Met een buk-raket uit de lucht geschoten, geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn die bijen neergestort of gewoon netjes geland?
Had je zelf maar een topic moeten openen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de OP trouwens wel wat kaal voor een Specularium SC.
Er zou wel iets over de hol van Kingstown in kunnen ofzo ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de OP trouwens wel wat kaal voor een Specularium SC.
Omg bestaat die site echt? Nice.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
NIEUW: is Fylax al mod? Kijk op www.is-fylax-al-mod.nl
Ja ook.quote:
We noemen Specularium hier altijd Harry...quote:
....quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We noemen Specularium hier altijd Harry...
En aangezien hij nu kan bannen, leek Harry Bannink me wel geschikt.
meen je dat echt sireus? maar hij is toch geen moderator?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We noemen Specularium hier altijd Harry...
En aangezien hij nu kan bannen, leek Harry Bannink me wel geschikt.
Dat deed ik al toen ik gewoon blauw was.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo gauw hun naam donkerblauw wordt, gaan mensen hier slechte muziek delen.
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meen je dat echt sireus? maar hij is toch geen moderator?
Blijf je modden op NWS?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.
ik heb je niet vaak gezien op het nws.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben vanaf augustus 2013 moderator van NWS, en nu FA.
moderator zou wel iets voor mij zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik zou geen goede mod zijn op NWS.
dat is helemaal niet waar. en ik ken elfletterig ook niet eens zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
matthias is een grapjas hoor, vast een broertje van Elfletterig.
Iemand die zinnen consequent zonder hoofdletter begint, is eerder familie va sp3c dan van mij.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
matthias is een grapjas hoor, vast een broertje van Elfletterig.
Omdat ik een onzichtbare mod ben.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb je niet vaak gezien op het nws.
wauw meen je dat nou......dus je kijkt altijd mee met onze discusies?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik een onzichtbare mod ben.
Soort Batman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |