Nee eens, dat was een beetje ongelukkig verwoord. Maar you catch my drift. Het is hoe dan ook meer 'beperkend'. Voorheen mocht je alleen niet naar een bepaalde locatie en was je verder vrij te doen wat je wilde (en daar zat ook juist het probleem dan), en nu MOET je elders verschijnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste aanzet ook, maar.. die goedwillende mensen hebben waarschijnlijk niet voor niets een SV gehad.
Ja, dat is zeker zwaarder straffen. Daar ben ik het mee eens. Misschien moet je dat dan in eerste instantie een deel van de tijd opleggen. En moet dat dan alleen tijdens thuiswedstrijden, of ook tijdens uitwedstrijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee eens, dat was een beetje ongelukkig verwoord. Maar you catch my drift. Het is hoe dan ook meer 'beperkend'. Voorheen mocht je alleen niet naar een bepaalde locatie en was je verder vrij te doen wat je wilde (en daar zat ook juist het probleem dan), en nu MOET je elders verschijnen.
Overigens ben ik vóór een meldplicht, maar om even aan te geven dat ook dat als 'zwaarder straffen' gezien kan worden.
Persoonlijk zou ik het tijdens thuiswedstrijden doen, een uitwedstrijd kan je al vrij lastig op de bonnefooi meer heen. Je zou dat laatste dan weer uiteindelijk kunnen versoepelen en dan wel de rotte appels zich laten melden. Dan maak je wmb wel echt stappen om JUIST die rotte appels te pakken, en niet een hele groep welwillenden ook te slachtofferen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker zwaarder straffen. Daar ben ik het mee eens. Misschien moet je dat dan in eerste instantie een deel van de tijd opleggen. En moet dat dan alleen tijdens thuiswedstrijden, of ook tijdens uitwedstrijden?
De straf blijft hetzelfde (stadionverbod voor mensen die daar toch tweewekelijks zouden zitten). De uitvoering is alleen anders. Dat is meer wat ik poog te zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, een simpele meldingsplicht is al een extreem zware straf. Dodelijk effectief.
Hmm, het is allicht iets zwaarder. Ik vind dit echter niet in de categorie "veel zwaarder straffen" vallen. Maar dat is persoonlijke perceptiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Een meldplicht is in weze natuurlijk wel een zwaardere straf.
In plaats van dat je alleen niet op locatie X mag zijn, MOET je nu ook nog op locatie Y verschijnen. Dus best wat 'bijvangst' in de zin van dat ook de goedwillende mensen op dat moment niet voor de TV hun cluppie kunnen kijken óf met moeders de vrouw kunnen gaan winkelen.
Meh, daar zitten echt de meest uiteenlopende gevallen tussen. Van wildplassen tot het verkeerd deponeren van een suikerzakje (true story) en openlijke geweldpleging.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste aanzet ook, maar.. die goedwillende mensen hebben waarschijnlijk niet voor niets een SV gehad.
Zelfs bij een club als AZ is het in de halve finale vaak leegzat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gewauwel.
Natuurlijk hadden we hier mee willen blijven doen om het kampioenschap. En nu dat niet meer het geval is, is de hoop gevestigd op de "tweede prijs" van Nederland. Niet zo gek lijkt me.
De poging daarentegen om te doen alsof het een flutprijs is, niet alleen in Nederland maar in zo'n beetje heel Europa, is een tikkie sneu. En ook gewoon onwaar. FA-cup, DFB-pokal, Copa del Rey: stuk voor stuk grote toernooien die de topclubs maar wat graag willen winnen en dat dus ook vaak doen. In stijf uitverkocht stadions.
Henk vos Cruz, Dudek, Van Wonderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kennen jullie nog uit 1997?
weet kutkwaliteit, foto van een foto![]()
Bijna allemaal;quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kennen jullie nog uit 1997?
weet kutkwaliteit, foto van een foto![]()
Lurling kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna allemaal;
Lurling, Vos, Cruz, Dudek, ken 'm wel maar kan niet op de naam komen, Clays, van Wonderen, Schuiteman;
Graff, Boeteng, Tati, naam kwijt, van Gastel, KLoeij ofzo, ken ik niet, Korneev;
Fraser, weetniet, Zwijnenberg, Bovselt en eh.. ik dacht Glaucio maar weet 'm niet zeker.
Netjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna allemaal;
Lurling, Vos, Cruz, Dudek, ken 'm wel maar kan niet op de naam komen, Clays, van Wonderen, Schuiteman;
Graff, Boeteng, Tati, naam kwijt, van Gastel, KLoeij ofzo, ken ik niet, Korneev;
Fraser, weetniet, Zwijnenberg, Bovselt en eh.. ik dacht Glaucio maar weet 'm niet zeker.
Scoorde ooit een hele lelijke goal tegen Ajax. Ik geloof in dezelfde pot als dat Zwijnenberg een wereldgoal (in mijn herinnering was ie wel mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Elan het volgende:
Schuitemangod
Nu hoofdscout bij Rapid Wien
wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, daar zitten echt de meest uiteenlopende gevallen tussen. Van wildplassen tot het verkeerd deponeren van een suikerzakje (true story) en openlijke geweldpleging.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan alleen niet op de naam komen van de 2e van rechts middelste rij. Volgens mij was dat ook een Oostenrijker. Volkan Kahraman oid? Die keeper is Malkowski of die Hongaar Petry. Ik denk de tweede want volgens mij kwam Malkowski later. Die kon er trouwens ook geen kloot van![]()
Mooi jeugdsentiment. Na de open dag als ik thuis kwam gelijk alle spelerskaarten en de teamposter op de muren plakken![]()
Bahia, Saïdi, Collen (?), Lucius, Vlaar (?), Timmer, Lodwijks, Ekramy, v Hooijdonk, Huysegems, ?, Schreuder, Die kerel die van Utrecht overkwam (naam kwijt)quote:
Van wat ik mij kan herinneren het slechtste feyenoord dat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bahia, Saïdi, Collen (?), Lucius, Vlaar (?), Timmer, Lodwijks, Ekramy, v Hooijdonk, Huysegems, ?, Schreuder, Boschaart
?, Boussaboun, Kalou(?), Kuyt, Greene, die Belg, Guzman, Kolkka
?, Hofs, Castelen, Vincken, Drenthe, Pardo (?)
Heuze toppers dus.
Rechts van 'm is David Connolly. Die linker naast van Gastel herken ik niet. Demtradze is het ook niet geloof ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Weet je ook wie naast V Gastel zit?
Ach tuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Rechts van 'm is David Connolly. Die linker naast van Gastel herken ik niet. Demtradze is het ook niet geloof ik.
Ohja, Pascal Bosschaart. Was altijd middenvelder en moest bij ons linksback. Dat bleek hij niet te kunnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren het slechtste feyenoord dat ik gezien heb.
Gyan zit naast Hofs.
Paciorek, moest ik ook nakijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Rechts van 'm is David Connolly. Die linker naast van Gastel herken ik niet. Demtradze is het ook niet geloof ik.
Dat hoop ik ook maar ook dat Bosvelt een keer als assistent/jeugd trainer komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:56 schreef Elan het volgende:
Fraser was echt wel een kneiterhard baasje destijds.
Hoop dat hij nog een x trainer bij ons zal worden.
Heeft Bosvelt überhaupt trainerspapieren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ook dat Bosvelt een keer als assistent/jeugd trainer komt.
De helft van die spelers zou nu een onbetwiste basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren het slechtste feyenoord dat ik gezien heb.
Gyan zit naast Hofs.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De helft van die spelers zou nu een onbetwiste basisspeler zijn.
De mooisten van Willem vond ik toch Knoppert en Van Nistelrode.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef Sloggi het volgende:
Van Hanegem noemde hem altijd Paddo bij VI.
Ze wonnen anders wel mooi een prijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wel vreemd, want Kuyt vertrok in 2006 in de zomer dat Kolkka kwam. Dus waarom staan die samen op de foto, of is dat Kolkka niet?
Alleen Kuyt, Kalou en de Guzman zouden voldoen. Vlaar was toen nog erg matig. Dit ging om de 2e periode van van Hooijdonk. Was bijzonder slecht. Castelen had een aardige paar maandjes was daarna ook niets meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze wonnen anders wel mooi een prijs.
Maar zeg nou zelf, je kunt zonder al te veel moeite 7 a 8 spelers uit dat clubje pakken die gewoon meer zouden brengen dan wat er nu staat. Uiteraard Kuyt, Kalou, van Hooydonck, Castelen, de Guzman, Pardo, Vlaar.
Beide niet.quote:En dan kun je over Bahia en Bosschaart (mits op de juiste positie op het middenveld) nog discussie voeren.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze wonnen anders wel mooi een prijs.
Maar zeg nou zelf, je kunt zonder al te veel moeite 7 a 8 spelers uit dat clubje pakken die gewoon meer zouden brengen dan wat er nu staat. Uiteraard Kuyt, Kalou, van Hooydonck, Castelen, de Guzman, Pardo, Vlaar.
En dan kun je over Bahia en Bosschaart (mits op de juiste positie op het middenveld) nog discussie voeren.
Goed, de helft is misschien overdreven, maar ik denk dat je vrij eenvoudig de halve basiself van het huidige Feyenoord kunt vervangen met spelers uit de 2005-2006 selectie en dat je er dan veel beter op wordt.Al die spelers op de toppen van hun kunnen misschien ja. Die top viel helaas niet tegelijk met elkander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wel vreemd, want Kuyt vertrok in 2006 in de zomer dat Kolkka kwam. Dus waarom staan die samen op de foto, of is dat Kolkka niet?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Feyenoord-jeugdspelers Dylan Vente, Tahith Chong, Jordy Wehrmann en Tyrell Malacia hebben dinsdag met Oranje onder de 17 met 2-0 gewonnen van Engeland onder de 17. Feyenoord-jeugdspelers Vente en Chong waren beide trefzeker tegen de Engelsen en zorgden daarmee voor de overwinning.
De wedstrijd was onderdeel van een vierlanden toernooi waar het Nederlands jeugdteam eerder verloor van Duitsland onder de 17 (0-1) en gelijkspeelde tegen gastland Portugal onder de 17 (1-1). In deze wedstrijden was geen Feyenoorder trefzeker.
Kuyt vertrok aan het einde van de transferperiode, Kolkka (quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef BadderHaring het volgende:
[...]
Overigens wel vreemd, want Kuyt vertrok in 2006 in de zomer dat Kolkka kwam. Dus waarom staan die samen op de foto, of is dat Kolkka niet?
Keurig. Bonusvraag, alleen voor de ekte ekte, rechts:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Owoeri, Ingjatovic, Larsen, Lumb, Burgerking, Lee, Leonard, Simon, Bruno Basto, De Graaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |