Met een buk-raket uit de lucht geschoten, geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn die bijen neergestort of gewoon netjes geland?
Had je zelf maar een topic moeten openen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de OP trouwens wel wat kaal voor een Specularium SC.
Er zou wel iets over de hol van Kingstown in kunnen ofzo ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de OP trouwens wel wat kaal voor een Specularium SC.
Omg bestaat die site echt? Nice.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
NIEUW: is Fylax al mod? Kijk op www.is-fylax-al-mod.nl
Ja ook.quote:
We noemen Specularium hier altijd Harry...quote:
....quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We noemen Specularium hier altijd Harry...
En aangezien hij nu kan bannen, leek Harry Bannink me wel geschikt.
meen je dat echt sireus? maar hij is toch geen moderator?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We noemen Specularium hier altijd Harry...
En aangezien hij nu kan bannen, leek Harry Bannink me wel geschikt.
Dat deed ik al toen ik gewoon blauw was.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo gauw hun naam donkerblauw wordt, gaan mensen hier slechte muziek delen.
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meen je dat echt sireus? maar hij is toch geen moderator?
Blijf je modden op NWS?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.
ik heb je niet vaak gezien op het nws.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.
moderator zou wel iets voor mij zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik zou geen goede mod zijn op NWS.
dat is helemaal niet waar. en ik ken elfletterig ook niet eens zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
matthias is een grapjas hoor, vast een broertje van Elfletterig.
Iemand die zinnen consequent zonder hoofdletter begint, is eerder familie va sp3c dan van mij.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
matthias is een grapjas hoor, vast een broertje van Elfletterig.
Omdat ik een onzichtbare mod ben.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb je niet vaak gezien op het nws.
wauw meen je dat nou......dus je kijkt altijd mee met onze discusies?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik een onzichtbare mod ben.
Soort Batman.
Al die gare splitsquotes van Elflettering moet ik steeds lezen ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw meen je dat nou......dus je kijkt altijd mee met onze discusies?
hahahahaha ja echt he..... plus heeft ie altijd een heel verhaal. vind ik altijd zo vermoeind om te lezen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al die gare splitsquotes van Elflettering moet ik steeds lezen ja.
Van wie ben je een kloon?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hahahahaha ja echt he..... plus heeft ie altijd een heel verhaal. vind ik altijd zo vermoeind om te lezen.
Hij is de dreiging die flappert door de nachtquote:Op maandag 8 februari 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw meen je dat nou......dus je kijkt altijd mee met onze discusies?
Boven of onder?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de OP trouwens wel wat kaal
Gefeliciteerd Mijnheer Spec.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik een onzichtbare mod ben.
Soort Batman.
's Nachts na tweeënquote:Op maandag 8 februari 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Timmm is er, nu is het echt feest.
Je kunt toch ook gaan slapen?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil zo slapen, mag ik een ban?
Dat heb jij weer mooi gezegd timmm.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef timmmmm het volgende:
En aan een verlossing van dit hatelijke bestaan natuurlijk, maar dat mag voor zich spreken
Ik moet steeds om dit soort posts lachen maar ik ging al naar de hel.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, ik heb me eigenlijk nog nooit zo kut gevoeld als nu, en normaal ben ik al niet bepaald het stralendste lichtje in de kandelaar. Het is een godswonder dat ik elke dag nog gewoon wakker word, dat mijn uitgeputte, levenloze lijf toch door blijft ademen.
Enige wat nog open is zijn Turken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef timmmmm het volgende:
waar kan ik rond deze tijd nog pizza scoren jongens?
Hoi Antoine.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben echt geen kloon. ik ben eigenlijk nog vrij nieuw hiero..... anderhalve maand ongeveer.
Hopen dat Triggerstengel zo nog even langskomt dan, kan hij een neef aansporen even langs te komen hierquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Enige wat nog open is zijn Turken.
Dat moet iedereen die hier nieuw is ondergaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net nieuw en dan slinger jij al zulke beledigingen naar zijn kop
Dank je, Mani.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Verschrikkelijk gefeliciteerd Specularium.
Ik had laatst over een app gelezen gemaakt door drie studenten die allerlei dingen voor je regelen op welk tijdstip dan ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef timmmmm het volgende:
waar kan ik rond deze tijd nog pizza scoren jongens?
Heeft timmm behoefte aan een lama over een uurtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had laatst over een app gelezen gemaakt door drie studenten die allerlei dingen voor je regelen op welk tijdstip dan ook.
Zelfs lama's.
Erhm, eens denken hoe 't ook alweer heet.
Ja, omdat onze veldrijders een stel chokende homofielen zijn. Dus nu heb ik een lelijke kut Colombiaan als UI.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef Specularium het volgende:
Waarom die UI, weer een weddenschap verloren?
quote:
Volgende week zal ik een UI van Hillary Clinton nemen. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie liever gewoon een lekker wijf, dan heb ik tenminste nog één positieve associatie met Mani
Nee, maar ik wens je veel plezier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week zal ik Hillary Clinton nemen. Lijkt dat je wat?
Ze heeft er niet zo'n zin in, maar het is wel goed voor haar ego als ze weet dat ze jou wel aan het lijntje kan houden, of wat vind jij ingewikkeld.quote:
Dat ze heel verliefd is en mij wel wil, maar door haar persoonlijke way of life een relatie as it was erg benauwend enz vindt. Dus gaan we kijken of we misschien wat veranderingen kunnen maken zodat het voor beiden prettig is. Want dat we elkaar willen en niet zonder elkaar kunnen, is wel zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft er niet zo'n zin in, maar het is wel goed voor haar ego als ze weet dat ze jou wel aan het lijntje kan houden, of wat vind jij ingewikkeld.
Hoezo? Gewoon interesse, paardenlul. Mag dat ook al niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk wel, graag zelfs.(she/her)
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ze heel verliefd is en mij wel wil, maar door haar persoonlijke way of life een relatie as it was erg benauwend enz vindt. Dus gaan we kijken of we misschien wat veranderingen kunnen maken zodat het voor beiden prettig is. Want dat we elkaar willen en niet zonder elkaar kunnen, is wel zeker.Hoogsensitief zijn is de grootste bullshit die er bestaat. Zweefteverij bedacht door psychologen om lekker veel mensen binnen te lokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk wel, graag zelfs.
http://femkedegrijs.com/5-hsp-kenmerken/
Je moet die kenmerken eens lezen, lachen gieren brullen. Maar wel sip voor dat meisje, dat ze zich dat aan heeft laten praten door een of andere pannenkoekLaffe huichelaar
Is dat bullshit ja? Had al zo'n vermoeden ergens in m'n achterhoofd. Nja, iemand heeft het ooit eens tegen haar verteld, en ze is er laatst allemaal dingen over gaan zoeken en kan zich er erg mee relaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoogsensitief zijn is de grootste bullshit die er bestaat. Zweefteverij bedacht door psychologen om lekker veel mensen binnen te lokken
http://femkedegrijs.com/5-hsp-kenmerken/
Je moet die kenmerken eens lezen, lachen gieren brullen. Maar wel sip voor dat meisje, dat ze zich dat aan heeft laten praten door een of andere pannenkoek
De naam komt niet in me op, helaasch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft timmm behoefte aan een lama over een uurtje?
Weet jij hier meer over?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
De naam komt niet in me op, helaasch.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:34 schreef moemoe het volgende:
Jawel, maar ik laat me daar verder niet echt over uit.
Nee, het zijn gewoon karaktereigenschappen. maar volgens eerdergenoemde boeven wel dus. Daar 'heb je hulp bij nodig' zodat ze vervolgens minstens 30 sessies lekker kunnen cashen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
Mja, hoogsensitief zijn hoeft toch niet slecht te zijn?
Hmm ja. Ze wil er gewoon achter komen waarom ze op bepaalde manieren handelt en reageert.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon karaktereigenschappen. maar volgens eerdergenoemde boeven wel dus. Daar 'heb je hulp bij nodig' zodat ze vervolgens minstens 30 sessies lekker kunnen cashen.
Is helemaal niet slecht, is gewoon hoe je bent. Nou en?
Nou ja, dat is vrij simpel opgelost. Dingen werken best simpel. Als je iets niet zo en zo wil, doe je het niet zo en zo maar zus en zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm ja. Ze wil er gewoon achter komen waarom ze op bepaalde manieren handelt en reageert.
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een glas water op mijn laptop gezet, moemoe. Kan je het zo zegenen dat ik het drinken ervan niet overleef?
Sleep well en succes morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Moet morgen nog even een sollicitatie doen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:53 schreef LTVDK het volgende:
Jezus tim, van dat gezwets van jou word ik zelf depressief.
Wow, diep Specu. Wel verwacht dit.quote:
Vraag maar aan Arno's exen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant fylax, hoe labieler de dames zijn, hoe beter in bed.
'Don't stick your dick in crazy'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg niets over mijn bedleven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik was het hele huis aan het afzoeken voor eten. Helemaal niks in huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een halve kilo kaas op aan het eten
En dan deel je niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een halve kilo kaas op aan het eten
Hoe groot is die lintworm eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was het hele huis aan het afzoeken voor eten. Helemaal niks in huis.Heb toen maar wat plakjes ham op, stukje gerookte kip en toen zag ik in de vriezer van die Mora-snacks. Die heb ik in de airfryer gedaan, maar nu heb ik weer honger MAAR ER IS NU ECHT HELEMAAL NIKS MEER
geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe groot is die lintworm eigenlijk?
Hoeveel mora snacks zaten er in die doos?quote:
Oh wow. Ik had laatst Macontbijt. 2 Egg Mcmuffins en de Pancakes met stroop. Vet lekker man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
VERDOMME ZEG JE DIT NU EXPRES
BEN NIET GEWEEST
6 van deze dingenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoeveel mora snacks zaten er in die doos?
Ik zag het, lekker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wow. Ik had laatst Macontbijt. 2 Egg Mcmuffins en de Pancakes met stroop. Vet lekker man.
6 van die dozen??quote:
ow ik schrok al, anders zat die worm echt van de sluitspier tot de maag.quote:
Dat is geen echt eten. Fylax wil Mcnuggets.quote:
Een hele appel vult anders behoorlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geen echt eten. Fylax wil Mcnuggets.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:15 schreef Mani89 het volgende:
Dat is wel een tikkeltje truttig hoor moemoe. Drink je wel eens gewoon bier?
Ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:13 schreef moemoe het volgende:
Ik geniet van heerlijke maiswafels met küttenkäse.
Zijn echt lekkere dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook een oven.
Komt dichtbij zo, binnenkort even halen.
Daarna zien ze er niet zo goed meer uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik val op alles wat er enigszins goed uit ziet.
Moeten ze maar meewerken hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarna zien ze er niet zo goed meer uit.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:31 schreef Nizno het volgende:
Goed heren en dame. Ik wens u allen een fijne nacht.
Trusten Nizno.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:31 schreef Nizno het volgende:
Goed heren en dame. Ik wens u allen een fijne nacht.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:37 schreef timmmmm het volgende:
Waarom mogen wij geen grapjes over Fylax' moeder maken, maar heeft hij er wel een in zijn sig staan?
Lekker in de stoofquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:39 schreef Mani89 het volgende:
Hallo ochtendploeg ik ga nu naar een konijnenopvang.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)t-het-allemaal.dhtmlquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had laatst over een app gelezen gemaakt door drie studenten die allerlei dingen voor je regelen op welk tijdstip dan ook.
Zelfs lama's.
Erhm, eens denken hoe 't ook alweer heet.
Ik denk dat die pizza nu wel op een normale manier besteld kan worden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)t-het-allemaal.dhtml
Het waren kamelen in plaats van lama's, maar uButler is de naam van de app.
Voor Android te gebruiken.
Pas na 17u meestal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat die pizza nu wel op een normale manier besteld kan worden hoor.
Gefeliciteerd! Het gouden FA-duo is eindelijk compleet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb me al een aantal dagen kunnen voorbereiden.
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, nou bedankt hoor mevrouwtje theelepel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:19 schreef Specularium het volgende:
Die punkvogels zitten hier ook in het park.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk Uccie, ik ben je familie tegengekomen.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
Jij herkent ze wel. Users als Harry niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Uccie het volgende:
Vooral om de grasparkiet, maar elf denkt dat we die niet zien.
Jawel, ik heb regelmatig met die vliegende aids te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij herkent ze wel. Users als Harry niet.
Harry is hopelijk zijn userstatus niet geheel ontstegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij herkent ze wel. Users als Harry niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van harte Specu met je fantastische promotie
Dank jullie wel.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Harry is hopelijk zijn userstatus niet geheel ontstegen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van harte Specu met je fantastische promotie
wauw!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet alleen nog deze...
[ afbeelding ]
Wat vind je van de Singel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De leef is hard.
Net n halfuurtje thuis. gr
Elfletterig moet nog wakker worden joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De leef is hard.
Net n halfuurtje thuis. gr
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
timmmmm woont dan ook niet in Utrecht, lamlul.
Jij hoort bij de ochtendcrew, ga eens van FOK! afquote:
Jij hoort nergens meer bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij hoort bij de ochtendcrew, ga eens van FOK! af
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat lelijke spul zit er nogsteeds hé
Pest die jongen eens niet zoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
timmmmm er was een item over euthanasie bij DWDD.
beetje laat wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef YokiKater het volgende:
Vlees ligt in de pan, yum yum yum yum yum!
Mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke....... ik bedoelde het niet verkeerd hoor.
das helemaal waar. al zou het om 2 uur snachts zijn is het nog geen probleem toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
MooiHet is namelijk nooit te laat voor vlees!
Iedereen hier doet net alsof ze een leven hebben maar ze lezen wel mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
das helemaal waar. al zou het om 2 uur snachts zijn is het nog geen probleem toch?
pfffff ik verveel me een beetje. het lijkt wel alsof niemand nu online is ofzo.
#Retweetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen hier doet net alsof ze een leven hebben maar ze lezen wel mee.
Vooral die LTKDV.
pfffff ik merk het idd. alles word hier goed in de gaten gehouden dat is mij wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen hier doet net alsof ze een leven hebben maar ze lezen wel mee.
Vooral die LTKDV.
Kom jij ook uit Den Haag?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pfffff ik merk het idd. alles word hier goed in de gaten gehouden dat is mij wel duidelijk.
Sinds 2008.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij plaatjes waarvan je denkt dat ze grappig zijn
poeh dat is toch een hele tijd he. dan zijn die anderhalve maand dat ik hier zit niks vergeleken bij.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
poeh dat is toch een hele tijd he. dan zijn die anderhalve maand dat ik hier zit niks vergeleken bij.
Door welk topic ben je hier terecht gekomen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
poeh dat is toch een hele tijd he. dan zijn die anderhalve maand dat ik hier zit niks vergeleken bij.
Yep, ik zet het net op tafel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja toch....is je vlees al gaar?
meestal zit ik veel op nws enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door welk topic ben je hier terecht gekomen?
oehquote:
en? zit je op dit moment lekker te eten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
joh wat lekker! ik zou zegen eet smakelijk
Ga je nou tegen jezelf zitten praten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en? zit je op dit moment lekker te eten?
Nee joh, niks erbij. Ik had eerder gewoon bammetjes gegeten. Dat was dus niet genoeg en ik voelde me net als een soort Mani, dan is vlees de enige oplossing. Rode bandana, alles.quote:
shit niet weer!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nou tegen jezelf zitten praten?
toch wel een sausje ofzo joooohquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, niks erbij. Ik had eerder gewoon bammetjes gegeten. Dat was dus niet genoeg en ik voelde me net als een soort Mani, dan is vlees de enige oplossing. Rode bandana, alles.
Dat is een kwartier geleden man, dat zit al in mijn buikje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en? zit je op dit moment lekker te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |