Bedankt voor de aangeboden hulp, maar het gaat niet nodig zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Kun je me (via DM of PM) de coordinaten, adres of andere nadere indicatie van de cache geven, dan ga ik eens kijken welke het is. Het kan ook een raadsel zijn, en dan kan het nog lastig zijn om de goede te vinden. Misschien kan ik je ook wel in contact brengen met de owner. Mocht het een raadsel zijn dan kan ik beter nu het uitzoekwerk doen, dan als het echt een probleem is.
Jazeker, de meesten die ik tegengekomen ben tot nu toe zijn leuke mensen..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Tot nu toe allemaal aardige mensen trouwens, de geocachers.
Op Facebook is er een groep genaamd Trackable Rescue:quote:Op maandag 14 maart 2016 16:18 schreef Reintji het volgende:
Ik heb een trackable zelf gemarkeerd als vermist. Mocht deze nog een keer ergens opduikelen, is deze door de vinder dan alsnog te loggen?
Een trackable is altijd via een "grab" log te pakken te krijgen zodat deze weer netjes verder kan.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:18 schreef Reintji het volgende:
Ik heb een trackable zelf gemarkeerd als vermist. Mocht deze nog een keer ergens opduikelen, is deze door de vinder dan alsnog te loggen?
Deurzer Trail is wel een aanrader, is een mooi gebied waar je doorheen wandelt, de caches waren goed te vinden en het was toen ik 'm liep lekker rustig, dus weinig last van dreuzels.quote:'Anloo 1572... Zij die anders was' (GC296N7 multi van ca. 6km)
'Deurzer Trail' (GC45CEM en verder, 25 traditionals ca. 6km)
'De verloren sieraden' (GC39Z40, multi van ca. 3km) --> Deze kan evt samen met een andere als de kinderen nog puf hebben
Ik heb er twee onder de 10 en die lopen met gemak 10km. Afgelopen zomer nog in de Algarve bij 28 graden een multi van 9km met ze gedaan. Uiteraard wel petjes, insmeren en voldoende drinken, maar ze vinden het geweldig!quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:12 schreef cbf600 het volgende:
Deurzer Trail' (GC45CEM) hebben wij ook gelopen. Maar de afstand voor kleine kinderen (dus onder 10 jaar) lijkt me een probleem. Omgeving om te lopen is wel verrassend.
Je gaat iets te vroeg in het seizoen, anders kan je langs deze route veel bramen plukken. Dus ook leuk voor kinderen om te doen. Wij hadden gelukkig een extra plastic bakje bij ons :-)
Met andere caches in deze omgeving heb ik geen ervaring.
Bij een pocket query kun je dat instellenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:49 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is het mogelijk om een overzicht te krijgen van bijvoorbeeld alleen maar grote caches in een bepaalde omgeving?
Of een overzicht waarin geen nano caches worden weergegeven?
Via de officiële website zie ik alleen dat je (als premium member) in de map kunt filteren op cache type, maar niet op size.
Ja hoor, via de filters die je kunt instellen onder de zoekopties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:49 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Via de officiële website zie ik alleen dat je (als premium member) in de map kunt filteren op cache type, maar niet op size.
Bij mij toch niet hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:35 schreef Reintji het volgende:
In de app kan het sowieso als niet premium member.
Via de website via deze link en klik op: add filtersquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:46 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Bij mij toch niet hoor.
Via de website ook niet helaas.
Sorry, ik had niet begrepen dat je geen premium account hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:01 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ben (nog) geen premium
[ afbeelding ]
Ken alleen de iPhone app, maar daar kan ik bij uitgebreid zoeken (vanaf het hoofdmenu) sorteren op type, moeilijkheidsgraad, terrein en cachegrootte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:46 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Bij mij toch niet hoor.
Via de website ook niet helaas.
'LIGHTNING - Disco Symphony DISCO 1979'quote:Op woensdag 23 maart 2016 07:56 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen,
dit plaatje moet een titel/artiest uitbeelden. Iemand enig idee welk nummer dat zou kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Helaas, dat is 'm niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:57 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
'LIGHTNING - Disco Symphony DISCO 1979'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |