abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159870664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kreeg trouwens een heel leuk kaartje van mijn sv in de bus O+
Probeerde zelfs nog even mijn man jaloers te maken (jij dit gebeurd er nou als jij zo veel weg bent) maar hij trapte er niet in, dacht dat het een kaartje van mijn beste vriendin was O+ En sowieso een vrouwen handschrift. Dus dat helpt mij erg.. Niet ver :')

De enige hint die ik heb is dat mijn sv een baby heeft en dat ik haar heb gesproken op de meet O+ mag ik nog een hintje sv? :* even kijken of ik een berichtje heb gemist, ik had laatst wel wat gevraagd..
Mijn lief,
Je pakket zit op de post, maar ondanks dat ik speciaal een brievenbuspakket had gekocht mocht het niet met de brievenbuspost mee.
Ze waren bang voor een explosie in de tas. Nouja.. dat snap je wel wanneer hij binnen is.
Maar het toeval wil dat toen ik jouw pakket op de post deed er een ander pakketje voor jouw kleine man daar op mij lag te wachten. Deze is er dus heel crea bea tegen aan getapet.

Oh ja. hints:

En en en eh.. c_/

OH! EN!
sorry.. antwoord op je vraag:
Doe ik effe joh!

Let me slytherin your chamber of secrets
pi_159870923
Lieve Bloesem,

Zal ik morgen mijn pakketje krijgen?
Nadat ik al dagen lig te hijgen?
(dat dat een heel andere oorzaak heeft
Is natuurlijk niet iets dat geeft)

Vol spanning klopt mijn hart
Dat wachten doe ik met smart.
Hopelijk een leuk einde aan een slechte week,
Want zelfs rijmen lukt voor geen steek!

Liefs!
Home is where the O+ is...
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:19:45 #183
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159870965
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja man! 'Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik jouw lootje niet heb' :+ fapsel!

Als ik had nagedacht over dobbey's afwezigheid had ik t direct moeten weten door jullie lieve reacties toen mijn valentijn op zich liet wachten.

En nadat ik de drill-instructor herkende zg ik pas de hintjes in jouw posts! O+ superlief
Haha, HAHA
oh ik heb zo'n lol gehad. En nooit hoeven liegen, want Cho beheerde het account. :) dus ik typte niets.
Snap je nu ook de tekeningen?

eerste kaartje ging over mij, polkadot, knotje, lezen, theeleut.
De tweede over Cho, pinup -> verwijzing naar haar sexy voorkomen natuurlijk, maar anders was het misschien te obvious dat ze in het leger zat. Zo kon het nog speels.
Haar blauwe laarzen. Ze is gek op suikerspinnen.
En.. ze kolft.. dus medela icoontjes en vandaar de 'pump it up'.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Faptist je staat toch bij mij op mijn verdenking lijstje op nummer een? Omdat je op mijn gerichte vragen naar hints voor mijn sv niet reageert, maar ze in een post later aan jou ook niet ontkent? En omdat de stempel op de postzegel uit jouw regio komt :')
En als ik mis zit kan ik ook opnieuw beginnen want verder komt alleen bloesem uit zh en die heeft een ander lootje :') (ok mijn topografische kennis is niet denderend maar toch :'))
:Y :Y :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door faptist op 12-02-2016 21:25:06 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:26:36 #184
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159871235
Overigens heb ik nog nooit een hint gekregen of iets dus ik wacht lekker tot mn pakketje komt.
:{w

Of was jij serieus inge? Met je wink wink. maakt allemaal niet uit! ik heb geduld!
pi_159871808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef faptist het volgende:

[..]

[..]

:D :D
pi_159871838
Ik ben altijd serieus met mijn wink wink! ;)

Maar ik heb al een andere liefde gevonden helaas...
pi_159871908
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef faptist het volgende:

[..]

Haha, HAHA
oh ik heb zo'n lol gehad. En nooit hoeven liegen, want Cho beheerde het account. :) dus ik typte niets.
Snap je nu ook de tekeningen?

eerste kaartje ging over mij, polkadot, knotje, lezen, theeleut.
De tweede over Cho, pinup -> verwijzing naar haar sexy voorkomen natuurlijk, maar anders was het misschien te obvious dat ze in het leger zat. Zo kon het nog speels.
Haar blauwe laarzen. Ze is gek op suikerspinnen.
En.. ze kolft.. dus medela icoontjes en vandaar de 'pump it up'.

[..]

Wauw die had ik er niet allemaal uitgehaald hoor!

Suikerspin niet, blauwe laarzen had ik op FB kunnen zien. Medela had ik niet herkend, en t kolven was me ook ontgaan. :@ Maar de drillsergeant en de postzegels met hint letters hielpen.

En ik was vet ontdaan, want je was nota bene bevallen in eennstippeljurk! En de tekeningen, en de letters, en de alles! Je moest het zijn!
Kwak
pi_159872726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:12 schreef cassielove87 het volgende:

[..]

Mijn lief,
Je pakket zit op de post, maar ondanks dat ik speciaal een brievenbuspakket had gekocht mocht het niet met de brievenbuspost mee.
Ze waren bang voor een explosie in de tas. Nouja.. dat snap je wel wanneer hij binnen is.
Maar het toeval wil dat toen ik jouw pakket op de post deed er een ander pakketje voor jouw kleine man daar op mij lag te wachten. Deze is er dus heel crea bea tegen aan getapet.

Oh ja. hints:

En en en eh.. c_/

OH! EN!
sorry.. antwoord op je vraag:
Doe ik effe joh!

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_159873295
Oh jongens, ik ben zo'n screwup ;( Brievenbusdoos te laat, en toen ook nog niet passend, en nu komt het dinsdag pas aan, en ik wil dit vanaf de laptop schrijven maar dat kan niet want ik lig naast een angstig jongetje dat ons hele huis heeft onder gekotst en ik viel gisteren van de trap en alles doet pijn en ik denk dat ik na deze editie nooit meer mee kan doen, dus lief lootje: het spijt me, echt. /zelfmedelijdenrant
pi_159873517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:12 schreef L-E het volgende:
Oh jongens, ik ben zo'n screwup ;( Brievenbusdoos te laat, en toen ook nog niet passend, en nu komt het dinsdag pas aan, en ik wil dit vanaf de laptop schrijven maar dat kan niet want ik lig naast een angstig jongetje dat ons hele huis heeft onder gekotst en ik viel gisteren van de trap en alles doet pijn en ik denk dat ik na deze editie nooit meer mee kan doen, dus lief lootje: het spijt me, echt. /zelfmedelijdenrant
Als je mijn Valentijn was dan zou ik het belangrijker vinden dat je lief bent voor jezelf en je liefsten.
Valentijnsdag kan prima twee dagen wachten.
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 12-02-2016 22:31:01 ]
pi_159873553
Ik ga mijn SV morgen zien O+ *O*
pi_159874082
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef TasteTheSkittles het volgende:

[..]

Je envelop is onderweg! Hoop dat je geen al te strakke gleuf hebt want het paste maar net. :'D
Hard doorduwen, alles past als je maar hard genoeg duwt O+
pi_159874294
Dit is wel een versie van goed gevulde dozen en strakke krappe gleuven he :')
pi_159874476
Oh, SV of mine: de postbode zei dat jouw doos de mooiste was die hij vandaag had gezien O+
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:46:53 #195
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159874769
valentijnsdag is maar een dag. De liefde voor altijd! <3
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:55:51 #196
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_159875067
Ik vind het ook onwijs tof dat fap en cholula mij hebben overgenomen zodat het niet in de soep liep, echt onwijs bedankt vanaf deze kant :*

En vanmiddag viel er een doosje op de mat met de strikte mededeling "na ontvangst in de koelkast plaatsen" :o
Dus daar ligt nu een geheimzinnig pakketje te wachten en ik heb geen idee van hoe of wat :X
pi_159877064
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:42 schreef ingee het volgende:
Hallo ben ik al geraden?
En mijn esveee? Mag ik een hint? Mag ik morgen voor de brievenbus liggen?
Je mag voor de brievenbud liggen mijn lief..
Maar het volume van mijn Zaad is zo overweldigend dat ik mijn doos naar je stuur :)
Hopelijk komt het niet bij de buren terecht !! :o

Deze :
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef ingee het volgende:

Vergeet je het gescheurde condoom niet schatje? Maken we een december 2016 baby. O+
Ben ik wel vergeten .. Dat is wel jammer, want op het moment heb ik wel ruimte voor een mensje in mijn buik... :@
Voor een goed gevulde gleuf...
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:05:43 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159877213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:12 schreef barreliefde het volgende:

[..]

Lieve Barrel, ging het hier ook maar zo voorspoedig ;( Ik kreeg de jongen bij de post er maar niet van overtuigd dat mijn brievenbuspakje echt heus vast wel door jouw postbus zou passen :( Hij wilde het alleen versturen als pakketje... Ik hoop heeeeel hard dat de pakjesman morgen bij je voor de deur staat!
En/of dat de voorbode misschien stiekem vandaag al bij je op de mat is gevallen..? :@
De voorbode?
eh.. ik heb wel een berichtje dat er een pakketje ligt bij mijn buurman.. Maar ik had ook nog iets besteld dus ik weet niet helemaal zeker of dat van jou is :)

en HMM.. je bent nog enigszins een mysterie voor me..
de hints op een rij :
" ons soort mensen" --> hierdoor denk ik dat je ook in het dieet topic post
dan blijf ik alleen op Kwak en SQ hangen.. maar kwak is het niet want die heeft in het haagse gewoond en SQ is het niet want die heeft niks met onderwijs ?? (toch? :o )

dus.. nu ben ik terug bij af en moet ik mensen die nooit in den haag hebben gewoond en mensen die " iets" met onderwijs bij elkaar zien te brengen :P

ik ga nog even puzzelen.. als je in de tussentijd een hint hebt.. ik hou me warm aanbevolen! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 13 februari 2016 @ 01:52:32 #199
452717 SecretShizzle
Will you be my valentine
pi_159879135
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Kom maar langs, vind ik heel erg tof O+
Morgen zijn we na 12:00 weer thuis, en dan bof
ik met zo'n SV die persoonlijk bij mij
het pakje komt brengen, ik ben heel blij!
Ik zal vanavond nog wel een gokje wagen
naar wie je bent, er begon me namelijk wel iets te dagen..
Ik zal eens in het babytopic speuren, welke stem er daar klinkt
en misschien vind ik dan wel iets dat aan jou linkt :7
morgen ga ik op pad, met gezwinde spoed
De omgeving aldaar ken ik redelijk goed
Dus weldra klop ik bij jou aan
Al enig idee wie er dan voor je deur staan?
(kind moet ook mee namelijk :+)
pi_159879896
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:52 schreef SecretShizzle het volgende:

[..]

morgen ga ik op pad, met gezwinde spoed
De omgeving aldaar ken ik redelijk goed
Dus weldra klop ik bij jou aan
Al enig idee wie er dan voor je deur staan?
(kind moet ook mee namelijk :+)
Lieve schat
M'n huis is nat
Er is lekkage
KUT IS DAT
Of ik thuis kom is de vraag
Ik laat het weten..
Zit hier te zweten ;(
Anders moet m'n man het pakje aannemen
En kan ik later nog een gokje nemen
Naar wie je bent

(Ik denk nu: Cassandra??)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 04:25:01 ]
pi_159880107
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 04:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Lieve schat
M'n huis is nat
Er is lekkage
KUT IS DAT
Of ik thuis kom is de vraag
Ik laat het weten..
Zit hier te zweten ;(
Anders moet m'n man het pakje aannemen
En kan ik later nog een gokje nemen
Naar wie je bent

(Ik denk nu: Cassandra??)
*O* wat gaf het weg? Ik woon echt bijna letterlijk om de hoek overigens, kwartier wandelen. Dus ik ben altijd in de buurt :')

Wat kut van de lekkage! Zit je ook niet mee hé ;(

Mocht je niet thuis zijn, vraag ik mijn man vandaag het door de brievenbus te doen. Hij moet net na twaalf uur weg, en we verwachten rond die tijd de postbode zelf ook. Dan kan mijn man op de terugweg even langs rijden. Als je wel thuis bent ga ik gezellig met G in de doek jou kant op wandelen en hoop ik dat ik lieve buren heb :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Cassandra87 op 13-02-2016 08:22:51 ]
pi_159880110
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

De voorbode?
eh.. ik heb wel een berichtje dat er een pakketje ligt bij mijn buurman.. Maar ik had ook nog iets besteld dus ik weet niet helemaal zeker of dat van jou is :)

en HMM.. je bent nog enigszins een mysterie voor me..
de hints op een rij :
" ons soort mensen" --> hierdoor denk ik dat je ook in het dieet topic post
dan blijf ik alleen op Kwak en SQ hangen.. maar kwak is het niet want die heeft in het haagse gewoond en SQ is het niet want die heeft niks met onderwijs ?? (toch? :o )

dus.. nu ben ik terug bij af en moet ik mensen die nooit in den haag hebben gewoond en mensen die " iets" met onderwijs bij elkaar zien te brengen :P

ik ga nog even puzzelen.. als je in de tussentijd een hint hebt.. ik hou me warm aanbevolen! O+
Ohhh dan snap ik je verwijzing naar het dieet-topic! Nope, die hint was een verwijzing naar de dichtregel daarna ;)

* je kunt zeggen wat je wilt van mijn soort mensen
(oeps, geef ik je nou zomaar een gratiz hint kado??)
maar door je heen kijken doe ik maar niet zo! *

Diëten houd ik me niet zo mee bezig (nouja, altijd een beetje, maar sinds mijn negatieve saldo aan zwangerschapskilo's (hint! Hint!) echt niet meer nodig ;) )

Verder moet je maar even op het pakketje wachten voor meer hints! Ik heb het gister naar de post gebracht (zucht, die jongen... Grrr!) dus het ligt nu nog niet op je te wachten denk ik. Het moet in elk geval een aardig afstandje afleggen! (Hint! HINT!)
Where is the love?
pi_159880544
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 07:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

*O* wat gaf het weg? Ik woon echt bijna letterlijk om de hoek overigens, kwartier wandelen. Dus ik ben altijd in de buurt :')

Wat kut van de lekkage! Zit je ook niet mee hé ;(

Mocht je niet thuis zijn, vraag ik mijn man vandaag het door de brievenbus te doen. Hij moet net na twaalf uur weg, en we verwachten rond die tijd de postbode zelf ook. Dan kan mijn man op de terugweg even langs rijden. Als je wel thuis bent ga ik gezellig met G in de doek jou kant op wandelen en hoop ik dat ik lieve buren heb :D
De kleine baby en het werken en het 'toevallig' in de buurt zijn :D .

Ik ga zo m'n man bellen wat de situatie nu is. I'll let you know!
pi_159881057
Ik lig voor m'n brievenbus ;)
pi_159881083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Loj het volgende:
Ik vond het best koud buiten, heb jij daar geen last van?
pi_159881152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:18 schreef Cwen het volgende:
Lieve Bloesem,

Zal ik morgen mijn pakketje krijgen?
Nadat ik al dagen lig te hijgen?
(dat dat een heel andere oorzaak heeft
Is natuurlijk niet iets dat geeft)

Vol spanning klopt mijn hart
Dat wachten doe ik met smart.
Hopelijk een leuk einde aan een slechte week,
Want zelfs rijmen lukt voor geen steek!

Liefs!
Ach lieve Cwen, ik hoop toch zo
Dat de postbode vandaag komt met jouw valentijnscadeau
Het is (net) op tijd met de post meegegaan
Dus nou ja, wie weet komt het op tijd bij je aan.
Smacht tot die tijd nog maar eens bij mijn kaart
Want wie het kleine niet eert, is het grote niet.. ehh waard O-)
:*
pi_159881275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Loj het volgende:
Ooh zo spann0nd!

Het is een pakketje geworden. Keurig een brievenbusdoos gehaald, platte cadeautjes, naar de brievenbus, past het niet. -O-

Dus gisteren nog haasthaast naar het postkantoor, staat daar een strenge man met een nepgleuf en wat niet past moet als pakketje. :?

Ik zeg nog ze heeft al 2 kinderen, dat rekt wel mee, maar nee. :'(
Dus ik hooooop dat er straks iemand bij je aanbelt...
pi_159881802
Ik vond een facebookende fokker die op de meet was en zich ophoudt in de woonplaats die matcht met de afzender van mijn pakket! Selvaria, ben jij mijn SV?
  zaterdag 13 februari 2016 @ 11:10:42 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159881821
hier is vandaag een pakketje aangekomen!

een aangezien die gister verstuurd is heb ik alle hoop voor alle andere pakketjes die gister verstuurd zijn! *O* O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159882249
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:10 schreef Barreltje het volgende:
hier is vandaag een pakketje aangekomen!

een aangezien die gister verstuurd is heb ik alle hoop voor alle andere pakketjes die gister verstuurd zijn! *O* O+
Woohoooooo *O*
Where is the love?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')