Hoe betaal je dan? Hij geeft bij mij aan 'creditcard verlopen, werk je gegevens bij' maar ik heb geen creditcard (meer)quote:
Microsoft points kopen, bijv. op livecodes.nl (er zijn vast nog wel goedkopere sites). Dan krijg je een code, die voer je in (redeem) en dan heb je gewoon het bedrag waarvoor je de microsoft points kocht als waarde op je account.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan? Hij geeft bij mij aan 'creditcard verlopen, werk je gegevens bij' maar ik heb geen creditcard (meer)
Nope, volgende maand de eerste! Dan in april, dan de derde in mei.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, geldt voor mij ook.
Verwacht dat eerst The Witcher 3 de tweede dlc online gooit en we in juni de eerste Fallout dlc krijgen.
Oh robotje Codsworth is leuk, hoor! Geinige comments bij al je acties. En goed vechten kan hij ook nog. Aan te raden! De andere companions zijn inderdaad doodsaai.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef ems. het volgende:
Ik speel nooit met companions en die dlc gaat daar geen verandering in brengen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:23 schreef poktor het volgende:
[..]
Nope, volgende maand de eerste! Dan in april, dan de derde in mei.
Haha! Snel hoor! Ik heb net 5 seconden geleden het hele draadje doorgelezen (en nogmaals gereageerd natuurlijk..)..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders quote jij ff een post van 8 dagen geleden toen Bethasa nog niets over dlc bekend had gemaakt
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef poktor het volgende:
[..]
Oh robotje Codsworth is leuk, hoor! Geinige comments bij al je acties. En goed vechten kan hij ook nog. Aan te raden! De andere companions zijn inderdaad doodsaai.
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(
Ik ook, in PS Store.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:34 schreef larry_flynt het volgende:
Zo via xbox one market ook maar een season pass voor 30 euro gekocht.
Dogmeat kan bij dat tankstation zijn waar je hem in het begin ook vond. Daar vond ik hem een keer terug en kijk daar nu standaard voor hem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.
Ondertussen stuur ik iedereen naar dezelfde kleine settlement, vind ik ze altijd weer.
Maar Dogmeat en Piper ben ik al tijden kwijt
Ik kon 'm een paar keer niet vinden, bleek hij in een willekeurig hondenhok in Sanctuary te liggen. Toen alle hondenhokken gesloopt op die in m'n huis na.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dogmeat kan bij dat tankstation zijn waar je hem in het begin ook vond. Daar vond ik hem een keer terug en kijk daar nu standaard voor hem.
In Sanctuary zijn 2 hondenhokken, waar hij kan zijn. Wist eerst ook niets van die 2e, zat hij daar te chillen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bijzonder irritant ja. Sommige companions heb ik weggestuurd, maar weet niet meer waarheen.
Ondertussen stuur ik iedereen naar dezelfde kleine settlement, vind ik ze altijd weer.
Maar Dogmeat en Piper ben ik al tijden kwijt
3quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
In Sanctuary zijn 2 hondenhokken, waar hij kan zijn. Wist eerst ook niets van die 2e, zat hij daar te chillen.
ik wacht graag tot black friday om hem dan met korting te kopen. Is er misschien ook wat meer bekend over de volgende dlc.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:40 schreef Drankster het volgende:
Slim van Bethesda om de prijs omhoog te gooien, iedereen gaat hem nog even snel scoren.
Had je 'm weggestuurd? Dan is ie daar. Ik stuur overbodige companions altijd standaard naar sanctuary, dan weet ik waar ze zijn..quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond Valentine tof, maar die kan ik nergens meer vinden :,(
In Diamond City maar daar ben je nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:47 schreef Leonos het volgende:
Ben gister begonnen met deze spelletje.
Maar nu heb ik dat robotpak gehaald en teruggegaan naar mijn geboortestad.
Nu heb ik alleen veels te veel spullen, waar kan ik die troep verkopen?
Haha, dan kom jij zeker daarna uit die kast.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In Diamond City maar daar ben je nog niet.
Je kunt een kast bouwen en daar die shit in doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |