Yep! Redelijk wat caches gedaan. Voornamelijk aan de N-O kant van de stad. Wanneer de "minicachers" er zin in hebben. Volgende week ook naar het schrikkel-event op de grote markt iig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Bijna. Ik werk in Groningen (in de buurt van de cache) en woon net over de grens in Duitsland.
Maar een groot deel van m'n leven speelt wel in Groningen e.o. af.
Jij woont in Grunn?
Dat ziet er ook leuk uit. Dank voor de tipquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel in juni naar de Giga in Essen (Duitsland)
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef Rockfire het volgende:
En dat vergat ik dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nachtcache lijkt me leuk om een keer te doen, wie weet als de kinderen wat groter zijn...
[ Bericht 6% gewijzigd door Nijna op 23-02-2016 16:17:39 ]Fake it till you make it...
Ik heb ook een minicacher mee. Schatzoekertjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yep! Redelijk wat caches gedaan. Voornamelijk aan de N-O kant van de stad. Wanneer de "minicachers" er zin in hebben. Volgende week ook naar het schrikkel-event op de grote markt iig.
Hoe oud zijn ze nu? Er is er 1 speciaal voor kinderen zag ik laatst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:04 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dat vergat ik dus....
Nachtcache lijkt me leuk om een keer te doen, wie weet als de kinderen wat groter zijn...
Vond deze wel leuk, zoektocht naar dieren en langs loslopende 'wilde' paarden. http://coord.info/GC5Y4KCquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Nijna het volgende:
6 en 8 en ze roepen steeds dat ze geocachen niet leuk vinden, maar als we onderweg zijn dan hebben ze ook wel weer lol. En die jongste die heeft echt een speurneus. Staan wij nog rond te kijken en de jongste zegt dan:"hey dat is verdacht"
en regelmatig is dat inderdaad "de plek"
.
Speciaal voor kinderen is wel leuk! Sowieso, als iemand nog leuke kindercaches weet, liefst een beetje in de buurt (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, bovenste stukje Gelderland).
Wat lekkers in de tas en mijn dochter is klaar om te gaan Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Nijna het volgende:
6 en 8 en ze roepen steeds dat ze geocachen niet leuk vinden, maar als we onderweg zijn dan hebben ze ook wel weer lol. En die jongste die heeft echt een speurneus. Staan wij nog rond te kijken en de jongste zegt dan:"hey dat is verdacht"
en regelmatig is dat inderdaad "de plek"
.
Speciaal voor kinderen is wel leuk! Sowieso, als iemand nog leuke kindercaches weet, liefst een beetje in de buurt (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, bovenste stukje Gelderland).
Paarden is een soort toverwoord hierquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:45 schreef Remcaw het volgende:
[..]
Vond deze wel leuk, zoektocht naar dieren en langs loslopende 'wilde' paarden. http://coord.info/GC5Y4KC
Wat lekkers in de tas is hier ook wel een eerste eisquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat lekkers in de tas en mijn dochter is klaar om te gaan Haha.
Maar ze mag dan ook met de attributen spelen. Vindt ze het leukste vermoed ik.
Waar is de TB opgedoken? Ik heb toevallig zaterdag 2 losgelaten die ik via via had gekregen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Nijna het volgende:
Ik stond gisteren bij een cache waar ik dus geen geschikte tool voor bij me had...
Ik heb nog overwogen om mn reservezonnebril die in de auto ligt op te offeren om er een geschikt tooltje van te buigen, maar toch maar niet gedaan... Inmiddels ook een stevige haarspeld in mn bakje in de tas gestopt, eens kijken of we ook nog ergens een stukje stevig ijzerdraad oid hebben liggen.
Andere cache wel gevonden. We wilden met dit mooie weer vandaag even het bos in, maar de oudste (8) heeft er zo'n drama van gemaakt dat voor mij de lol er wel vanaf is. Wellicht dat ik straks lekker in mn uppie ga, RUST.
Onze TB is eindelijk weer ergens opgedoken... ben benieuwd hoe de reis verder gaat...
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Bijna. Ik werk in Groningen (in de buurt van de cache) en woon net over de grens in Duitsland.
Maar een groot deel van m'n leven speelt wel in Groningen e.o. af.
Jij woont in Grunn?
Gezellig!quote:
Ja, wij gaan naar Delfzijl.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Gezellig!
Ga je ook nog naar het event vanavond?
Fok!geocache meet?quote:
Ik ben net in Oostwold geweest.quote:
Haha wellicht. Was druk op de grote markt. Was ook een reviewer die Groundspeak community volunteer TB's uitdeelde.quote:
Ik had geen zin om weer helemaal terug te rijden of om 2 uur te wachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Haha wellicht. Was druk op de grote markt. Was ook een reviewer die Groundspeak community volunteer TB's uitdeelde.
Duitsland, tussen Meppen en Haselünnequote:Op maandag 29 februari 2016 14:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar is de TB opgedoken? Ik heb toevallig zaterdag 2 losgelaten die ik via via had gekregen.
Officieel zal je er toestemming voor moeten hebben. Maar ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:49 schreef Nijna het volgende:
Weten jullie ook of je voor een sticker of aluminium plaatje met aanwijzingen op een (lantaarn)paaltje of verkeersbord ook toestemming moet vragen of kan je dat gewoon opplakken zeg maar?
Je kunt premiums niet meer op de kaart zien, zag ik net (even met zoons account ingelogd). Voorheen kon je vanaf de kaart bij de beschrijving op loggen klikken, lukt dus niet meer. Ik ken zelf geen andere manier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:58 schreef Jojogirl het volgende:
Weet iemand hier of er nog een achterdeurtje is om PM caches te loggen zonder betaald account? M'n zoontje wil namelijk graag een eigen account om zelf ook te kunnen loggen maar we hebben hier veel pm caches die hij dan dus niet kan loggen. Nou waren er vroeger talloze manieren om dat wel te kunnen doen, maar die lijken allemaal niet meer te werken. Is het helemaal dichtgetimmerd tegenwoordig of kan 't toch nog op de één of andere manier?
In principe niet nee, pas als de owner hem deactiveert. Of wanneer er onderhoud nodig is, dit gerapporteerd wordt maar de owner laat niets van zich horen. Dan zal de reviewer hem uiteindelijk archiveren.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een vraagje
Verdwijnt een geocache ook weer? Hoe / na hoeveel tijd?
Er zijn er bij ons in de buurt een paar geplaatst, waarvan eentje op ons terrein. Dat is prima, maar na een maand of vier vraag ik me af of het ding ooit ook weer weggaat.
Ok duidelijk. Dank!quote:Op zondag 6 maart 2016 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In principe niet nee, pas als de owner hem deactiveert. Of wanneer er onderhoud nodig is, dit gerapporteerd wordt maar de owner laat niets van zich horen. Dan zal de reviewer hem uiteindelijk archiveren.
"Op ons terrein" klinkt als eigen grond. In Nederland moet daar toestemming voor gevraagd zijn. Als dat niet gedaan is kun je erover klagen en dan gaat hij ook weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef sigme het volgende:
Er zijn er bij ons in de buurt een paar geplaatst, waarvan eentje op ons terrein. Dat is prima, maar na een maand of vier vraag ik me af of het ding ooit ook weer weggaat.
Waar / hoe kan ik erover klagen? Het is eigen grondquote:Op zondag 6 maart 2016 09:29 schreef qltel het volgende:
[..]
"Op ons terrein" klinkt als eigen grond. In Nederland moet daar toestemming voor gevraagd zijn. Als dat niet gedaan is kun je erover klagen en dan gaat hij ook weg.
Als je me doorgeeft waar dat ding precies ligt dan neem ik wel even contact op met de owner. Dat is de vriendelijkste manier..quote:Op zondag 6 maart 2016 10:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar / hoe kan ik erover klagen? Het is eigen grond. En voor mij hoeft het echt niet nu al weg, maar ons pad is niet eindeloos berekend op veel volk. Het ligt er sinds kerst ongeveer. Als ik weet waar ik kan aangeven dat het nu wel welletjes is, hou ik dat in het achterhoofd.
Overigens is het niet erg zichtbaar dat het priveterrein is, dus ik verwijt niemand iets.
Thanx!quote:Op zondag 6 maart 2016 10:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je me doorgeeft waar dat ding precies ligt dan neem ik wel even contact op met de owner. Dat is de vriendelijkste manier..![]()
Mocht hij niet reageren dan kan ik altijd nog contact opnemen met een reviewer en dan lost die het wel op. Ik denk dat het lastig is om snel contact op te nemen met owner/reviewer als je geen lid bent van de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 6 maart 2016 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx!
Voorlopig kan het blijven liggen. Ik neem contact met je op als ons te veel overlast geeft / te veel onderhoud bezorgt. Ik kan me voorstellen dat mensen ook mopperen / klagen over het onderhoud door de gemeente van dit pad, terwijl het geen pad van de gemeente is. Lokalo's weten dat wel, denk ik.
Dat zou ik zeker (laten) aankaarten bij de cache owner. Je kunt bijvoorbeeld ook vragen om een opmerking/waarschuwing in de cachebeschrijving op te laten nemen dat het privéterrein is en dat honden niet zijn toegelaten. Of iets dergelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:46 schreef trainfreak het volgende:
Om premium caches als niet premium te loggen:
https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?WP=gccode
Bijvoorbeeld: https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?WP=GC65DH9
Ja, maar het is niet te zien dat het priveterrein is, en het is juist een wandelpad waar honden over mogen - zolang ze het schrikdraad maar respecteren. En dat werkt ook allemaal prima, tenzij er opeens een toeristische attractie op het pad verschijntquote:Op zondag 6 maart 2016 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker (laten) aankaarten bij de cache owner. Je kunt bijvoorbeeld ook vragen om een opmerking/waarschuwing in de cachebeschrijving op te laten nemen dat het privéterrein is en dat honden niet zijn toegelaten. Of iets dergelijks.
Da's zeker waar. Kun je me (via DM of PM) de coordinaten, adres of andere nadere indicatie van de cache geven, dan ga ik eens kijken welke het is. Het kan ook een raadsel zijn, en dan kan het nog lastig zijn om de goede te vinden. Misschien kan ik je ook wel in contact brengen met de owner. Mocht het een raadsel zijn dan kan ik beter nu het uitzoekwerk doen, dan als het echt een probleem is.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het is wel fijn om te weten dat en hoe ik er een eind aan kan maken als het voor ons te vervelend wordt.
nee hoorquote:
Hier en daar. ..quote:
Niet in Alkmaar en Rotterdam iigquote:Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier en daar. ..
Twas overal en behoorlijk constant.
Wilde posten dat t gistermiddag heerlijk cachet weer was.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef nikky het volgende:
Vandaag
Zou
Het
Droog
Zijn
![]()
Toch nog enkele caches gedaan vanmiddag in Groningen.
Tijd voor beter weer!
Ik laat binnenkort de coördinaten vaststellen en neem contact met je op!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Kun je me (via DM of PM) de coordinaten, adres of andere nadere indicatie van de cache geven, dan ga ik eens kijken welke het is. Het kan ook een raadsel zijn, en dan kan het nog lastig zijn om de goede te vinden. Misschien kan ik je ook wel in contact brengen met de owner. Mocht het een raadsel zijn dan kan ik beter nu het uitzoekwerk doen, dan als het echt een probleem is.
Dat is Tof!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:14 schreef Reintji het volgende:
Yeah! Net nog even deze jongen opgehaald, na 596 dagen en 44308km lag hij vandaag opeens op 14km van ons huis. Eerste TB die weer retour is. Nog een op de reservebank en twee MIA.
[ afbeelding ]
Top!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:14 schreef Reintji het volgende:
Yeah! Net nog even deze jongen opgehaald, na 596 dagen en 44308km lag hij vandaag opeens op 14km van ons huis. Eerste TB die weer retour is. Nog een op de reservebank en twee MIA.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |