abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:41:59 #276
416020 K44S
The bearded man
pi_159814306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef Elvi het volgende:
Waarom veranderd dit topic altijd in het Grote Deezertje en Syndroom Jank-topic? Dit gaat toch helemaal nergens heen...
Omdat zij aandacht krijgen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159814379
Omdat het aandachtshoeren zijn idd. Gemiste kans, want ondertussen hadden ze al flink aan zichzelf kunnen werken met alle tips die ze hebben gehad.
pi_159814438
Maar wij blijven ook maar reageren. Zullen we met zn allen gewoon afspreken om even een paar dagen hen te negeren? Kunnen zij ook aan zichzelf (en aan een scriptie) werken. Dan zijn wij er niet voor de negatieve aandacht, en dan moeten ze er wel op uit?

Deal? ^O^
pi_159814443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me sterk, heb vaak genoeg in de kroeg gezeten met mijn dispuut, ook met reeds afgestudeerden.

Een huisje midden in Utrecht of Amsterdam is leuk, maar dat lukt bijna niemand. Hoe lang sta je ingeschreven en waar ongeveer? Vaak zijn er in de voorsteden ook leuke dingen te vinden en zit je toch dichtbij de voorzieningen. Misschien stel je wel te hoge eisen, de wachttijden zijn nu eenmaal lang. Bovendien heb je een auto dus dan kan je ook wel een paar kilometer rijden om in een stad te komen, als je daar echt graag heen wilt.
Ingeschreven? Nergens. De enige reden waarom ik zo dicht in het centrum zou willen zitten is om meer onder de JONGE MENSEN te zijn, oftewel het studentenleven willen ervaren. :9~ Ik heb gekeken voor een huisje in Amsterdam of Utrecht maar het is niet te betalen of je moet 10 jaar wachten. }:|

hobbyclubjes en verenigingen voor jongeren hebben ze niet nauwelijks hier op het platteland. Of je zit tussen allemaal lompe boeren waar ik me weer niet op mijn gemak bij voel. :')
pi_159814740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ingeschreven? Nergens. De enige reden waarom ik zo dicht in het centrum zou willen zitten is om meer onder de JONGE MENSEN te zijn, oftewel het studentenleven willen ervaren. :9~ Ik heb gekeken voor een huisje in Amsterdam of Utrecht maar het is niet te betalen of je moet 10 jaar wachten. }:|

hobbyclubjes en verenigingen voor jongeren hebben ze niet nauwelijks hier op het platteland. Of je zit tussen allemaal lompe boeren waar ik me weer niet op mijn gemak bij voel. :')
Nogmaals, wat is er mis met Groningen of Maastricht, desnoods Tilburg? Je werpt de lat zo hoog, dat het zelfs onder ideale omstandigheden en met maximale inzet niet te bereiken is.
pi_159814858
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:51 schreef R-K het volgende:

[..]

Nogmaals, wat is er mis met Groningen of Maastricht, desnoods Tilburg? Je werpt de lat zo hoog, dat het zelfs onder ideale omstandigheden en met maximale inzet niet te bereiken is.
Zou ook kunnen, bedoelde Amsterdam en Utrecht als willekeurige voorbeelden van studentensteden. Omgeving Nijmegen, Deezertje's jachtterrein is ook wel een goeie. Enorme overschot aan jonge vrouwen!
pi_159815029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:18 schreef syndroom het volgende:
uren moet reizen naar een studentenstad
Dit lijkt me schromelijk overdreven in een land als Nederland
pi_159815081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zou ook kunnen, bedoelde Amsterdam en Utrecht als willekeurige voorbeelden van studentensteden. Omgeving Nijmegen, Deezertje's jachtterrein is ook wel een goeie. Enorme overschot aan jonge vrouwen!
In Groningen of Maastricht trekken 25+ers weg omdat daar het grote geld niet is te vinden, daar heb je toch 10 keer zo veel kans op een huurwoning dan in een willekeurige andere grote stad. Mischien daar maar eens op focussen.
pi_159815366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef Elvi het volgende:
Maar wij blijven ook maar reageren. Zullen we met zn allen gewoon afspreken om even een paar dagen hen te negeren? Kunnen zij ook aan zichzelf (en aan een scriptie) werken. Dan zijn wij er niet voor de negatieve aandacht, en dan moeten ze er wel op uit?

Deal? ^O^
Ja dat heb ik me ook al eens voorgenomen. Maar dan denk ik als niemand ertegenin gaat denken misschien mensen die hier soms meelurken echt dat wat ze zeggen klopt.... Lastig lastig.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159815371
Ik ben het zat om steeds beschuldigd te worden dat ik geen fuck doe. Kennelijk halen jullie mij en deezer telkens door elkaar. Ik heb zeker wat met de tips gedaan, heb zitten experimenteren en ik ben keihard aan het werk om de problemen opgelost te krijgen. Begrijp dat het niet in 1 dag opgelost is en dat je niet een brein kunt herprogrammeren dat je ineens sociaal wordt en bij de vleet vriendschappen kunt afsluiten.
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:10:37 #286
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159815508
quote:
8s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef syndroom het volgende:
Ik ben het zat om steeds beschuldigd te worden dat ik geen fuck doe. Kennelijk halen jullie mij en deezer telkens door elkaar. Ik heb zeker wat met de tips gedaan, heb zitten experimenteren en ik ben keihard aan het werk om de problemen opgelost te krijgen. Begrijp dat het niet in 1 dag opgelost is en dat je niet een brein kunt herprogrammeren dat je ineens sociaal wordt en bij de vleet vriendschappen kunt afsluiten.
Wat heb je dan precies gedaan en hoe liep het af?
pi_159815525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat heb ik me ook al eens voorgenomen. Maar dan denk ik als niemand ertegenin gaat denken misschien mensen die hier soms meelurken echt dat wat ze zeggen klopt.... Lastig lastig.
De mensen die meelurken mogen zelf een keer meeposten. Ik kan me ook zo voorstellen dat als je steeds dezelfde mensen het topic ziet opslokken, je dan ook niet over jezelf durft te beginnen en al helemaal niet als je al moeite hebt met sociale interactie.
pi_159815560
quote:
Jij wilt te veel, te snel. Begin eerst maar eens een klein heuveltje te beklimmen voordat je de grote berg kan beklimmen.
pi_159815576
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:59 schreef R-K het volgende:

[..]

In Groningen of Maastricht trekken 25+ers weg omdat daar het grote geld niet is te vinden, daar heb je toch 10 keer zo veel kans op een huurwoning dan in een willekeurige andere grote stad. Mischien daar maar eens op focussen.
En Groningen is leuk. Als 25-jarige heb je makkelijk een geil sletje binnen, je moet alleen er skills voor hebben. Maarja, liever zeuren en huilen hier dan er iets aan doen.
pi_159815741
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

En Groningen is leuk. Als 25-jarige heb je makkelijk een geil sletje binnen, je moet alleen er skills voor hebben. Maarja, liever zeuren en huilen hier dan er iets aan doen.
Toch hoop ik als ik klaar ben met mijn opleiding en een aantal jaar gewerkt te hebben in Groningen of Maastricht te kunnen wonen, groot deel van de bevolking is student, nauwelijks jonge gezinnen en van de ouderen heb je doorgaans niet veel last van.
pi_159815768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dus je wilt je niet inschrijven voor sociale huur, maar wel midden tussen de studenten zitten? Als je rijk bent kun je misschien een grachtenpandje kopen, maar voor de rest kun je het in dat geval wel vergeten. Overigens, wat versta je onder het ervaren van het studentenleven? Uitgaan? Wil je dat over 10 jaar dan ook nog? En denk je dat 18-jarigen dat ook leuk vinden als je met ze gaat flirten?
pi_159815803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef R-K het volgende:

[..]

Toch hoop ik als ik klaar ben met mijn opleiding en een aantal jaar gewerkt te hebben in Groningen of Maastricht te kunnen wonen, groot deel van de bevolking is student, nauwelijks jonge gezinnen en van de ouderen heb je doorgaans niet veel last van.
Waarom heb je je username veranderd Berk24?
Nijmegen lopen inderdaad veel vrouwen rond, maar ook buitenlandse studenten plus een hoop Duitse meisjes ( O+ ). Op de een of andere manier komen de Nederlandse uni-meisjes een beetje arrogant over. Maar knap zijn ze zeker wel!
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:17:56 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159815809
quote:
Niemand haalt jullie door elkaar, zelfs ik niet.
Maar vertel eens wat je gedaan hebt en wanneer. Wat werkte en wat niet en waarom

Enige dat we je hier zien doen is namelijk negatief reageren. dus merken weinig van vooruitgang
pi_159815832
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar vertel eens wat je gedaan hebt en wanneer. Wat werkte en wat niet en waarom
Waarom reageer je net op mijn DM Cue? Was benieuwd naar je mening..
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:19:26 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159815867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom reageer je net op mijn DM Cue? Was benieuwd naar je mening..
Omdat ik niet vroeg om een foto.
En mijn post ging erover of jik wel op je foto leek, en dat weet ik natuurlijk niet.
pi_159815960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nijmegen lopen inderdaad veel vrouwen rond, maar ook buitenlandse studenten plus een hoop Duitse meisjes ( O+ ). Op de een of andere manier komen de Nederlandse uni-meisjes een beetje arrogant over. Maar knap zijn ze zeker wel!
Dat is nog zacht uitgedrukt. Haha.
pi_159816041
quote:

[..]

Ik was mijn wachtwoord kwijt van Berk24, maar dat maakt verder niet veel uit toch.
Nijmegen vindt ik iets te dicht bij huis. Lijkt mij gewoon heerlijk om als arbeider op vrijdagavond met een tas vol was het halve land door te reizen en dan zondagavond weer terug maar mijn stekkie.
pi_159816093
quote:

[..]

Heb je dat geconcludeerd na een middagje staren of heb je er ook iets mee gedaan of ben je daarna naar huis gegaan, achter je computertje gekropen en op FOK! gehuild dat het allemaal niet lukt en boehoe?

Lees dit nog eens rustig door. Dit is wat er gebeurt en je zet jezelf voor schut. Het is niet te hopen dat je werkgever ooit dit topic zal terugzien.
pi_159816203
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enige dat we je hier zien doen is namelijk negatief reageren. dus merken weinig van vooruitgang
Nou laat eens horen dan. Ik weet alleen dat je naar een studentenstad ging en dat niet zo goed afliep omdat je geen enkele kroeg in durfde en een ONS wilde. Maar verder niet.
pi_159816208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus je wilt je niet inschrijven voor sociale huur, maar wel midden tussen de studenten zitten? Als je rijk bent kun je misschien een grachtenpandje kopen, maar voor de rest kun je het in dat geval wel vergeten. Overigens, wat versta je onder het ervaren van het studentenleven? Uitgaan? Wil je dat over 10 jaar dan ook nog? En denk je dat 18-jarigen dat ook leuk vinden als je met ze gaat flirten?
ik wil me best inschrijven maar niet 10 jaar wachten. Ja het studentenleven, lekker los gaan, gek doen, en genieten. Want als je 30 bent ben je inderdaad te oud, nu zouden 18-jarigen nog wel voor een knappe gozer van 25 kunnen vallen maar als je 30+ bent ben je al gauw te oud.

Maar de kans dat je echt tussen de studenten komt is zeer klein als je niet studeert aan de Hogeschool of Uni aldaar. het grote voordeel van zo'n grote stad is dat je heel gemakkelijk uit kan en niet eerst een halve dag moet gaan rijden. Want hoe langer de route hoe hoger de verwachtingen eigenlijk zijn, je wilt toch dat je moeite en inzet beloond wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')