Dat interview met Mols herinner ik me ook nog ja. Was z'n heldenstatus meteen weer kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook leuk, die huldiging op maandagochtend om 12:00 toen. En dan zo'n interview met Mols erbij die altijd al van het Leidseplein droomde maar dit ook wel leuk vond.
Afgelopen jaar. Maar oke, dat ben ik met jullie eens dan.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sinds dit jaar.
Gaat ook niet om het bekertje. Gaat om EL.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was een prestatie geweest zoals onze campagne in de beker waarin we Twente, PSV etc. uitschakelden, en waar onze vrienden van de bond besloten de beker te splitsen in twee wedstrijden.
Sindsdien neem ik het bekertoernooi niet meer serieus. Mochten we de finale halen en mocht ik kaarten hebben verkoop ik die voor dik geld.
Ik voel al een neus groeien.
Mols een heldenstatus, Kieft als favoriete analist...quote:Op maandag 8 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat interview met Mols herinner ik me ook nog ja. Was z'n heldenstatus meteen weer kwijt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Afgelopen jaar. Maar oke, dat ben ik met jullie eens dan.
Daarnaast is de KNVB beker juist heel belangrijk voor ze omdat het de enige mogelijkheid is om de Kuip te bewonderen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef Tortugal het volgende:
Lachen die neuzen die weten dat ze geen prijs gaan pakken dit seizoen en hier nu al komen roepen dat de beker geen echte prijs is.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Maar volgens de Feyenoorders Maarten is het opeens wel een prijs en is het seizoen geslaagd wanneer de finale wordt gewonnen.
Gelachen.
Scoorde de winnende in de halve finale tegen NAC.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mols een heldenstatus, Kieft als favoriete analist...
Oké dan.
Die voelen de bui al hangen natuurlijk. Neemt niet weg dat die beker nog een hele lange weg te gaan is voor Feyenoord. Hopelijk de ommekeer in het altijd makkelijke Zwolle en dan weer in een goede vorm terecht komen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef Tortugal het volgende:
Lachen die neuzen die weten dat ze geen prijs gaan pakken dit seizoen en hier nu al komen roepen dat de beker geen echte prijs is.
Ja, en? Dat maakt je een held?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scoorde de winnende in de halve finale tegen NAC.
Ook niet opeens hoor, heb het altijd een prachtige prijs gevonden. Ik hou wel van bekertoernooien.quote:
Held was ook wat overdreven, maar hij werd na die goals tegen Zwolle en NAC wel gewaardeerd door de supporters. Dat was wel weer over na dat interview op het balkon.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scoorde de winnende in de halve finale tegen NAC.
Ik zie de charme van bekertoernooien ook wel. Het wordt beslist in één wedstrijd met de laatste twee kanshebbers. Alleen in Nederland nemen de grootste clubs de beker niet zo serieus, de vraag is of je daar wel of niet bij wilt horen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook niet opeens hoor, heb het altijd een prachtige prijs gevonden. Ik hou wel van bekertoernooien.
Gewoon pakken wat je pakken kunt. Op basis van de laatste 15 jaar hoort Feyenoord helaas in het rijtje Groningen, AZ, Twente en Utrecht en die nemen de beker stuk voor stuk zeer serieus. Als je de titel niet kunt pakken, dan de beker maar. Europees is er ook geen eer meer te behalen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie de charme van bekertoernooien ook wel. Het wordt beslist in één wedstrijd met de laatste twee kanshebbers. Alleen in Nederland nemen de grootste clubs de beker niet zo serieus, de vraag is of je daar wel of niet bij wilt horen.
Inderdaad een prachtige, klassieke, trofee. Enige minpuntje zijn die badjassen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
Weet ook niet wat er mis is met de KNVB Beker. Ouder dan de meeste Nederlandse clubs en levert sinds dit jaar ook nog een direct Europa League-ticket op. Daarmee is het, zoals al eerder gezegd, sowieso beter dan een derde plek in de competitie.
Los daarvan vind ik het ook een mooiere trofee dan die lelijke Eredivisie-schaal (wat niet wil zeggen dat ik die niet graag zie komen uiteraard).
Haha ik bedacht het me net nadat ik het tikte.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtige, klassieke, trofee. Enige minpuntje zijn die badjassen.
Edit: lol.
Feyenoord - Liverpool.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:27 schreef Vasion het volgende:
Te bedenken dat als we de EL halen we één(?) wedstrijd zonder publiek spelen.
Buiten wat je van die straf vindt: hoe zou jij dit soort dingen willen aanpakken om te zorgen dat het cijfer qua incidenten wordt teruggedrongen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Elan het volgende:
Blijft toch sneu dat 45.000 worden afgerekend op gedrag van paar honderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |