Rond een uur of 4 gaat het om de medaillesquote:
Ik zie hem over 2 jaar nog wel een keer pieken op de mass start.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lee moet echt stoppen met rijden, wordt met jaar minder zo
Hij had wel een snelle slotronde!1!quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lee moet echt stoppen met rijden, wordt met jaar minder zo
Dat zal dan zijn laatste kunstje wordenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem over 2 jaar nog wel een keer pieken op de mass start.
Ja, en bij de massastart is het belangrijk om niet het Tom Boonen-syndroom te hebben. Als je bekend staat als de beste in de koers dan laat niemand jou rijden en kan een ander er met de winst vandoor gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem over 2 jaar nog wel een keer pieken op de mass start.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef roos85 het volgende:
Die toernooien op de buitenbaan waren juist tof, mogen van mij weer terugkomen.
Zelfs dat NK in Amsterdam was mooiquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Weer 's wat anders dan zo'n steriele hal.
Die toernooien in Boedapest en Inzell
Met die bazenomroeperquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs dat NK in Amsterdam was mooi
Oh dat wordt geen medaillje dan.quote:
Zilver denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat wordt geen medaillje dan.
Daar ging wat mis jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:54 schreef heywoodu het volgende:
"Viervoudig winnaar van wereldkampioen goud"
Nouja het bekt niet heel lekker, wereldkampioen goud.quote:
wordt lastig hoorquote:
Mowah net niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:59 schreef franklop het volgende:
Als hij het volhoudt kan hij nog <13.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |