doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef 2dope het volgende:
Misschien weer ff een playthrough over een jaar of anderhalf, en dan meteen de DLC meepikken.
Conscience do cost.![]()
Voor mij persoonlijk komt dit toch wel iets te snel. Bedoel ben echt nog laaaaaaang niet klaar met Fallout 4 zelf. Heel misschien, maar dan ook heel misschien wacht ik gewoon tot de GOTY editie in de winkels ligt.
Wat wel een beetje naar is is dat de seasonpass tot 1 maart 30 euro is en daarna meteen 50 euro. Dacht dat de prijs vast was.![]()
Ik ben gisteren voor het eerst sinds december weer begonnen met een tweede playthrough, was in het begin even doorzetten maar zit nu er nu weer helemaal in.Ben nu wel voornamelijk aan't exploren omdat ik de meeste quests toch al ken.
Flesje bier![]()
Far Harbor features the largest landmass for an add-on that we’ve ever created, filled with new faction quests, settlements, lethal creatures and dungeons. Become more powerful with new, higher-level armor and weapons. The choices are all yours.
PRESTON NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Preston zou z'n essential tag kwijt moeten raken in een update.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Far Harbor features the largest landmass for an add-on that we’ve ever created, filled with new faction quests, settlements, lethal creatures and dungeons. Become more powerful with new, higher-level armor and weapons. The choices are all yours.
[ afbeelding ]
PRESTON NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!![]()
When all else fails, you always have delusion.![]()
Belangrijkste is dat vanaf maart iedereen meer voor season pas moet betalen. Waar kan ik deze nog goedkoop aanschaffen?![]()
In de digitale winkel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef larry_flynt het volgende:
Belangrijkste is dat vanaf maart iedereen meer voor season pas moet betalen. Waar kan ik deze nog goedkoop aanschaffen?![]()
Denk het welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:54 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke digitale winkel? Ook voor de Xbox ons?![]()
![]()
Lijkt me wel. Heb m voor PS4 in ieder geval vanaf gekocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:54 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke digitale winkel? Ook voor de Xbox ons?
Kreeg er ook een suffe static theme bij overigens. Whooptie fucking doo
Ga hem toch wel halen nog voor 1 maart denk ik
Kan ik de season pass ook ergens kopen zonder creditcard (Xbox)![]()
Gewoon in de Xbox store.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:27 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan ik de season pass ook ergens kopen zonder creditcard (Xbox)Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ga hem ook maar halen. Vind 50 euro weer iets teveel. 30 euro is prima als dit fase 1 is van de dlc pakketten.![]()
Hoe betaal je dan? Hij geeft bij mij aan 'creditcard verlopen, werk je gegevens bij' maar ik heb geen creditcard (meer)quote:![]()
Microsoft points kopen, bijv. op livecodes.nl (er zijn vast nog wel goedkopere sites). Dan krijg je een code, die voer je in (redeem) en dan heb je gewoon het bedrag waarvoor je de microsoft points kocht als waarde op je account.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan? Hij geeft bij mij aan 'creditcard verlopen, werk je gegevens bij' maar ik heb geen creditcard (meer)
https://www.livecodes.nl/microsoft-points/2400-microsoft-pointsOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Nope, volgende maand de eerste! Dan in april, dan de derde in mei.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, geldt voor mij ook.
Verwacht dat eerst The Witcher 3 de tweede dlc online gooit en we in juni de eerste Fallout dlc krijgen.
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.![]()
Oh robotje Codsworth is leuk, hoor! Geinige comments bij al je acties. En goed vechten kan hij ook nog. Aan te raden! De andere companions zijn inderdaad doodsaai.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef ems. het volgende:
Ik speel nooit met companions en die dlc gaat daar geen verandering in brengenIf you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:23 schreef poktor het volgende:
[..]
Nope, volgende maand de eerste! Dan in april, dan de derde in mei.
Anders quote jij ff een post van 8 dagen geleden toen Bethasa nog niets over dlc bekend had gemaakt![]()
![]()
Haha! Snel hoor! Ik heb net 5 seconden geleden het hele draadje doorgelezen (en nogmaals gereageerd natuurlijk..)..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders quote jij ff een post van 8 dagen geleden toen Bethasa nog niets over dlc bekend had gemaakt
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef poktor het volgende:
[..]
Oh robotje Codsworth is leuk, hoor! Geinige comments bij al je acties. En goed vechten kan hij ook nog. Aan te raden! De andere companions zijn inderdaad doodsaai.![]()
Ik ga ze toch alle 3 halen.
Fallout 4 is pas mijn eerste Fallout game maar ben toch verkocht. Die gevechten lijken me ook wel leuk, om een inwoner van je dorpje het op te laten nemen tegen een Behemoth of iets dergelijks.
Zouden ze nu misschien ook wat meer gaan doen met die vecht arena die in de game zit?![]()
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(
Ondertussen stuur ik iedereen naar dezelfde kleine settlement, vind ik ze altijd weer.
Maar Dogmeat en Piper ben ik al tijden kwijt
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik ook, in PS Store.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:34 schreef larry_flynt het volgende:
Zo via xbox one market ook maar een season pass voor 30 euro gekocht.For great justice!![]()
Dogmeat kan bij dat tankstation zijn waar je hem in het begin ook vond. Daar vond ik hem een keer terug en kijk daar nu standaard voor hem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.
Ondertussen stuur ik iedereen naar dezelfde kleine settlement, vind ik ze altijd weer.
Maar Dogmeat en Piper ben ik al tijden kwijtIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Ik ben tot nu toe nog geen companion kwijt geraakt. Ik let ook goed op waar ik ze naartoe heb gestuurd. Je krijgt altijd een keuze waar je je companion heen wil sturen.PSN: LastSurvivorNL![]()
Ik kon 'm een paar keer niet vinden, bleek hij in een willekeurig hondenhok in Sanctuary te liggen. Toen alle hondenhokken gesloopt op die in m'n huis na.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dogmeat kan bij dat tankstation zijn waar je hem in het begin ook vond. Daar vond ik hem een keer terug en kijk daar nu standaard voor hem."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
In Sanctuary zijn 2 hondenhokken, waar hij kan zijn. Wist eerst ook niets van die 2e, zat hij daar te chillen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.
Maar Dogmeat en Piper ben ik al tijden kwijt![]()
3quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
In Sanctuary zijn 2 hondenhokken, waar hij kan zijn. Wist eerst ook niets van die 2e, zat hij daar te chillen.
PSN: LastSurvivorNL![]()
ik wacht graag tot black friday om hem dan met korting te kopen. Is er misschien ook wat meer bekend over de volgende dlc.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:40 schreef Drankster het volgende:
Slim van Bethesda om de prijs omhoog te gooien, iedereen gaat hem nog even snel scoren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Had je 'm weggestuurd? Dan is ie daar. Ik stuur overbodige companions altijd standaard naar sanctuary, dan weet ik waar ze zijn..quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Ben gister begonnen met deze spelletje.
Maar nu heb ik dat robotpak gehaald en teruggegaan naar mijn geboortestad.
Nu heb ik alleen veels te veel spullen, waar kan ik die troep verkopen?![]()
In Diamond City maar daar ben je nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:47 schreef Leonos het volgende:
Nu heb ik alleen veels te veel spullen, waar kan ik die troep verkopen?
Je kunt een kast bouwen en daar die shit in doen.![]()
Haha, dan kom jij zeker daarna uit die kast.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In Diamond City maar daar ben je nog niet.
Je kunt een kast bouwen en daar die shit in doen.
Zal wel wat dumpen in mijn werkbank bij dat tankstation .
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 11:08:37 ]![]()
Ja maar daar is hij niet. Bekende error. Als je hem wegstuurt na een bepaalde mainquest is hij verdwenen voor altijdquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:22 schreef poktor het volgende:
[..]
Had je 'm weggestuurd? Dan is ie daar. Ik stuur overbodige companions altijd standaard naar sanctuary, dan weet ik waar ze zijn..![]()
![]()
Bij je werkbank in Sanctuary is een knop "store all junk". Daarnaast kun je de meeste wapens/gear het beste laten liggen, dat is toch allemaal geen flikker waard in het begin.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:47 schreef Leonos het volgende:
Nu heb ik alleen veels te veel spullen, waar kan ik die troep verkopen?Flesje bier![]()
Hi ha hoquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, dan kom jij zeker daarna uit die kast.
Zal wel wat dumpen in mijn werkbank bij dat tankstation .![]()
Ik krijg bij Far Harbor wel een Point Lookout idee, iets wat mij betreft alleen maar goed is.
Flesje bier![]()
Oh ja, die heb ik nog nooit gespeeld in Fallout 3 volgens mij terwijl ik hem wel heb.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg bij Far Harbor wel een Point Lookout idee, iets wat mij betreft alleen maar goed is.Toch maar eens doen.
For great justice!![]()
Echt creepy! Maar wel een mooie toevoeging.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik nog nooit gespeeld in Fallout 3 volgens mij terwijl ik hem wel heb.Toch maar eens doen.
Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Hoop dat iemand mij kan helpen:
Ben sinds een paar dagen begonnen aan Fall out 4. Maar als ik bijv. long barrel op mijn combat shotgun wil gooien staat er 0 screws. Terwijl mijn workbench vol zit met junk met screws erin. Ook heb ik wapens gedropped en toen gescrapped dus er zitten zelfs screws in m'n inventory.
Toch blijft er 0 screws te staan... Heel irritant. Iemand weet waar dit aan kan liggen?![]()
Maak eens een foto/screenshot?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:34 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ben sinds een paar dagen begonnen aan Fall out 4. Maar als ik bijv. long barrel op mijn combat shotgun wil gooien staat er 0 screws. Terwijl mijn workbench vol zit met junk met screws erin. Ook heb ik wapens gedropped en toen gescrapped dus er zitten zelfs screws in m'n inventory.
Toch blijft er 0 screws te staan... Heel irritant. Iemand weet waar dit aan kan liggen?![]()
Vreemd, je workshop zou die moeten herkennen als screws. Probeer het voorwerp te scrappen en dan alsnog kijken of ie de screws wel ziet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:34 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Inderdaad erg leuk. Alleen VEEEL te kort..quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:00 schreef Drankster het volgende:
Leukste questline tot nu toe is toch Abot House denk ik. Moet nu naar die Asylum.
Ik zit nu bij de vierde missie en het voelt als de laatste. Veel te snel inderdaad, zit er net lekker in.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:57 schreef poktor het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuk. Alleen VEEEL te kort..![]()
Point Lookout is inderdaad best cool.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik nog nooit gespeeld in Fallout 3 volgens mij terwijl ik hem wel heb.Toch maar eens doen.
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Maak eens een foto/screenshot?Na (veel te) lang kloten ben ik erachter gekomen dat ik mij tussen Springs en Screws vergist had. Sorry boys bedankt voor de hulp in ieder geval. verder gaat alles goed met me hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vreemd, je workshop zou die moeten herkennen als screws. Probeer het voorwerp te scrappen en dan alsnog kijken of ie de screws wel ziet.![]()
![]()
Haha gelukkig!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
[..]
Na (veel te) lang kloten ben ik erachter gekomen dat ik mij tussen Springs en Screws vergist had. Sorry boys bedankt voor de hulp in ieder geval. verder gaat alles goed met me hoor![]()
Is er ook sturdy/heavy legendary armor? Heb al een tijdje de heavy armor set maar vind alleen maar normale legendary armor. Speel op hard en ben nu lvl 32..![]()
Zoek wat meuk en mod het.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Drankster het volgende:
Is er ook sturdy/heavy legendary armor? Heb al een tijdje de heavy armor set maar vind alleen maar normale legendary armor. Speel op hard en ben nu lvl 32..When all else fails, you always have delusion.![]()
Ik moet toch wel eerlijk toegeven dat ik een beetje spijt heb gekregen dat ik de game merendeels via de guide heb gespeeld. Fallout 3 en Fallout New Vegas speelde ik echt op mijn eigen gevoel, maar Fallout 4 speel ik nu eigenlijk puur via de guide en hoe de guide dat zegt (per zone aflopen en ook per nummer per locatie in iedere zone). Best zonde als ik erover nadenk. Het is natuurlijk veel leuker om zelf alles te ontdekken.![]()
But why? Dit soort spellen moet je juist op gevoel spelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel eerlijk toegeven dat ik een beetje spijt heb gekregen dat ik de game merendeels via de guide heb gespeeld. Fallout 3 en Fallout New Vegas speelde ik echt op mijn eigen gevoel, maar Fallout 4 speel ik nu eigenlijk puur via de guide en hoe de guide dat zegt (per zone aflopen en ook per nummer per locatie in iedere zone). Best zonde als ik erover nadenk. Het is natuurlijk veel leuker om zelf alles te ontdekken.![]()
Ja ik weet het. Zoals ik al zei speelde ik Fallout 3 en Fallout New Vegas ook gewoon op mijn eigen gevoel. Ik had hem eigenlijk gekocht omdat het me wel leuk leek, maar sinds ik hem heb gebruik ik het echt voor alles. Om alle magazines, bobbleheads, speciale wapens etc te vinden.
Ik heb het spel nog lang niet uitgespeeld en misschien begin ik wel opnieuw. Dan ga ik wel lekker op mijn eigen gevoel rondlopen.![]()
quote:In een interview met Gameinformer heeft Todd Howard, uitvoerend producent van Fallout 4, aangekondigd dat de beloofde ondersteuning voor mods in april moet uitkomen voor de pc. De ondersteuning voor de Xbox One komt in mei; de PlayStation 4 volgt nog een maand later.
http://tweakers.net/nieuw(...)n-april-naar-pc.html![]()
Heel benieuwd naar de console mods.
Zullen geen visuele mods zijn aangezien de consoles de game nu al amper op 30 fps kunnen houden maar bijvoorbeeld Full Dialogue Interface en Spring Cleaning zullen wel nice zijn.![]()
Ben ook zeer benieuwd, maar ik verwacht eigenlijk alleen maar hele simpele kleine mods. Bedoel mods die scripts gebruiken zie ik ook niet verschijnen op een console.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef Drankster het volgende:
[..]![]()
Heel benieuwd naar de console mods.
Zullen geen visuele mods zijn aangezien de consoles de game nu al amper op 30 fps kunnen houden maar bijvoorbeeld Full Dialogue Interface en Spring Cleaning zullen wel nice zijn.![]()
Nope. Sowieso geen echte user-generated content denk ik.. Het zal waarschijnlijk vergelijkbaar worden met de bekende Bethesda editor die ze al sinds Morrowind aanbieden, maar dan zonder de mogelijkheid om externe textures, scripts, models etc te importeren. De kans dat Sony en Microsoft toestemming gaan geven om derden te laten rommelen aan voor hun consoles geteste en goedgekeurde games lijkt me echt minimaal, nog los van de praktische beperkingen van de consoles.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd, maar ik verwacht eigenlijk alleen maar hele simpele kleine mods. Bedoel mods die scripts gebruiken zie ik ook niet verschijnen op een console.![]()
Fallout 4 Survival Mode Full Overview (extracted from in-game files)quote:Is the struggle of this world merely a pleasant game for you? Do you long for a more brutal take on a life lived post apocalypse?
If you answered "Yes and yes!", then Survival difficulty is for you!
Survival upends many of the rules of life in the Commonwealth for maximum challenge. For a full list of these changes, see below.
To enable Survival, press [Pause], select "Settings," then "Gameplay" and choose "Survival" from the "Difficulty" options.
Saving
Manual and quicksaving are disabled. To save your game, you'll need to find a bed and sleep for at least an hour.
Combat
Combat is more lethal for everyone. You now deal, but also take, more damage. You can increase the damage you deal even further with "Adrenaline" (see below).
Fast Travel
Fast Travel is disabled. If you wish to be somewhere, you'll have to physically travel there.
Weighted Ammo
Bullets and shells now all have a small amount of weight, which varies by caliber. Heavier items such as fusion cores, rockets, and mini-nukes can really drag you down.
Compass
Be sure to keep your eyes peeled, as enemies will no longer appear on your compass. As well, the distance at which locations of interest will appear has been significantly shortened.
Adrenaline
Survival automatically grants the Adrenaline perk, which provides a bonus to your damage output. Unlike other perks, the only way to increase your rank of the Adrenaline perk is by getting kills (hostile or otherwise). The higher your Adrenaline rank, the higher the damage bonus. Sleeping for more than an hour, however, will cause your Adrenaline rank to lower. You can check your current Adrenaline rank at any time in the Perks section on the Stat tab in your Pip-Boy.
Wellness
You'll find it difficult to survive without taking proper care of yourself. You must stay hydrated, fed, and rested to remain combat-ready. Going for extended periods of time without food, water, or sleep will begin to adversely affect your health, hurting your SPECIAL stats, adding to your Fatigue (see "Fatigue" below), lowering your immunity (see "Sickness" below), and eventually even dealing physical damage to you.
Fatigue
Fatigue works like radiation but affects your Action Points (AP) rather than your Hit Points (HP). The more Fatigue you've built up, the less AP you'll have for other actions. The amount of Fatigue you've accumulated is displayed in red on your AP bar.
Sickness
A comprised immune system and a few questionable decisions can end up getting you killed. Eating uncooked meat, drinking unpurified water, taking damage from disease-ridden sources, such as ghouls and bugs, or using harmful Chems all put your body at increased risk for various ill effects. When you are afflicted with an illness, a message will appear onscreen. You can view specifics about your current illnesses by navigating to the Status section on your Pip-Boy's Data tab and pressing [RShoulder] to view your active effects.
Antibiotics
Antibiotics, which can be crafted at Chem Stations or purchased from doctors, heal the various effects of sickness.
Bed Types
The type of bed you're sleeping in determines the length of time you are able to stay asleep. A sleeping bag will save your game and may help save your life when you're desperate, but it will never allow for a full night's rest and the benefits that come with it.
Crippled Limbs
Crippled limbs will no longer auto-heal after combat and will remain crippled until healed by a Stimpak.
Carry Weight
Exceeding your carry weight reduces your Endurance and Agility stats and periodically damages your legs and health. Think of your back!
Companions
Companions will no longer automatically get back up if downed during combat and will return home if abandoned without being healed.
Enemy and Loot Repopulation
Locations you've cleared will now repopulate enemies and loot at a significantly slower rate.![]()
Doet een beetje aan als NV's Hardcore mode maar dan, op het uitschakelen van quick & manual saves, wat minder hardcore..quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4 Survival Mode Full Overview (extracted from in-game files)
[..]![]()
Hoezo minder? Het doet wat NV deed, maar dan nog veel ergerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Doet een beetje aan als NV's Hardcore mode maar dan, op het uitschakelen van quick & manual saves, wat minder hardcore..
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik had over het 'wellness' stukje heengelezen. Ik dacht dat ze geen honger/dorst/rust systeem hadden verwerkt in de survival mode. Met het wegnemen van de save-mogelijkheden is het idd nog erger.. Alleen gingen in NV je companions volgens mij gewoon permanent dood op hardcore, als ze neergingen. En de health van enemies bleef hetzelfde (maar aangezien je zelf ook sneller dood gaat in FO4 heft dat elkaar waarschijnlijk op).quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo minder? Het doet wat NV deed, maar dan nog veel erger![]()
Let op, laatste dag voordat de season pass duurder wordt
Kan best nog een keer onder de aandacht gebracht worden denk ik zo
Even een Fallout 3 vraagje. Ik speel momenteel die Anchorage uitbreiding, maar ik kanin de tussentijd niet terug naar de Wasteland? Ik moet eerst die uitbreiding uitspelen?Moeten zij weten![]()
Wow really Bethesda? Het is nog geen 1 maart maar toch al de prijs verhoogd naar 50 euro. Wilde hem net kopen, maar de store geeft aan dat die nu 50 euro is. Verdomme voor niets 30 euro gekocht![]()
![]()
Huh inderdaad. Wat karig. Waren ze vergeten dat het schrikkeljaar isquote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow really Bethesda? Het is nog geen 1 maart maar toch al de prijs verhoogd naar 50 euro. Wilde hem net kopen, maar de store geeft aan dat die nu 50 euro is. Verdomme voor niets 30 euro gekocht![]()
Op de Xbox website staat 'ie nog voor 29.99. Zo maar eens kopen dan."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Echt veels te ziek voor mij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4 Survival Mode Full Overview (extracted from in-game files)
[..]
Ik houd van uitdaging, maar dit kost heel veel tijd. Teveel voor mijn doen. Vooral dat je nu minder kan dragen en dus ook sneller encumbered bent door ammo.![]()
Ik meen van wel. Je zit in de simulatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Even een Fallout 3 vraagje. Ik speel momenteel die Anchorage uitbreiding, maar ik kanin de tussentijd niet terug naar de Wasteland? Ik moet eerst die uitbreiding uitspelen?
Vond ik uiteindelijk best een toffe uitbreiding. Niet zo goed als Point Lookout maar vermakelijk.![]()
Op PS4 ook. Hufters.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Dacht er net ook aan.. 'net op tijd' dacht ik nogquote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow really Bethesda? Het is nog geen 1 maart maar toch al de prijs verhoogd naar 50 euro. Wilde hem net kopen, maar de store geeft aan dat die nu 50 euro is. Verdomme voor niets 30 euro gekocht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Staat gewoon op de Bethesda site. Volgende maand.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:19 schreef Joran-Joran het volgende:
Vanaf wanneer is de eerste DLC eigenlijk precies beschikbaar? Kan dit online nergens terugvinden![]()
Link? En 1e DLC zou in maart uitkomen dus dat lijkt mij deze maand ergens. Een specifieke datum ben ik naar opzoekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Staat gewoon op de Bethesda site. Volgende maand.![]()
![]()
Ja het was al 1 maart toen ik op je reageerdequote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:24 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Link? En 1e DLC zou in maart uitkomen dus dat lijkt mij deze maand ergens. Een specifieke datum ben ik naar opzoekDeze maand komt de eerste-
https://bethesda.net/#en/(...)d-more/2016/02/16/77![]()
Noorweegsquote:Op zondag 6 maart 2016 22:35 schreef Drankster het volgende:
Hehe, kwam net Zweeds sprekende raiders tegen.When all else fails, you always have delusion.![]()
Ik heb echt alles in FO4 wel gezien inmiddels.![]()
Zou Skyrim ooit nog een PS4 remaster krijgen?
For great justice!![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Q. het volgende:
Zou Skyrim ooit nog een PS4 remaster krijgen?
Laat ze maar eens goede oude games op de schop nemen.
Eem keihard Dungeon Keeper ofzo![]()
Red Dead Redemption naar de PC brengen, lieverquote:Op maandag 7 maart 2016 11:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laat ze maar eens goede oude games op de schop nemen.
Eem keihard Dungeon Keeper ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
PS4 port van RDR.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Red Dead Redemption naar de PC brengen, liever.
For great justice!![]()
Iemand nog tips om een settlement happiness naar 100% te halen? Is 1 van de 2 laaste trophies die ik nog moet maar het gaat maar niet hoger dan 87%.![]()
![]()
Dan liever Oblivion.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef Q. het volgende:
Zou Skyrim ooit nog een PS4 remaster krijgen?![]()
Dus heb Kellog's pistool al een tijdje maar ik kan er geen ammo van vinden. In Diamond City verkoopt niemand bij mij .44 en die Merchant Trudy ook niet. Hoe kan ik er aan komen?
Vind het wel raar want ik lees op internet dat Arturo Rodriguez het gewoon moet hebben.![]()
Zelf maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:48 schreef Rijst het volgende:
Dus heb Kellog's pistool al een tijdje maar ik kan er geen ammo van vinden. In Diamond City verkoopt niemand bij mij .44 en die Merchant Trudy ook niet. Hoe kan ik er aan komen?
Vind het wel raar want ik lees op internet dat Arturo Rodriguez het gewoon moet hebben.![]()
Maar hoe kan ik zien welk level ik voor een quest moet zijn?
Ben nu lvl 9. Maar als ik naar The Castle moet, lees ik op internet dat dat lvl 25 is![]()
![]()
Het level wat aangeraden wordt hangt af van het gebied waar je heen moet. Om bij the Castle te komen moet je vrij ver naar het zuid-oosten. Level negen zal een grote uitdaging worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:40 schreef Leonos het volgende:
Maar hoe kan ik zien welk level ik voor een quest moet zijn?
Ben nu lvl 9. Maar als ik naar The Castle moet, lees ik op internet dat dat lvl 25 isCoincidence
Makes sense
Only with you![]()
En hoe weet je welk gebied, welk level is dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Het level wat aangeraden wordt hangt af van het gebied waar je heen moet. Om bij the Castle te komen moet je vrij ver naar het zuid-oosten. Level negen zal een grote uitdaging worden.![]()
http://i.imgur.com/qktiIVZ.jpgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
En hoe weet je welk gebied, welk level is dan?Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Alle wapenhandelaren moeten 't wel hebben, alleen is de .44 ammo minder veelvoorkomend omdat ie vrij zwaar is. Maar met ook wat punten in de ammo-scrounger perk (Luck 2) moet 't vinden wel sneller gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:48 schreef Rijst het volgende:
Vind het wel raar want ik lees op internet dat Arturo Rodriguez het gewoon moet hebben.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain![]()
die perk geldt niet voor .44 ammo. Denk dat het een bug is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Alle wapenhandelaren moeten 't wel hebben, alleen is de .44 ammo minder veelvoorkomend omdat ie vrij zwaar is. Maar met ook wat punten in de ammo-scrounger perk (Luck 2) moet 't vinden wel sneller gaan.![]()
Nooit wat van gemerkt, maar .44 wapens zijn nooit mijn favoriet geweest (te weinig ammo in een clip).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
die perk geldt niet voor .44 ammo. Denk dat het een bug is.
Denk ook dat 't in de eerdere levels moeilijker te vinden is, je zult onder de level 20 misschien nog niet zoveel vinden.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain![]()
Mooi ingericht man. Wel een beetje, ehm, klinisch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Het is 1 grote verzameling van level 3 clinics en decorations, beide geven een flinke happiness boost.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mooi ingericht man. Wel een beetje, ehm, klinisch.![]()
![]()
100% is achievement dan neem ik aan? Of heb je gewoon een boel tijd over.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is 1 grote verzameling van level 3 clinics en decorations, beide geven een flinke happiness boost.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Jep, 2 seconden geleden gehaald, alleen nog level 50 worden en alles is binnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
100% is achievement dan neem ik aan? Of heb je gewoon een boel tijd over.![]()
![]()
Netjes heur. Welke was het kudtst?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jep, 2 seconden geleden gehaald, alleen nog level 50 worden en alles is binnen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Settlements naar 100%.quote:
Had niks geïnvesteerd in settlements dus moest van 8% naar 100%. Ruim 26.000 caps uitgegeven aan Clinics en al mijn companions naar Sanctuary Hills gestuurd om te gaan werken (wat ook een zaadwerk was aangezien ze allemaal bij random settlements zaten of op hun originele plek).
Na het bouwen van alles heeft de PS4 van vanmorgen 10:00 uur tot nu toe aangestaan om naar 100% te gaan want dat gaat echt heel langzaam.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drankster op 08-03-2016 18:47:08 ]![]()
Damnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Settlements naar 100%.
Had niks geïnvesteerd in settlements dus moest van 8% naar 100%. Ruim 26.000 caps uitgegeven aan Clinics en al mijn companions naar Sanctuary Hills gestuurd om te gaan werken (wat ook een zaadwerk was aangezien ze allemaal bij random settlements zaten of op hun originele plek).
Na het bouwen van alles heeft de PS4 van vanmorgen 10:00 uur tot nu toe aangestaan om naar 100% te gaan want dat gaat echt heel langzaam.
Ik had op den duur een settlement 'onbewust' op 80%, maar dat kon alleen maar te maken hebben met de enorme hoeveelheid muttfruit-boompjes en water pumps aangezien ik verder vrijwel niets had, op een enkele merchant na om m'n ammo aan te vullen. Ik kon toen ook geen logica ontdekken in de happiness-factor, aangezien andere settlements met evenveel muttfruit-boompjes op 40% zaten ofzo.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Vet. Nu al blij met m'n season pass.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Altijd al een hekel gehad aan companions in tes/fallout dus die DLC doet me exact nietsMaar leuk om te zien dat er toch een klein beetje verhaal bij zit om even door te lopen (toch?).
Conscience do cost.![]()
Idem, al heb ik er altijd één mee om te mulen.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:40 schreef ems. het volgende:
Altijd al een hekel gehad aan companions in tes/fallout dus die DLC doet me exact nietsMaar leuk om te zien dat er toch een klein beetje verhaal bij zit om even door te lopen (toch?).
![]()
Zelfs dan vermijd ik ze. Lone wanderer perk helpt daar gelukkig bij.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem, al heb ik er altijd één mee om te mulen.Conscience do cost.![]()
Heb die Mechanist (en Antagonizer) altijd een beetje zwakke personages gevonden, al helemaal om een DLC omheen te bouwen maar goed. Beetje extra verhaal is altijd leuk.
En even totaal iets anders, dit is wel nice gedaan![]()
[ Bericht 64% gewijzigd door TigerXtrm op 14-03-2016 22:57:40 ]No amount of money ever bought a second of time.![]()
Haha dat mini nuke gepiep steeds. En GODDAMMIT PRESTON hahaha. Wel geniaal dat je zoiets kan verzinnen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb die Mechanist (en Antagonizer) altijd een beetje zwakke personages gevonden, al helemaal om een DLC omheen te bouwen maar goed. Beetje extra verhaal is altijd leuk.
![]()
Linkje voor degene die ook willen
https://store.playstation(...)_00-FALLOUT4SEASPASS
(Had m zelf al gekocht)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:19 schreef Drankster het volgende:
Season Pass is gratis in de PS4 Store
Zojuist gekocht.Beetje vroeg voor 1 aprilquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Linkje voor degene die ook willen
https://store.playstation(...)_00-FALLOUT4SEASPASS
(Had m zelf al gekocht)
Kan er niets aan doen dat jij te traag bentquote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ja hallo, moest helemaal vanuit de keuken komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat jij te traag bent
Nu je daarover begint, waar blijft mijn lunch?!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo, moest helemaal vanuit de keuken komenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wat is dit ontzettend vet in elkaar gedraaid zeg.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Flesje bier![]()
Ik hoop voor jullie dat het de theme en de pass is uiteraardquote:Meanwhile, if you did manage to download it, it may not have even been the season pass at all. Although the receipt says that it is indeed for the season pass, the actual download seems to be for a “static theme”. So it looks like it was just a wallpaper folks. If you got anything different, let us know in the comments.![]()
![]()
We wachten het af. Heb Fallout 4 net van de week verkocht dus mij maakt het niet zo heel veel uit maar zal toch wel chill zijn mocht ik ooit nog Fallout 4 kopen/lenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het de theme en de pass is uiteraard![]()
Die theme heb ik ook gehad bij mn season pass paar weken terug. Hoort erbij en het lijkt gewoon te kloppen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wow net een Two Shot Laser Musket gevonden en meteen al mijn mods (inclusief 5 cranks) erop gegooid van mijn standaard Laser Musket. Damn dat ding schiet bijna iedereen met 1 shot dood![]()
![]()
Hm zit te twijfelen voor mijn survival build:
- 10 punten in luck voor een critmuch build
- 7 punten in agility voor een sneakninja build
Character zal een rifleman gunner worden, maakt geen gebruik van power armor.![]()
Moet je eens de Overseer's Guardian of Two Shot Railway Rifle vinden. Die hebben ook een 2x multiplier.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow net een Two Shot Laser Musket gevonden en meteen al mijn mods (inclusief 5 cranks) erop gegooid van mijn standaard Laser Musket. Damn dat ding schiet bijna iedereen met 1 shot dood
When all else fails, you always have delusion.![]()
Ik heb alles op 11 of 12 en het maakt volgens mij weinig uit tussen 7 punten of 11 punten in iets doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:36 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen voor mijn survival build:
- 10 punten in luck voor een critmuch build
- 7 punten in agility voor een sneakninja build
Character zal een rifleman gunner worden, maakt geen gebruik van power armor.![]()
Nog steeds aan t puzzelen met mijn survival build. Laatste puzzelstukjes vallen nu op de plaats.
Enige waar ik nog niet uitkom is de keuze tussen 8 endurance en 9 intelligence of 7 endurance en 10 intelligence![]()
![]()
Ik ben nu bijna level 30 en heb bijna al mijn perks die ik wil hebben op rank 4 of 5. Wat dat betreft vind ik het toch wel jammer dat ze dit systeem hebben gedaan. In Fallout 3 en New Vegas moest je echt je perks goed kiezen want je kon niet alles hebben. Nu moet je toch perks gaan kiezen omdat het eigenlijk moet. Dit zijn mijn main perks: Armorer, Lockpick, Gun Nut, Hacker, Scrapper, Science, Sneak en Ninja.![]()
quote:twitter:DCDeacon twitterde op maandag 21-03-2016 om 14:35:55Here are your release times for Automatron DLC for PC, Xbox One, PS4 EU and PS4 NA https://t.co/2xF1akY3Wf reageer retweet
[ Bericht 53% gewijzigd door Nibb-it op 21-03-2016 15:49:19 ]![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]twitter:DCDeacon twitterde op maandag 21-03-2016 om 14:35:55Here are your release times for Automatron DLC for PC, Xbox One, PS4 EU and PS4 NA https://t.co/2xF1akY3Wf reageer retweet
![]()
![]()
Kan iemand zo tof zijn om de pic/link/text hier los te plaatsen? Op werk kan ik die links niet openen
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Nice, ben heel benieuwd of mijn gratis season pass geldig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]twitter:DCDeacon twitterde op maandag 21-03-2016 om 14:35:55Here are your release times for Automatron DLC for PC, Xbox One, PS4 EU and PS4 NA https://t.co/2xF1akY3Wf reageer retweet
![]()
![]()
Laat het even weten!quote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice, ben heel benieuwd of mijn gratis season pass geldig is.![]()
Hoorde wel al verhalen dat mensen in de UK de seasonpass toch niet konden gebruiken. Werd als ongeldig verklaard. Hoop het voor jullie hoor, maar hou er eventueel rekening mee.
Ik baal er nog steeds van dat ik hem niet voor 30 euro meer kon kopen. Gaat lang duren om te wachten tot er een complete edition komt, maar ik ga echt geen 50 euro betalen voor een seasonpass. Hopelijk komt die nog een keertje in de aanbieding.
![]()
Fallout 3 vraagje: Ik sta op het dak van het Lady of Hope hospital. Maar de quest failed (omdat ik Fawkes bij me had). Maar ik kan dus nergens weg uit dat hospital? Kan vanaf daar niet snel reizen, en kan niet bij de deur naar Vernon Square komen
Moeten zij weten![]()
Ik ben er ook weer mee bezig, maar ik heb de quest wel kunnen afmaken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Fallout 3 vraagje: Ik sta op het dak van het Lady of Hope hospital. Maar de quest failed (omdat ik Fawkes bij me had). Maar ik kan dus nergens weg uit dat hospital? Kan vanaf daar niet snel reizen, en kan niet bij de deur naar Vernon Square komen
Ik heb 't ook nog even doorlopen, maar tenzij je die lift aan de gang krijgt op dat topterras of in het hotel (op de liftknop klikken) dan zie ik weinig alternatieven dan een oude save terug te laden.
Ondanks dat ik de quest in eerste instantie al afgemaakt had, kreeg ik bij de lift in 't hotel nog wel de optie 'repair lift' dus misschien werkt 't voor jou op 't topterras (Lady of Hope hospital).
(Daarvoor heb je wel de fission battery nodig uit de protectron in het restaurant)
[ Bericht 3% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 23-03-2016 00:55:02 ]“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain![]()
Ja, dan moet je repair op 75 hebben geloof ik. Dat heb ik helaas nog niet. Denk dat het een oude savegame laden wordt, helaas moet ik dan wel een groot stuk terug omdat je meestal over een savegame heen save.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer mee bezig, maar ik heb de quest wel kunnen afmaken.
Ik heb 't ook nog even doorlopen, maar tenzij je die lift aan de gang krijgt op dat topterras of in het hotel (op de liftknop klikken) dan zie ik weinig alternatieven dan een oude save terug te laden.
Ondanks dat ik de quest in eerste instantie al afgemaakt had, kreeg ik bij de lift in 't hotel nog wel de optie 'repair lift' dus misschien werkt 't voor jou op 't topterras (Lady of Hope hospital).
(Daarvoor heb je wel de fission battery nodig uit de protectron in het restaurant)
Had een verhaal gehoord over iemand die alle boeken op elkaar had gegooid en op die manier omhoog konMisschien dat het met een minigun lukt ofzo.
Moeten zij weten![]()
Jammer idd. Met Fallout 3 was het volgens mij veel langer drukker en levendig. Helaas valt Fallout 4 voor heel veel mensen tegen en spelen het daarom niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Vrij stil hier.. Hoe is de eerste DLC? Heb zelf nog niet kunnen spelen
Ik heb de DLC ook nog niet, maar hoor er toch wel goede verhalen. Las wel dat je door die DLC onder andere Codsworth echt super sterk kan maken door al die mods.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: