SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll van dit moment
Poll: Wie censureert hier DE GYM?
• Smegmanus
• Fopje
• Hean82
• Lompehork
• Tally
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Als je hier nog iemand voor zoekt mag je pics van je lieve voetjes DMen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook de behoefte om voeten te kussen als ze in mooie hakken gestoken zijn?
OP mag nog wel een deeltje blijven staan hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:15 schreef Drinky het volgende:
Ik ga geen moeite doen voor de OP omdat mobiel.
Ja lijkt me niet echt fijn als je zwarte suede pumps onder de cum stains zittenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze praktische gedachtemaar wel gentle hoor.
Foxnl of die gasten bij de Superbowl?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
haha jezus ik kijk superbowl op foxnl, wat een droeftoeters
IF cum stains on shoesquote:
succes vriendjequote:Op maandag 8 februari 2016 08:23 schreef Dimachaerus het volgende:
zometeen administratie en consolidatie van deelnemingen ja toch
zo te zien zijn ze gelukkiger en minder eenzaam dan een groot deel van FOK!quote:Op maandag 8 februari 2016 09:30 schreef Montelly het volgende:
Alles is mogelijk..
https://m.facebook.com/ph(...)6475166107&source=48
niet blank zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 09:45 schreef Dimachaerus het volgende:
klote vluchtelingen![]()
had wel goeie ervaringen met uitgaan in duitsland... nu kom ik wss ni eens meer binnen en als ik al binnen kom dan kan wss ni eens meer chicks regelen omdat ik op vluchteling lijk
of uberhaupt in een random nightclub europa
Wit blond blauwe ogen masterrace.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:45 schreef Dimachaerus het volgende:
klote vluchtelingen![]()
had wel goeie ervaringen met uitgaan in duitsland... nu kom ik wss ni eens meer binnen en als ik al binnen kom dan kan wss ni eens meer chicks regelen omdat ik op vluchteling lijk
wat verandert er feitelijk voor je?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:45 schreef Dimachaerus het volgende:
klote vluchtelingen![]()
daar deden ze het echt makkelijk voor mij om ze aan te sprekenquote:Op maandag 8 februari 2016 10:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat verandert er feitelijk voor je?
Dat en transfer pricing had ik vroegah echte grafhekel aan. Werd ook echt uitgelegd door een gandalf opa van 85. Gelukkig wel een paper over geschreven samen met hele mooie vrouw.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:23 schreef Dimachaerus het volgende:
zometeen administratie en consolidatie van deelnemingen ja toch
Willekeurige uni binnenlopen...?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:34 schreef seto het volgende:
hoe kan ik ook een paper schrijven met een mooie vrouw foeraer?
hier stonden ze gwn te vechten voor het rolluik als dat smorgens opengaat, daarom vullen ze nutrilon nu pas bij vanaf 10 uurquote:Op maandag 8 februari 2016 13:19 schreef Beach het volgende:
sta jij ook voor de winkel te wachten voordat je melkpoeder mag kopen
Omdatquote:Op maandag 8 februari 2016 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom bouwt dat Nutrilon niet gewoon een fabriek bij als de vraag naar hun melkpoeder steeds zo kaolohoog is.
Gouden tijden tog dit. Of ben ik nou dom??
die china's pikken alle nutrilon in en verkope dit in china voor woekerprijzen op internetquote:Op maandag 8 februari 2016 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom bouwt dat Nutrilon niet gewoon een fabriek bij als de vraag naar hun melkpoeder steeds zo kaolohoog is.
Gouden tijden tog dit. Of ben ik nou dom??
wow een rekensommetje van wikipedia dus dan is het waarquote:
van de leven? Ow ja joh?quote:Op maandag 8 februari 2016 13:35 schreef Klokov het volgende:
Faeroer bedoelt de prijs afhankelijk is van de vraag en het aanbod voor de mensen die aan de universiteit van de leven studeren.
ja drm moet nutrilon gwn veel meer maken.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die china's pikken alle nutrilon in en verkope dit in china voor woekerprijzen op internet
daarom vult de super maar weinig bij
daarom gaan ze vechten
geef hun eigen tel nr.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:24 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man
gesolliciteerd op magazijnmedewerker 8u p/w oproepbasis toch
had daar 5 jaar geleden een jaartje bijbaantje gehad daar
krijg net de vraag of ik ff referentie op wil gevenfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Lekker boeiend die olie tochquote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Klokov het volgende:
Zal de olie gaan stijgen? Ik denk het niet, wat denken jullie?
Zolang Saudi-Arabië olie blijft dumpen op de markt niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Klokov het volgende:
Kun je hier een spreadsheet van maken?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend die olie toch
[ afbeelding ]
Dit is wat echt belangrijk is
hij gaat nog klein beetje zakken denk ikquote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Klokov het volgende:
Hey Deuce1011101quote:Op maandag 8 februari 2016 20:00 schreef V1z0R het volgende:
haha, zijn 10 soorten personen op de wereld, zij die binair kennen en anderen die geen hommootje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Deuce1011101heb 'm van een nerd-kennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij wil niet vertellen wat die andere 8 dan is
wat is met die sommetje trouwens?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Binair, 92, deuce92quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
heb 'm van een nerd-kennismaar hij wil niet vertellen wat die andere 8 dan is
wat is met die sommetje trouwens?
Altijd gekkighedenquote:
Jij behoort dus niet tot de master race soort.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
heb 'm van een nerd-kennismaar hij wil niet vertellen wat die andere 8 dan is
wat is met die sommetje trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |