abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160148421
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:50 schreef nikky het volgende:

[..]

Bijna ;). Ik werk in Groningen (in de buurt van de cache) en woon net over de grens in Duitsland.
Maar een groot deel van m'n leven speelt wel in Groningen e.o. af.

Jij woont in Grunn?
Yep! Redelijk wat caches gedaan. Voornamelijk aan de N-O kant van de stad. Wanneer de "minicachers" er zin in hebben. Volgende week ook naar het schrikkel-event op de grote markt iig.
pi_160148432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:15 schreef qltel het volgende:

[..]

Nee, ik ga wel in juni naar de Giga in Essen (Duitsland)
Dat ziet er ook leuk uit. Dank voor de tip
pi_160148998
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef Rockfire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vergat ik dus... ;).

Nachtcache lijkt me leuk om een keer te doen, wie weet als de kinderen wat groter zijn...

[ Bericht 6% gewijzigd door Nijna op 23-02-2016 16:17:39 ]
Fake it till you make it...
  Milf dinsdag 23 februari 2016 @ 21:17:09 #54
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_160157814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef Reintji het volgende:

[..]

Yep! Redelijk wat caches gedaan. Voornamelijk aan de N-O kant van de stad. Wanneer de "minicachers" er zin in hebben. Volgende week ook naar het schrikkel-event op de grote markt iig.
Ik heb ook een minicacher mee. Schatzoekertje ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf dinsdag 23 februari 2016 @ 21:17:44 #55
16000 nikky
pi_160157840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:04 schreef Nijna het volgende:

[..]

En dat vergat ik dus... ;).

Nachtcache lijkt me leuk om een keer te doen, wie weet als de kinderen wat groter zijn...
Hoe oud zijn ze nu? Er is er 1 speciaal voor kinderen zag ik laatst.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_160159520
6 en 8 en ze roepen steeds dat ze geocachen niet leuk vinden, maar als we onderweg zijn dan hebben ze ook wel weer lol. En die jongste die heeft echt een speurneus ;). Staan wij nog rond te kijken en de jongste zegt dan:"hey dat is verdacht" ;) en regelmatig is dat inderdaad "de plek" ;).

Speciaal voor kinderen is wel leuk! Sowieso, als iemand nog leuke kindercaches weet, liefst een beetje in de buurt (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, bovenste stukje Gelderland) ;).
pi_160162566
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Nijna het volgende:
6 en 8 en ze roepen steeds dat ze geocachen niet leuk vinden, maar als we onderweg zijn dan hebben ze ook wel weer lol. En die jongste die heeft echt een speurneus ;). Staan wij nog rond te kijken en de jongste zegt dan:"hey dat is verdacht" ;) en regelmatig is dat inderdaad "de plek" ;).

Speciaal voor kinderen is wel leuk! Sowieso, als iemand nog leuke kindercaches weet, liefst een beetje in de buurt (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, bovenste stukje Gelderland) ;).
Vond deze wel leuk, zoektocht naar dieren en langs loslopende 'wilde' paarden. http://coord.info/GC5Y4KC

In de buurt zit ook nog een langere route langs de ijssellinie met allemaal bezienswaardigheden uit de oorlog. Die gaan wij binnenkort doen.
  Milf dinsdag 23 februari 2016 @ 23:01:02 #58
16000 nikky
pi_160163327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Nijna het volgende:

Wat lekkers in de tas en mijn dochter is klaar om te gaan Haha :D.
Maar ze mag dan ook met de attributen spelen. Vindt ze het leukste vermoed ik.
pi_160170683
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:45 schreef Remcaw het volgende:

[..]

Vond deze wel leuk, zoektocht naar dieren en langs loslopende 'wilde' paarden. http://coord.info/GC5Y4KC

Paarden is een soort toverwoord hier ;). En vaak als we op pad zijn vinden ze het wel leuk, het leukst is als het een "ruilschat" is. Jammer dat er vaak rommel in die caches zit... (hoe bedenk je het om een autootje met 3 wielen achter te laten of een 5 keer opgevouwen voetbalplaatje, een vochtig rolletje snoep... :N :X :? .

Onze eerste TB is meegenomen uit de cache waar we hem achtergelaten hebben, maar nooit meer ergens teruggeplaatst. Zo jammer.... Ik heb van die kleine prulletjes in de tas om te ruilen, niet heel bijzonder, maar in elk geval heel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:01 schreef nikky het volgende:

[..]

Wat lekkers in de tas en mijn dochter is klaar om te gaan Haha :D.
Maar ze mag dan ook met de attributen spelen. Vindt ze het leukste vermoed ik.
Wat lekkers in de tas is hier ook wel een eerste eis ;). We hebben een bepaald soort koekjes inmiddels omgedoopt tot "geokoekjes" ;). En een rolletje mentos zit ook standaard in de tas :).

Ik hoop dat het gauw weer wat droger wordt, de grond is hier volgens mij zo verzadigd... het is kleddernat allemaal.
  Milf zondag 28 februari 2016 @ 23:24:14 #60
16000 nikky
pi_160302149
Groundspeak heeft een nieuwe app gelanceerd. Ziet er mooi en overzichtelijk uit. Voor nieuwe cachers ook handig omdat er ook uitleg staat.

Jammer alleen van de vele spelfouten :X.

Ik vraag me alleen af of je straks weer voor de app moet betalen.
pi_160306696
Bedoel je de intro app? Die bestaat toch al een tijdje?

Gisteren overigens "Lieveheersbeestje" bezocht, prima te doen, neem wel een voldoende lang "gadget" mee.

[ Bericht 9% gewijzigd door Reintji op 29-02-2016 08:48:25 ]
pi_160310454
Ik stond gisteren bij een cache waar ik dus geen geschikte tool voor bij me had...
Ik heb nog overwogen om mn reservezonnebril die in de auto ligt op te offeren om er een geschikt tooltje van te buigen, maar toch maar niet gedaan... Inmiddels ook een stevige haarspeld in mn bakje in de tas gestopt, eens kijken of we ook nog ergens een stukje stevig ijzerdraad oid hebben liggen.

Andere cache wel gevonden. We wilden met dit mooie weer vandaag even het bos in, maar de oudste (8) heeft er zo'n drama van gemaakt dat voor mij de lol er wel vanaf is. Wellicht dat ik straks lekker in mn uppie ga, RUST :D.

Onze TB is eindelijk weer ergens opgedoken... ben benieuwd hoe de reis verder gaat...
  Milf maandag 29 februari 2016 @ 14:13:46 #63
16000 nikky
pi_160313794
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Nijna het volgende:
Ik stond gisteren bij een cache waar ik dus geen geschikte tool voor bij me had...
Ik heb nog overwogen om mn reservezonnebril die in de auto ligt op te offeren om er een geschikt tooltje van te buigen, maar toch maar niet gedaan... Inmiddels ook een stevige haarspeld in mn bakje in de tas gestopt, eens kijken of we ook nog ergens een stukje stevig ijzerdraad oid hebben liggen.

Andere cache wel gevonden. We wilden met dit mooie weer vandaag even het bos in, maar de oudste (8) heeft er zo'n drama van gemaakt dat voor mij de lol er wel vanaf is. Wellicht dat ik straks lekker in mn uppie ga, RUST :D.

Onze TB is eindelijk weer ergens opgedoken... ben benieuwd hoe de reis verder gaat...
Waar is de TB opgedoken? Ik heb toevallig zaterdag 2 losgelaten die ik via via had gekregen.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:14:22 #64
440569 cbf600
geocaching addict
pi_160315331
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:50 schreef nikky het volgende:

[..]

Bijna ;). Ik werk in Groningen (in de buurt van de cache) en woon net over de grens in Duitsland.
Maar een groot deel van m'n leven speelt wel in Groningen e.o. af.

Jij woont in Grunn?
:W ook een echte Stadjer !
  Milf maandag 29 februari 2016 @ 16:53:36 #65
16000 nikky
pi_160317780
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:14 schreef cbf600 het volgende:

[..]

:W ook een echte Stadjer !
Gezellig!

Ga je ook nog naar het event vanavond?
pi_160317824
Ik ruik een Fok! Meet
  maandag 29 februari 2016 @ 17:01:27 #67
440569 cbf600
geocaching addict
pi_160317952
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef nikky het volgende:

[..]

Gezellig!

Ga je ook nog naar het event vanavond?
Ja, wij gaan naar Delfzijl.
  Milf maandag 29 februari 2016 @ 21:26:27 #68
16000 nikky
pi_160325805
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:55 schreef Reintji het volgende:
Ik ruik een Fok! Meet
Fok!geocache meet? ;)
  Milf maandag 29 februari 2016 @ 21:27:30 #69
16000 nikky
pi_160325852
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:01 schreef cbf600 het volgende:

[..]

Ja, wij gaan naar Delfzijl.
Ik ben net in Oostwold geweest.
Wel leuk, maar tja. Ik ben alleen. Vind het dan wel lastig om bij te springen zeg maar :).
pi_160327099
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Fok!geocache meet? ;)
Haha wellicht. Was druk op de grote markt. Was ook een reviewer die Groundspeak community volunteer TB's uitdeelde.
  Milf maandag 29 februari 2016 @ 22:22:31 #71
16000 nikky
pi_160327965
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:57 schreef Reintji het volgende:

[..]

Haha wellicht. Was druk op de grote markt. Was ook een reviewer die Groundspeak community volunteer TB's uitdeelde.
Ik had geen zin om weer helemaal terug te rijden of om 2 uur te wachten. :@
  maandag 29 februari 2016 @ 22:28:55 #72
440569 cbf600
geocaching addict
pi_160328135
Delfzijl was ook gezellig druk.

Zag de foto's van de meeting op de Grote Markt. Was ook behoorlijk druk.
pi_160328234
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Waar is de TB opgedoken? Ik heb toevallig zaterdag 2 losgelaten die ik via via had gekregen.
Duitsland, tussen Meppen en Haselünne ^O^ .

Vanavond nog even event hier bezocht met de kinderen. Dat was voor het eerst.
Het was even snel, kinderen hadden het koud (volgende keer geen ijsje maar warme choco bij de McD... ;) ).

Maar eens zien of we van de week nog een kansje krijgen...
pi_160350550
Weten jullie ook of je voor een sticker of aluminium plaatje met aanwijzingen op een (lantaarn)paaltje of verkeersbord ook toestemming moet vragen of kan je dat gewoon opplakken zeg maar?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:06:57 #75
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_160355784
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:49 schreef Nijna het volgende:
Weten jullie ook of je voor een sticker of aluminium plaatje met aanwijzingen op een (lantaarn)paaltje of verkeersbord ook toestemming moet vragen of kan je dat gewoon opplakken zeg maar?
Officieel zal je er toestemming voor moeten hebben. Maar ik zou het gewoon doen :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:58:24 #76
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_160439468
Weet iemand hier of er nog een achterdeurtje is om PM caches te loggen zonder betaald account? M'n zoontje wil namelijk graag een eigen account om zelf ook te kunnen loggen maar we hebben hier veel pm caches die hij dan dus niet kan loggen. Nou waren er vroeger talloze manieren om dat wel te kunnen doen, maar die lijken allemaal niet meer te werken. Is het helemaal dichtgetimmerd tegenwoordig of kan 't toch nog op de één of andere manier?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 maart 2016 @ 16:00:01 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160441162
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:58 schreef Jojogirl het volgende:
Weet iemand hier of er nog een achterdeurtje is om PM caches te loggen zonder betaald account? M'n zoontje wil namelijk graag een eigen account om zelf ook te kunnen loggen maar we hebben hier veel pm caches die hij dan dus niet kan loggen. Nou waren er vroeger talloze manieren om dat wel te kunnen doen, maar die lijken allemaal niet meer te werken. Is het helemaal dichtgetimmerd tegenwoordig of kan 't toch nog op de één of andere manier?
Je kunt premiums niet meer op de kaart zien, zag ik net (even met zoons account ingelogd). Voorheen kon je vanaf de kaart bij de beschrijving op loggen klikken, lukt dus niet meer. Ik ken zelf geen andere manier.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_160458088
Ik heb een vraagje :)
Verdwijnt een geocache ook weer? Hoe / na hoeveel tijd?
Er zijn er bij ons in de buurt een paar geplaatst, waarvan eentje op ons terrein. Dat is prima, maar na een maand of vier vraag ik me af of het ding ooit ook weer weggaat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2016 @ 09:08:28 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_160458122
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb een vraagje :)
Verdwijnt een geocache ook weer? Hoe / na hoeveel tijd?
Er zijn er bij ons in de buurt een paar geplaatst, waarvan eentje op ons terrein. Dat is prima, maar na een maand of vier vraag ik me af of het ding ooit ook weer weggaat.
In principe niet nee, pas als de owner hem deactiveert. Of wanneer er onderhoud nodig is, dit gerapporteerd wordt maar de owner laat niets van zich horen. Dan zal de reviewer hem uiteindelijk archiveren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_160458132
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In principe niet nee, pas als de owner hem deactiveert. Of wanneer er onderhoud nodig is, dit gerapporteerd wordt maar de owner laat niets van zich horen. Dan zal de reviewer hem uiteindelijk archiveren.
Ok duidelijk. Dank!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 09:29:28 #82
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_160458267
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef sigme het volgende:
"Op ons terrein" klinkt als eigen grond. In Nederland moet daar toestemming voor gevraagd zijn. Als dat niet gedaan is kun je erover klagen en dan gaat hij ook weg.
pi_160458722
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:29 schreef qltel het volgende:

[..]

"Op ons terrein" klinkt als eigen grond. In Nederland moet daar toestemming voor gevraagd zijn. Als dat niet gedaan is kun je erover klagen en dan gaat hij ook weg.
Waar / hoe kan ik erover klagen? Het is eigen grond :Y. En voor mij hoeft het echt niet nu al weg, maar ons pad is niet eindeloos berekend op veel volk. Het ligt er sinds kerst ongeveer. Als ik weet waar ik kan aangeven dat het nu wel welletjes is, hou ik dat in het achterhoofd.

Overigens is het niet zichtbaar dat het priveterrein is, dus ik verwijt niemand iets.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 10:30:43 #84
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_160458774
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Waar / hoe kan ik erover klagen? Het is eigen grond :Y. En voor mij hoeft het echt niet nu al weg, maar ons pad is niet eindeloos berekend op veel volk. Het ligt er sinds kerst ongeveer. Als ik weet waar ik kan aangeven dat het nu wel welletjes is, hou ik dat in het achterhoofd.

Overigens is het niet erg zichtbaar dat het priveterrein is, dus ik verwijt niemand iets.
Als je me doorgeeft waar dat ding precies ligt dan neem ik wel even contact op met de owner. Dat is de vriendelijkste manier.. :)
Mocht hij niet reageren dan kan ik altijd nog contact opnemen met een reviewer en dan lost die het wel op. Ik denk dat het lastig is om snel contact op te nemen met owner/reviewer als je geen lid bent van de site.
pi_160459300
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:30 schreef qltel het volgende:

[..]

Als je me doorgeeft waar dat ding precies ligt dan neem ik wel even contact op met de owner. Dat is de vriendelijkste manier.. :)
Mocht hij niet reageren dan kan ik altijd nog contact opnemen met een reviewer en dan lost die het wel op. Ik denk dat het lastig is om snel contact op te nemen met owner/reviewer als je geen lid bent van de site.
Thanx!
Voorlopig kan het blijven liggen. Ik neem contact met je op als ons te veel overlast geeft / te veel onderhoud bezorgt. Ik kan me voorstellen dat mensen ook mopperen / klagen over het onderhoud door de gemeente van dit pad, terwijl het geen pad van de gemeente is. Lokalo's weten dat wel, denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:19:43 #86
17979 MissMSX
Knightmare
pi_160460208
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Thanx!
Voorlopig kan het blijven liggen. Ik neem contact met je op als ons te veel overlast geeft / te veel onderhoud bezorgt. Ik kan me voorstellen dat mensen ook mopperen / klagen over het onderhoud door de gemeente van dit pad, terwijl het geen pad van de gemeente is. Lokalo's weten dat wel, denk ik.

SPOILER
Dat zou ik zeker (laten) aankaarten bij de cache owner. Je kunt bijvoorbeeld ook vragen om een opmerking/waarschuwing in de cachebeschrijving op te laten nemen dat het privéterrein is en dat honden niet zijn toegelaten. Of iets dergelijks.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 6 maart 2016 @ 14:39:49 #87
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_160463141
quote:
Dankjewel :)
pi_160464121
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat zou ik zeker (laten) aankaarten bij de cache owner. Je kunt bijvoorbeeld ook vragen om een opmerking/waarschuwing in de cachebeschrijving op te laten nemen dat het privéterrein is en dat honden niet zijn toegelaten. Of iets dergelijks.
Ja, maar het is niet te zien dat het priveterrein is, en het is juist een wandelpad waar honden over mogen - zolang ze het schrikdraad maar respecteren. En dat werkt ook allemaal prima, tenzij er opeens een toeristische attractie op het pad verschijnt ;). Ik wil er ook echt geen probleem van maken, en degene die de cache er neerlegde valt ook niks te verwijten. Maar het is wel fijn om te weten dat en hoe ik er een eind aan kan maken als het voor ons te vervelend wordt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 maart 2016 @ 15:46:34 #89
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_160465080
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar het is wel fijn om te weten dat en hoe ik er een eind aan kan maken als het voor ons te vervelend wordt.
Da's zeker waar. Kun je me (via DM of PM) de coordinaten, adres of andere nadere indicatie van de cache geven, dan ga ik eens kijken welke het is. Het kan ook een raadsel zijn, en dan kan het nog lastig zijn om de goede te vinden. Misschien kan ik je ook wel in contact brengen met de owner. Mocht het een raadsel zijn dan kan ik beter nu het uitzoekwerk doen, dan als het echt een probleem is.
  Milf zondag 6 maart 2016 @ 21:48:23 #90
16000 nikky
pi_160475503
Vandaag
Zou
Het
Droog
Zijn

:{

Toch nog enkele caches gedaan vanmiddag in Groningen.

Tijd voor beter weer!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 maart 2016 @ 22:01:46 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160475986
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef nikky het volgende:
Vandaag
Zou
Het
Droog
Zijn

nee hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Milf zondag 6 maart 2016 @ 22:05:44 #92
16000 nikky
pi_160476107
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

nee hoor
Hier en daar. ..

Twas overal en behoorlijk constant ;).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 maart 2016 @ 22:06:16 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160476122
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef nikky het volgende:

[..]

Hier en daar. ..

Twas overal en behoorlijk constant ;).
Niet in Alkmaar en Rotterdam iig :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160482045
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef nikky het volgende:
Vandaag
Zou
Het
Droog
Zijn

:{

Toch nog enkele caches gedaan vanmiddag in Groningen.

Tijd voor beter weer!
Wilde posten dat t gistermiddag heerlijk cachet weer was.
Weet doen t pas sinds vorig jaar maar wat een ideaal iets.
Hadden verjaardag op ongeveer 15 km afstand, daar in de buurt even de gps aangezet en er een paar gedaan op plekken waar weer anders niet zouden komen.
pi_160482757
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef qltel het volgende:

[..]

Da's zeker waar. Kun je me (via DM of PM) de coordinaten, adres of andere nadere indicatie van de cache geven, dan ga ik eens kijken welke het is. Het kan ook een raadsel zijn, en dan kan het nog lastig zijn om de goede te vinden. Misschien kan ik je ook wel in contact brengen met de owner. Mocht het een raadsel zijn dan kan ik beter nu het uitzoekwerk doen, dan als het echt een probleem is.
Ik laat binnenkort de coördinaten vaststellen en neem contact met je op!
pi_160487908
Wij hebben er gisteren 2 gedaan hier in de buurt. Van de een had ik eindelijk het raadsel opgelost (voor die tijd wel al op de goede plek gezocht, maar niet gevonden ;)). En de ander kon ik dus ook niet vinden. Maar een van de kids heeft een speurneus ofzo, want die loopt er heel vaak zo op af... vraag me niet hoe. Kinderlijke intuïtie ofzo ;).
pi_160529787
Yeah! Net nog even deze jongen opgehaald, na 596 dagen en 44308km lag hij vandaag opeens op 14km van ons huis. Eerste TB die weer retour is. Nog een op de reservebank en twee MIA.

Milf dinsdag 8 maart 2016 @ 23:24:25 #98
16000 nikky
pi_160532481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:14 schreef Reintji het volgende:
Yeah! Net nog even deze jongen opgehaald, na 596 dagen en 44308km lag hij vandaag opeens op 14km van ons huis. Eerste TB die weer retour is. Nog een op de reservebank en twee MIA.

[ afbeelding ]
Dat is Tof!
pi_160551468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:14 schreef Reintji het volgende:

[ afbeelding ]
Top!
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:23:37 #100
258885 Solique
I Kill You !
pi_160554761
Afgelopen weekend eerste cache in Oostenrijk gevonden. :7
Had er meer willen vinden maar steeds geen tijd voor vrij willen maken en ook weer vergeten :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')