Het is vooral mijn compagne die veel binnenharkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo bedrijfsgoddelijk als u, helaas.
Maar goed, belastingmigranten zijn superieur.
Die van mij harkt veel per uur binnen, maar werkt maar halve dagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is vooral mijn compagne die veel binnenharkt.
Hmmm, wereldwijd gezien zit je daarmee al bij de 1 procent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:22 schreef GSbrder het volgende: [..] Zit toch al gauw op één-duizendste basispunt.
Minder fokker, meer werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is vooral mijn compagne die veel binnenharkt.
Wereldwijd zit elke Nederlander bij de 10%.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, wereldwijd gezien zit je daarmee al bij de 1 procent.
Ze heeft toch geen kinderen om op te letten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die van mij harkt veel per uur binnen, maar werkt maar halve dagen.
Met het Nederlandse minimumloon zit je al bij de top 4%.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, wereldwijd gezien zit je daarmee al bij de 1 procent.
Dat dwergvarken wast zichzelf niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen kinderen om op te letten?
Alsof er nog mensen fulltime werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Met het Nederlandse minimumloon zit je al bij de top 4%.
Ze heeft zo'n accessoirehondje?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dwergvarken wast zichzelf niet.
Gelukkig niet. Er is nog geen leven dier bij mij naar binnen gegaan.quote:
Daarvoor moet je in Japan zijn, daar laten ze muizen in baarmoeders kruipen enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Er is nog geen leven dier bij mij naar binnen gegaan.
Het minimum neigt dus in werkelijkheid meer naar maximum. Goede site om de linksen mee om de oren te slaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Met het Nederlandse minimumloon zit je al bij de top 4%.
Je zal maar meer dan 2.000 euro per maand uitgeven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het minimum neigt dus in werkelijkheid meer naar maximum. Goede site om de linksen mee om de oren te slaan.
Qua vermogen moet je wel een rijtjeshuis van 250k hebben om bij de top 4% te horen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het minimum neigt dus in werkelijkheid meer naar maximum. Goede site om de linksen mee om de oren te slaan.
Goh, Wilders reageert.twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 07:40:44Eerst ons land naar de afgrond brengen en dan zeggen dat ík een gevaar ben? #niksgeleerdvanpimfortuyn. https://t.co/XZb6DQI8OV reageer retweet
Uw kasteel in de Médoc is natuurlijk dan weer niet getaxeerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Qua vermogen moet je wel een rijtjeshuis van 250k hebben om bij de top 4% te horen.
Zegt allemaal niet zoveel als het nominaal in plaats van reëel inkomen meet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef Heilwasser het volgende:
Bron: http://www.globalrichlist.com/
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zegt allemaal niet zoveel als het nominaal in plaats van reëel inkomen meet.
Met zijn gePimquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Heilwasser het volgende:
Goh, Wilders reageert.twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 07:40:44Eerst ons land naar de afgrond brengen en dan zeggen dat ík een gevaar ben? #niksgeleerdvanpimfortuyn. https://t.co/XZb6DQI8OV reageer retweet
Jij ziet gewoon weer een kans om het over hamburgers te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, dat snapt toch bijna niemand.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |