Ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef martijnde3de het volgende:
Kan iemand de OP even aanpassen?
Huckabee, Paul, Santorum en O'Malley verplaatsen naar afgevallen kandidaten
De reacties op YouTube onder dat filmpje zijn ook hilarisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Hij begint wel heel opvallend door de mand te vallen, na het eerdere debatfiasco.
Ligt eraan hoe laat de eerste cijfers binnenkomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf jij op vanavond voor Berniegod?
#feelthebern
Ik snap nog steeds niet waarom Jeb ooit als dé kandidaat voor de GOP kon worden beschouwd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:19 schreef zarosje het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Jeb tweede wordt in NH en we na alles toch nog Hillary vs Jeb krijgen
Op basis van deze resultaten kan het niet anders dat de race Sanders - Kasich wordt!quote:Vermont Sen. Bernie Sanders and Ohio Gov. John Kasich received an early boost in the New Hampshire primary Tuesday as the first ballots were cast in the tiny town of Dixville Notch. Sanders beat rival Hillary Clinton 4-0 while Kasich beat Donald Trump 3-2 for a total of nine votes cast in a tradition that dates back to 1960.
Hahaha! Je, we zijn klaar mensen. Op naar november!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Op basis van deze resultaten kan het niet anders dat de race Sanders - Kasich wordt!
Toch wel een groot media-effect, zou ik zeggen. Misschien ook wel dat Bush qua karakter enigszins lijkt op Obama.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Jeb ooit als dé kandidaat voor de GOP kon worden beschouwd.Was het dan alleen de naam Bush en de financiers die hij achter zich kon krijgen? Had hij als gouverneur wel een beetje peper in z'n reet? Komt het alleen door Trump dat Jeb zo kleurloos lijkt en zo slecht uit de verf komt? Echt, ik snap er niks van.
Goed bezig.quote:
Dat zal niet van NH afhangen, lijkt me. Kan me wel voorstellen dat wanneer hij hier ook weer een enorm pijnlijke nederlaag leidt dat toch wel bijna niet meer te herstellen valt. Als hij nog iets van kans wil maken zal er toch wel vrij snel wat momentum moeten ontstaan. We missen nog polls met een eventueel effect van het breed uitgemeten 'Rubio kan alleen ingestudeerde riedeltjes oplepelen'-debacle, maar daarvoor leek er in de nationale polls die er kwamen toch wel een redelijke uptick voor Rubio zichtbaar. Vraag is dus of die doorzet en hij toch wel naar voren gaat komen als de establishment kandidaat, of dat één van de andere drie gaat worden of dat de establishment vote versnipperd blijft omdat ze allemaal op gaan geven. Interessant in dat opzicht is natuurlijk ook nog steeds de money race. Daarin blijven Kasich en Christie duidelijk achter bij Rubio en Bush. Rubio heeft nog het meest te besteden aan eigen geld, maar Bush heeft dan weer veruit de grootste super PACs achter zich staan, ook al hebben die inmiddels al flink met geld gesmeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:19 schreef zarosje het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Jeb tweede wordt in NH en we na alles toch nog Hillary vs Jeb krijgen
Die is nog onzichtbaarder dan O'Malley.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig.
Overigens wel grappig dat die Gilmore er nog steeds fijn tussen staat als kandidaat.
Zijn tijd komt nog. Waarschijnlijk.
Christie en Kasich zie ik geen enorme potten breken, zeker omdat ze beide nog in de race zijn. Fiorina en Carson lijken me sowieso levende lijken. Dan blijven er uiteindelijk nog maar vier over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal niet van NH afhangen, lijkt me. Kan me wel voorstellen dat wanneer hij hier ook weer een enorm pijnlijke nederlaag leidt dat toch wel bijna niet meer te herstellen valt. Als hij nog iets van kans wil maken zal er toch wel vrij snel wat momentum moeten ontstaan. We missen nog polls met een eventueel effect van het breed uitgemeten 'Rubio kan alleen ingestudeerde riedeltjes oplepelen'-debacle, maar daarvoor leek er in de nationale polls die er kwamen toch wel een redelijke uptick voor Rubio zichtbaar. Vraag is dus of die doorzet en hij toch wel naar voren gaat komen als de establishment kandidaat, of dat één van de andere drie gaat worden of dat de establishment vote versnipperd blijft omdat ze allemaal op gaan geven. Interessant in dat opzicht is natuurlijk ook nog steeds de money race. Daarin blijven Kasich en Christie duidelijk achter bij Rubio en Bush. Rubio heeft nog het meest te besteden aan eigen geld, maar Bush heeft dan weer veruit de grootste super PACs achter zich staan, ook al hebben die inmiddels al flink met geld gesmeten.
De vraag is hoe lang die andere twee dat uit weten te zingen met een beperkte budget. Campagne voeren is immers niet gratis.
Het probleem is dat het establishment van de Republikeinse partij ietwat vastgeroest is en blijkbaar niet inziet dat er wat fris bloed nodig is. Sowieso kan het geen kwaad om zo'n partijapparaat zelf regelmatig wat te verversen. Ze hebben met grote moeite de Tea Party invloed kunnen afweren, maar met dat signaal hadden ze wel iets moeten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Jeb ooit als dé kandidaat voor de GOP kon worden beschouwd.Was het dan alleen de naam Bush en de financiers die hij achter zich kon krijgen? Had hij als gouverneur wel een beetje peper in z'n reet? Komt het alleen door Trump dat Jeb zo kleurloos lijkt en zo slecht uit de verf komt? Echt, ik snap er niks van.
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Mike het volgende:
Als je echt iets leuks wil zien, moet je de start kijken van de show van Stephen Colbert van gisteren: een hilarische parodie op het rare begin van het laatste Republikeinse debat.
Is er een richttijd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat de eerste cijfers binnenkomen.
2 uur snachts sluiten de laatste stembureausquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat de eerste cijfers binnenkomen.
Aangezien Chris Martin van Coldplay bij de SuperBowl nogal werd weggeblazen door Beyoncé en Bruno Mars, kreeg hij op Twitter de bijnaam Chris Martin O'Malley....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is nog onzichtbaarder dan O'Malley.
Over 4 jaar misschien weer een kans Elf.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien Chris Martin van Coldplay bij de SuperBowl nogal werd weggeblazen door Beyoncé en Bruno Mars, kreeg hij op Twitter de bijnaam Chris Martin O'Malley....
Thanks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef L3gend het volgende:
[..]
2 uur snachts sluiten de laatste stembureaus
Gaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |