abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159780143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Confetti het volgende:

[..]

De PvdA heeft dat inderdaad wat mij betreft al aangetoond door honderdduizenden kanslozen te importeren.

De PVV, tja. Die verdient ook wel eens een kans. Ik denk dat het goed voor het land zou zijn als de grenzen dicht zouden gaan en alle pseudo-vluchtelingen het land uitgeknikkerd zouden worden.

Je hebt niets aan democratie zonder welvaart.
De pvda heeft die geimporteerd, waar vind ik de importvergunningen?

De allochtonen uit de boerendorpen in turkije en marroko zijn nog altijd door de invloed van de VVD ism werkgevers in de jaren 60-70 hier naar toe gehaald, dus waar heb je het over?
pi_159780166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De pvda heeft die geimporteerd, waar vind ik de importvergunningen?

De allochtonen uit de boerendorpen in turkije en marroko zijn nog altijd door de invloed van de VVD ism werkgevers in de jaren 60-70 hier naar toe gehaald, dus waar heb je het over?
Ik heb het over de asielzoekers van de afgelopen 15-20 jaar. Je weet wel, al die analfabete Somaliërs en dienstplichtontduikers uit Eritrea en gelukszoekers uit Syrië die de halve wereld overreizen om hier een uitkering te pakken.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 14:56:19 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159780168
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zijn net mensen. Maar inderdaad best slim gespeeld. Het hele #niksgeleerdvanpimfortuyn dingetje is ook enigszins walgelijk te noemen :'). Mag je zeker geen kritiek hebben op Wilders anders komt de kogel van links. Als straks de Tokkiebrigade de tweede kamer in de fik steekt komt de molotovcocktail dan van rechts met PVV erop geschreven?
Nee, want dan zullen de geertdienstigen roepen dat het om AFA's gaat die zich voordoen als pvvee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 14:58:06 #54
8781 crew  Frutsel
pi_159780210
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zijn net mensen. Maar inderdaad best slim gespeeld. Het hele #niksgeleerdvanpimfortuyn dingetje is ook enigszins walgelijk te noemen :'). Mag je zeker geen kritiek hebben op Wilders anders komt de kogel van links. Als straks de Tokkiebrigade de tweede kamer in de fik steekt komt de molotovcocktail dan van rechts met PVV erop geschreven?
Dat ligt eraan... hooguit als ze alleen de fractie van Groen Links in het vizier nemen
pi_159780211
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef Re het volgende:

[..]

het is de strategische keuze van woorden die Wilders bewust maakt om dat doel te bereiken, en dat lukt blijkbaar telkens, werd het zowat doodgenegeerd door iedereen moet Spekman er weer eens wat van zeggen... en Wilders pakt zijn moment weer

goeie marketing wel
En het medium wat die marketing faciliteert nog telkens verketteren ook. :D
pi_159780445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hij wil geen quotum want je kan niet tegen mensen die vluchten voor oorlog en geweld zeggen 'jij even niet' .

Er is dus volgens deze dwaas geen alternatief. Een quotum en opvang in de regio? Nee joh, hoe kom je erop.

Jammer dat we deze idioten niet meer op een legitieme manier mondood kunnen maken, zoals een partijverbod of berechting voor het in gevaar brengen van het land.
Ja inderdaad. Op straat ophangen.
pi_159780451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan mag je ons uitleggen hoe de PVDA ons land naar de afgrond gebracht zou moeten hebben?

Welke afgrond hebben we het over?
Wat hebben ze de afgelopen 4 jaar nu voor goeds voor Nederland gedaan? En nu meehelpen met bombarderen van Syrië. Al die gelukszoekers maar toelaten. De zorg afgebroken etc etc
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 15:10:36 #58
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159780484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:09 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Wat hebben ze de afgelopen 4 jaar nu voor goeds voor Nederland gedaan? En nu meehelpen met bombarderen van Syrië. Al die gelukszoekers maar toelaten. De zorg afgebroken etc etc
Is dat allemaal en enkel en alleen de schuld van de PVDA ja? :D En wie was er 4 jaar geleden ook alweer een laffe gedoger?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159780524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:09 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Je beseft dat de zorg anders is ingericht omdat de kosten de pan uitrijzen? Geld groeit immers niet aan de boom. En nee, het niet binnenlaten van asielzoekers maakt de zorg niet meer of minder betaalbaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159780534
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Is dat allemaal en enkel en alleen de schuld van de PVDA ja? :D En wie was er 4 jaar geleden ook alweer een laffe gedoger?
Tis allemaal een pot nat hoor die politici maar die hetze die er nu gaande is tegen wilders doet mij denken aan het demoniseren van fortuyn. En ze zijn gewoon bang voor die gigantische nederlaag volgend jaar
pi_159780550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat de zorg anders is ingericht omdat de kosten de pan uitrijzen? Geld groeit immers niet aan de boom. En nee, het niet binnenlaten van asielzoekers maakt de zorg niet meer of minder betaalbaar.
Ja joh knul. Het toelaten van honderdduizenden bijstanders heeft inderdaad 0,0(nul) effect op de zorg :') .
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:13:58 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159780558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Tis allemaal een pot nat hoor die politici maar die hetze die er nu gaande is tegen wilders doet mij denken aan het demoniseren van fortuyn. En ze zijn gewoon bang voor die gigantische nederlaag volgend jaar
dus je mag geen vragen stellen bij een opmerking over "revolte" gewoon bek houden want anders ben je Volkert, of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159780576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:13 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja joh knul. Het toelaten van honderdduizenden bijstanders heeft inderdaad 0,0(nul) effect op de zorg :') .
Wat ik bedoelde, is dat er hoe dan ook bezuinigd moest worden op de zorg, ongeacht de instroom van asielzoekers.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:16:51 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159780613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:13 schreef Confetti het volgende:

[..]

in 2011 waren de gezondheidskosten 90 miljard, dus ja er zal wel invloed zijn in de promillen wellicht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159780637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie denk je wie straks de rekening gepresenteerd krijgen door die stroom gelukszoekers. Ah ik weet het al, de onderlaag/middenlaag gaat nog meer uitgekleed worden door politici
pi_159780688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Wie denk je wie straks de rekening gepresenteerd krijgen door die stroom gelukszoekers. Ah ik weet het al, de onderlaag/middenlaag gaat nog meer uitgekleed worden door politici
Ik kan mij niet herinneren dat de instroom van asielzoekers in het verleden heeft geleid tot forse lastenverzwaringen.
pi_159780758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat de instroom van asielzoekers in het verleden heeft geleid tot forse lastenverzwaringen.
Wel of niet bezuinigen is gewoon een politieke keuze. Er is geen juridisch mechanisme dat de regering tot iets verplicht.

Beter kunnen we gewoon kijken naar de totale kosten minus de opbrengsten. Vroeg of laat gaat het toch betaald worden. Dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over die kosten zegt al genoeg.
pi_159780788
:D wat een poppenkast allemaal
Zonder wrijving geen glans
pi_159780789
quote:
De Dutch Self Defense Army…………zoekt een echte goede persvoorlichter, met lef en ballen!
Pas op, de kans op TV en Radio wordt groter en groter!

_O- _O- :')_!
pi_159780819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel Wilders kan immers alleen met de VVD regeren (als dat al lukt) en als dat niet lukt kan geen andere partij om de VVD heen omdat Wilders zoveel zetels heeft.

Logische gevolg van de hoeveelheid stemmen op de PVV lijkt mij een VVD beleid, Wilders zelf is ook niet vies van wat VVD.
pi_159780822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wel of niet bezuinigen is gewoon een politieke keuze. Er is geen juridisch mechanisme dat de regering tot iets verplicht.
Dat klopt. Daarom staat het ook niet vast dat wij 'de rekening' gepresenteerd krijgen.
pi_159780828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:16 schreef Confetti het volgende:
Die Spekman is echt een staatsgevaarlijke idioot met zijn waanbeelden over multiculti en empathie. Hij blijft er maar op hameren dat vluchtelingen nergens anders dan Nederland veilig zijn.

Echt bizar.
Nadat timmerfrans heeft gezegd da 60% van de migranten uit economische redenen komen blijkt Spekman volhouden dat ze allemaal vluchten voor geweld. :')
pi_159780840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:29 schreef Confetti het volgende:

Jammer dat we deze idioten niet meer op een legitieme manier mondood kunnen maken, zoals een partijverbod of berechting voor het in gevaar brengen van het land.
Dwaas.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:27:19 #74
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_159780875
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:13 schreef Re het volgende:

[..]

dus je mag geen vragen stellen bij een opmerking over "revolte" gewoon bek houden want anders ben je Volkert, of zo
Men stelt 'vragen' over het oproepen tot een 'revolte'. Dat heeft Geert Wilders echter helemaal niet gezegd. Hij had het er over dat hij er voor vreest, sinds wanneer staat dat gelijk aan 'oproepen tot..."?

quote:
„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.”
Hij 'roept dus niet op tot...', maar 'waarschuwt voor...'! Dat is toch een groot verschil, waar Hans Spekman in dit geval, graag over heen leest om zijn punt te maken.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_159780898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Men stelt 'vragen' over het oproepen tot een 'revolte'. Dat heeft Geert Wilders echter helemaal niet gezegd. Hij had het er over dat hij er voor vreest, sinds wanneer staat dat gelijk aan 'oproepen tot..."?

[..]

Hij 'roept dus niet op tot...', maar 'waarschuwt voor...'! Dat is toch een groot verschil, waar Hans Spekman in dit geval, graag over heen leest om zijn punt te maken.
Ik lees in dat citaat eigenlijk nergens dat Geert Wilders de revolte vreest, hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')