het doel in deze reeks is om eerst een sociale capaciteiten op te bouwen voor je uberhaupt in staat bent om de stap naar daten te zetten, dus gebruik dit topic voor dat doel, niet om seks als doelstelling te hebben, daar zijn andere topics voorquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:
Maar hoe bouw je vriendschappen op, met de doelstelling om daar ook seks mee te hebben? Bedoel, kom je dan niet snel in de friendzone terecht?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:42 schreef Re het volgende:
[..]
het doel in deze reeks is om eerst een sociale capaciteiten op te bouwen voor je uberhaupt in staat bent om de stap naar daten te zetten, dus gebruik dit topic voor dat doel, niet om seks als doelstelling te hebben, daar zijn andere topics voor
Lol, kap ff met trollen man. Einddoel van friendzone is gewoon neuken natuurlijk, want anders noemde je het wel gewoon vriendschap zonder zo te mekkeren over said friendzone waar ze zelf keihard in mee blijven gaan. Want er zou misschien nog weleens een kans op neuken kunnen zijnquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Ehm, niet? Het idee van vriendschappen is juist dat je er vrienden mee bent, niet dat je ermee naar bed gaat. Die friendzone is zo ongeveer het einddoel van een vriendschap opbouwen.
wellicht is het handig om eens wel te luisteren naar wat users hier voor tips hebben ipv te hakken op dat je geen talent hebt... dit heeft niets met talent te maken maar met de wil om te investerenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Capaciteiten opbouwen? Was het maar zo makkelijk. Niet iedereen heeft het talent om snel vriendschappen te sluiten en om net op de juiste manier sociaal te zijn.
Het zou me niet verbazen dat er hier veel mannen tussen zitten met een pestachtergrond, sociaal isolement e.d. Vrienden maken, hoe? Willekeurige studenten aanspreken met de vraag of ze vrienden met je willen worden is misschien ook niet zo'n goed idee?
Misschien eens werken aan een goede vriend kunnen zijn? Ik wil geen vriend die alleen praat over sexuele frustraties, zijn moeder, met tussendoor nog wat "azc, nee!"quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Capaciteiten opbouwen? Was het maar zo makkelijk. Niet iedereen heeft het talent om snel vriendschappen te sluiten en om net op de juiste manier sociaal te zijn.
Het zou me niet verbazen dat er hier veel mannen tussen zitten met een pestachtergrond, sociaal isolement e.d. Vrienden maken, hoe? Willekeurige studenten aanspreken met de vraag of ze vrienden met je willen worden is misschien ook niet zo'n goed idee?
Je hebt geen talent nodig nodig, het zou al kunnen beginnen met gewoon oprechte interesse in je medemens. In het algemeen en niet in die in broekjes van 18-jarige knapperds in het bijzonder. Want dan ben je inderdaad een van de velen, die gewoon ééndimensionaal presenteert als gegadigde en niet iemand die haar als mens wil waarderen en dan misschien als bonus in d'r broekje mag..quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, om maar even heel direct te zijn leer ik en doe ik daadwerkelijk wel iets met de tips die ik aangeboden krijg. Ik ga er dan ook vanuit dat je deezer bedoelde?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:15 schreef DoubleDip het volgende:
Je moet natuurlijk wel open staan voor contact. Als je alleen maar denkt dat je niks kan en dus niks probeert gebeurt er ook niks. Lijkt me logisch. En als je wel iets probeert en het faalt, probeer dan eens een van de vele tips, want er zijn er hier genoeg voorbij gekomen.
Als je alleen maar zeurt, met smoesjes komt en alle tips wegwuift danwel negeert, tsja, dan kom je nooit ergens. Zoiets straal je dan ook uit en dan komt er uiteraard niemand op je af, want wie wil er nou daten met een zeikerd vol zelfmedelijden?
Nou vraag ik me toch een paar dingen af. Ten eerste: waarom zou je alleen contacten kunnen opdoen in een studentenstad? In de lokale kroeg of club vind je ook mensen van die leeftijd. Ten tweede, je bent 25 dus je hoeft niet met iemand van 18 te gaan. Sterker nog, die zit hoogstwaarschijnlijk niet op je te wachten en vindt je alleen maar een creep als je contact probeert te maken. Verder is er ook nog zoiets als hobby's zoeken in de vorm van bij een vereniging gaan. Er zijn vast wel leuke sportclubs of hobbyclubs waar je leeftijdsgenoten ontmoet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, om maar even heel direct te zijn leer ik en doe ik daadwerkelijk wel iets met de tips die ik aangeboden krijg. Ik ga er dan ook vanuit dat je deezer bedoelde?
Ik wil wel mensen ontmoeten maar als je uren moet reizen naar een studentenstad zakt de moed je in de schoenen. Kijken is leuk maar contact maken is fucking moeilijk.
Nou gvd, dan ga ik maar alvast wat legpuzzels inslaan voor de weekenden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik kreeg ook nog te horen dat als je geen student bent je bijna geen kroeg meer binnenkomt.
Dat laatste lijkt me sterk, heb vaak genoeg in de kroeg gezeten met mijn dispuut, ook met reeds afgestudeerden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
alles zou een stuk beter gaan als ik een huisje midden in Utrecht of Amsterdam zou kunnen krijgen.Gewoon misgunnen van de overheid, kunstmatig de prijzen hooghouden.
Ik kreeg ook nog te horen dat als je geen student bent je bijna geen kroeg meer binnenkomt.
Deze post en je UI vallen perfect samen. Midden stad is het duur, niemand gaat je zomaar wat geven hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
alles zou een stuk beter gaan als ik een huisje midden in Utrecht of Amsterdam zou kunnen krijgen.Gewoon misgunnen van de overheid, kunstmatig de prijzen hooghouden.
En weer zoek je excuses om niets te ondernemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
O en er bestaat ook nog zo iets als een makelaar. Valt meestal ook wel iets te regelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
Je kunt het ook in Groningen of Maastricht proberen, is allicht makkelijker dan in Utrecht of Amsterdam. Of een willekeurige andere studentenstad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
Alsof hij door de psychologische keuring komt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En weer zoek je excuses om niets te ondernemen.Misschien moet je eens het leger in, daar weten ze wel raad met zulke houdingen.
In een stad als Breda, zonder universiteit, kan je ook prima uitgaan en contacten opdoenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:34 schreef R-K het volgende:
[..]
Je kunt het ook in Groningen of Maastricht proberen, is allicht makkelijker dan in Utrecht of Amsterdam. Of een willekeurige andere studentenstad.
Goed dat al die kutallochtonen je daar niet in de weg zullen zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:23 schreef syndroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |